dat rammen we er hier subtiel uitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik probeer nog iets van fatsoen te hebben
Subtiel zegt zequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat rammen we er hier subtiel uit
dat ebt vanzelf wel weg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik probeer nog iets van fatsoen te hebben
daaromquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh zo![]()
Ja nu snap ik hem. Tjah ach eerst een diep dal door voor je weer op de top komt he
Is het nog wel veilig voor me om hier te blijven?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Heb je borsthaar?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is het nog wel veilig voor me om hier te blijven?
tot we gvse inzettenquote:
subtiel.. Is dat een drankje?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Vandaar mijn borsthaar vraagquote:
en n paardagen baardjequote:
hij was al afgeschreven. Limbolandquote:
ik hoorde er laatst wat over, maar ik moet zeggen dat ik de strekking ook niet helemaal begreepquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
subtiel.. Is dat een drankje?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij was al afgeschreven. Limboland
Epileren, scheren of harsen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Uh. Ja. Niet van dat Burt Reynolds-borsthaar uiteraard, maar borsthaar heb ik ja
Uh...scheren?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Epileren, scheren of harsen?
Welke heeft je voorkeur?
harsen, scheren geeft schuurpapierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke heeft je voorkeur?
oh.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoorde er laatst wat over, maar ik moet zeggen dat ik de strekking ook niet helemaal begreep
Mooi epileren it is.quote:
oh en vraag meteen of ie kinderen wil, van paarden houd, welke schoenen ie mooi vind en offie van MD houdtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke heeft je voorkeur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |