Nee, jij faalt omdat je hyves hebt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:44 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Je kan beter hyves hebben dan dit kansloze topic openen.. TS is faalhaas 1e klas
www.tinypic.com doet het gewoon hoor, die werkt ook prima. Of rechter muisklik op een foto van haar op internet en kiezen voor "afbeeldings URL kopiëren"quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:33 schreef Skillstorm het volgende:
Jullie wilden een pic?
Zou ik wel willen doen maar Imageshack doet het niet.
Ik beweer nergens dat ik hyves heb..quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, jij faalt omdat je hyves hebt.
Hoezo te moeilijk. De links doen het gewoon niet bij mij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:43 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat ik hyves heb..l-e-z-e-n
Foto plaatsen is blijkbaar te moeilijk voor je, bij deze:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je begrijp er gewoon geen flikker vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoezo te moeilijk. De links doen het gewoon niet bij mij.
Ik begrijp er inderdaad geen flikker van. Ik linkte altijd pics door de link in de balk van Afbeelding plaatsen te zetten. Dat werkte.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:46 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Je begrijp er gewoon geen flikker vanIpv dat je me nou dankbaar ben ..
Edit.. aha zo hoort het .. het is al goed jochie![]()
Is dat haar?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:43 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat ik hyves heb..l-e-z-e-n
Foto plaatsen is blijkbaar te moeilijk voor je, bij deze:
[ afbeelding ]
Het is dat je het zelf zegt maar...quote:
Ik heb weer afgesproken vandaag geen zorgen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt maar...
Oké even serieus, waarom ben je nog steeds geen film met haar gaan kijken. Van uitstel komt afstel en dan heb je weer niets. Nodig haar uit bij je thuis en ga een film daar kijken, de videotheek is niet zo ver weg en anders heb je altijd nog torrents/nieuwsgroepen.
Weer.....quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik heb weer afgesproken vandaag geen zorgen.
Oke dat kan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Niet mijn type, laten we het daarop houden.
Nee niet echt maar heb wel alweer afgesproken. Vorige keer was ik ziek geworden, en wist ik niet zeker of ik wat met haar wilde. Nu ga ik er voor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zit er al vooruitgang tussen jullie?
Godverdomme zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee niet echt maar heb wel alweer afgesproken. Vorige keer was ik ziek geworden, en wist ik niet zeker of ik wat met haar wilde. Nu ga ik er voor.
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:43 schreef strontboer het volgende:
[..]
Godverdomme zegJij bent net zo veranderlijk als het weer
Niet te lang wachten hè.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee niet echt maar heb wel alweer afgesproken. Vorige keer was ik ziek geworden, en wist ik niet zeker of ik wat met haar wilde. Nu ga ik er voor.
Idd, helemaal omdat ze een hoer isquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:51 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Niet te lang wachten hè.Anders gaat iemand anders met haar vandoor.
Nog niks. Moet mijn loon nog ontvangen om naar de bios te kunnen met haar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:49 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb heel dit topic gelezen, Ik wil nu wel weten hoe het is afgelopen
Er bestaat ook zoiets als een filmpje thuis kijken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nog niks. Moet mijn loon nog ontvangen om naar de bios te kunnen met haar.
Ja, maar dat willen we niet. Irritante ouders en zusjes bij ons beiden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als een filmpje thuis kijken.
Je hebt ook nog een kamer waar je een film kunt kijken. Je zal vast wel een laptop hebben en een DVD die je erop kunt kijken. Anders vast wel een tv met DVD speler.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar dat willen we niet. Irritante ouders en zusjes bij ons beiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een kamer waar je een film kunt kijken. Je zal vast wel een laptop hebben en een DVD die je erop kunt kijken. Anders vast wel een tv met DVD speler.Ja maar mijn kamer is nogal klein. Daarbij zullen mijn ouders en zusje altijd binnenkomen om me te irriteren en/of te checken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij haar ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja maar mijn kamer is nogal klein. Daarbij zullen mijn ouders en zusje altijd binnenkomen om me te irriteren en/of te checken.
Bij haar ook.Wat een kut familie heb jij zeg. Is er geen moment dat een van jullie alleen thuis is, dat is een goed moment om bij elkaar te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |