laatste nummerquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik zie wel wanneer je stopt, niet veel later aub
ik heb led zeppelin al vroeger afgekapt. das heilig schendingquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik zie wel wanneer je stopt, niet veel later aub
ben al uitgelogdquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:32 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mijn ding even opstarten
Log je uit?
ik hoor geen muziek. is een beetje te stil hierquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:34 schreef Martinovibes het volgende:
Is dit het pauze muziekje ofzo ?
Ja mijn VDJ loopt vast als ik op 'Start recording' druk...quote:Op woensdag 12 januari 2011 05:35 schreef dragems het volgende:
[..]
ik hoor geen muziek. is een beetje te stil hier
gaat het lukken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 05:34 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mijn computer heeft het er blijkbaar erg zwaar mee
ik hoorde cold as ice in een loopquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:35 schreef dragems het volgende:
[..]
ik hoor geen muziek. is een beetje te stil hier
ok ik had hem uitgedaan en toen ik klaar was met draaien weer aangezet maar geen muziek hierquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:35 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
ik hoorde cold as ice in een loop
Wat is het huidige server nummer? IP enzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:37 schreef dragems het volgende:
[..]
ok ik had hem uitgedaan en toen ik klaar was met draaien weer aangezet maar geen muziek hier
uuh 94quote:
lijk me handig om dat met dm te doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:37 schreef trolololo het volgende:
[..]
Wat is het huidige server nummer? IP enzo
toch allang gedaan jonguhquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:38 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
lijk me handig om dat met dm te doen
ja ik heb hem. wel een verschil van muziekquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:40 schreef trolololo het volgende:
Nee werkt eindelijkZat nog met oude informatie
Zal de info op wiki ook even updaten als ik de kans krijg
Ik heb een mixje van 2:50 met skyradio bagger enzo, ik ga kranten doen. Tot zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:40 schreef dragems het volgende:
[..]
ja ik heb hem. wel een verschil van muziek
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:41 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb een mixje van 2:50 met skyradio bagger enzo, ik ga kranten doen. Tot zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |