Hoe oud is Chico?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, Chico is in NL de oudste met stamboom zo ongeveer.
Maar ik ken dr in België wel een paar die 20 / 21 geworden zijn, dus daar gaan we maar voor
Die wordt over 12 dagen 13.quote:
Feliquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:12 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh gefeliciteerd met Billy!
Ik deel ook taart uit, vriend en ik hebben vandaag 9 jaar verkering![]()
Ja, is ook hetzelfde formaat ongeveerquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
Een beetje net zo oud als katten dus
Eigen zijn het gewoon geschoren katten hé? Of heb je ze gewaxed?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, is ook hetzelfde formaat ongeveer
Nee waxen is voor poezen niet voor doggiesquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigen zijn het gewoon geschoren katten hé? Of heb je ze gewaxed?
off singenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
Geen singoff vrijdag bij VOH
Gewoon hup BAM! Meteen eruit.
Eigenlijk wel logisch ook nu ik er over nadenkIeder team heeft er nog maar 2 natuurlijk, en je kan moeilijk off singen tegen jezelf
Oh en weer een wereldartiest die opent
Als we altijd alles echt zouden krijgen wat ons hier op verjaardagen wordt toegewenst met foto's kwamen we inmiddels om in de blote kerels die uit een taart springenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Ja maak m maar lekker met soesjes die hij niet krijgt
Gewoon BAM een nekschot als je niet naar de finale mag?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
Geen singoff vrijdag bij VOH
Gewoon hup BAM! Meteen eruit.
Eigenlijk wel logisch ook nu ik er over nadenkIeder team heeft er nog maar 2 natuurlijk, en je kan moeilijk off singen tegen jezelf
Oh en weer een wereldartiest die opent
Oh, moest ik die weer teruggeven dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we altijd alles echt zouden krijgen wat ons hier op verjaardagen wordt toegewenst met foto's kwamen we inmiddels om in de blote kerels die uit een taart springen
Voor sommigen welquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon BAM een nekschot als je niet naar de finale mag?
Kim eruit?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Het zal wel Ben, Leonie, Shary-An en Pearl worden en dan wint Ben
Ja dat vind ik ook zo mongoolquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Behalve als Kabouter Plop weer dezelfde debiele redenering hanteert als de afgelopen keer, dat ie de persoon door laat gaan die het het beste kan gebruiken, dat wint Popeye
Nee dat snap ik ook niet, dat is toch niet het doel van het programma?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zo mongoolMensen dumpen 'omdat ze er toch wel komen'
Wie zijn dat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kim eruit?Nee joh
Ik denk Ben, Leonie, Kim & Pearl, en uiteraard wint Ben
Ik vond het echt volslagen kansloos, dan heeft ie al veel mensen laten schieten die zn hulp beter konden gebruikenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zo mongoolMensen dumpen 'omdat ze er toch wel komen'
Vraag het dr om half 11 ffquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
net niks aan de hand. Broodje kaas gegeten, hechting van mijn kies hangt nu half in mijn strot, hij is losgekomen. Ik ging er al aan trekken want dat ding hangt bij mijn huig dus ik kokhals telkens... doet fucking pijn
En ik durf hem niet zelf af te knippen ivm infectie gevaar van een vieze schaar.
Moet toevallig om half 11 bij de HA zijn. Zou zij dat kunnen doen?
Je moet wel een heel erg vieze schaar hebben wil deze viezer zijn dan je eigenste mondquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
net niks aan de hand. Broodje kaas gegeten, hechting van mijn kies hangt nu half in mijn strot, hij is losgekomen. Ik ging er al aan trekken want dat ding hangt bij mijn huig dus ik kokhals telkens... doet fucking pijn
En ik durf hem niet zelf af te knippen ivm infectie gevaar van een vieze schaar.
Moet toevallig om half 11 bij de HA zijn. Zou zij dat kunnen doen?
Fuck je zou toch telkens schrikken als het je aankeekquote:
Oohquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je moet wel een heel erg vieze schaar hebben wil deze viezer zijn dan je eigenste mond
Hallooooooo we hebben het hier over Qwea, als iemand zoiets krijgt dan is zij het welquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan toch de schaar ff afspoelen met jodium/betadine/kokend water oid?
Je krijgt heus niet ineens een vleesetende infectie ofzo hoor Q
Die hebben denk ik de telefoon dr uit getrokken, die worden gek van al dat achterlijke gebelquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh![]()
Naja, kan er ook niet zo goed bij zag ik. Dus ik laat er wel ff naar kijken. Ben er toch \o/
Wat een DRAMA de woningstichting. Jezus fuck.
Heb al 5x gebeld voor het plaatsen van de badkamer. Telkens beloven ze terug te bellen maar doen het niet. Ik ben er nu fucking klaar mee ook
Ik ga zo dat mens een standje geven.
Dank, maar wat zijn het voor een gekke koekiesquote:
Liep Q stage bij de woningstichting danquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die hebben denk ik de telefoon dr uit getrokken, die worden gek van al dat achterlijke gebel
Dat zijn roomsoesjes met oortjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Dank, maar wat zijn het voor een gekke koekies?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die hebben denk ik de telefoon dr uit getrokken, die worden gek van al dat achterlijke gebel
Uhm, koop jij een badkamer bij een woningstichting?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:07 schreef Qwea het volgende:
Onderbezetting my ass.
_ ja hoi, jullie zouden mij al 5x! terug bellen. 5x moet ik er zelf achteraan bellen. Ik ben er nu wel een beetje klaar mee hoor.
"Ja hallo! Wij zijn onder bezet"
-Ja dat zal, moet je meer personeel aannemen.
"Nou zeg!"
-Zo simpel is het. Wil je wat verkopen of niet?
"Misschien is het geen excuus voor u maar wij zijn onder bezet. Uw mailtje ligt hier nog om terug gebeld te worden hoor!"
-Dat is niet mijn probleem. Ik wil *nu* een afspraak maken, en lukt dat niet dan ga ik wel op zoek naar een ander bedrijf
En toen kon het allemaal wel
Rot een end op.
Halfquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, koop jij een badkamer bij een woningstichting?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
Klinkt als een succesvolle combinatie. Woningstichtingen en onderhoud is altijd drama
Leuke potquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
HalfNamelijk mooi...
Megategel levert het sanitair en onderhoud van de woningstichting plaatsen dat voor megategel
Pas maar op de je de relaaaatie niet beschaaaadigt. [/ervaring]quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:07 schreef Qwea het volgende:
Onderbezetting my ass.
_ ja hoi, jullie zouden mij al 5x! terug bellen. 5x moet ik er zelf achteraan bellen. Ik ben er nu wel een beetje klaar mee hoor.
"Ja hallo! Wij zijn onder bezet"
-Ja dat zal, moet je meer personeel aannemen.
"Nou zeg!"
-Zo simpel is het. Wil je wat verkopen of niet?
"Misschien is het geen excuus voor u maar wij zijn onder bezet. Uw mailtje ligt hier nog om terug gebeld te worden hoor!"
-Dat is niet mijn probleem. Ik wil *nu* een afspraak maken, en lukt dat niet dan ga ik wel op zoek naar een ander bedrijf
En toen kon het allemaal wel
Rot een end op.
De fuck met ze. Voor hun 20 andere bedrijven die wel hun afspraken nakomen hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pas maar op de je de relaaaatie niet beschaaaadigt. [/ervaring]![]()
Het doet best pijn hoor, als je gedumpt wordt door een bedrijf.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
De fuck met ze. Voor hun 20 andere bedrijven die wel hun afspraken nakomen hoor
Maar dat wilde ik ook doen, alleen was hij me voor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Maar Qwea wordt niet gedumpt, die dumpt zelf
Dat is echt heel vernederend, in alle gevallenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dat wilde ik ook doen, alleen was hij me voor.
En niet om te lachen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt heel vernederend, in alle gevallen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Zus van vriendin was bv al 3 keer bij dr vent weggelopen en is nu weer tijdelijk bij dr zus ingetrokken , gaat ze met oud en nieuw weer naar die vent in het kader van "ik geef hem nog 1 kans".
Komt ze terug, helemaal over de zeik.
Hij heeft dr definitief een punt achter gezet, hij was dat weglopen van dr meer dan zat![]()
En drama dat ze dr nu van maakt
Heus wel , voor derdenquote:
Zo, tis voor het eerst dat ik die vent es gelijk geefquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]Das wel zuur, maar ik snap die man wel ook
QFTquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt heel vernederend, in alle gevallen
Ja, dat was wel te verwachten toch, dat het geleidelijk aan bijna heel Nederland over zou waaien?quote:
In die 10 KM ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah boeiend, buiten die 10km zone was er toch niks aan de hand?
quote:
En geldt dan het "don't call us, we'll call you" principe niet meer, wat wel geldt als ze jou bellen en iets willen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
De fuck met ze. Voor hun 20 andere bedrijven die wel hun afspraken nakomen hoor
Dat was mijn principe, niet dat van Qweaquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En geldt dan het "don't call us, we'll call you" principe niet meer, wat wel geldt als ze jou bellen en iets willen?
Crap, you are not sjitting mequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I AM NOT, ga maar vast plaatjes van de fallout zoeken
Niks nuttigs doen rulezquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ook gut! Alleen een beetje grieperig dus ik heb een goed excuus om niks nuttigs te doen
Ik ook niet volgens mijquote:
Ik echt alleen bij mn geboortequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook niet volgens mijmisschien vroeger toen m'n amandelen geknipt waren, of toen ik nogal eens buisjes kreeg. Maar dat was volgens mij allemaal poliklinisch
Oh, dat lijkt me rot!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wel, ik ben een bakfout, ik had altijd last van mn oren toen ik klein was
Gefeliciteerd Bamba!quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:12 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh gefeliciteerd met Billy!
Ik deel ook taart uit, vriend en ik hebben vandaag 9 jaar verkering![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ja was ook wel vervelend met zwemmen enzo, en er ging echt een wereld voor me open toen ik buisjes had. Mooie anekdote is altijd dat ik toen helemaal overstuur in de keuken stond omdat ik wat hoorde sissen.![]()
En dat was dus gewoon het geluid van het gas wat aanstond (om te koken). Maar dat had ik nog nooit gehoord omdat ik zoveel vocht/troep achter m'n trommelvliezen had
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook geen buisjes en ik heb mn amandelen nog en ik ben thuis geboren, dus zelfs toen lag ik dr niet in
DAAR BETALEN WIJ DUS ALLEMAAL VOORquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:14 schreef senesta het volgende:
Ik voel me nou ineens wel een grootgebruiker van het ziekenhuis als ik jullie zo hoor
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DAAR BETALEN WIJ DUS ALLEMAAL VOOR
Ik heb er ook zovaak in gelegenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:14 schreef senesta het volgende:
Ik voel me nou ineens wel een grootgebruiker van het ziekenhuis als ik jullie zo hoor
Heuj en de mijnes jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb er ook zovaak in gelegenzijn we samen verkwanselaars van Ll zijn zuurverdiende centjes
Ja, ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:14 schreef senesta het volgende:
Doe dat, hoop dat je even lekker tukt.quote:
Toen ik vorig jaar in het ziekenhuis lag sliep ik op een nacht eindelijk, komt midden in de nacht de zuster naar me toe en schijnt net zolang met een zaklamp in mijn ogen tot ik wakker word; de deur moet dicht.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Doe dat, hoop dat je even lekker tukt.
Daar kom je in het ziekenhuis helaas niet aan toe![]()
Nee, die van jou gebruik ikquote:
Ja, dat klopt.en dan midden in de nacht die zaklamp, even kijken of u slaapt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Toen ik vorig jaar in het ziekenhuis lag sliep ik op een nacht eindelijk, komt midden in de nacht de zuster naar me toe en schijnt net zolang met een zaklamp in mijn ogen tot ik wakker word; de deur moet dicht.
Ja doe dan die deur dicht en laat mij slapen
Ja precies!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.en dan midden in de nacht die zaklamp, even kijken of u slaapt.
Nou dan dus niet meer hé.
Ik kom daar standaard overheen johquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat ik al dat geld niet weggooi ieg
![]()
Want als ik es iets moet moet ik t altijd zelf betalen, dat eigen risico daar kom ik goddank nooit overheen
Wat heeft Bill gekregen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat ik al dat geld niet weggooi ieg
![]()
Want als ik es iets moet moet ik t altijd zelf betalen, dat eigen risico daar kom ik goddank nooit overheen
*KLENG*quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef Rewimo het volgende:
Of als ze heel lief je bed gaan versieren omdat je jarig bent en iemand struikelt over een stoel waar een bedpan op staat. Heel de zaal wakker
Ik schrok me lamquote:
Hou op man.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kom daar standaard overheen johmoet je eens chronisch ziek worden, kan je lachen
Ja dat lijkt me ook, heel attentquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik schrok me lamMaar ik vond het wel heel erg leuk dat ze dat deden
Een knuffelbeest waar ie niks aan vindt en nog een speeltje waar ie niet naar omkijkt en een heel groot bot dat ie niet lustquote:
O ja, ik ook. Erg leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef Muis006 het volgende:
Ik kom daar standaard overheen johmoet je eens chronisch ziek worden, kan je lachen
Ja, dat is erg aardig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik schrok me lamMaar ik vond het wel heel erg leuk dat ze dat deden
Dat wel jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:42 schreef Muis006 het volgende:
Ja dat lijkt me ook, heel attentalleen was de verrassing er denk ik een beetje af
?
Nah ik pasquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Och, die schatquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een knuffelbeest waar ie niks aan vindt en nog een speeltje waar ie niet naar omkijkt en een heel groot bot dat ie niet lust
Verwend nest is hetquote:
Ik heb hier thuis ook de duurste polis ja, maar ik weet wel zeker dat ik zonder uitgebreide verzekering nog veeeeeeel duurder uit zou zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Hou op man.
Ik ben blij dat ik een zeer uitgebreide verzekering heb.
Hier hetzelfde, je moet wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb hier thuis ook de duurste polis ja, maar ik weet wel zeker dat ik zonder uitgebreide verzekering nog veeeeeeel duurder uit zou zijn.
Ach, die arme schat, hij is gewoon te lief!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Verwend nest is het![]()
En hij kreeg een plak kaas van me tussen de middag , die liet ie zich letterlijk uit zn bakkes snaaien door Kees en toen at Sjon m op.
Naja, ik heb mn best gedaan ieg
Absoluut, ik moet er niet aan denken, 4 operaties, scans, bezoeken enz. enz. Ik zou het niet eens zelf kunnen betalenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis ook de duurste polis ja, maar ik weet wel zeker dat ik zonder uitgebreide verzekering nog veeeeeeel duurder uit zou zijn.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:51 schreef Rewimo het volgende:
oh-oh, kijk eens, ik heb de Rijn voor je meegenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |