neee ik wil mee bestellen want anders komen hier nog meer pakketjes binnen en dan heb ik echt een probleemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
en anders lekker zelf bestellen als de verzendkosten maar 12 euro zijn
nee meer voor de mensen die niet op een meet komen zeg maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neee ik wil mee bestellen want anders komen hier nog meer pakketjes binnen en dan heb ik echt een probleem
gelukkig spoor jij niet .. lijk ik iets normalerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee meer voor de mensen die niet op een meet komen zeg maar
en ik krijg een beetje een angstig gevoel van zulke enorme bestellingen... maar goed, ik spoor niet
Naja ik snap het wel. Ik vraag me ook af of dat wel goed gaat; zo'n giga order...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee meer voor de mensen die niet op een meet komen zeg maar
en ik krijg een beetje een angstig gevoel van zulke enorme bestellingen... maar goed, ik spoor niet
Vooraf mailen naar de shop lijkt me wel handigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja ik snap het wel. Ik vraag me ook af of dat wel goed gaat; zo'n giga order...
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
gaat niet om douane, ook om allerhande andere problematiek.
het alles moeten uitsorteren voor debs, en ik heb het idee dat er best eens wat sneuvelt met zulke bulkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ivm kleuren die niet meer beschikbaar zijn offf.. shipment... of.... Wat bedoel je pcies?
Dat valt best meequote:Op woensdag 12 januari 2011 08:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het alles moeten uitsorteren voor debs, en ik heb het idee dat er best eens wat sneuvelt met zulke bulken
all there arequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je besteld dus 19 holo's? Dus een soort set?
........................................................................ sorry maar...quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:29 schreef mirannie het volgende:
Oeh Debs, doe je ook versturen binnen NL? Weet namelijk helemaal niet zeker of ik de meet ooit ga meemaken...
Tof dat je het initiatief neemt!
Ik vind dat uitsorteren wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het alles moeten uitsorteren voor debs, en ik heb het idee dat er best eens wat sneuvelt met zulke bulken
mutsquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind dat uitsorteren wel leuk eigenlijk.
Lekker latte machiatto? Of we hebben nu eindelijk echte lungo kopjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
muts
Ik kom je wel helpen in ruil voor een kop koffie
Wat bedoel je met die reactie? Ik vat hem op meerdere manieren op.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
........................................................................ sorry maar...![]()
nee man, melk is voor babiesquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lekker latte machiatto? Of we hebben nu eindelijk echte lungo kopjes.
Ik gok op het financiele drama wat mirannie laatst groots aankondigde, gepaard met "geen kleren voor m'n dochter" "verhuizen voor een goedkopere vve" etc.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die reactie? Ik vat hem op meerdere manieren op.![]()
Tja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik gok op het financiele drama wat mirannie laatst groots aankondigde, gepaard met "geen kleren voor m'n dochter" "verhuizen voor een goedkopere vve" etc.
niet bepaald, stelletje kijfwijvenquote:
So hee!!!! *katsjing!!!*quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet bepaald, stelletje kijfwijven
Ik heb iig net wat achterstallige kras- en staatsloten ingewisseld met een totale buit van 20 eurodus ik ben er klaar voor!
all summer longquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Damn, ergens heb ik iets van WANTZ!, maar ik draag eigenlijk bijna nooit holo's.
Niet weg blijven hoor!quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:57 schreef mirannie het volgende:
Allereerst: het is nog geen april. Ten tweede: terwijl jullie het hier gezellig over niks hebben, ben ik bezig geweest om een oplossing voor mijn probleem te vinden en dat is gelukt. Ten derde: ik ben hier zoooo klaar mee. Tot ziens voor de meiden die wel normaal kunnen doen en niet altijd een oordeel klaar hebben.
Hierr blijven jijquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:57 schreef mirannie het volgende:
Allereerst: het is nog geen april. Ten tweede: terwijl jullie het hier gezellig over niks hebben, ben ik bezig geweest om een oplossing voor mijn probleem te vinden en dat is gelukt. Ten derde: ik ben hier zoooo klaar mee. Tot ziens voor de meiden die wel normaal kunnen doen en niet altijd een oordeel klaar hebben.
OMG! wat zonde!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:09 schreef Mirjam het volgende:
om de boel wat op te vrolijken:
[ afbeelding ]
een euro per lakje!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef miss--moana het volgende:
[..]
OMG! wat zonde!![]()
Ik hoop dat het met de groepsorder wel allemaal goed gaat komen.
Ik twijfel heel erg of ik het wel of niet zal doen, zijn de holo effecten echt ''wauw''?
Op die nagelwielen vind ik het niet echt heel overtuigend....nouja op enkele na dan!
Hmm....Twijfels twijfels..
Daar zeg je me wat! Ze is eind februari jarigquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een euro per lakje!
desnoods deel je ze uit op het verjaarsfeestje van je dochter!
ow hahhaha dat bedoel je!quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:09 schreef Mirjam het volgende:
om de boel wat op te vrolijken:
[ afbeelding ]
ja, en neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:00 schreef Mss het volgende:
Mirjam, gaan ze je die ene nog na sturen? Heb je daar al wat van gehoord?
met zo'n code roep je het ook wel een beetje over jezelf af, als lakje zijndequote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mag ik ook 1 lakje meebestellen?
dan wil ik graag nummer 666
kinda he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met zo'n code roep je het ook wel een beetje over jezelf af, als lakje zijnde
door mijn fail, of nog een andere reden?quote:
Mijn bankrekening zegt bedanktquote:
Is het geen optie om met de grote order van hier mee te bestellen? Hij komt dan vast wel een keertje bij je terechtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, en nee
1 lakje opsturen gaan ze niet doen, ik kan een refund krijgen, en 'm gratis meebestellen als ik er een volgende keer een bestelling plaats. wat me niet echt likely lijkt, verder hebben ze er niks voor me.
al sla je me dood.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Is het geen optie om met de grote order van hier mee te bestellen? Hij komt dan vast wel een keertje bij je terecht. Of moet die bestelling dan perse op jouw naam staan?
Idd als het stinkt dat is het niet goed meestalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:55 schreef Mirjam het volgende:
oei, theswatchaholic (twitter) heeft ook haar holo's binnen, maar het pakje ruikt naar nagellak... geen goed teken ook
idd, zei ik net ook al.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Idd als het stinkt dat is het niet goed meestal
I HAZ TO SAVE MONEYZ.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:29 schreef Mirjam het volgende:
door mijn fail, of nog een andere reden?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
idd, zei ik net ook al.
mijn envelop stonk gisteren, dus ik wist het idd al.
zei het ook tegen de postbode, 'oh, er zal er wel 1 lek zijn'
hij vroeg xzich af hoe ik dat wist, dus toen duwde ik die envelop in z'n snuit D
hangt er van afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
Maar zo'n grote order gaat vast niet in een enveloppe
prrr kom maar op met die dingenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsja, het blijven kwartjeslakkies hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:50 schreef Mirjam het volgende:
803 ziet er wat sloppy uit, het kwastje flikkerde uit de dop op het moment dat ik wilde smeren
yupquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, het blijven kwartjeslakkies he
ik wil er maar 1, nummer 666quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:49 schreef Debsterr het volgende:
Aanmeldingen tot nu toe:
PriemGirl
Mss
-Bubseltje-
Stormqueen
kieskleurig
Puckzzz
Sharana_LV
deerntie
miss-moana (x2)
Voor enkele holo's:
zoeprzazke
Sokkepok
En ja, ik verstuur binnen NL, heb nog wel wat doosjes hier liggen dus dat lukt wel.
Ja hoor, PM je voor de zekerheid nog evenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil er maar 1, nummer 666
mag dat?
Oeh fijn dat je ook binnen NL wil versturen! Weet namelijk niet of ik binnenkort in eindhoven kom.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:49 schreef Debsterr het volgende:
Aanmeldingen tot nu toe:
PriemGirl
Mss
-Bubseltje-
Stormqueen
kieskleurig
Puckzzz
Sharana_LV
deerntie
miss-moana (x2)
Voor enkele holo's:
zoeprzazke
Sokkepok
En ja, ik verstuur binnen NL, heb nog wel wat doosjes hier liggen dus dat lukt wel.
Jeej!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:49 schreef Debsterr het volgende:
Aanmeldingen tot nu toe:
PriemGirl
Mss
-Bubseltje-
Stormqueen
kieskleurig
Puckzzz
Sharana_LV
deerntie
miss-moana (x2)
Voor enkele holo's:
zoeprzazke
Sokkepok
quote:
Ik ben erg benieuwd wat ze nou gaan reagerenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:17 schreef Joysa het volgende:
Omg, wat een prutsers.
Willen ze nou iets verkopen of niet?
jaaa ik ook!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat ze nou gaan reageren.
Mjah, ik baal er ook van. Maar goed, voor rond de 30 euro kun je ze zelf bestellen, alleen jammer voor de mensen die ze dan zonder shipping zouden hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zat er vandaag de hele dag mee in mijn hoofd want 'me wants!'
en nu lees ik dit
maar er staat letterlijk dit:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, ik baal er ook van. Maar goed, voor rond de 30 euro kun je ze zelf bestellen, alleen jammer voor de mensen die ze dan zonder shipping zouden hebben.
Ja, daarom heb ik dus ook een pissige mail teruggestuurd. Prima als je restricties hebt, prima dat je me daar aan houdt. Maar het staat nergens, er wordt kortaf gereageerd, en het strookt ook niet met die free shipping. Dat gaat gewoon niet samenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maar er staat letterlijk dit:
For all Countries out of Bulgara Shipping is free for payments over 100 Euro.
Ik lees nergensiets over een maximum. Voor 100 euro heb je toch al gauw meer dan 2 pond aan goederen?
Idd, ik onthoud die lakjes wel voor op vakantie ofzo, maar ik hoef ze niet meer van die website.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi, ga ik ze dus ook niet bestellen
!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:26 schreef Debsterr het volgende:
AAAAARGH IK GA NU ECHTEEN MEGALANG VERHAAL SCHRIJVEN NAAR ZE OVER KLANTVRIENDELIJKHEID EN IETS VERKOPEN
>what information has no need to send it to you or show you where it is
Ik wil ze nog steedsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi, ga ik ze dus ook niet bestellen
kun je niet zien idd .quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil ze nog steeds
Maar ik snap de site niet, staan er nergens de lakjes afzonderlijk? Ik kom alleen maar een fotootje van postzegelformaat tegen waar alle lakjes op staan. Hoe moet iemand nou weten wat wat is?
Meer is er niet, ook niet op de website van Catherine Arley zelf.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil ze nog steeds
Maar ik snap de site niet, staan er nergens de lakjes afzonderlijk? Ik kom alleen maar een fotootje van postzegelformaat tegen waar alle lakjes op staan. Hoe moet iemand nou weten wat wat is?
Ja dat vermoeden kreeg ik al. Google maakt mij ook niet wijzer in de zin van 'het is vast wel ergens anders te bestellen' Ik vind niets iigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je niet zien idd .
je kunt de swathces van emerald sparkled er ff bij pakken voor de nummers/ kleuren, of de swatches die ik hier gisteren heb gepost
ik had er 38 besteld, en dat kostte me 20 euro shipping.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden kreeg ik al. Google maakt mij ook niet wijzer in de zin van 'het is vast wel ergens anders te bestellen' Ik vind niets iig![]()
Hoeveel had jij besteld en wat kostte dat inc. shipping? Via PM mag ook hoor...
gaat per kilo, 12 euro per kiloquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:34 schreef Puckzzz het volgende:
Als ik de swatches bekijk wil ik er zeker 6 stuks. Dus ik zal es mailen wat dat dan gaat kosten qua shipping....
Oh dan heb ik nog wel wat ruimte voor iemand meer....wat weegt 1 lakje?quote:
Ik heb ons gezamelijke lijstje even gemailed en gevraagd wat de kosten zouden worden. Maar ik denk dat ik ze sowieso ga bestellen want zelfs mét verzendkosten is het nog pretty cheapquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik weet het niet precies, als Mirjam wél 38 lakjes kon bestellen...??? Ik zal even het lijstje wat ik Debbs pb'de naar jou sturen, dan moet je maar even kijken hoeveel er in 1 bestelling gaat passen, als het niet past dan kan ik wel wat schrappen
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb ons gezamelijke lijstje even gemailed en gevraagd wat de kosten zouden worden. Maar ik denk dat ik ze sowieso ga bestellen want zelfs mét verzendkosten is het nog pretty cheap
Na alle moeite die ik net heb gedaan om een Paypal rekening te openen lang verhaal, oude e-mail adres bestaat niet meer, ww vergeten van oude account, nieuwe account koppelen aan bankrekening lukt niet want is gekoppeld aan oude account etc.etc.etc. Nu heb ik opquote:Op zondag 16 januari 2011 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
Bagger zeg... Ben zelf ook even aan het rond speuren en info aan het verzamelen maar deze webshop wordt overal negatief beschreven. Ik ga nu zelf twijfelen of het wel verstandig is om een order te plaatsen (wil ze namelijk wel heel graag); maar de packaging is ronduit klote en weet niet of het dat wel waard is tbh...
er is er helaas maar 1 waar je het kan bestellen en hun reputatie is - zoals in dit topic te lezen is - niet al te bestquote:Op zondag 16 januari 2011 15:00 schreef Divaofgeneva het volgende:
Vergeet de post van T-moT. Ik was nog ingelogd op mijn vriend ze account![]()
Mag ik vragen waar jullie het besteld hebben? Ik bestel dan wel wat voor mijzelf haha
quote:> Make your order through our site, such numbers that they will add them
to the site in the comments box to your order. We will do our due
diligence to better pack your nail polish, but we can not provide any
guarantees about how it will undertake the actual shipment is not up to
us. Another important thing we want to inform you is that if
the transport of prevailing nail polish defect appears - we'll restored
the amount of broken product, we do not practice to send new products in
return. If these conditions you arrange contact us to send you a PayPal
invoice to complete payment
Ik wilde ook bestellen, maar ik snapte er niets van hahahaquote:Op zondag 16 januari 2011 20:37 schreef Puckzzz het volgende:
OMG...ik heb werkelijk geen idee of dit goed is gegaan met bestellen. Ik kreeg twee betaal optie en paypal was er niet eentje van
Een was pay on delivery, en de andere iets met ePay blahblah...
Oh..krijg net mail, deze methode dus:
Payment Method
------------------------------------------------------
MODULE_PAYMENT_EPAYBG_TEXT_TITLE
dus die heb ik maar gekozen.
Daarna keeg ik een soort inlog die ik ook krijg bij mijn ING als ik met iDeal betaal...ik heb maar op 1 van de knoppen geklikt en kreeg daarna een venster dat ik succesvol had besteld.
Ik ben heel erg benieuwd
Omdat ik in een goede bui ben ga ik je niet vertellen dat je ook gewoon even terug kunt lezenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:08 schreef Divaofgeneva het volgende:
[..]
Ik wilde ook bestellen, maar ik snapte er niets van hahahaHoeveel kost een lakje per stuk? en wat zijn de verzendkosten? Wat een vreemde site haha
Hahaha sorry! Thanks voor de moeite om het nog een keer te vertellen! Ik ga op onderzoek uitquote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Omdat ik in een goede bui ben ga ik je niet vertellen dat je ook gewoon even terug kunt lezen
lakjes zijn 2 euro per stuk, verzendkosten 14 euro per kilo.
2 bulgaarse Lev, dus iets meer dan 1 euroquote:Op maandag 17 januari 2011 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Omdat ik in een goede bui ben ga ik je niet vertellen dat je ook gewoon even terug kunt lezen
lakjes zijn 2 euro per stuk, verzendkosten 14 euro per kilo.
* Puckzzz gaat vanavond eens even kijken naar vakanties in Bulgarijequote:Op maandag 17 januari 2011 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2 bulgaarse Lev, dus iets meer dan 1 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |