Oja kun je die voor mij ook ff doen? Of waar moet ik dat doen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, voor jou nu ook gefixt WebHawk
Je bent een schat!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, voor jou nu ook gefixt WebHawk
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:11 schreef Rockiejj het volgende:
24 luisteraars - 1 want ik ga pitte!
Houdoee!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:11 schreef Rockiejj het volgende:
24 luisteraars - 1 want ik ga pitte!
Houdoee!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja kun je die voor mij ook ff doen? Of waar moet ik dat doen?
quote:
Sowieso wanneer je draait, in VirtualDJ als Name:quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja kun je die voor mij ook ff doen? Of waar moet ik dat doen?
Ben jij niet stiekem een jongen/?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
Luisterend naar ONZ-Radio ga ik ondertussen COD4 spelen
Ja ga mijn UI aanpassen daarvoor, morgenavond ben ik aan de beurt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso wanneer je draait, in VirtualDJ als Name:
ONZ Radio | DJ Naam
DJ naam ook bij mij doorgeven, en een niet-bewegende UI aan mij doorgeven.
Neequote:
TDM?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
Luisterend naar ONZ-Radio ga ik ondertussen COD4 spelen
http://onzradio.trooperz.nl/played.phpquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:13 schreef Niss het volgende:
Kan ik ergens de song history vinden van meer
dan 10 nummers?
Ja de jingles faalde een beetje geloof ik :-)quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Sowieso wanneer je draait, in VirtualDJ als Name:
ONZ Radio | DJ Naam
DJ naam ook bij mij doorgeven, en een niet-bewegende UI aan mij doorgeven.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
PAUL! Wakker worden jij, en luisteren.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:17 schreef yvonne het volgende:
ONE, gaat over de Eerste Wereldoorlog.
En als je daar alles over wilt weten bezoek je uiteraard even hier
http://www.forumeerstewer(...)&highlight=metallica
Wist je niet hèquote:
Een echte pro draaitquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Zo, ik kan niet slapen, dus ik post weer gezellig mee
Wie draait, en heb ik wat gemist ?
Zet me nou es hier bijquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Heb je mij er ook al instaan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:21 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, inmiddels 21 dj's in de banner-database staan.
Zal wel 24 zijn, voor elk uur 1quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:21 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, inmiddels 21 dj's in de banner-database staan.
Ja, je moet mij alleen nog even een niet-bewegende UI sturen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heb je mij er ook al instaan?
When you were young?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:22 schreef Neroje het volgende:
Kan ik iets van de Killers aanvragen? En dan niet Human
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, je moet mij alleen nog even een niet-bewegende UI sturen.
'Hier live de Witte duif, radioamateurs in de ether, pas op voor de peildienst!'quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:23 schreef Monopoly het volgende:
Dit is toch veel beter dan Radio Orca toendertijd ?!
mr brightsidequote:
Ja, zeker weten!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Ja ik moet ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:27 schreef yvonne het volgende:
Blegh, echt pitten nu.
Veel plezier nog vannacht!
same for mequote:Op woensdag 12 januari 2011 01:27 schreef yvonne het volgende:
Blegh, echt pitten nu.
Veel plezier nog vannacht!
Welterusten! Ik ga later mezelf pogen op jouw naam.quote:
quote:
Als je dat tegen mij zegt hequote:
Ah, dan wacht ik nog ffquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Welterusten! Ik ga later mezelf pogen op jouw naam.
Zo bedoelde ik het nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Als je dat tegen mij zegt he![]()
Ik heb zo'n hekel aan radio bergeijk
quote:
jij ging slapen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:34 schreef Graseter het volgende:
Nieuwsmuziekje? Dit klinkt meer als een concert waar ik ben geweest.
draai jij eens wat dan of kan da niequote:
Nee webhawkje die zit nuquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
draai jij eens wat dan of kan da nie
ah man wanneer ga jij dan fffquote:
Waar de neuk werk jij?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:41 schreef willemwaus het volgende:
godver, link werkt niet op m'n werk en die url werkt ook niet in vlc, verdomme geblockt ofzo
Kan ik derhalve veiligheidsredenen niet prijs geven.quote:
FBAAAAAAAAAAAAIquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:43 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Kan ik derhalve veiligheidsredenen niet prijs geven.
Waarom niet, straks hebben we 24 uur per dag dj'squote:Op woensdag 12 januari 2011 01:43 schreef Stokstaart het volgende:
Mag ik trouwens een keer (niet nu) tussen 05:00 en 07:00 draaien ? Ben toch werk of wakker :R
OK, STOP MET ME TE PUSHEN, WERK NU OP HET HOOFDKANTOOR VAN DE AIVDquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:43 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Kan ik derhalve veiligheidsredenen niet prijs geven.
grquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:45 schreef willemwaus het volgende:
[..]
OK, STOP MET ME TE PUSHEN, WERK NU OP HET HOOFDKANTOOR VAN DE AIVD
Zo hoort het toch ook.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom niet, straks hebben we 24 uur per dag dj's![]()
We zijn dan net 3fm
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:45 schreef Monopoly het volgende:
WillemWaus werkt bij Buma/Stemra en controleert ons!
HET IS EEN COMPLOT IK ZEG HET JE !!!
Dat dit kan in Nederland
in zmeer? Ik kom koffie drinken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:45 schreef willemwaus het volgende:
[..]
OK, STOP MET ME TE PUSHEN, WERK NU OP HET HOOFDKANTOOR VAN DE AIVD
Al dat auteursrechten troep kan met niet schelen, wij hebben vernomen dat dit radiostation wordt gebruikt voor het plannen van een nucleaire aanval op het koningshuisquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:45 schreef Monopoly het volgende:
WillemWaus werkt bij Buma/Stemra en controleert ons!
HET IS EEN COMPLOT IK ZEG HET JE !!!
Dat dit kan in Nederland
Ja! Cappuccino? Dan zet ik 'm vast klaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
in zmeer? Ik kom koffie drinken.
Deze post gaat er zeker bij de AIVD doorheen. Teveel sleutelwoordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:46 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Al dat auteursrechten troep kan met niet schelen, wij hebben vernomen dat dit radiostation wordt gebruikt voor het plannen van een nucleaire aanval op het koningshuis
top!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:47 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja! Cappuccino? Dan zet ik 'm vast klaar
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deze post gaat er zeker bij de AIVD doorheen. Teveel sleutelwoorden
Klopt, kut ja, ben nu zelf ook geblack-listquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deze post gaat er zeker bij de AIVD doorheen. Teveel sleutelwoorden
Welkom terugquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:48 schreef Nitrouz het volgende:
Broeders, ik ben weer terug. Kan niet slapen.
dat kwaaltje heeft elke luisteraar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:48 schreef Nitrouz het volgende:
Broeders, ik ben weer terug. Kan niet slapen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:51 schreef willemwaus het volgende:
Beter hangt iedereen een webcam bovenin een hoek van zijn kamer, kunnen we meekijken
Dan ziet iedereen mij fappen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:51 schreef willemwaus het volgende:
Beter hangt iedereen een webcam bovenin een hoek van zijn kamer, kunnen we meekijken
Dat doe je tijdens uitzendingen? Hmm, dan moet het programma ff om, jij mag dan pas na 00:00quote:
Ik word er opgewonden van. Lekker fappen als mensen naar mij luisteren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:52 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dat doe je tijdens uitzendingen? Hmm, dan moet het programma ff om, jij mag dan pas na 00:00
QFTquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik word er opgewonden van. Lekker fappen als mensen naar mij luisteren.
Eh sahbi, kan je ook niet slapen?quote:
Nee...sneeuwballen.quote:
die rechtse dat is kwiwi!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:55 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe komen wij aan bezoekers uit die rare landen?
Ik heb fans all over the placequote:Op woensdag 12 januari 2011 01:55 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe komen wij aan bezoekers uit die rare landen?
VERTEL NOU OVER MIJ EN AEDM EN HOE JIJ DAT WIST DAT HAD JE BELOOFDquote:
Ik tune net in ouwe.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heb je goed geluisterd wat hij allemaal zei?
Nejoh, Paul boven alles.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:00 schreef Paul het volgende:
Dj webhawk is wel veel beter dan DJ Koelkast, die kan alweer inpakken wehehhiihihihohhoh
quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort misschien ook in Utreg wonen!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Utreg is baas (eigenlijk woon ik in het dorp ernaast)
zolang Giel maar wegblijft...quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:02 schreef Paul het volgende:
Ik durf bijna niet meer nu er zoveel prof dj's bij zijn, straks komt die stomme michiel Veenstra hier nog draaien
Bunnik of ook Zeist ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Utreg is baas (eigenlijk woon ik in het dorp ernaast)
Ik kwam er altijd langs met de stoptrein toen ik nog in Amersfoort woonde!quote:
Daar heb je gelijk in.quote:
Ja ik wel!quote:
Gerard Ekdomquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:02 schreef Paul het volgende:
Ik durf bijna niet meer nu er zoveel prof dj's bij zijn, straks komt die stomme michiel Veenstra hier nog draaien
Het was een serieuze vraag Paul.quote:
Zit je weer boys te hosselen heequote:Op woensdag 12 januari 2011 02:07 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag Paul.
pff Feyenoordquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:06 schreef Nitrouz het volgende:
Utreg me stadje
Feyenoord me hartje
Leidsche Rijna
Toen ik nog in Amersfoort woonde ging ik ook altijd naar de FC toequote:Op woensdag 12 januari 2011 02:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
pff Feyenoord
FC Utreg, Bunnikside, Vakkie L ouwe.
Zwolle komt weer in de eredivisie heur!quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toen ik nog in Amersfoort woonde ging ik ook altijd naar de FC toe
Nu al jaren niet meer geweest. Ik heb een tijd in Zwolle gewoond, en FC Zwolle heeft mijn hartje wel gestolen.
Al vind ik Utreg nog steeds de leukste en gezelligste club in de Eredivisie
Zoals het er nu naar uitziet wel jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zwolle komt weer in de eredivisie heur!
Nee dit keer niet. Maar hij heeft wel een mooien stemquote:
Ik ben 22 jaar jong overigens :-)quote:
Awwww Daar gaat m'n kansquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee dit keer niet. Maar hij heeft wel een mooien stem
Ik zeg: INWILLIGEN! Puur omdat Monopoly baas is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:12 schreef Monopoly het volgende:
Webhawk, verzoekje!
Queen - The show must go on ( met Elton John eventueel )
quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zeg: INWILLIGEN! Puur omdat Monopoly baas is.
He bah dan ben je jonger als mijquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ben 22 jaar jong overigens :-)
Arme ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
He bah dan ben je jonger als mij
Heb mn Cavello aan hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]Als ik in Utreg woon dan gaan we een keer bier drinken met een goede hardcore set op.
Ik heb iets van 30 gig aan live sets hardcore op de pc staan
Ach op een oude fiets meot je het leren ^^quote:
Ga je dit weekend nog naar Takens ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ach op een oude fiets meot je het leren ^^
Takens: Provincialenquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga je dit weekend nog naar Takens ?
Op oud leer moet je fietsen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ach op een oude fiets meot je het leren ^^
Ze kan in ieder geval goed zoenenquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:18 schreef Stokstaart het volgende:
Je mag mij ontmaagden boterhamzakje
Aight jij bent ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 12 januari 2011 02:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze kan in ieder geval goed zoenen![]()
Uhmm denk het niet hoezo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga je dit weekend nog naar Takens ?
Ik ben geen oud leerquote:
Ik ben in Zwolle dit weekend! Misschien dat wij met de gasten ook nog naar Takens gaan, dat zou wel vet zijn om even bier te drinkenquote:
Ben afgelopen zaterdag al geweest dus weet bijna wel zeker dat we niet gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben in Zwolle dit weekend! Misschien dat wij met de gasten ook nog naar Takens gaan, dat zou wel vet zijn om even bier te drinken
Binnenstad Zwolle dan ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:20 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ben afgelopen zaterdag al geweest dus weet bijna wel zeker dat we niet gaan.
Pics?quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:18 schreef Stokstaart het volgende:
Je mag mij ontmaagden boterhamzakje
Dat is geen hol aanquote:
Oooh cafe naar boven en de Gezelligheid zijn altijd wel tof toch ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:20 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat is geen hol aan![]()
Al die kakkers en studentjes
studenten en Zwolle in één postquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:20 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat is geen hol aan![]()
Al die kakkers en studentjes
Voor jou, mogelijke bijna-Utrechter! UTWEE!quote:
En jij bent rechts?quote:
Ja man was bij Defqonquote:
Defqonquote:
Laatste keer bij Almere geweest he. Ze moeten nu uitwijken naar lelygatquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Defqon was echt vet afgelopen editie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |