vind hem niet meerquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er ging iets fout, nog steeds geen idee waarom die post ineens leeg was
hmmm dat bed staat bij mij nog niet op het lijstjequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een paar heb ik 1 zinnetje mee gedeeld, met andere een bed. Maar ze mogen allemaal op het meet-wie-ken-ik-lijstje.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een paar heb ik 1 zinnetje mee gedeeld, met andere een bed. Maar ze mogen allemaal op het meet-wie-ken-ik-lijstje.
kentekenquote:
Same here. Geen idee hoeveel mensen inmiddels. KSC en crew, vooral.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohw, ik heb gewoon toegang, lol wist ik niet eensquote:
had me al verrast als dat wel zo was als je het niet kentquote:
Van de meer dan 100 zijn er misschien 20 die me veel meer zeggen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
wuuuutttttquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw, ik heb gewoon toegang, lol wist ik niet eens
Jaaa zo keek ik ongeveer!quote:
Aanmeldtopic KPD editie #1/2011quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik zal er eens toegang voor aan vragen als dat mogelijk is.
Eens even kijken waar...quote:
Ja. Of achteraf ingetrokkenquote:
Heb je geen toegang? Dan ja!quote:
en dat mogen ze af en toe wel sneller mee zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Leeftijd en als je er gaat klooien zijn je rechten weg
Doe geen moeitequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet toch kijken of jij er gaat posten he![]()
ik mag dat welquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dat bed staat bij mij nog niet op het lijstje
Oeps, mag ik niet eens aan denken ook
mwah, denken is niet strafbaar, en slecht te detrcterenquote:
Jij en Muck staan ook op dat lijstje van 20quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Same here. Geen idee hoeveel mensen inmiddels. KSC en crew, vooral.
doen mag ik het ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, denken is niet strafbaar, en slecht te detrcteren
dus dat mag dan nog wel niet,
maar doen.........
verschil moet er blijven hequote:
nee hoor, ik was ff aan het DMénquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:47 schreef Koen66 het volgende:
en toen......
was het stil
sssssssstttttt
volgens mij wordt jij niet zo snel platquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:48 schreef NBT het volgende:
Ik denk dat ik zo ook maar plat ga, ben niet moe, maar geen idee...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij wordt jij niet zo snel plat
(ok flauw inkoppertje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |