abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92157704
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 01:01 schreef Dimens het volgende:

[..]

Er bestaat ook zoiets als een filmpje thuis kijken. |:(
Ja, maar dat willen we niet. Irritante ouders en zusjes bij ons beiden. :P
pi_92157812
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 01:04 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ja, maar dat willen we niet. Irritante ouders en zusjes bij ons beiden. :P
Je hebt ook nog een kamer waar je een film kunt kijken. Je zal vast wel een laptop hebben en een DVD die je erop kunt kijken. Anders vast wel een tv met DVD speler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92157839
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 01:07 schreef Dimens het volgende:

[..]

Je hebt ook nog een kamer waar je een film kunt kijken. Je zal vast wel een laptop hebben en een DVD die je erop kunt kijken. Anders vast wel een tv met DVD speler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar mijn kamer is nogal klein. Daarbij zullen mijn ouders en zusje altijd binnenkomen om me te irriteren en/of te checken.

Bij haar ook.

SPOILER
pi_92157911
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 01:08 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ja maar mijn kamer is nogal klein. Daarbij zullen mijn ouders en zusje altijd binnenkomen om me te irriteren en/of te checken.

Bij haar ook.

SPOILER
Wat een kut familie heb jij zeg. Is er geen moment dat een van jullie alleen thuis is, dat is een goed moment om bij elkaar te zijn ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')