ikkequote:
marijkequote:
ik een paar maarquote:
mijn naam is overigens bij niemand bekend hierquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, Ez weet dat, en Huppel... verder eigenlijk geen idee, PD weet het, maar die fokt niet meer... Snuitje weet het ook wel denk ik
Ik een flink groepje, van hier alleen Symph, PGR, Pheno en Myrquote:
Heus wel, klaas.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn naam is overigens bij niemand bekend hier
Nee, al die misschieners weten het schijnbaar nog steeds niet, dus dat word me ene partij gezelligquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn naam is overigens bij niemand bekend hier
ik kom heel ruim over de 100quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de vorige keer geteld, toen kwam ik rond de 60 mensen, die ik kon onthouden van de mensen die ik gemeet heb.
ik had graag gekomenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, al die misschieners weten het schijnbaar nog steeds niet, dus dat word me ene partij gezellig
Er komt in de zomer vast nog een meet........ desnoods BBQend in mijn tuin!quote:
Whehehe ik kan net zo goed Danny een PM sturen of hij mijn accountnaam wil veranderenquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Er komt in de zomer vast nog een meet........ desnoods BBQend in mijn tuin!
ik hoop het welquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gaan we dit jaar nog een paar aan toevoegen
er was laatst een topic over, en toen ik het op een rijtje ging zetten was ik er zelf verbaasd overquote:
Ik ken nieteens 100 mensen...quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er was laatst een topic over, en toen ik het op een rijtje ging zetten was ik er zelf verbaasd over
maar jij zit hier al een eeuwigheidquote:
dan hoop ik dat het met z'n 4-en erg gezellie wordt, anders blijft het er wellicht bijquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Er komt in de zomer vast nog een meet........ desnoods BBQend in mijn tuin!
daar ga ik dus ruim overheenquote:
jij bent niet zo'n chickie met 500 Hyves 'vriendjes'quote:
ja dat ook.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar jij zit hier al een eeuwigheid
Ja inderdaad, ben benieuwd, hoop wel dat er meerdere komen, en MaleDuck moet sowieso komen!!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan hoop ik dat het met z'n 4-en erg gezellie wordt, anders blijft het er wellicht bij
Nee niet echt!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent niet zo'n chickie met 500 Hyves 'vriendjes'
ben ik wel aan toequote:
Ja oke, ik ken er heus wel 100, maar niet echt kennen natuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ligt eraan wat je "kennen" noemt.
iddquote:
Nee, maar de FOK!kers die ik "ken" ken ik ook niet heel goed. Sommige heb ik misschien alleen begroet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja oke, ik ken er heus wel 100, maar niet echt kennen natuurlijk
ik ken ze natuurlijk niet allemaal echt, maar er zijn er wel een paar die ik nooit meer vergeet.. (ook een paar van een paar jaar geleden, en een aantal van afgelopen jaar)quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ligt eraan wat je "kennen" noemt.
Ik weet hetquote:
er ging iets fout, nog steeds geen idee waarom die post ineens leeg wasquote:
pakken we een keer samen een terrasje,quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:29 schreef NBT het volgende:
Ik wil ook zomer, heerlijk warme zon, Vrouwen met weinig kleren aan, Hmmmmmmmmm verlangens verlangens.....
Een paar heb ik 1 zinnetje mee gedeeld, met andere een bed. Maar ze mogen allemaal op het meet-wie-ken-ik-lijstje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken ze natuurlijk niet allemaal echt, maar er zijn er wel een paar die ik nooit meer vergeet.. (ook een paar van een paar jaar geleden, en een aantal van afgelopen jaar)
Best!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pakken we een keer samen een terrasje,
samen vrouwen kijken
Prima toch!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ok, leuke ideetjes onthou ik altijd heel goed
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:29 schreef NBT het volgende:
Ik wil ook zomer, heerlijk warme zon, Vrouwen met weinig kleren aan, Hmmmmmmmmm verlangens verlangens.....
ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |