Oh was dat morgenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en hoe doe ik dat op een begrafenis?
dank je welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef Duderella het volgende:
Lief MeMooke, ook jij sterkte morgen. Het lijkt iets om tegenop te zien, maar ik denk niet dat je het had willen missen. Ook afscheid nemen is van levensbelang.
Dat is ook zo. Maar verdriet meedragen kun je nauwelijks. Probeer niet meer mee te torsen dan nodig is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dank je welben er zelf wel sterk onder maar geconfrotneerd worden met anderen die er wel kapot onder zijn, is het naarste
Ze is van mij. Je blijft van haar piemel af.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:04 schreef Duderella het volgende:
@Bluezz: jij bent mijn favoriete vent. Je weettog?
Die had Elf ook al afgelopen week in de SC gegooid.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten Sarabi
10 kleine negertjes lijkt het wel
doe ik ook niet hoor en thx allemaalquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Wat me broer en me zus hierboven zeggen MeMo
Ik antwoord in steenkolen-Nederlands, want de iPad vult woorden voor me in waar ik dat niet wil.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Graag gedaan wijffie
u hebt een PMiPad
Babsquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:13 schreef Duderella het volgende:
Ik antwoord in steenkolen-Nederlands, want de iPad vult woorden voor me in waar ik dat niet wil.Toch wel wennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |