quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
Dan ben ik nog op mijn werkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef FreezePop het volgende:
Weet iemand hoe je skype aan de praat krijgt met SAM? Bedankt
Trouwens, vergeet morgen niet je ZOMERSE plaatjes aan te vragen + kleine prijsvraag
20.00-21.00 FreezePops thema avond: Zomer
Op dat je ervan moge leren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef mc-Piel het volgende:
Excuses dames! wist ik nieeet
Vergeef het me doesjies!![]()
Dan nog gaat het lang durenquote:
Als het werkt bij mij, maar moet nog ff kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:32 schreef utopie het volgende:
Bij welke DJ kan je live in de uitzending komen dmv skype ?
Hij is nog niet helemaal bijgewerktquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef Dhaha het volgende:
[..]
hai
volgens het rooster is er morgen van 17:00 tot 20:00 geen DJ?
Wees trots op mij broer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:32 schreef utopie het volgende:
Mosselman! deze moet van Nitrouz komen
Ik was van plan het wel te doen maar krijg skype niet aan de praat met SAMBroadcaster, weet iemand hoe?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:32 schreef utopie het volgende:
Bij welke DJ kan je live in de uitzending komen dmv skype ?
ja dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:32 schreef Nitrouz het volgende:
MOSSELMANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
EINZZZZZZZZZZZ
Ik heb net een nieuwequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:33 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
AUSSIES AAN JONGENS GAAN MET DIE BANAAN!
Heb mn paarse Cavello aan Inclusief Nike trainingsbroekiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:33 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
AUSSIES AAN JONGENS GAAN MET DIE BANAAN!
Klopt inderdaad we rekenen op jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:34 schreef Dhaha het volgende:
ik moet verdomme wel iets gaan bedenken om morgen om 21:00 dit te gaan overtreffen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:34 schreef trolololo het volgende:
Hoe kan je aan dit soort aidstroep komen
Verander met een programma mosselman in mosselbrank en je bent de komende 10 jaar DE held van Fok!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:34 schreef Dhaha het volgende:
ik moet verdomme wel iets gaan bedenken om morgen om 21:00 dit te gaan overtreffen
Ik hoop dat je dat niet serieus meentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb mn paarse Cavello aan Inclusief Nike trainingsbroekie
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:34 schreef Dhaha het volgende:
en datquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:35 schreef Keselo het volgende:
[..]
Verander met een programma mosselman in mosselbrank en je bent de komende 10 jaar DE held van Fok!
je kan het dan nog steeds niet verstaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:35 schreef Keselo het volgende:
[..]
Verander met een programma mosselman in mosselbrank en je bent de komende 10 jaar DE held van Fok!
Dankje manquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
Hallo daar ben ik nog even
Ik heb voor alle liefhebbers van het legendarische Sportblok het nog nooit gedraaide deel 2 van vandaag:
http://rapidshare.com/files/442063403/Sportblok2.mp3
Geniet er van welterusten, tik em aan, tschuss en tot morgen iedereen.
En de requests kunnen natuurlijk altijd worden gePM'd, geDM'd en getwitterd!
Thanks broederquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
Ik heb voor alle liefhebbers van het legendarische Sportblok het nog nooit gedraaide deel 2 van vandaag:
Trusten Heloefquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
Dirty Sanchezquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
PARTYBOI! BACKGROUND IS DE SHIT
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
PARTYBOI! BACKGROUND IS DE SHIT
Uh jawelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat niet serieus meent
Ik ben een vrouwquote:
Dat is echt zooooo foutquote:
Hahaquote:
Ik gebruik elpee's.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Deed ie nou een ander casettebandje erin?
Je hebt gefaaltquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:37 schreef trolololo het volgende:
Zeg DJ's zouden jullie asjeblieft even willen omroepen dat Laura (15) nu echt moet gaan slapen?ze is nog steeds aan het luisteren
Ik ook hoor BHquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
JONGENS IK BEN VERLIEFD GUN MIJ DIT NUMMER
HIHIHIquote:
Kutfilm over griekse mythologie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:38 schreef FreezePop het volgende:
De prijs voor morgen óf een mooie boekjen over griekse mythologie MET handtekening van moi óf de kutste film die ik heb óf allebei
Sorryquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
JONGENS IK BEN VERLIEFD GUN MIJ DIT NUMMER
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:37 schreef trolololo het volgende:
Zeg DJ's zouden jullie asjeblieft even willen omroepen dat Laura (15) nu echt moet gaan slapen?ze is nog steeds aan het luisteren
Ik begin niet lomp. Tussendoor wat compleet random stukjes. 1 heel rustig nummer en daarna komt het vaste onderdeel 'De 3 lompe remixeeeeee'.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zwart toch?Wat ga je draaien zo..
In je broekje?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:38 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Sorryanders heb ik straks nog iets heel fouts aan mijn broekje hangen
Heus wel want ik ben verliefd enzoquote:
Ben benieuwd broeder, heb je al een werkende mic? Of gewoon weer alleen muziek?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik begin niet lomp. Tussendoor wat compleet random stukjes. 1 heel rustig nummer en daarna komt het vaste onderdeel 'De 3 lompe remixeeeeee'.
Gaat heul niet over Griekenland of wel?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De kutste film die ik heb heet King RalphWat een bagger
Tussendoor wat samples waarin ik wat onzin brabbel, maar de mic krijg ik live niet werkend in Virtual DJ.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ben benieuwd broeder, heb je al een werkende mic? Of gewoon weer alleen muziek?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik begin niet lomp. Tussendoor wat compleet random stukjes. 1 heel rustig nummer en daarna komt het vaste onderdeel 'De 3 lompe remixeeeeee'.
Nee man, over die dikke van Roseanne die koning van Engeland wordtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef Keselo het volgende:
[..]
Gaat heul niet over Griekenland of wel?
Mm, jammer. Maar iig wat samples, vorige keer was het puur muziekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tussendoor wat samples waarin ik wat onzin brabbel, maar de mic krijg ik live niet werkend in Virtual DJ.
Oo vetjesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee man, over die dikke van Roseanne die koning van Engeland wordt
Had ik daarstraks ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:40 schreef -Datdus- het volgende:
Fok! loopt vaak vast in deze topic reeks!
Je stinktquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef mc-Piel het volgende:
HEEEY MARLOUS WIL MET JE ONDER DE DOUCHE
Dekker?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef trolololo het volgende:
Zeg DJ's zouden jullie asjeblieft even willen omroepen dat Laura (15) nu echt moet gaan slapen? :$ ze is nog steeds aan het luisteren
Ik moet het missen man.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zoh, om 01.30 mijn eerste draaibeurt! Bezig met voorbereiden nu
Herhaling manquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef trolololo het volgende:
Zeg DJ's zouden jullie asjeblieft even willen omroepen dat Laura (15) nu echt moet gaan slapen? :$ ze is nog steeds aan het luisteren
Kan zij Radio ONZ ontvangen vanuit haar boot?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef trolololo het volgende:
Dan ga ik nu rokenquote:
Zeker, ze luistert non stopquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Kan zij Radio ONZ ontvangen vanuit haar boot?
Dek-herquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:43 schreef trolololo het volgende:
[..]
Zeker, ze luistert non stop
[ afbeelding ]
even een fapje plaatsen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:43 schreef trolololo het volgende:
[..]
Zeker, ze luistert non stop
[ afbeelding ]
Sommige mensen hebben behoefte aan een kankerstokje.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:43 schreef Keselo het volgende:
Iedereen wordt rustig van dit nummer, wat weinig posts plots.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:43 schreef Keselo het volgende:
[..]
Wij ook, nu je mond houden, je praat door de radio.
Dat heb je nu stiekem al gedaan natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hey myrtje!Mag ik vragen hoe het gaat?
dat doe je alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:43 schreef Keselo het volgende:
[..]
Kappenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef FreezePop het volgende:
Ok zeg het maar voor morgen. Griekse mythologie boekje, kutfilm met dat vetje van Roseanne of Kappen! van Carry Slee.
Okay.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:43 schreef Keselo het volgende:
[..]
Tactisch he!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dat heb je nu stiekem al gedaan natuurlijk
geen slowchat hier! ondanks dat sealdingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:43 schreef mc-Piel het volgende:
Het begint rustig te worden hier voor me gevoel..
Volgens mij heb je ze afgeschrokken toen je zei '' hey marloes''
Dit kan geen toeval zijn!quote:
Altijd goed, jewaits. Jij had toch het design voor de site gemaakt? Zo ja, netjes.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Als hij het niet heeft gemaakt is het niet netjes?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Altijd goed, jewaits. Jij had toch het design voor de site gemaakt? Zo ja, netjes.
DEAL!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:45 schreef Neroje het volgende:
Je bent pas baas als je afsluit met Bohemian Rhapsody!
Jep!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Altijd goed, jewaits. Jij had toch het design voor de site gemaakt? Zo ja, netjes.
Super!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
http://onzradio.trooperz.nl/played.php
De oneindige lijst heeft een begin gevonden.
(Nee, deze lijst is niet overbodig, in deze lijst kun je straks alle gedraaide nummers terugvinden, terwijl je via de stream slechts de laatste 20 nummers kunt zien.)
Heb ik nietquote:
Ach, je werkt het beste onder druk he.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jep!Ik heb nooit zo snel moeten werk aan een site trouwens.
djkoelkast.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:47 schreef utopie het volgende:
Welke usert is eigenlijk DJKoelkast ofzo?
Nee, mijn jinglequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb ik niet
Moet ik nog wel ff hebben.
Iemand dload link?
De beste DJ.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:47 schreef utopie het volgende:
Welke usert is eigenlijk DJKoelkast ofzo?
Pics or it didn't happen!quote:
slaapzenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:47 schreef mc-Piel het volgende:
Na deze gaan zapdos en ik slapen boys..
Keep it brank
Hé wat toevallig, ik ook!quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef Ragboer het volgende:
Shaggie erbij, Rinus uit mijn luidsprekers, mijn Cavello aan, volkser en meer tokkie kan niet.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
http://onzradio.trooperz.nl/played.php
De oneindige lijst heeft een begin gevonden.
(Nee, deze lijst is niet overbodig, in deze lijst kun je straks alle gedraaide nummers terugvinden, terwijl je via de stream slechts de laatste 20 nummers kunt zien.)
Jaloersquote:
Baas.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef Ragboer het volgende:
Shaggie erbij, Rinus uit mijn luidsprekers, mijn Cavello aan, volkser en meer tokkie kan niet.
Dat is wel waar ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, je werkt het beste onder druk he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |