neee ik wil mee bestellen want anders komen hier nog meer pakketjes binnen en dan heb ik echt een probleemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
en anders lekker zelf bestellen als de verzendkosten maar 12 euro zijn
nee meer voor de mensen die niet op een meet komen zeg maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neee ik wil mee bestellen want anders komen hier nog meer pakketjes binnen en dan heb ik echt een probleem
gelukkig spoor jij niet .. lijk ik iets normalerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee meer voor de mensen die niet op een meet komen zeg maar
en ik krijg een beetje een angstig gevoel van zulke enorme bestellingen... maar goed, ik spoor niet
Naja ik snap het wel. Ik vraag me ook af of dat wel goed gaat; zo'n giga order...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee meer voor de mensen die niet op een meet komen zeg maar
en ik krijg een beetje een angstig gevoel van zulke enorme bestellingen... maar goed, ik spoor niet
Vooraf mailen naar de shop lijkt me wel handigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja ik snap het wel. Ik vraag me ook af of dat wel goed gaat; zo'n giga order...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |