laatste nummerquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik zie wel wanneer je stopt, niet veel later aub
ik heb led zeppelin al vroeger afgekapt. das heilig schendingquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik zie wel wanneer je stopt, niet veel later aub
ben al uitgelogdquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:32 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mijn ding even opstarten
Log je uit?
ik hoor geen muziek. is een beetje te stil hierquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:34 schreef Martinovibes het volgende:
Is dit het pauze muziekje ofzo ?
Ja mijn VDJ loopt vast als ik op 'Start recording' druk...quote:Op woensdag 12 januari 2011 05:35 schreef dragems het volgende:
[..]
ik hoor geen muziek. is een beetje te stil hier
gaat het lukken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 05:34 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mijn computer heeft het er blijkbaar erg zwaar mee
ik hoorde cold as ice in een loopquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:35 schreef dragems het volgende:
[..]
ik hoor geen muziek. is een beetje te stil hier
ok ik had hem uitgedaan en toen ik klaar was met draaien weer aangezet maar geen muziek hierquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:35 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
ik hoorde cold as ice in een loop
Wat is het huidige server nummer? IP enzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:37 schreef dragems het volgende:
[..]
ok ik had hem uitgedaan en toen ik klaar was met draaien weer aangezet maar geen muziek hier
uuh 94quote:
lijk me handig om dat met dm te doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:37 schreef trolololo het volgende:
[..]
Wat is het huidige server nummer? IP enzo
toch allang gedaan jonguhquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:38 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
lijk me handig om dat met dm te doen
ja ik heb hem. wel een verschil van muziekquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:40 schreef trolololo het volgende:
Nee werkt eindelijkZat nog met oude informatie
Zal de info op wiki ook even updaten als ik de kans krijg
Ik heb een mixje van 2:50 met skyradio bagger enzo, ik ga kranten doen. Tot zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:40 schreef dragems het volgende:
[..]
ja ik heb hem. wel een verschil van muziek
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:41 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb een mixje van 2:50 met skyradio bagger enzo, ik ga kranten doen. Tot zo
PM aan Piraniaquote:Op woensdag 12 januari 2011 06:56 schreef dragems het volgende:
hoe kom ik btw in de lijst met dj's. (rooster)
that's all?quote:
Jup met de tijd die je wilt, en als er een plekje op het rooster vrij is natuurlijkquote:
Jippiee!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:23 schreef roepdeman het volgende:
Ok ik ben dan weer aan het studeren, dus je hebt +1 luisteraar erbij rond dat tijdstip!
Mag vanalles zijn, welke wil je het liefst horen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:28 schreef roepdeman het volgende:
Oud of nieuw? Mainstrem, top 40 of underground? Engels of Nederlands? Hip hop of Rap!!?
Oke thanks. Want dan moet ik dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:17 schreef trolololo het volgende:
Ik zit nu in de lesstaat op automaat met playlist, loopt om iets van 08:26 af...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:17 schreef trolololo het volgende:
Ik zit nu in de lesstaat op automaat met playlist, loopt om iets van 08:26 af...
Wat is je laatste liedje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:17 schreef trolololo het volgende:
of hij zit er nog opquote:
oh okéquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:27 schreef trolololo het volgende:
[..]
08:29 gaat de comp automatisch uit
quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:31 schreef trolololo het volgende:
Je kan erin. Precies op tijd zoals afgesproken.
Stresskip
Op je smartphone kan het iig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:38 schreef Keselo het volgende:
Als ik het kon ontvangen op mijn telefoon zou ik het doen.
kan toch of heb je een oude tel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:38 schreef Keselo het volgende:
Als ik het kon ontvangen op mijn telefoon zou ik het doen.
Ja, zo'n player waar je zelf de url toe kan voegen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:43 schreef Keselo het volgende:
Het werkt niet op mijn galaxyOf moet ik hiervoor een speciale player downloaden?
Zou kunnen, ik weet al die namen niet. Maar op de iPod en iPhone heb je TuneIn. Dat werkt perfect. Misschien is er ook TuneIn op jouw mobiel mogelijk?quote:
kijk nu ff op mijn hero(ik doe de deur dicht)quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:44 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik weet al die namen niet. Maar op de iPod en iPhone heb je TuneIn. Dat werkt perfect. Misschien is er ook TuneIn op jouw mobiel mogelijk?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:46 schreef Keselo het volgende:
Eens zoeken, hen toch niks beters te doen op werk
Ik luister via tunein ja maar ik bedoelde de jingle.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:44 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik weet al die namen niet. Maar op de iPod en iPhone heb je TuneIn. Dat werkt perfect. Misschien is er ook TuneIn op jouw mobiel mogelijk?
Oohquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik luister via tunein ja maar ik bedoelde de jingle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |