Haar neerschieten gaat echt niet helpen hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:09 schreef Premium_Quality het volgende:
Gewoon vanuit gaan dat het zo is. Niet geschoten is altijd mis.
ik moest lachenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:10 schreef ABombali het volgende:
[..]
Haar neerschieten gaat echt niet helpen hoor
Ik dacht: ik maak er een Romeo & Juliet-verhaal van.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:10 schreef ABombali het volgende:Haar neerschieten gaat echt niet helpen hoor
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:15 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ik dacht: ik maak er een Romeo & Juliet-verhaal van.
Nee, je zit goed. Complimenteer haar over haar zeer fraaie borsten, gezien het feit dat ze 12 is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:18 schreef Skillstorm het volgende:
Laat maar vals alarm. Ze zegt nu dat ze het zielig voor me vind dat ik nooit een vriendinnetje heb gehad en shit. Godver-ark
Misschien is dat schieten toch niet zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:18 schreef Skillstorm het volgende:
Laat maar vals alarm. Ze zegt nu dat ze het zielig voor me vind dat ik nooit een vriendinnetje heb gehad en shit. Godver-ark
Ze is 18.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, je zit goed. Complimenteer haar over haar zeer fraaie borsten, gezien het feit dat ze 12 is.
Ja godver, mij zomaar valse hoop gevenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:21 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Misschien is dat schieten toch niet zo'n slecht idee.
Heb ik niet vind ik kansloosquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:25 schreef PinkEsid het volgende:
hyves van ts in pb? wil wel ff keuren
Tja, daar is het nu te laat voor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:30 schreef Radicalist het volgende:
Lol, waarom heb je haar dan ook vertelt dat je nooit een vriendin heb gehad. Je moet je gedragen als een man met ervaring en wereldkennis.
Je moet vertellen dat je een grapje maakte, zeg ''Het was maar een grapje dat ik geen vriendin heb gehad, ik dacht misschien als ik zeg dat ik geen vriendin heb gehad dat jij je dan op je gemak zou voelen en eerlijk zou zijn of jij een vriend heb gehad''.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:32 schreef Skillstorm het volgende:
Altijd zo geweest voor mij. Denk ik dat iemand me leuk vind en dan is het vals alarm of gefriend-zoned. Kanker wereld ik ga mezelf nu in slaap huilen![]()
![]()
dat eerste is ok maar dat 2e moet zijn ik wou kijken of je me zielig zou vinden en dat je dan met mij zou willenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:34 schreef Radicalist het volgende:
[..]
Je moet vertellen dat je een grapje maakte, zeg ''Het was maar een grapje dat ik geen vriendin heb gehad, ik dacht misschien als ik zeg dat ik geen vriendin heb gehad dat jij je dan op je gemak zou voelen en eerlijk zou zijn of jij een vriend heb gehad''.
Ja want van liegen komt het allemaal goed.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:34 schreef Radicalist het volgende:
[..]
Je moet vertellen dat je een grapje maakte, zeg ''Het was maar een grapje dat ik geen vriendin heb gehad, ik dacht misschien als ik zeg dat ik geen vriendin heb gehad dat jij je dan op je gemak zou voelen en eerlijk zou zijn of jij een vriend heb gehad''.
Haha, eigenlijk wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:36 schreef PinkEsid het volgende:
[..]
dat eerste is ok maar dat 2e moet zijn ik wou kijken of je me zielig zou vinden en dat je dan met mij zou willen
Ik weet natuurlijk niet het motief dat TS heeft, ik dacht misschien om gewoon even te krikken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja want van liegen komt het allemaal goed.
Ik ga niet liegen over dat ik wel of geen vriendin gehad heb. Laat ook maar btw, slotje voor dit topic aub.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:37 schreef Radicalist het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet het motief dat TS heeft, ik dacht misschien om gewoon even te krikken.
Gay, loser. Laat je gewoon de kans voorbij gaan om te ketsen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik ga niet liegen over dat ik wel of geen vriendin gehad heb. Laat ook maar btw, slotje voor dit topic aub.
Nee laat maar, ik ben gefriend-zoned. Dat is overduidelijk. Daar heb ik niet de hulp van andere mensen voor nodig om dat te bevestigen, toch bedankt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:38 schreef Dimens het volgende:
Vertel ons anders even hoe het is gegaan, ik snap nog steeds niet waarom ze zo ineens is afgeknapt? Misschien kunnen we je dan verder helpen.
De friend-zone is niet altijd het einde van de wereld, ik geef mijn BFFquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee laat maar, ik ben gefriend-zoned. Dat is overduidelijk. Daar heb ik niet de hulp van andere mensen voor nodig, toch bedankt.
Radicalist heeft speciaal voor jou een account aangemaakt om op dit topique te reaguren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee laat maar, ik ben gefriend-zoned. Dat is overduidelijk. Daar heb ik niet de hulp van andere mensen voor nodig om dat te bevestigen, toch bedankt.
Precies, ik ben nou eenmaal radicaal in het helpen met pussy te verkrijgen. Dus speciaal voor jou de première.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Radicalist heeft speciaal voor jou een account aangemaakt om op dit topique te reaguren.
En dan komt alles helemaal goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:45 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb het gesprek weg-geklikt ik zal wel kijken of ik het hier kan posten.
Geef ons meer diepgang in haar persoonlijkheid en situatie. Is ze populair bij andere? Is ze laag opgeleid of hoog opgeleid. Staat ze bekend als een goed mens of slecht mens?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Denk het niet eerlijk gezegd, sorry ben nogal pessimistisch.
Hier gaat het fout, daar houden de vrouwtjes niet van. Gewoon heel enthousiast zijn en dan worden de vrouwtjes het vanzelf ook.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Denk het niet eerlijk gezegd, sorry ben nogal pessimistisch.
Ze is een goed mens. Ze is niet populair maar ook niet echt onbekend.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:49 schreef Radicalist het volgende:
[..]
Geef ons meer diepgang in haar persoonlijkheid en situatie. Is ze populair bij andere? Is ze laag opgeleid of hoog opgeleid. Staat ze bekend als een goed mens of slecht mens?
Waar is het deel waar ze jou heeft afgewezen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ze is een goed mens. Ze is niet populair maar ook niet echt onbekend.
Het gesprek begon heel normaal met: Hoe gaat het, ja goed . Etc
Daarna een beetje gepraat over van alles en nog wat over hoe we ons verveelden enzo. Daarna of ze een keer een film kon kijken bij mij.
Daarna vroeg ze of ik ooit een vriendin heb gehad, ooit gezoend heb etc. Ik zei nee en ze reageerde met. awww. En daarna met: dat vind ik zo zielig
Dus ik zei dat dat niet hoefde en ik me er niet druk om maakte. Toen was het eigenlijk afgelopen en zei ze dat ze weg moest omdat haar lievelings serie op tv was, daarna zei ze dat we veel gemeen hebben. (Die dingen kwamen ook ter sprake, wat we gemeen hebben dus)
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:55 schreef klabbakus het volgende:
Dude, nodig der nou maar uit voor die film, dat gaat helemaal goed komen
Daar ging je dus in de fout. Maar als het is nog niet compleet verloren zaak. Gewoon uitnodigen voor een filmpje en je moves maken. Maar wel uitkijken voor die friendzone.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ze is een goed mens. Ze is niet populair maar ook niet echt onbekend.
Het gesprek begon heel normaal met: Hoe gaat het, ja goed . Etc
Daarna een beetje gepraat over van alles en nog wat over hoe we ons verveelden enzo. Daarna of ze een keer een film kon kijken bij mij.
Daarna vroeg ze of ik ooit een vriendin heb gehad, ooit gezoend heb etc. Ik zei nee en ze reageerde met. awww. En daarna met: dat vind ik zo zielig
Dus ik zei dat dat niet hoefde en ik me er niet druk om maakte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |