Haar neerschieten gaat echt niet helpen hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:09 schreef Premium_Quality het volgende:
Gewoon vanuit gaan dat het zo is. Niet geschoten is altijd mis.
ik moest lachenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:10 schreef ABombali het volgende:
[..]
Haar neerschieten gaat echt niet helpen hoor
Ik dacht: ik maak er een Romeo & Juliet-verhaal van.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:10 schreef ABombali het volgende:Haar neerschieten gaat echt niet helpen hoor
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:15 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ik dacht: ik maak er een Romeo & Juliet-verhaal van.
Nee, je zit goed. Complimenteer haar over haar zeer fraaie borsten, gezien het feit dat ze 12 is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:18 schreef Skillstorm het volgende:
Laat maar vals alarm. Ze zegt nu dat ze het zielig voor me vind dat ik nooit een vriendinnetje heb gehad en shit. Godver-ark
Misschien is dat schieten toch niet zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:18 schreef Skillstorm het volgende:
Laat maar vals alarm. Ze zegt nu dat ze het zielig voor me vind dat ik nooit een vriendinnetje heb gehad en shit. Godver-ark
Ze is 18.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, je zit goed. Complimenteer haar over haar zeer fraaie borsten, gezien het feit dat ze 12 is.
Ja godver, mij zomaar valse hoop gevenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:21 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Misschien is dat schieten toch niet zo'n slecht idee.
Heb ik niet vind ik kansloosquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:25 schreef PinkEsid het volgende:
hyves van ts in pb? wil wel ff keuren
Tja, daar is het nu te laat voor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:30 schreef Radicalist het volgende:
Lol, waarom heb je haar dan ook vertelt dat je nooit een vriendin heb gehad. Je moet je gedragen als een man met ervaring en wereldkennis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |