whoeiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil mij ?!
[..]
* Huppelmuts penetreert GvsE met een roze voorbinddildo
Sorry baasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quark, je praat te veel. Sshhht
A joy forever.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met n flinke dirty mind wel ja
je leert snelquote:
dude, je bent single, ga eens zo een zwijn worden, en ja, ik merk eht ook.. als ik in engeland ben, of met engelse vrienden hier aan het stappen, dan is het allemaal een stuk interessanter plots en glibberen ze zo naar me toequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nja ik kon het dus wel verstaan, overduidelijk, maar ik speelde 't spelletje toen even mee (omdat ik verbaasd was, ik heb er geen misbruik van gemaakt, zo'n zwijn ben ik uiteraard niet) maar ze spraken niet eens negatief over ons
Nu al beinvloed hierzoquote:
die heeft alles verwoestquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof je? Boh die kinderpraat op die verjaardag heeft een deuk in je verslaving gebracht
Heel lief van je echt waar!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef Ripley het volgende:
Huppel, woonde jij nu nog bij je ex? heb je nog veel nodig voor je nieuwe huis? wie weet kan ik ergens wat doneren als ik defintief ga samenwonen: tv, koelkast, dat soort dingen. Ik heb wel een bank maar die valt best wel uit elkaar helaas
braaf, Quarkie, braaf...quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met n flinke dirty mind wel ja
Ik zie het probleem nietquote:
Ik wil zo'n zwijn niet zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dude, je bent single, ga eens zo een zwijn worden, en ja, ik merk eht ook.. als ik in engeland ben, of met engelse vrienden hier aan het stappen, dan is het allemaal een stuk interessanter plots en glibberen ze zo naar me toe
Ik eigenlijk ook, moet morgen weer wekker spelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:
IK.... moet... naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ...BED...
ach we kennen t verhaal tochquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel lief van je echt waar!
Maar omdat ik dus geen idee heb hoe lang het gaat duren ga ik nu ook geen ja roepen.
Ik heb inderdaad ALLES nog nodig. Ik heb qua uitzet 3 ajaxsapglazen en dan houdt het wel op eigenlijk(ja heb een hoop prullaria)
Ik wil mensen niet een gevoel geven van goh ik heb het aan huppel beloofd dus ik moet het bewaren maar eigenlijk moet het nu weg want ruimtegebrek. Snap je me?
Ik heb 1 februari een gesprek met maatschappelijk werk, dan hoop ik iets meer te weten. En als het zover is dan spam ik heel fok, facebook, hyves en twitter wel vol op zoek naar huisraad![]()
* Huppelmuts voelt dr eigen wel oppersloeber nu hoor
Ik snap je reply nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach we kennen t verhaal tochalles beter dan thuis als n volgzaam schaap blijven zitten omdat je niet alleen durft te zijn
mietje!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wil zo'n zwijn niet zijn.Besides, ik werk zelf ook in Maastricht centrum nog wat bij naast mn studie, in een leidinggevende functie ergens. Ik heb er geen zin in dat zo'n vrouwmensch stampij gaat trappen op 't werk omdat ik d'r overduidelijk heb zitten voorliegen
Wekker spelen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, moet morgen weer wekker spelen
ik ook niet. Voorbindkees, echte kees. Penetratie doen we het voorquote:
Snap best dat het lastig is, maar denk best dat ik wat over heb dus zal eens invetariseren wat ik heb. En spam inderdaad maar wat je nodig hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel lief van je echt waar!
Maar omdat ik dus geen idee heb hoe lang het gaat duren ga ik nu ook geen ja roepen.
Ik heb inderdaad ALLES nog nodig. Ik heb qua uitzet 3 ajaxsapglazen en dan houdt het wel op eigenlijk(ja heb een hoop prullaria)
Ik wil mensen niet een gevoel geven van goh ik heb het aan huppel beloofd dus ik moet het bewaren maar eigenlijk moet het nu weg want ruimtegebrek. Snap je me?
Ik heb 1 februari een gesprek met maatschappelijk werk, dan hoop ik iets meer te weten. En als het zover is dan spam ik heel fok, facebook, hyves en twitter wel vol op zoek naar huisraad![]()
* Huppelmuts voelt dr eigen wel oppersloeber nu hoor
Blijkbaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wekker spelen?
Kan je loge niet zelf opstaan?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook niet. Voorbindkees, echte kees. Penetratie doen we het voor
nou gewoonquote:
Lief!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Snap best dat het lastig is, maar denk best dat ik wat over heb dus zal eens invetariseren wat ik heb. En spam inderdaad maar wat je nodig hebtIk kan niks beloven want mijn nieuwe huurder heeft waarschijnlijk ook nieuwe dingen nodig, maar toch.
We hebben hier dus iig een bank met twee stoelen staan: niet mooi, maar wel in goede staat. Als jij ze wil hebben zijn ze van jou.
Oh zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou gewoonwe weten toch waarom je zonder spullen zit enzo, dan maakt het ons toch ook geen zak uit dat je gaat spammen dat je spullen nodig hebt.
Vind het alleen maar stoer van je dat je de stap hebt gezet en voor je eigen geluk gaatin plaats van maar te blijven hangen bij n vent omdat het toevallig zekerheid bied.
snap je me nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |