Oh was dat morgenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en hoe doe ik dat op een begrafenis?
dank je welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef Duderella het volgende:
Lief MeMooke, ook jij sterkte morgen. Het lijkt iets om tegenop te zien, maar ik denk niet dat je het had willen missen. Ook afscheid nemen is van levensbelang.
Dat is ook zo. Maar verdriet meedragen kun je nauwelijks. Probeer niet meer mee te torsen dan nodig is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dank je welben er zelf wel sterk onder maar geconfrotneerd worden met anderen die er wel kapot onder zijn, is het naarste
Ze is van mij. Je blijft van haar piemel af.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:04 schreef Duderella het volgende:
@Bluezz: jij bent mijn favoriete vent. Je weettog?
Die had Elf ook al afgelopen week in de SC gegooid.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten Sarabi
10 kleine negertjes lijkt het wel
doe ik ook niet hoor en thx allemaalquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Wat me broer en me zus hierboven zeggen MeMo
Ik antwoord in steenkolen-Nederlands, want de iPad vult woorden voor me in waar ik dat niet wil.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Graag gedaan wijffie
u hebt een PMiPad
Babsquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:13 schreef Duderella het volgende:
Ik antwoord in steenkolen-Nederlands, want de iPad vult woorden voor me in waar ik dat niet wil.Toch wel wennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rubbereend is mn beste vriendje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:11 schreef golfer het volgende:
Rubbertje is wel een schatje dat ie je alweer verhuizen gaat, Memo.
Doe nou een paar dagen vrij nemen, mutsquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:55 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker hoor P.! geeft goed gevoel
ik ben er ff helemaal klaar mee. nog ff volhouden vandaag werken, vnv weer studio in en morgen werken... dan heb ik donderdagavond eindelijk rust (vrijdag en zaterdag niet meer).
Spannendquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:24 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen. Even douchen, ontbijten en dan eens naar de dr.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:50 schreef freecell het volgende:
Gooodmorning!
Zometeen met de freemobiel naar de sloop, even banden halen
allemaalquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Terug van de huisartsIk kreeg een compliment van hem
Hij zat even verbaast te kijken over die 22kg eraf
Bloedonderzoek was helemaal top. Suiker was van 6.3 vorig jaar naar 5.8 in oktober via de vinger naar 5.5 via bloedonderzoek in januari. Ook top dus
Verder heeft-ie gelijk even naar mijn knie gekeken. Zat geen vocht in dus niet echt structurele dingen mis. Hij vermoed aanhechtingsproblemen en dat ging vanzelf over volgens hem. Nu echt op zoek naar goeie schoenen dusIk wil die 15-20 km halen bij de Falconwalk half mei
Al met al tof dusEn gisteravond bij de fotoclub ook al een leuke en leerzame avond gehad. Al met al dus ff wat energie-leveranciers
En dan die gekke amerikanen erbij
![]()
Net wat ik nodig heb deze dagen
ja! kan alleen deze week niet. beide kantoorcollega's hebben deze week vrij genomen en een ervan was vorige week ook al vrij. volgende week meer kansquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe nou een paar dagen vrij nemen, muts
ervaring?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Pas je op dat ze je auto niet per ongeluk in de autopers gooien?
Nog een beetje kunnen slapen, stuiterbol?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:31 schreef Sarabi het volgende:
Gaat lekker P!
Goedemorgen allemaal trouwens
Vandaag de enige dag dat ik echt iets nuttigs ga doen (nouja de rest van de dagen leren voor tentamens maar dan kom ik het huis niet uit, voelt toch anders)
Jeejquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Er staat hier trouwens (weer) appeltaart in de oven, de mannen zijn de werkzaamheden in de tuin aan het afmakenEr zijn maandag 2 nieuwe pompen in het hoofdriool voor deze buurt gezet en de tuin is bijna droog nu
Nu maken ze de boel even goed en gooien ze het dicht. Klaar dus, straks
Hoe handig ben je met gipsplaten?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
JeejEn lief dat je gewoon weer appeltaart maakt
Ik zou bijna ook komen klussen bij je
![]()
Ik kan ze heel goed vasthoudenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe handig ben je met gipsplaten?
goed plan! hele tijd geleden dat er appeltaart thuis is gemaaktquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Er staat hier trouwens (weer) appeltaart in de oven, de mannen zijn de werkzaamheden in de tuin aan het afmakenEr zijn maandag 2 nieuwe pompen in het hoofdriool voor deze buurt gezet en de tuin is bijna droog nu
Nu maken ze de boel even goed en gooien ze het dicht. Klaar dus, straks
Iets minder, maar ik had minder paracetamol genomen. Maar met de rug gaat dat ook aardig goed, dus dan maar minder slikken. Ik krijg al genoeg binnen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:38 schreef FutureFairytale het volgende:
heb je weer lekker geslapen Krak?
ok ja hoe minder hoe beter. maar 's nachts pijn is niet leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Iets minder, maar ik had minder paracetamol genomen. Maar met de rug gaat dat ook aardig goed, dus dan maar minder slikken. Ik krijg al genoeg binnen..
Ik heb 's nachts geen pijn gelukkig, maar als ik 's nachts niks neem wel 's ochtends. Dan duurt het lang voordat de pil werkt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok ja hoe minder hoe beter. maar 's nachts pijn is niet leuk
DE wat mooi zeg!
Ja. Ben blijquote:
quote:Hier ook goed nieuws; geen diabetes!!![]()
Jeejquote:Mijn galwegen zijn schoon, de pancreas ziet er rustig uit (middenstuk doet niets meer maar de uiteinden wel en die produceren voorlopig genoeg insuline blijkbaar), leverwaardes en andere bloedwaardes zijn goed en hoef pas over een jaar weer een MRI!
Wel geregeld even bloed laten trekken bij de huisarts zodat we de lever en pancreaswaardes in de gaten kunnen houden. Blijvend matig met alcohol zijn en mijn gewicht netjes houden zodat de pancreas niet harder hoeft te gaan werken wat een nieuwe pancreatitis tot gevolg zou kunnen hebben of alsnog diabetes... Maar hij was voor nu dik tevreden.
Over de pijn? hij denkt dat het meer met mijn buik/darmen te maken heeft en bijv met wat galproductie dan dat het een probleem is van galstenen of iets dergelijks, daar is geen enkele aanwijzing voor namelijk.
Kortom, we zijn opgelucht voor nu
mooi dat je er niet van wakker ligtquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb 's nachts geen pijn gelukkig, maar als ik 's nachts niks neem wel 's ochtends. Dan duurt het lang voordat de pil werkt.
Van mij welquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
P. mag ik een beetje van jouw feestbui hebben
Daar lig ik niet wakker van nee.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mooi dat je er niet van wakker ligt
De Freemobiel kan weer lekker rijden!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:00 schreef freecell het volgende:
Wat een blij topic zo
Allemaal goed nieuws!
En ze hebben niet eens perongeluk mijn auto geslooptIk was er ook een beetje bang voor
Nou, voor vrijdag moet ik (ja ik!!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De Freemobiel kan weer lekker rijden!
Da's wel stoer!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, voor vrijdag moet ik (ja ik!!!!) er nog een nieuw dashboard en een nieuwe ruitenwissersproeiervloeistoftank (3x woordwaarde
) in zetten. Ow en een nieuw kabeltje ergens.
Maar er zitten nu wel weer goede banden onder
Een heel nieuw dashboard?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, voor vrijdag moet ik (ja ik!!!!) er nog een nieuw dashboard en een nieuwe ruitenwissersproeiervloeistoftank (3x woordwaarde
) in zetten. Ow en een nieuw kabeltje ergens.
Maar er zitten nu wel weer goede banden onder
Al wat gehoord van je grote vriendjes bij de woningbouw?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
P. mag ik een beetje van jouw feestbui hebben
Daar doe je het voorquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Terug van de huisartsIk kreeg een compliment van hem
Hij zat even verbaast te kijken over die 22kg eraf
Bloedonderzoek was helemaal top. Suiker was van 6.3 vorig jaar naar 5.8 in oktober via de vinger naar 5.5 via bloedonderzoek in januari. Ook top dus
Yesquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar doe je het voorGoed bezig, zeg
Ja eigenlijk welquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog een beetje kunnen slapen, stuiterbol?
Ik ben blij voor jequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:46 schreef DarkElf het volgende:
Hier ook goed nieuws; geen diabetes!!![]()
Je bent écht goed hersteld van zo'n heftige kwaal, zeg. En dat voor jouw 'krakkemikkige' lijf, wauw.quote:Mijn galwegen zijn schoon, de pancreas ziet er rustig uit (middenstuk doet niets meer maar de uiteinden wel en die produceren voorlopig genoeg insuline blijkbaar), leverwaardes en andere bloedwaardes zijn goed en hoef pas over een jaar weer een MRI!
Bummer van de alcoholquote:Wel geregeld even bloed laten trekken bij de huisarts zodat we de lever en pancreaswaardes in de gaten kunnen houden. Blijvend matig met alcohol zijn en mijn gewicht netjes houden zodat de pancreas niet harder hoeft te gaan werken wat een nieuwe pancreatitis tot gevolg zou kunnen hebben of alsnog diabetes... Maar hij was voor nu dik tevreden.
OK. Ga je nu iets van een eetdagboek bijhouden om te zien of bepaalde dingen die pijnaanvallen triggeren? Of moet je er voorlopig maar aan wennen?quote:Over de pijn? hij denkt dat het meer met mijn buik/darmen te maken heeft en bijv met wat galproductie dan dat het een probleem is van galstenen of iets dergelijks, daar is geen enkele aanwijzing voor namelijk.
Heel goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
En ook niet liggen piekeren dus dat is wel positief
Thnxquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:18 schreef DarkElf het volgende:
Ja P je kan echt trots zijn op jezelfJe doet het hartstikke goed.
Ja he? Daar maakte ik mij stiekemquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je![]()
Echt heel erg fijn!
Nou he? Ik ben zo fier op dat krakkemikkige lijf van mij!quote:[..]
Je bent écht goed hersteld van zo'n heftige kwaal, zeg. En dat voor jouw 'krakkemikkige' lijf, wauw.
Blijft wel opletten denk ik maar das niet erg, heb ik er graag voor over en die alcohol, ach ben ik al aan gewend geraakt dus is ook niet erg! Daar baal ik nog maar soms vanquote:[..]
Bummer van de alcoholMaar wel fijn dat je nu zoveel slanker bent en dat je je gewicht ook echt onder controle hebt.
heeft hij niets van gezegd maar ik let zelf gewoon wel nog op wat ik eet enzo, en sommige dingen eet ik gewoon nog niet. Maar ook das niet erg. Tis misschien ook een ding wat door stress getriggerd wordt en dat hadden we de laatste dagen door verschillende dingen wel.quote:[..]
OK. Ga je nu iets van een eetdagboek bijhouden om te zien of bepaalde dingen die pijnaanvallen triggeren? Of moet je er voorlopig maar aan wennen?
Iddquote:Nou ja, al met al behoorlijkzeg. Yay!
Doe ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedNu gewoon je gaan verheugen op al die LEUKE dingen die er aan gaan komen. Eng zijn ze echt niet
quote:
nee gebeld maar ze was op locatie en ik mocht niemand anders spreken pff..quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Al wat gehoord van je grote vriendjes bij de woningbouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |