Oh was dat morgenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en hoe doe ik dat op een begrafenis?
dank je welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef Duderella het volgende:
Lief MeMooke, ook jij sterkte morgen. Het lijkt iets om tegenop te zien, maar ik denk niet dat je het had willen missen. Ook afscheid nemen is van levensbelang.
Dat is ook zo. Maar verdriet meedragen kun je nauwelijks. Probeer niet meer mee te torsen dan nodig is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dank je welben er zelf wel sterk onder maar geconfrotneerd worden met anderen die er wel kapot onder zijn, is het naarste
Ze is van mij. Je blijft van haar piemel af.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:04 schreef Duderella het volgende:
@Bluezz: jij bent mijn favoriete vent. Je weettog?
Die had Elf ook al afgelopen week in de SC gegooid.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten Sarabi
10 kleine negertjes lijkt het wel
doe ik ook niet hoor en thx allemaalquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Wat me broer en me zus hierboven zeggen MeMo
Ik antwoord in steenkolen-Nederlands, want de iPad vult woorden voor me in waar ik dat niet wil.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Graag gedaan wijffie
u hebt een PMiPad
Babsquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:13 schreef Duderella het volgende:
Ik antwoord in steenkolen-Nederlands, want de iPad vult woorden voor me in waar ik dat niet wil.Toch wel wennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rubbereend is mn beste vriendje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:11 schreef golfer het volgende:
Rubbertje is wel een schatje dat ie je alweer verhuizen gaat, Memo.
Doe nou een paar dagen vrij nemen, mutsquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:55 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker hoor P.! geeft goed gevoel
ik ben er ff helemaal klaar mee. nog ff volhouden vandaag werken, vnv weer studio in en morgen werken... dan heb ik donderdagavond eindelijk rust (vrijdag en zaterdag niet meer).
Spannendquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:24 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen. Even douchen, ontbijten en dan eens naar de dr.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:50 schreef freecell het volgende:
Gooodmorning!
Zometeen met de freemobiel naar de sloop, even banden halen
allemaalquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Terug van de huisartsIk kreeg een compliment van hem
Hij zat even verbaast te kijken over die 22kg eraf
Bloedonderzoek was helemaal top. Suiker was van 6.3 vorig jaar naar 5.8 in oktober via de vinger naar 5.5 via bloedonderzoek in januari. Ook top dus
Verder heeft-ie gelijk even naar mijn knie gekeken. Zat geen vocht in dus niet echt structurele dingen mis. Hij vermoed aanhechtingsproblemen en dat ging vanzelf over volgens hem. Nu echt op zoek naar goeie schoenen dusIk wil die 15-20 km halen bij de Falconwalk half mei
Al met al tof dusEn gisteravond bij de fotoclub ook al een leuke en leerzame avond gehad. Al met al dus ff wat energie-leveranciers
En dan die gekke amerikanen erbij
![]()
Net wat ik nodig heb deze dagen
ja! kan alleen deze week niet. beide kantoorcollega's hebben deze week vrij genomen en een ervan was vorige week ook al vrij. volgende week meer kansquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe nou een paar dagen vrij nemen, muts
ervaring?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Pas je op dat ze je auto niet per ongeluk in de autopers gooien?
Nog een beetje kunnen slapen, stuiterbol?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:31 schreef Sarabi het volgende:
Gaat lekker P!
Goedemorgen allemaal trouwens
Vandaag de enige dag dat ik echt iets nuttigs ga doen (nouja de rest van de dagen leren voor tentamens maar dan kom ik het huis niet uit, voelt toch anders)
Jeejquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Er staat hier trouwens (weer) appeltaart in de oven, de mannen zijn de werkzaamheden in de tuin aan het afmakenEr zijn maandag 2 nieuwe pompen in het hoofdriool voor deze buurt gezet en de tuin is bijna droog nu
Nu maken ze de boel even goed en gooien ze het dicht. Klaar dus, straks
Hoe handig ben je met gipsplaten?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
JeejEn lief dat je gewoon weer appeltaart maakt
Ik zou bijna ook komen klussen bij je
![]()
Ik kan ze heel goed vasthoudenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe handig ben je met gipsplaten?
goed plan! hele tijd geleden dat er appeltaart thuis is gemaaktquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Er staat hier trouwens (weer) appeltaart in de oven, de mannen zijn de werkzaamheden in de tuin aan het afmakenEr zijn maandag 2 nieuwe pompen in het hoofdriool voor deze buurt gezet en de tuin is bijna droog nu
Nu maken ze de boel even goed en gooien ze het dicht. Klaar dus, straks
Iets minder, maar ik had minder paracetamol genomen. Maar met de rug gaat dat ook aardig goed, dus dan maar minder slikken. Ik krijg al genoeg binnen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:38 schreef FutureFairytale het volgende:
heb je weer lekker geslapen Krak?
ok ja hoe minder hoe beter. maar 's nachts pijn is niet leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Iets minder, maar ik had minder paracetamol genomen. Maar met de rug gaat dat ook aardig goed, dus dan maar minder slikken. Ik krijg al genoeg binnen..
Ik heb 's nachts geen pijn gelukkig, maar als ik 's nachts niks neem wel 's ochtends. Dan duurt het lang voordat de pil werkt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok ja hoe minder hoe beter. maar 's nachts pijn is niet leuk
DE wat mooi zeg!
Ja. Ben blijquote:
quote:Hier ook goed nieuws; geen diabetes!!![]()
Jeejquote:Mijn galwegen zijn schoon, de pancreas ziet er rustig uit (middenstuk doet niets meer maar de uiteinden wel en die produceren voorlopig genoeg insuline blijkbaar), leverwaardes en andere bloedwaardes zijn goed en hoef pas over een jaar weer een MRI!
Wel geregeld even bloed laten trekken bij de huisarts zodat we de lever en pancreaswaardes in de gaten kunnen houden. Blijvend matig met alcohol zijn en mijn gewicht netjes houden zodat de pancreas niet harder hoeft te gaan werken wat een nieuwe pancreatitis tot gevolg zou kunnen hebben of alsnog diabetes... Maar hij was voor nu dik tevreden.
Over de pijn? hij denkt dat het meer met mijn buik/darmen te maken heeft en bijv met wat galproductie dan dat het een probleem is van galstenen of iets dergelijks, daar is geen enkele aanwijzing voor namelijk.
Kortom, we zijn opgelucht voor nu
mooi dat je er niet van wakker ligtquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb 's nachts geen pijn gelukkig, maar als ik 's nachts niks neem wel 's ochtends. Dan duurt het lang voordat de pil werkt.
Van mij welquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
P. mag ik een beetje van jouw feestbui hebben
Daar lig ik niet wakker van nee.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mooi dat je er niet van wakker ligt
De Freemobiel kan weer lekker rijden!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:00 schreef freecell het volgende:
Wat een blij topic zo
Allemaal goed nieuws!
En ze hebben niet eens perongeluk mijn auto geslooptIk was er ook een beetje bang voor
Nou, voor vrijdag moet ik (ja ik!!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De Freemobiel kan weer lekker rijden!
Da's wel stoer!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, voor vrijdag moet ik (ja ik!!!!) er nog een nieuw dashboard en een nieuwe ruitenwissersproeiervloeistoftank (3x woordwaarde
) in zetten. Ow en een nieuw kabeltje ergens.
Maar er zitten nu wel weer goede banden onder
Een heel nieuw dashboard?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, voor vrijdag moet ik (ja ik!!!!) er nog een nieuw dashboard en een nieuwe ruitenwissersproeiervloeistoftank (3x woordwaarde
Al wat gehoord van je grote vriendjes bij de woningbouw?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
P. mag ik een beetje van jouw feestbui hebben
Daar doe je het voorquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Terug van de huisartsIk kreeg een compliment van hem
Hij zat even verbaast te kijken over die 22kg eraf
Bloedonderzoek was helemaal top. Suiker was van 6.3 vorig jaar naar 5.8 in oktober via de vinger naar 5.5 via bloedonderzoek in januari. Ook top dus
Yesquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar doe je het voorGoed bezig, zeg
Ja eigenlijk welquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog een beetje kunnen slapen, stuiterbol?
Ik ben blij voor jequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:46 schreef DarkElf het volgende:
Hier ook goed nieuws; geen diabetes!!![]()
Je bent écht goed hersteld van zo'n heftige kwaal, zeg. En dat voor jouw 'krakkemikkige' lijf, wauw.quote:Mijn galwegen zijn schoon, de pancreas ziet er rustig uit (middenstuk doet niets meer maar de uiteinden wel en die produceren voorlopig genoeg insuline blijkbaar), leverwaardes en andere bloedwaardes zijn goed en hoef pas over een jaar weer een MRI!
Bummer van de alcoholquote:Wel geregeld even bloed laten trekken bij de huisarts zodat we de lever en pancreaswaardes in de gaten kunnen houden. Blijvend matig met alcohol zijn en mijn gewicht netjes houden zodat de pancreas niet harder hoeft te gaan werken wat een nieuwe pancreatitis tot gevolg zou kunnen hebben of alsnog diabetes... Maar hij was voor nu dik tevreden.
OK. Ga je nu iets van een eetdagboek bijhouden om te zien of bepaalde dingen die pijnaanvallen triggeren? Of moet je er voorlopig maar aan wennen?quote:Over de pijn? hij denkt dat het meer met mijn buik/darmen te maken heeft en bijv met wat galproductie dan dat het een probleem is van galstenen of iets dergelijks, daar is geen enkele aanwijzing voor namelijk.
Heel goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
En ook niet liggen piekeren dus dat is wel positief
Thnxquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:18 schreef DarkElf het volgende:
Ja P je kan echt trots zijn op jezelfJe doet het hartstikke goed.
Ja he? Daar maakte ik mij stiekemquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je![]()
Echt heel erg fijn!
Nou he? Ik ben zo fier op dat krakkemikkige lijf van mij!quote:[..]
Je bent écht goed hersteld van zo'n heftige kwaal, zeg. En dat voor jouw 'krakkemikkige' lijf, wauw.
Blijft wel opletten denk ik maar das niet erg, heb ik er graag voor over en die alcohol, ach ben ik al aan gewend geraakt dus is ook niet erg! Daar baal ik nog maar soms vanquote:[..]
Bummer van de alcoholMaar wel fijn dat je nu zoveel slanker bent en dat je je gewicht ook echt onder controle hebt.
heeft hij niets van gezegd maar ik let zelf gewoon wel nog op wat ik eet enzo, en sommige dingen eet ik gewoon nog niet. Maar ook das niet erg. Tis misschien ook een ding wat door stress getriggerd wordt en dat hadden we de laatste dagen door verschillende dingen wel.quote:[..]
OK. Ga je nu iets van een eetdagboek bijhouden om te zien of bepaalde dingen die pijnaanvallen triggeren? Of moet je er voorlopig maar aan wennen?
Iddquote:Nou ja, al met al behoorlijkzeg. Yay!
Doe ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedNu gewoon je gaan verheugen op al die LEUKE dingen die er aan gaan komen. Eng zijn ze echt niet
quote:
nee gebeld maar ze was op locatie en ik mocht niemand anders spreken pff..quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Al wat gehoord van je grote vriendjes bij de woningbouw?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:48 schreef borisz het volgende:
Vanavond domino's pizza uitproberen. Bon van tien euro moest nog op zonde om die niet te gebruiken
.
Oh lief!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef freecell het volgende:
TARA heeft een tosti ijzer sinds deze week. Net een ubersimpele tsti gemaakt (alleen witbrood en kaas) en Leander zit te eten: mij vinne héél lekker! Zitte kaas op! Vinne heel lekker wel! Isse lekke warm! mij vinne tossi lekker! lijke op een zeilboot (vorm) maar zitte kaas in! Isse zoooooo lekker!
Vaker tosti
Wat ene succesquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef freecell het volgende:
TARA heeft een tosti ijzer sinds deze week. Net een ubersimpele tsti gemaakt (alleen witbrood en kaas) en Leander zit te eten: mij vinne héél lekker! Zitte kaas op! Vinne heel lekker wel! Isse lekke warm! mij vinne tossi lekker! lijke op een zeilboot (vorm) maar zitte kaas in! Isse zoooooo lekker!
Vaker tosti
Ja heerlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat ene succesHoe is je rustige dag maandag bevallen btw?
Grinnikquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef freecell het volgende:
Vaker tosti
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:04 schreef freecell het volgende:
Ohwquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:00 schreef freecell het volgende:
Ja heerlijkVooral de twee ochtenden, maar 's avonds zo'n leeg bedje is wel even
hoor.
Ik ben uitgerust en vond het heerlijk, maar het is eerst wel even goed zo
Ik zie het voor me: Free met een overal aan en een kind op de rug geknoopt!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:08 schreef Den_Haag het volgende:
lol@FC
gewoon om een baantje vragen bij de sloop dan maar?
klik op informatie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik op Facebook de profielen van mijn vrienden kan zien? Hoe moet dat? Kennetnievinden
Ik ben terugquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Grinnik
Hoe is 't nu met je? Ik heb je een tijd niet gezien op fok!
Ga jij zelf een dashboard inbouwen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben terug
Ja, wel goed nu hier
TAV: succes!
Lein: zo duur is het nietNu 75 bij de sloop, ik bouw het er zelf in en dan iets van 40 voor de APK
Is nog te doen.
Alleen niet zo'n handig moment in de maand![]()
* Stereotomy geeft Ghanees brouwseltje van nijpaardenogen, tijgervacht en savannegras aan CFquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
Fijn Free. 'k Had afgelopen zomer een beetje het idee dat het allemaal wat veel voor je was met twee kleintjes enzo... Het was me wel opgevallen dat je wat aan het ontfokken was
Jemig, ik ben echt enorm aan het hoesten. Ghanees kuchje
Echte Afrikaanse tijgervacht!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy geeft Ghanees brouwseltje van nijpaardenogen, tijgervacht en savannegras aan CF
Is goed. Tegen hoest.
Nou, alleen dat stuk met de wijzers enzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga jij zelf een dashboard inbouwen?Weet je zeker dat je het juiste beroep hebt dan?
Ghanese griep?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
Fijn Free. 'k Had afgelopen zomer een beetje het idee dat het allemaal wat veel voor je was met twee kleintjes enzo... Het was me wel opgevallen dat je wat aan het ontfokken was
Jemig, ik ben echt enorm aan het hoesten. Ghanees kuchje
Maak een lijst, AnneXquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:39 schreef AnneX het volgende:
Wat een goeie berichten van DE en P en Saar en noem maar op...
Hoeveel mensen huppelen er toch rond in de SC ?
Meer dan 20.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:39 schreef AnneX het volgende:
Wat een goeie berichten van DE en P en Saar en noem maar op...
Hoeveel mensen huppelen er toch rond in de SC ?
Ik zie nergens informatie staanquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:23 schreef TAV74 het volgende:
klik op informatie.
Ik ga maar weer eens liggen en DVD kijken intussen, tot later![]()
Ook goed nieuws voor je omgeving?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maak een lijst, AnneX
Ik geef mezelf nog tot vrijdag om fitter te worden, anders ga ik naar de dokter. Het goede nieuws is dat ik al wel weer knoflook lust
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:42 schreef borisz het volgende:
Ohja goed en slecht nieuws.
Ene tentamen wel gehaald en de andere niet.
Starreveld mag even naar zolder toe. Die boeken hoef ik een tijdje niet meer te zien. Had een 7 voor Accounting Information Systems.
Corporate finance mag ik nog wel over doen. Had een vier. Wel in de lijn der verwachting
Ha, dat kun je natuurlijk ook zelf maken! Vertel eens hoe?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ook goed nieuws voor je omgeving?
Anders even tijmsiroop maken? Iedereen hier vid de mijne altijd heel lekker én het helpt als een tiet
Veertien (?)quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maak een lijst, AnneX
Ik geef mezelf nog tot vrijdag om fitter te worden, anders ga ik naar de dokter. Het goede nieuws is dat ik al wel weer knoflook lust
Tijm is geweldig!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ook goed nieuws voor je omgeving?
Anders even tijmsiroop maken? Iedereen hier vid de mijne altijd heel lekker én het helpt als een tiet
Minimaal 20 hoor!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Veertien (?)
Heeft de gammelheid te maken met temperatuur overgang en vliegtuig misschien?
In wiilekeurige volgorde:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel simpel!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, dat kun je natuurlijk ook zelf maken! Vertel eens hoe?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:46 schreef AnneX het volgende:
In wiilekeurige volgorde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Leintjeuh op 12-01-2011 12:53:31 ]
Nee (nou ja, het draagt vast niet bijquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef AnneX het volgende:
Veertien (?)
Heeft de gammelheid te maken met temperatuur overgang en vliegtuig misschien?
Staat genoteerd. Wat zou lekkerder zijn, wodka of gin?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Heel simpel!
Water koken, flinke vooraad gedroogde tijm erin, even laten doorkoken.
Door een koffiefiter kiepen (of een fijne zeef)
Terug in het pannetje, weer aan de kook brengen, flinke schep honing erdoor.
Klaar
En voor de lekker én het bacteriedoden én het goedblijven gooi ik er vaak nog een flinke scheut kruidenbitter of iets anders met meer dan 30% alcohol erin erdoor.
Verhouding ongeveer:
- water 2 mokken
- 3 eetlepels tijm
- flinke schep honing
- 2 borrelglaasjes alcohol
extravaganzza zonder olijfquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:48 schreef borisz het volgende:
Vanavond domino's pizza uitproberen. Bon van tien euro moest nog op zonde om die niet te gebruiken
.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Wodka denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Wat zou lekkerder zijn, wodka of gin?
Als je last van je keel hebt, kan je ook wat zoethout mee laten trekken. Is sowieso lekker!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Wat zou lekkerder zijn, wodka of gin?
Dit vraagt om een OP met UserIconsquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo, de definitieve alfabetische lijst:
Ja en plaatjes met voetbalshirts met de namen van onze kinderen eropquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit vraagt om een OP met UserIcons.
Eh?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja en plaatjes met voetbalshirts met de namen van onze kinderen erop![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ja en plaatjes met voetbalshirts met de namen van onze kinderen erop![]()
![]()
Omdat heel VBL ging staken en overstapte naar een sitedienietgenoemdmagwordenzonderdatjeeenbankrijgtquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom is Hools in elkaar gestort?
De mascottes trokken zich terug wegens de puberteit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom is Hools in elkaar gestort?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De mascottes trokken zich terug wegens de puberteit.
In het AZ topic zijn het míjn mongolen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee.
Ga jij wél vrijwillig tussen een stel briesende mongolen zitten?
Arme jij.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In het AZ topic zijn het míjn mongolen.
Ach, ik ben ook niet ziek... Gaar, moe, hoesterig en een restje voedselvergiftigingquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:58 schreef Bluezz het volgende:
Beterschap voor Tav ende CF, maar ik wist niet dat je ziek teruggekomen was uit L' Afrique![]()
Er was een tijd dat het een gezellige SC was waar het niet eens altijd over vbl ging.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
Nee.
Ga jij wél vrijwillig tussen een stel briesende mongolen zitten?
Bikkelquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:04 schreef DarkElf het volgende:
Hardgelopen in de strómende regen3 km maar, klein rondje.
heerlijk!
Ruilen voor een boot?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:14 schreef Stereotomy het volgende:
Vriend van me zet z'n appartement in Delft te koop. Iemand nog op zoek naar een 3-kamer appartement tussen Delft Zuid en Centraal? Woonkamer is wel maar 20 m^2 ofzo, niet al te groot.
Ik had het meer over voetbal supporters in het algemeen. Hoewel de term ook wel veel VBL Fok!kers dektquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er was een tijd dat het een gezellige SC was waar het niet eens altijd over vbl ging.
Boris en Ole kwamen er ook.. we hadden leuke meetings en ik heb er mijn beste vriendinnetje SCH aan over gehouden bijv.
Even opgezocht http://nl.wikipedia.org/wiki/Tseetseevliegquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, ik ben ook niet ziek... Gaar, moe, hoesterig en een restje voedselvergiftiging![]()
DE, ja, Meneer had het gister ook al over TBC toen ik een enórme hoestbui hadMaar dat heeft een veel langere incubatietijd! 'k Ga binnenkort wel weer eens een mantouxtest laten doen, wel erg veel verschillende landen gezien in 2010.
Oehh, we hebben in Mole ook veel tseetseevliegen in de auto gehad. Gelukkig niet gestoken, maar we hadden er allebei wel de bibbers voor (en de ranger en de driver trouwens ook), griezelige beestjes
Wat is de lunch vandaag?quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:57 schreef Bluezz het volgende:
nr. 4 meldt zich en gaat er even goed voor zitten om een aanloop te nemen en heel erg te juichen voor Elf![]()
wat heerlijk zeg
En dan door naar Pee![]()
goed gedaaaaaaaaaaaan joggie
vooral zo doorgaan (insert Barry Stevens)
2x Tosti alla Leinquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:33 schreef DarkElf het volgende:
2 gekookte eitjes en 2 wasa, 1 met geitenkaas en 1 met paturain
Wat is een tosti alla Lein? Door al jullie verhalen heb ik nu ook zin in tostiquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
2x Tosti alla Leinmet karnemelk erbij
Dat valt me dan weer tegen van jequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:33 schreef DarkElf het volgende:
2 gekookte eitjes en 2 wasa, 1 met geitenkaas en 1 met paturain
niet? ik haal ze bij de appie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer tegen van jeIk zat te hopen op iets mega-culinairs
BTW, de C1000 heeft die Wasa-crackers waar jij het over had helemaal niet
wasa heeft van die flinterdunne crackers, bijv met rozemarijn en zeezout of sesam...quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:40 schreef Bluezz het volgende:
Over welke wasacrackers gaat het, en waarom?
Het was een tosti alla Lein "traditionale" voor haar met ham en kaas en voor mij salami en kaas. en een beetje ketchup.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is een tosti alla Lein? Door al jullie verhalen heb ik nu ook zin in tosti
Donker zonnepittenbrood met extra belegen Stolwijkse boerenkaas, grillham of spaanse pepersalami (voor kaas) met ketchupquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is een tosti alla Lein? Door al jullie verhalen heb ik nu ook zin in tosti
Jumquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Donker zonnepittenbrood met extra belegen Stolwijkse boerenkaas, grillham of spaanse pepersalami (voor kaas) met ketchup
Hmmmmquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Donker zonnepittenbrood met extra belegen Stolwijkse boerenkaas, grillham of spaanse pepersalami (voor kaas) met ketchup
Ah......dit weekend eens even kijken danquote:
en dan 2? na een heel pak heb je toch nog niet het idee dat je hebt gegetenquote:
Lekker op tijd weer thuisquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef FutureFairytale het volgende:
yes! krijg net door dat skihut a.s. zaterdag in Amersfoort van 19.30u tot 23.30u is. hele mooie tijd
Isa !! We kunnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef FutureFairytale het volgende:
yes! krijg net door dat skihut a.s. zaterdag in Amersfoort van 19.30u tot 23.30u is. hele mooie tijd
Allemaal L's schuldquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:00 schreef Isabeau het volgende:
L. is begonnen met isse lekker tossi!
Ik zal naar je zwaaien!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef FutureFairytale het volgende:
* z80pakt naaldquote:
Ach meiden, heel erg veel plezier hoor, maar ik moet zaterdagnacht helaas werkenquote:
Jammer, maar gelukkig al vrijdag weer een kans.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag geen opleidingsgesprek, medewerker is ziekVrijdag tweede poging.
Ik zou het best leuk vinden, maar ik krijg uitslag van skihut.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
jullie zijn heel erg welkom hoor!
arme jijquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach meiden, heel erg veel plezier hoor, maar ik moet zaterdagnacht helaas werken
Maandag mag je arme jij zeggen. Ik werk zondagnacht op maandag, dan kruip ik in het ziekenhuis in bed en dan mag ik om 13:00 weer beginnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
arme jijhopelijk heb je vrijdag gesprek!
Wel relaxed dat je iig daar kunt slapen danquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maandag mag je arme jij zeggen. Ik werk zondagnacht op maandag, dan kruip ik in het ziekenhuis in bed en dan mag ik om 13:00 weer beginnenPersoneelstekort.
Bedden genoeg op mijn werkquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
Wel relaxed dat je iig daar kunt slapen dan![]()
ik vraag me af of ik dat zou kunnen
Lekker assertief over de telefoon, om 16:00 weer bellen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:16 schreef FutureFairytale het volgende:
net weer woonmarkt gebeld; mevrouw was vanochtend op locaties en heeft nu afspraken op kantoor tot 15.30u. nou, ben benieuwd of ze nog belt voor 17u....
Goh, waar heb ik dat eerder gehoordquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Maandag mag je arme jij zeggen. Ik werk zondagnacht op maandag, dan kruip ik in het ziekenhuis in bed en dan mag ik om 13:00 weer beginnenPersoneelstekort.
heel erg arme jijquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen interesse, wel een mooie lokatiequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
van de site geplukt:
Hollandse weken
--------------------------------------------------------------------------------
10-01-2011 - 21-01-2011
Van 10 t/m 21 januari vinden weer de Hollandse weken plaats in Leerhotel Het Klooster. Niet alleen het menu, maar ook het hotel zelf is aangekleed in het Hollandse thema. Kom ook genieten van een heerlijk Hollands gerecht en neem contact op met de afdeling reserveringen: 033 467 8750 / reserveringen@hetkloosterhotel.nl
Bekijk hier het menu of reserveer uw diner door hier te klikken.
ik weet alleen dat zij geen verstand heeft van die kortingen en ze iemand anders het laat uitzoeken die ik niet mag spreken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekker assertief over de telefoon, om 16:00 weer bellen.
Wat zegt je gevoel, dat die mevrouw jou aan het naaien is?
Leuk om eens foto's te zien! Ik kwam er wel eens langs toen het een klooster was. De paus heeft er gelogeerd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
van de site geplukt:
Hollandse weken
--------------------------------------------------------------------------------
10-01-2011 - 21-01-2011
Van 10 t/m 21 januari vinden weer de Hollandse weken plaats in Leerhotel Het Klooster. Niet alleen het menu, maar ook het hotel zelf is aangekleed in het Hollandse thema. Kom ook genieten van een heerlijk Hollands gerecht en neem contact op met de afdeling reserveringen: 033 467 8750 / reserveringen@hetkloosterhotel.nl
Bekijk hier het menu of reserveer uw diner door hier te klikken.
gezellig lopen in de regen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen interesse, wel een mooie lokatie
Wij pendelen door de regen even naar het gezelligeZandvoort voor wat andere winkels
Nou, dat menu ziet er geweldig uit!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:21 schreef krakkemieke het volgende:
Leuk om eens foto's te zien! Ik kwam er wel eens langs toen het een klooster was. De paus heeft er gelogeerd.
Kan, maar je wil niet dat ze met een smoesje jou het apartement door de neus boort ('iemand anders gevonden die het wel wil betalen' ) dan kun je het beste er strak bovenop zitten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet alleen dat zij geen verstand heeft van die kortingen en ze iemand anders het laat uitzoeken die ik niet mag spreken.
is het niet beter om gewoon te wachten tot zij belt? dat was gisteren de afspraak en als ze niet belt; pech, ik betaal pas huur de dag dat ik teken en de sleutel ontvang
oh tof! ik dans op heilige bodemquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Leuk om eens foto's te zien! Ik kwam er wel eens langs toen het een klooster was. De paus heeft er gelogeerd.
Wij hebben hier geen streekgerechten....quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat menu ziet er geweldig uit!
Zullen we een keer een Hollandsche meet houden?Dat iedereen iets klaar maakt vanuit zijn of haar regio oid?
dan kom ik dansen en gaan jullie me voerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat menu ziet er geweldig uit!
Zullen we een keer een Hollandsche meet houden?Dat iedereen iets klaar maakt vanuit zijn of haar regio oid?
Krak heeft ervaring.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:26 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zou wel bellen. Als ze al zo doet, 'vergeet' ze het vast.....
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen steakgerechten....
Kies je een streekgerecht wat je aanstaatquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:25 schreef krakkemieke het volgende:
Wij hebben hier geen streekgerechten....
ze kan niet zomaar iemand anders zoeken als ze zegt het uit te zoeken en me het vandaag te laten weten. anders denk ik echt dat de woonmarkt in de problemen komt bij de SEV.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan, maar je wil niet dat ze met een smoesje jou het apartement door de neus boort ('iemand anders gevonden die het wel wil betalen' ) dan kun je het beste er strak bovenop zitten.
Hou ik trouwens niet zo van, mensen die zeggen ' heb er geen verstand van dus laat het iemand anders uit zoeken' .
Haagse bluf!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kies je een streekgerecht wat je aanstaat
nee heb gewoon knackebrod op, dit is voor lekker weg knabbelen als je trek hebtquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en dan 2? na een heel pak heb je toch nog niet het idee dat je hebt gegeten
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:42 schreef borisz het volgende:
Ohja goed en slecht nieuws.
Ene tentamen wel gehaald en de andere niet.
Starreveld mag even naar zolder toe. Die boeken hoef ik een tijdje niet meer te zien. Had een 7 voor Accounting Information Systems.
Corporate finance mag ik nog wel over doen. Had een vier. Wel in de lijn der verwachting
lekker hoor! ik ben vandaag ook sukkelig. zit de hele tijd met een k-werkje voor me en ben er nog niet aan begonnen.. kan me er echt niet toezettenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind dat je goed bezig bent FF!![]()
ff de stad in, inkopen doen (heb weer een snipperdag genomen, voelde me een beetje sukkelen)
Zal ik je wakker bellen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:
val in slaap, mn ogen worden zwaar
quote:Arizona verbiedt protesten bij uitvaarten
Uitgegeven: 12 januari 2011 12:28
Laatst gewijzigd: 12 januari 2011 13:00
TUCSON - In de Amerikaanse staat Arizona is in allerijl een wet aangenomen die demonstraties bij uitvaarten verbiedt.
Zo moet worden voorkomen dat betogers de begrafenissen verstoren van de slachtoffers van de schietpartij zaterdag in Tucson, meldden Amerikaanse media woensdag.
Leden van de Westboro Baptist Church in Topeka zouden acties voorbereiden bij de begrafenis van een 9-jarig meisje dat stierf in de kogelregen. De kerk deed vaker van zich spreken met kwetsende acties bij de begrafenissen van bijvoorbeeld gesneuvelde Amerikaanse militairen.
De fanatieke christenen menen dat hun dood een straf is voor de tolerantie van de Amerikaanse overheid ten opzichte van 'goddelozen', zoals homoseksuelen, moslims en joden.
Gouverneur Jan Brewer heeft de wet, die dinsdagavond unaniem werd goedgekeurd, direct ondertekend. ''Dat verzekert ons ervan dat de slachtoffers van de tragische schietpartij in Tucson naar hun laatste rustplaats worden gebracht met de waardigheid en het respect dat zij verdienen'', zei zij.
''Het is afschuwelijk dat mensen zich hiermee bezig moeten houden'', zei de Democratische volksvertegenwoordiger Kyrsten Sinema tegen The Washington Post. ''Wij zouden dit niet moeten hoeven doen in deze pijnlijke tijd voor onze staat.''
De aanslag in Tucson was gericht tegen de Democratische afgevaardigde Gabrielle Giffords. Zij werd door het hoofd geschoten en raakte zeer ernstig gewond.
Zes andere mensen overleefden het drama niet. De 22-jarige schutter Jared Loughner is aangeklaagd wegens moord en poging tot moord en riskeert de doodstraf.
Louis had daar een goede documentaire over. Wat een gekken zijn hetquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Gadver, die nare mensen moeten zich ook overal mee bemoeien, maar hier is gelukkig een stokje voor gestoken
[..]
Belgische ziekenhuizen hebben anders verrekte goeie bedden. Een vriendin van mij had na haar keizersnede plus een dag of vijf helemaal geen zin om terug te gaan naar haar eigen bedquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:48 schreef Den_Haag het volgende:
alleen lig ik daar niet zo graag in
Wat ik zo erg aan zijn documentaire vond is dat het zulke leuke, vlotte, Amerikaanse meiden waren die dat ook allemaal dedenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:19 schreef Den_Haag het volgende:
Louis had daar een goede documentaire over. Wat een gekken zijn het
idd, en zelfs de hele kleine kinderen sleuren ze er in mee.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik zo erg aan zijn documentaire vond is dat het zulke leuke, vlotte, Amerikaanse meiden waren die dat ook allemaal dedenKijk, die vent die de boel leidt is geschift, maar hij sleurt hele families mee die waarschijnlijk niet eens wegdurven omdat ze dan niemand meer hebben
Zo van: iedereen haat ons, dan blijf ik maar hier...
En die kinderen groeien op met haat, want mensen lopen/rijden langs en schelden en tieren tegen die mensen. En natuurlijk de boodschap die ze brengen is één en al haat. Echt naarquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:29 schreef Den_Haag het volgende:
idd, en zelfs de hele kleine kinderen sleuren ze er in mee.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef freecell het volgende:
Zo balen die mensen inderdaad...
Ow en als we een streekgebonden-meet houden: ik maak geniale poffert
Kan ook bij jullie thuisquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef freecell het volgende:
Declutteren is leuk!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:34 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, even OOG. Opruim-ontwijkend-gedrag. Weggooien is niet mijn sterkste punt, ik word er zo moe van.....
Ik declutter mijn kerstspullen.quote:
Poffert? Zijn dat poffertjes?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef freecell het volgende:
Natuurlijk kan je bellen! Nee heb je, maar dat doen ze vast wel!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:40 schreef freecell het volgende:
Hey, kan je de fysio bellen omdat je nek en schouders vastzitten en je er koppijn van krijgt? Gewoon een keer helemaal losmasseren? Want ik heb het idee dat het dan wel weer gaat
Maar ik vind het zo'n stomme vraag aan een fysio
Het is gewoon zo'n suf psychosomatisch klachtje, maar het is wel lastig
thanks maar ben net gebeldquote:
Kan prima. Gewoon ff los laten masseren/krakenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:40 schreef freecell het volgende:
Hey, kan je de fysio bellen omdat je nek en schouders vastzitten en je er koppijn van krijgt? Gewoon een keer helemaal losmasseren? Want ik heb het idee dat het dan wel weer gaat
Maar ik vind het zo'n stomme vraag aan een fysio
Het is gewoon zo'n suf psychosomatisch klachtje, maar het is wel lastig
Hmmmm...toch eens kijken wanneer ik bij jullie in de buurt ben danquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee! Poffert!
check: http://eten-en-drinken.in(...)gronings-recept.html
Duivekater toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:46 schreef borisz het volgende:
Ik zou niet eens weten wat typisch Noord Hollandsch is eigenlijk
Het is voor Tara en FC ook nooit centraal en wij kunnen allemaal makkelijker reizen dan zij met 2 kleine kinderen.quote:
oh jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is voor Tara en FC ook nooit centraal en wij kunnen allemaal makkelijker reizen dan zij met 2 kleine kinderen.
Ik een Spakenburgse.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:54 schreef borisz het volgende:
Ik kan wel altijd een IJmuidensche visschotel meenemen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is voor Tara en FC ook nooit centraal en wij kunnen allemaal makkelijker reizen dan zij met 2 kleine kinderen.
Heb je al gebeld?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Het hoeft niet persé hier hoor, maar ik zou 'ergens boven Zwolle' wel een keer leuk vinden
Geen probleem hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Het hoeft niet persé hier hoor, maar ik zou 'ergens boven Zwolle' wel een keer leuk vinden
En weer terug.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef Bluezz het volgende:
Wij pendelen door de regen even naar het gezelligeZandvoort voor wat andere winkels
Het mag ook bij mij thuis welquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:59 schreef freecell het volgende:
Nee, even stampvolle kalender, maar het zit er al een paar maanden, dus het wacht nog wel een weekjequote:
Lekker!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:55 schreef AnneX het volgende:
en dan heb ik administratief van alles verwerkt en klaargezet om te declareren via een centrale site : hebben hullie een onderhoudsdag vandaag.
Dan morgen en dan ben ik verder vrij vandaag.
Dan moet je dát zeggen, zakelijk blijven FF.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:10 schreef FutureFairytale het volgende:
wat word ik hier moe van... nu wordt mevrouw boos omdat ik zeg dat ze geen antwoord heb gegeven. "jawel je gaf antwoord, maar niet op wat ik vroeg".
ze weet het niet en begint dan over dat ik niet fair ben enzo.. wat moet ik hiermee... ik wil alleen een rekensommetje uitgelegd krijgen
Jammer dat het niet overgaat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, even stampvolle kalender, maar het zit er al een paar maanden, dus het wacht nog wel een weekje
Ik dacht: het gaat vanzelf over als ik weer blij ben, maar dat was wat optimistisch
Ik snap je vraag nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:10 schreef FutureFairytale het volgende:
wat word ik hier moe van... nu wordt mevrouw boos omdat ik zeg dat ze geen antwoord heb gegeven. "jawel je gaf antwoord, maar niet op wat ik vroeg".
ze weet het niet en begint dan over dat ik niet fair ben enzo.. wat moet ik hiermee... ik wil alleen een rekensommetje uitgelegd krijgen
dat zei ik ook. ik zeg; ik wil gewoon een rekensommetje. wordt hopelijk binnen 15 min teruggebeldquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan moet je dát zeggen, zakelijk blijven FF.
dit gaat over huurtoeslagquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:13 schreef Bluezz het volgende:
@ FF je zal hier wel geweest zijn, maar het rekensommetje is eigenlijk zelf heel eenvoudig te maken.
Daar kan geen enkele woonconsulent van afwijken want het is wettelijk geregeld :
http://www.toeslagen.nl/reken/toeslagen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |