Gewoon neuken en dumpenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Iedereen die ken zegt dat. Zelfs mijn vrienden zeggen dat het heel dom is.
Of haar gewoon een kans geven, je moet niet te kieskeurig zijn want dan blijf je altijd maagd.quote:
Oh nee hoor ik ben niet kieskeurig, integendeel, de meeste meisjes die mijn vrienden lelijk vinden vind ik juist primaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of haar gewoon een kans geven, je moet niet te kieskeurig zijn want dan blijf je altijd maagd.
Ga er dan gewoon voor, misschien komt het wel helemaal goed en blijkt ze toch geen hoer te zijn. Slet wel want dat zijn alle meisjes maar daar valt helaas niets aan te doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:57 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh nee hoor ik ben niet kieskeurig, integendeel, de meeste meisjes die mijn vrienden lelijk vinden vind ik juist primaMaar dat komt omdat ik ook lelijker ben dus zijn mijn eisen lager.
Nee geen slet, echt een hoer werd gezegd. Ik zie wel wat ik er aan doe.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga er dan gewoon voor, misschien komt het wel helemaal goed en blijkt ze toch geen hoer te zijn. Slet wel want dat zijn alle meisjes maar daar valt helaas niets aan te doen
Maar dan ben je toch baas als je haar neukt zonder te betalenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee geen slet, echt een hoer werd gezegd. Ik zie wel wat ik er aan doe.
Lolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch baas als je haar neukt zonder te betalen
Zeg dat je toch wel met haar thuis een film wilt kijken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:19 schreef Skillstorm het volgende:
Oh nou zegt ze net dat ze het jammer vind dat ik niet naar de bios kon.
Ik kijk wel...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeg dat je toch wel met haar thuis een film wilt kijken.
Dus je gaat niet op een date, omdat je vrienden zeggen dat ze heel dom is?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Iedereen die ken zegt dat. Zelfs mijn vrienden zeggen dat het heel dom is.
Je hebt het een beetje verkeerd begrepen denk ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:41 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Dus je gaat niet op een date, omdat je vrienden zeggen dat ze heel dom is?
Waarom ga je niet gewoon met haar op date en check je het zelf? Waarom is ze een hoer, ze heeft met andere kerels geneukt?
Voor alleen seks maakt domheid toch niet zoveel uit
Wat voor een domme kneus ben je dan om niet te gaan daten, als jaloerse vrienden zeggen dat het dom is om iets met haar te beginnemquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Je hebt het een beetje verkeerd begrepen denk ikZe is niet dom, mijn vrienden zeggen dat het een dom idee is om met haar iets te beginnen
Hoezo jaloers, die hebben een vriendin. Maar het is inderdaad dom om het op te geven vanwege dat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:06 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Wat voor een domme kneus ben je dan om niet te gaan daten, als jaloerse vrienden zeggen dat het dom is om iets met haar te beginnem
Jezus ga gewoon, wat heb je te verliezen? Een avondje WoW kan je best wel missen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoezo jaloers, die hebben een vriendin. Maar het is inderdaad dom om het op te geven vanwege dat.
GAAA DAN!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoezo jaloers, die hebben een vriendin. Maar het is inderdaad dom om het op te geven vanwege dat.
Lekkere vrienden heb je dan...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Je hebt het een beetje verkeerd begrepen denk ikZe is niet dom, mijn vrienden zeggen dat het een dom idee is om met haar iets te beginnen
Je lacht jezelf uit :Squote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik moest lachen maar ik weet niet waarom
Ligt eraan. Is 't erg voor jou als mensen hier niet meer serieus antwoord op je vragen gaan geven?quote:
Graag gedaan met helpen hoor, je hoeft me niet te bedanken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:27 schreef Skillstorm het volgende:
Nee, helaas niet. Ga het nog proberen zodra ik mijn loon heb. (naar de bios) En Dimens, ga dit nou niet in andere topics van mij opbrengen. Slaat nergens op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |