hier welquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik post echt weinig de laatste tijd.
Ik had wel een kloontje voor de S&G. Ik ben niet bepaald anoniem op dit account.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:11 schreef MPG het volgende:
Ik heb geen KPD-kloon. Ik post daar gewoon met dit account.
Nice Boobs There............quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
was NBT nu een compleet random afkorting waar we iets bij bedacht hebben,
of zit er iets van je naam in?
quote:
Klopt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt ja, maar dat is toch pas later bedacht
S&G?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had wel een kloontje voor de S&G. Ik ben niet bepaald anoniem op dit account.
is er iemand op Fok die weet hoe jij IRL heet? (just curious todayquote:
Ja, Ez weet dat, en Huppel... verder eigenlijk geen idee, PD weet het, maar die fokt niet meer... Snuitje weet het ook wel denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er iemand op Fok die weet hoe jij IRL heet? (just curious today)
ah, dus je bent niet helemaal anoniemquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, Ez weet dat, en Huppel... verder eigenlijk geen idee, PD weet het, maar die fokt niet meer... Snuitje weet het ook wel denk ik
quote:
Neejohh!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, dus je bent niet helemaal anoniem
ik weet niet wat er misging (dikke vingers denk ik) maar dat was deze postquote:
die eerste twee ken ik irlquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, Ez weet dat, en Huppel... verder eigenlijk geen idee, PD weet het, maar die fokt niet meer... Snuitje weet het ook wel denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |