Oh was dat morgenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en hoe doe ik dat op een begrafenis?
dank je welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef Duderella het volgende:
Lief MeMooke, ook jij sterkte morgen. Het lijkt iets om tegenop te zien, maar ik denk niet dat je het had willen missen. Ook afscheid nemen is van levensbelang.
Dat is ook zo. Maar verdriet meedragen kun je nauwelijks. Probeer niet meer mee te torsen dan nodig is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dank je welben er zelf wel sterk onder maar geconfrotneerd worden met anderen die er wel kapot onder zijn, is het naarste
Ze is van mij. Je blijft van haar piemel af.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:04 schreef Duderella het volgende:
@Bluezz: jij bent mijn favoriete vent. Je weettog?
Die had Elf ook al afgelopen week in de SC gegooid.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten Sarabi
10 kleine negertjes lijkt het wel
doe ik ook niet hoor en thx allemaalquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Wat me broer en me zus hierboven zeggen MeMo
Ik antwoord in steenkolen-Nederlands, want de iPad vult woorden voor me in waar ik dat niet wil.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Graag gedaan wijffie
u hebt een PMiPad
Babsquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:13 schreef Duderella het volgende:
Ik antwoord in steenkolen-Nederlands, want de iPad vult woorden voor me in waar ik dat niet wil.Toch wel wennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rubbereend is mn beste vriendje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:11 schreef golfer het volgende:
Rubbertje is wel een schatje dat ie je alweer verhuizen gaat, Memo.
Doe nou een paar dagen vrij nemen, mutsquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:55 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker hoor P.! geeft goed gevoel
ik ben er ff helemaal klaar mee. nog ff volhouden vandaag werken, vnv weer studio in en morgen werken... dan heb ik donderdagavond eindelijk rust (vrijdag en zaterdag niet meer).
Spannendquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:24 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen. Even douchen, ontbijten en dan eens naar de dr.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:50 schreef freecell het volgende:
Gooodmorning!
Zometeen met de freemobiel naar de sloop, even banden halen
allemaalquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Terug van de huisartsIk kreeg een compliment van hem
Hij zat even verbaast te kijken over die 22kg eraf
Bloedonderzoek was helemaal top. Suiker was van 6.3 vorig jaar naar 5.8 in oktober via de vinger naar 5.5 via bloedonderzoek in januari. Ook top dus
Verder heeft-ie gelijk even naar mijn knie gekeken. Zat geen vocht in dus niet echt structurele dingen mis. Hij vermoed aanhechtingsproblemen en dat ging vanzelf over volgens hem. Nu echt op zoek naar goeie schoenen dusIk wil die 15-20 km halen bij de Falconwalk half mei
Al met al tof dusEn gisteravond bij de fotoclub ook al een leuke en leerzame avond gehad. Al met al dus ff wat energie-leveranciers
En dan die gekke amerikanen erbij
![]()
Net wat ik nodig heb deze dagen
ja! kan alleen deze week niet. beide kantoorcollega's hebben deze week vrij genomen en een ervan was vorige week ook al vrij. volgende week meer kansquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe nou een paar dagen vrij nemen, muts
ervaring?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Pas je op dat ze je auto niet per ongeluk in de autopers gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |