Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef jna het volgende:
[..]
Die wordt toch automatisch gekopieerd?
Niet bij mijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef jna het volgende:
[..]
Die wordt toch automatisch gekopieerd?
Jawel, is een knopje voorquote:
Niets mis met blond!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jawel, is een knopje voorMaar Etc=blond jeweettogh!
Whut?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je hebt de OP een beetje verkracht.
Waar is dat knopje danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jawel, is een knopje voorMaar Etc=blond jeweettogh!
Agossie toch, jochie, wil je er over praten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef DjRex89 het volgende:
Denk je eindelijk een naamtopic te hebben.................
quote:
Ja.......quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Agossie toch, jochie, wil je er over praten?
Weltruste!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu lekker naar bedje toe.
Ja, echt niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]jij ziet het ten minste als een positief iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TadaaaIt's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Slaaplekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu lekker naar bedje toe.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef Etcetera het volgende:
Staat je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tadaaa![]()
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik heb gewoon nog nooit een naamtopic gehadquote:
Het is een Etcetera!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tadaaa
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Welkom!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef DeRakker. het volgende:
Heb mn 2e stage dag gehad bij architectenbureau.
Nog 98 te gaan
Welkom en succesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef DeRakker. het volgende:
Nog 98 te gaan
Lekker slapenquote:
quote:
Jeujquote:
Ahww, gossie, een troost, ik heb er ook nog nooit een gehad. Je bent niet de enige! Ik deel je pijn!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog nooit een naamtopic gehad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En elk nieuw topic ligt de verwachting zo hoog... En elke keer val ik in een dieper gat..........
thx..quote:
Huuuuuuh, een nieuwe foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tadaaa
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Hoi, welkom en succes!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef DeRakker. het volgende:
Nog 98 te gaan
Ahh, valt het bij jou elk nieuw topic ook weer zo zwaar??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahww, gossie, een troost, ik heb er ook nog nooit een gehad. Je bent niet de enige! Ik deel je pijn!
Ja ja nou nou zo zo poeh poeh tjonge jongequote:
Paint!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
thx..
Ze gebruiken alleen rot tekenprogramma... beetje jammer... daar gaat mn deskundigheid en snelheid betreft tekenen
Ja, elke avond lig ik huilend in mijn bedjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ahh, valt het bij jou elk nieuw topic ook weer zo zwaar??
Semi?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja ja nou nou zo zo poeh poeh tjonge jonge
Ben weer vrijgezel he. Nou ja, semi vrijgezel
Uuuh, alle 1? Dan ja!quote:
Dan zou er elke avond een nieuw topic geopend moeten wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, elke avond lig ik huilend in mijn bedje
Heb jij de .rar niet gehad?quote:
quote:
Hoe is datquote:
Jij weet het al wel maar hij nog nie?quote:
Ja dat is een beetje ingewikkeld eigenlijkquote:
Nou ja, elke keer dat er een nieuw topic geopend is, niet zo zeuren ja, ik ben vreselijk emotioneel hier, dan denk ik niet goed meer naquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan zou er elke avond een nieuw topic geopend moeten worden
ijsmeis.rar tochquote:
Vertel *pakt thee en koekjes* *en koffie voor Dean*quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje ingewikkeld eigenlijk
Hyves beginnen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou ja, elke keer dat er een nieuw topic geopend is, niet zo zeuren ja, ik ben vreselijk emotioneel hier, dan denk ik niet goed meer na.
Die ken ik verder niet. Ik bedoelde Etc haar .rarquote:
*kuch*quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vertel *pakt thee en koekjes* *en koffie voor Dean*
Is dat ook je FB-status? It's complicated, of hoe het ook precies heetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje ingewikkeld eigenlijk
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vertel *pakt thee en koekjes* *en koffie voor Dean*
Was toch een hele rel van op Fokquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die ken ik verder niet. Ik bedoelde Etc haar .rar
Etcete.rarquote:
Ja die mailde je toch vorige week al?quote:
Ja, maar foto's nooit gezien. Geen idee waar die rel om ging.quote:
Ik heb geen FBquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is dat ook je FB-status? It's complicated, of hoe het ook precies heet
Om die foto'squote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar foto's nooit gezien. Geen idee waar die rel om ging.
Heel goed bevriend, mmhmmh!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen FB![]()
Een vriend van m'n ex met wie ik heel goed bevriend ben geraakt het afgelopen jaar. Dat valt vast wel onder complicated
Yeah!quote:
ik herken dr niet met kleren aanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja die mailde je toch vorige week al?
Kan iemand Reks en mij die ijsmeis.rar doorsturen? Zijn we weer even op de hoogte van een rel vijf jaar geleden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Om die foto'sMaar heb ze ook nooit gezien..
Nou ja, er is wel iets meer gegroeid dan datquote:
Ah, vrij ingewikkeld jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen FB![]()
Een vriend van m'n ex met wie ik heel goed bevriend ben geraakt het afgelopen jaar. Dat valt vast wel onder complicated
Dat dus.quote:
Mooi tochquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou ja, er is wel iets meer gegroeid dan dat
Prutserquote:
Ja, en mij ook, ik vraag me toch ook af waar alle drama over isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan iemand Reks en mij die ijsmeis.rar doorsturen? Zijn we weer even op de hoogte van een rel vijf jaar geleden.
Als m'n ex het ontdekt gaat hij ontploffenquote:
Was de 1e fokrel die ik mee heb gemaaktquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan iemand Reks en mij die ijsmeis.rar doorsturen? Zijn we weer even op de hoogte van een rel vijf jaar geleden.
Maar het is je ex, dus heb jij niet zo veel mee te maken? Oke, van die vriend is het misschien wat lulligquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als m'n ex het ontdekt gaat hij ontploffen
Zit die toevallig ook op fok?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als m'n ex het ontdekt gaat hij ontploffen
Ik download hem wel via proxyquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef jna het volgende:
Pas maar op met ijsmeis.rar. Voor je het weet deel je een cel met Robert M.
Ja welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar het is je ex, dus heb jij niet zo veel mee te maken? Oke, van die vriend is het misschien wat lullig
Oh, oempf, lastigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja welWant ik ben nog steeds bevriend met mijn ex. En we hebben dezelfde vriendengroep.
Dat is wel buttquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja welWant ik ben nog steeds bevriend met mijn ex. En we hebben dezelfde vriendengroep.
quote:
Jaquote:
Je hebt mijn mail?quote:
Rare naam voor een vriendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
JaMaar goed, Nieuwe en ik doen het rustig aan, want anders gaat het toch zo weer uit en dat wil ik ook niet. Nieuwe is te leuk daarvoor
Wij msnen toch in het geheim!quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Veel plezier met Nieuwequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
JaMaar goed, Nieuwe en ik doen het rustig aan, want anders gaat het toch zo weer uit en dat wil ik ook niet. Nieuwe is te leuk daarvoor
Nu is het geen geheim meer, sukkelquote:
Heb jij dr geluctort?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Heb jij die nooit gehad?
Spoiler ff dan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu is het geen geheim meer, sukkel
FOK REL! DEAN EN REKS MSNEN IN HET GEHEIM!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu is het geen geheim meer, sukkel
quote:
Mjah hij zal het echt niet leuk vinden. Snap ik ook wel, bro's before ho's enzo. Maar ik kan er weinig aan doen dat ik voel wat ik voelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Veel plezier met Nieuwehoop dat ex er niet een heel groot probleem van maakt al wordt het wat serieuzer..
quote:
Heuj, dat heb ik heel niet gezegd!quote:
Tijdje terug mooie tekst gezien waarop o.a. stond dat je alleen spijt krijgt van de relaties die je niet durfde aan te gaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:07 schreef The_Dean het volgende:
Jammer voor je ex, Etc, maar gewoon vol voor Nieuwe gaan
Het loopt zoals het loopt. Waarom mogelijk de liefde van je leven laten gaan omdat iemand het niet leuk zou vinden?
Vooraf spijt bestaat nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tijdje terug mooie tekst gezien waarop o.a. stond dat je alleen spijt krijgt van de relaties die je niet durfde aan te gaan.
Inderdaad, natuurlijk, lullige situatie voor je ex (en voor jou en Nieuwe ook wel) maar je kunt niet altijd rekening met je ex blijven houden..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:07 schreef The_Dean het volgende:
Jammer voor je ex, Etc, maar gewoon vol voor Nieuwe gaan
Het loopt zoals het loopt. Waarom mogelijk de liefde van je leven laten gaan omdat iemand het niet leuk zou vinden?
Of wou je stiekem meedoen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
FOK REL! DEAN EN REKS MSNEN IN HET GEHEIM!
Precies!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tijdje terug mooie tekst gezien waarop o.a. stond dat je alleen spijt krijgt van de relaties die je niet durfde aan te gaan.
quote:
Ohj daar is ie. Ik zat al op je te wachtenquote:
Nopequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad, natuurlijk, lullige situatie voor je ex (en voor jou en Nieuwe ook wel) maar je kunt niet altijd rekening met je ex blijven houden..
That's what she saidquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ohj daar is ie. Ik zat al op je te wachten
Hij is online jonguh!quote:
Zo is dat! Veel plezier en succesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NopeEn dat ben ik ook niet van plan.
Nieuwe en ik houden het nog lekker voor onszelf, leren elkaar mooi beter kennen, geen druk van buitenaf en we zien wel hoe het zal lopen.
Net nog nie jonguh!quote:
Hier de hele tiet al jonguh!quote:
quote:
Neuh! Dat doet Dien nietquote:
ik heb ook 1 of andere verneukte mac versiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komt zeker door mijn oldschool msn
Same. En versie 8.5quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb ook 1 of andere verneukte mac versie
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef The_Dean het volgende:
Net ingelogd man, hele avond ge-oefend met de band, dus was er toch niet
Dat kan echt niet...quote:
Komt wel goed hoop ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo is dat! Veel plezier en succes
quote:
Ik ook, falend dingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb ook 1 of andere verneukte mac versie
Vast wel, Als we ergens mee kunnen helpen zeg je het maarquote:
Heb je een Mac?quote:
Bestaat nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ken je niet toevallig nog een andere dien?
Ik moest het vooral even kwijtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vast wel, Als we ergens mee kunnen helpen zeg je het maar
Geld teveel?quote:
Met een kraamtijd emailadres? Nee, lijkt me sterk!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ken je niet toevallig nog een andere dien?
Graag gedaan, denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moest het vooral even kwijtEn met dit tempo is het topic lekker snel vol
8.5 voor Windows hèquote:
Nee, heul lang voor gespaard van mijn supermarktsalarisquote:
Lekker slapenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:16 schreef Etcetera het volgende:
Komt wel goed
Ik ga slapenKijken of ik morgen wel m'n bed uit kan komen als m'n wekker gaat
Heb jij soms die chick uit dien zn band op msn?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Met een kraamtijd emailadres? Nee, lijkt me sterk!
Weltruste!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:16 schreef Etcetera het volgende:
Komt wel goed
Ik ga slapenKijken of ik morgen wel m'n bed uit kan komen als m'n wekker gaat
Nee man, daar was Dean mee aan het daten toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:16 schreef jna het volgende:
[..]
Heb jij soms die chick uit dien zn band op msn?
Ik wist niet dat L.no ook in die band zatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee man, daar was Dean mee aan het daten toch?
quote:
op advies van luctorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee man, daar was Dean mee aan het daten toch?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat L.no ook in die band zat
Ik ben een meisje, zo hard mep ik niet.quote:
Jaja, precies ja.quote:
Ik heb zo'n rare ziekte dat ik spontaan blauwe plekken krijgquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, zo hard mep ik niet.
Oh, nou, daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb zo'n rare ziekte dat ik spontaan blauwe plekken krijg
Je bent gewoon een mietje!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb zo'n rare ziekte dat ik spontaan blauwe plekken krijg
Zo kun je het ook zeggen inderdaad...quote:
Nee, groupie!quote:
Ja zeg het nog duidelijker zegquote:
Ga nog huilen ook, dat helpt echt bij het hooghouden van je reputatie als stoere manquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja zeg het nog duidelijker zegGvd
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja zeg het nog duidelijker zegGvd
Welke reputatie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ga nog huilen ook, dat helpt echt bij het hooghouden van je reputatie als stoere man
quote:
L.no!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef L.no het volgende:
wtf.. een nieuw topic? En het is nu al op pagina 4?
Wtf just happened.
Hoiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef L.no het volgende:
wtf.. een nieuw topic? En het is nu al op pagina 4?
Wtf just happened.
Verander die PI nou eensquote:
Ik blijf het gebruiken.quote:
Foto!!!quote:
Ja doe dan gewoon de standaard PIquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik blijf het gebruiken.Het is bullshit dat ie er uberhaupt er is.
Van de snert?quote:
Nu nog boerenkool!quote:
Van L.no aan de snert!quote:
Boerenkool met worst en spekjesquote:
Jij snapt hetquote:
Oke, laat me een paar maanden even mentaal voorbereiden voor dat ik dat eet.quote:
Ik kom bij je eten dan!quote:
Je kunt het!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, laat me een paar maanden even mentaal voorbereiden voor dat ik dat eet.
DOE HET NIET!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, laat me een paar maanden even mentaal voorbereiden voor dat ik dat eet.
Is goed man!quote:
Bloempjes wil is wet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Bloempjes wil is wet.
Sorry Rex en Dean.Graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Bloempjes wil is wet.
Sorry Rex en Dean.Nu ben ik teleurgesteld in je L.no....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Ik blijf jou hoe dan ook wel cute vinden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu ben ik teleurgesteld in je L.no....
Dat heb je gejat uit mn sig!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik blijf jou hoe dan ook wel cute vinden.
Oh, ok.quote:
Jonge, snap het dan: MEER VOOR ONS!quote:
Jullie mogen het hebbenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jonge, snap het dan: MEER VOOR ONS!
En dat wij allemaal mogen komen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef DjRex89 het volgende:
L.no! Heeft Dien al verteld dat jullie gaan trouwen?
En dat je daarna verplicht 3 weken naar Japan moet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dat wij allemaal mogen komen?
Wut?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef DjRex89 het volgende:
L.no! Heeft Dien al verteld dat jullie gaan trouwen?
En dat wij allemaal mee mogen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En dat je daarna verplicht 3 weken naar Japan moet.
Ja maar deze is met Bloempje erbij, dan is het niet meer geheimquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:42 schreef The_Dean het volgende:
Tot zover onze "geheime" MSN gesprekken
Of ik heb iets gemistquote:
Nee, dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar deze is met Bloempje erbij, dan is het niet meer geheim
Het begint me nu weer iets te dagen ja..quote:
Wij zullen voortaan zwijgen als het graf over wat er in onze geheim msn gesprekken besproken wordt. Mogen we nog wel op de bruiloft komen?quote:
Ja, maar ik wil niet vliegen, dus je moet ook een teleporteermachine uitvinden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het begint me nu weer iets te dagen ja..Was het ook niet businessclass vliegen?
Welke msn gesprekken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wij zullen voortaan zwijgen als het graf over wat er in onze geheim msn gesprekken besproken wordt. Mogen we nog wel op de bruiloft komen?
Ohjaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet vliegen, dus je moet ook een teleporteermachine uitvinden.
Geen idee, waar heb jij het over?quote:
Vaag Bloempje..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Geen idee, waar heb jij het over?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dat wij allemaal mogen komen?
Wat?quote:
Heb je hem ook weerquote:
Hij denkt gratis bier te krijgen op je bruiloft.quote:
Krijgt ie ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij denkt gratis bier te krijgen op je bruiloft.
Ik spreche nur Deutsch.quote:
Wel als ik komquote:
Ik wil ook wel minstens champagne van 200 euro he? En een taart met 10 lagen, anders twijfel ik of ik kom.quote:
Nouquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij denkt gratis bier te krijgen op je bruiloft.
Sorryquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NouWat ben jij negatief tegen mij vandaag zeg
Wat, dat ie hier in t topic zit toch nie?quote:
Jahoor! Zo makkelijk gaat dat onlinequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
SorryHet spijt me verschrikkelijk, is het weer goed?
Ohnee, oke, nevermind.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat, dat ie hier in t topic zit toch nie?
Jij ook hoorquote:
Modem vond het leuk er mee te stoppenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat, dat ie hier in t topic zit toch nie?
Stomme modemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Modem vond het leuk er mee te stoppen
quote:
* L.no gaat sparen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wil ook wel minstens champagne van 200 euro he? En een taart met 10 lagen, anders twijfel ik of ik kom.
Nee hoor, ik ben ook tevreden met een glaasje ranja en een plakje cakequote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:58 schreef L.no het volgende:
Oja, over onze relatie gesproken, ik en Dean hebben sinds kort een jaartje met elkaar.
Tof.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook tevreden met een glaasje ranja en een plakje cake
whut, een paula hierquote:
Spacecake!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Lien![]()
Jaartje met dat friese geval, netjesFeli
quote:
Dankjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Lien![]()
Jaartje met dat friese geval, netjesFeli
Ik zal mijn familie wel vragen om wat ingrediëntenquote:
Wel goedquote:
Goed nieuws.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel goedKom eindelijk een beetje uit de ziektewet vandaan (na 5 weken) en mag morgen voor de 2x keer voor 5 uurtjes naar kantoor toe
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel goedKom eindelijk een beetje uit de ziektewet vandaan (na 5 weken) en mag morgen voor de 2x keer voor 5 uurtjes naar kantoor toe
Gaat ook wel. Ben nog steeds vaak ziek though.quote:
na-aper!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:07 schreef Bloempje. het volgende:
Zo, nu slapen, slaaplekker iedereen alvast
Heel niet, kijk maar, op de seconde tegelijk, ik kan je heel niet nageaapt hebbenquote:
Goed getimedquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heel niet, kijk maar, op de seconde tegelijk, ik kan je heel niet nageaapt hebben
Welteruste
Mijn post staat hier anders wel boven de jouwequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heel niet, kijk maar, op de seconde tegelijk, ik kan je heel niet nageaapt hebben
Welteruste
Dankuquote:
Niet zo koppig, gewoon slapen jij!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mijn post staat hier anders wel boven de jouwe
Ja joh, maar ik kan toch niet binnen een seconde dat typenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mijn post staat hier anders wel boven de jouwe
Weltruste!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:10 schreef Puala het volgende:
Ja, ik doe mee en ga ook slapen. Truste iedereen
Lekker slapenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:10 schreef Puala het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet zo koppig, gewoon slapen jij!
Slaaplekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:10 schreef Puala het volgende:
quote:
Ja ouwerwets actiefquote:
Dus blijf je nu langer?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:11 schreef DjRex89 het volgende:
Leren werkt nu echt niet meer dus denk dat ik morgen maar een uurtje vroeger op sta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |