abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 augustus 2000 @ 01:35:57 #1
862 Arcee
Look closer
pi_290265
Af en toe lees je wel 's "ik post bijna nooit, maar ik lees wel altijd". Op alle forums vind je ze: de meelezers. Dat vind ik altijd zo'n grappig idee, dat er dus mensen zijn die alle discussies van de vaste bezoekers wel lezen, maar zelf niks posten.
Hoe komt dat? Hebben ze niks te melden, vinden ze 't prima zo of voelen ze zich niet op hun gemak om zich in de discussie te mengen?

Ik vind het in ieder geval altijd geing om te lezen over mensen die al een half jaar geregistreerd zijn, altijd lezen en dan maar 25 posts hebben ofzo.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 5 augustus 2000 @ 01:42:08 #2
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_290267
Ik heb deze nick in Oktober 99 geregistreerd, ben vervolgens tot eind juni dit jaar niet geweest, heb dus ook 0 posts gehad sindsdien. Nu doe ik volop mee en je ziet het resultaat...Sommigen hebben dus weinig posts om die reden. En toch ben ik trots dat ik zo vroeg mezelf heb geregistreerd hehe
  zaterdag 5 augustus 2000 @ 01:44:36 #3
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_290268
quote:
Op 05 augustus 2000 01:35 schreef Arcee het volgende:
Op alle forums vind je ze: de meelezers.

Leg dat eens uit

Meelezers zijn waarschijnlijk mensen die, zoals je zelf al aangeeft, niet durven te posten. Uit technische onkunde, privacy-redenen, of gewoon geen behoefte om zelf wat in te brengen (wat met je personelijkheid te maken kan hebben).

Een ander reden kan zijn dat je posten op 1 of enkele forums genoeg vindt. Zo heb ik ook enkele accounts op andere fora, maar gebruik ik die vrijwel nooit omdat ik mijn discussies liever 'centraal' (relatief natuurlijk) op Fok! houd. Ik lees die andere fora echter soms wel (veel minder dan Fok! trouwens). Als ik op 5 verschillende fora zou posten zijn er zoveel mensen dat je niemand echt leert kennen, en dat je overal heel 'vluchtig' aanwezig bent.

[Dit bericht is gewijzigd door MacBeth op 05-08-2000 01:46]

Down[br]Under
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 augustus 2000 @ 01:44:44 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_290270
ik zou bijna willen zeggen dat ik een echte meelezer ben en dit m'n eerste post is, echter heb ik er al meer dan 5000

Tja, meelezers, sommigen hebben niet eens de moeite genomen te registreren.
Ik ben een weekje meelezer geweest, toen wilde ik ook wat zeggen. (daarna niet meer gestopt)
Ik heb wel eens een meelezer ontmoet die me herkende, was in Rotterdam in het centrum, riep ie 'TARA!'
Was wel grappig

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_290271
Ik vraag me ook steeds meer af waarom ik het doe, Arcee. Morbide belangstelling, verveling. Geen idee. Lurkers zijn er altijd wel. Zelfde reden waarom mensen boeken lezen denk ik. Vermaak.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 augustus 2000 @ 01:59:47 #6
862 Arcee
Look closer
pi_290281
quote:
Op 05 augustus 2000 01:44 schreef MacBeth het volgende:
Een ander reden kan zijn dat je posten op 1 of enkele forums genoeg vindt. Zo heb ik ook enkele accounts op andere fora, maar gebruik ik die vrijwel nooit omdat ik mijn discussies liever 'centraal' (relatief natuurlijk) op Fok! houd. Ik lees die andere fora echter soms wel (veel minder dan Fok! trouwens). Als ik op 5 verschillende fora zou posten zijn er zoveel mensen dat je niemand echt leert kennen, en dat je overal heel 'vluchtig' aanwezig bent.

Zit wat in. Doe ik zelf wel trouwens. Ik post op vrij veel verschillende forums, en op de één ben je closer met de rest dan op de ander, da's waar.

Dit zijn echter niet de typische meelezers. Jij bent hier dan bijvoorbeeld wel gewoon actief. Er zijn gewoon mensen die vrijwel alleen maar lezen. Misschien posten ze wel op meerdere sites, maar zijn dan op al die sites meelezer.

Trouwens, is wel zo inderdaad dat je niemand echt leert kennen als je overal heel 'vluchtig' aanwezig bent, maar ik ben gewoon heel sterk geneigd om te willen reageren. Zelfs als ik b.v. pagina 316 van Teletekst lees dan klik in gedachte al op reply!

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 05-08-2000 02:02]

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 5 augustus 2000 @ 03:42:06 #7
1829 Jewel
De enige echte!
pi_290301
quote:
Op 05 augustus 2000 01:35 schreef Arcee het volgende:
Af en toe lees je wel 's "ik post bijna nooit, maar ik lees wel altijd". Op alle forums vind je ze: de meelezers. Dat vind ik altijd zo'n grappig idee, dat er dus mensen zijn die alle discussies van de vaste bezoekers wel lezen, maar zelf niks posten.
Hoe komt dat? Hebben ze niks te melden, vinden ze 't prima zo of voelen ze zich niet op hun gemak om zich in de discussie te mengen?

Ik vind het in ieder geval altijd geing om te lezen over mensen die al een half jaar geregistreerd zijn, altijd lezen en dan maar 25 posts hebben ofzo.

Ik snap het ook niet.
Als je een discussie toch interessant vind dan wil je toch je zegje doen.

Het enige probleem wat ik in deze vraag zie is dat de meelezers hem niet zullen beantwoorden, want ze lezen hem alleen maar.

zaterdag 5 augustus 2000 @ 04:20:27 #8
3767 Herald
Come get some
pi_290305
Ik post hier ook maar niet in elk topic. Ik lees vrijveel topics maar reageer lang niet altijd. Als ik zie dat mijn mening overeenkomt met die van iemand die al heeft gepost heb ik zelden de behoefte om dat nog eens te herhalen.
Het gebeurt regelmatig dat ik aan een post begin maar hem niet afmaak. Even op backspace en no harm done. Waarom? Omdat ik niet altijd even duidelijk post of omdat ik niemand tegen het zere been wil schoppen.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zaterdag 5 augustus 2000 @ 05:10:30 #9
2998 KrL
Languit de lekkerste :)
pi_290309
Kan me redelijk vinden in de reply van Herald.. Ben zelf ook wel redelijk een meelezer.. Vaak zie je een ander al verwoorden wat jij denkt en wat voor een nut heeft het dan om te zeggen: Mee eens ?
Waarom post ik deze reply dan, Herald heeft t toch al gepost ? .

Heb nog wel iets toe te voegen.. Vaak kan ik ook niet precies mijn gedachten over iets goed verwoorden.. Dat zou ik dan wel kunnen in een direct gesprek met iemand omdat je dan ziet hoe diegene je uitspraken opvat en kunt corrigeren/verduidelijken.. Maar een post is zo 'definitief' (gebruik de edit knop ook alleen voor spel/ubbfouten).. En wil niet graag verkeerd begrepen worden..

pi_290380
Nou de meeste antwoorden zijn al wel gegeven op je vraag, daarom had ik net eigenlijk weer zoiets van waarom zal ik nog reageren? Maar dan heb ik het dus wel gelezen en dat maakt me een meelezer. Ik vind dit niet echt een discussie trouwens. En dat heb ik wel vaker dat ik zoiets heb van "wat moet ik zeggen?".

Wat mij beweegt? Dat hangt ervan af waar de topic over gaat en of ik voor mijn gevoel iets te zeggen heb.

pi_290444
Ik ben ook 1 van de meelezers, al ben ik de laatste paar dagen wel bezig om wat posts te plaatsen. Ik heb alleen het idee dat hier wat discussies plaatsvinden tussen 'vaste gasten' Als je dan als relatieve buitenstaander eens in de zoveel tijd een post plaatst, wordt er vaak nauwelijks op gereageerd, terwijl er een post van een stamgast achteraan komt, waar weer ellenlang over doorgezeurd wordt. Waar ligt dat aan? Is zijn post zo interessant of wordt de onregelmatige bezoeker structureel genegeerd? Ik weet het niet...
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 augustus 2000 @ 14:27:36 #12
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_290447
Dat vind ik wel meevallen. Bovendien zijn er veel vaste posters die ook weinig reacties krijgen op topics die ze plaatsen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 5 augustus 2000 @ 15:32:58 #13
331 Merel
Be here now.
pi_290485
Ik ben begonnen met lezen hier toen het forum nog niet eens bestond (de goeie ouwe BB-tijd ja ) maar ben pas gaan posten toen BB afgelopen was. Ik had inderdaad zelf vaak gewoon niks aan een discussie toe tevoegen ofzo, ik had nooit een idee dat een bijdrage van mij er toe zou doen (alsof ze dat nu wel doen.. ) En wat ook wel een reden is, is dat je je toch ergens overheen moet zetten voordat je je bek durft open te trekken tussen al die mensen die veel vaker posten en elkaar toch veel beter kennen. En dan kan je wel zeggen dat iedereen toch vriendelijk ontvangen wordt (is ook wel zo ), maar als in een groep mensen IRL is het toch "eng" om zomaar voor het eerst eens een mededeling te gaan doen. Nouja, vind ik dan
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 5 augustus 2000 @ 15:48:56 #14
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_290496
IK ben zonder dat het wist ook een beetje een meelezer geworden..vroeger reageerde ik op alles wat ik las..Nu nog maar 1/12 ongeveer..Ik lees alles maar post beroerd weinig...

Dat heeft verder niets met mijn persoonlijkheid te maken want ik ben juist iemand die meestal wel zijn mening geeft. Het is meer een soort luiheid.

zaterdag 5 augustus 2000 @ 17:18:03 #15
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_290544
toen ik hier voor het eerst kwam heb ik me eerst een paar weken als meelezer gedragen. Pas toen ik me geroepen voelde om ergens op te reageren ben ik me gaan registreren.
Tegenwoordig post ik nog steeds niet echt veel, eigenlijk alleen als ik me geroepen voel om iets bij te dragen aan de discussie. Ben van nature ook niet zo'n prater dus daar zal het wel aan liggen...
Toch lees ik graag de discussies door en voor anderen. Gewoon om te weten wat er bij de mensen omgaat.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_290985
quote:
Op 05 augustus 2000 15:32 schreef Merel het volgende:
Ik ben begonnen met lezen hier toen het forum nog niet eens bestond (de goeie ouwe BB-tijd ja ) maar ben pas gaan posten toen BB afgelopen was. Ik had inderdaad zelf vaak gewoon niks aan een discussie toe tevoegen ofzo, ik had nooit een idee dat een bijdrage van mij er toe zou doen (alsof ze dat nu wel doen.. ) En wat ook wel een reden is, is dat je je toch ergens overheen moet zetten voordat je je bek durft open te trekken tussen al die mensen die veel vaker posten en elkaar toch veel beter kennen. En dan kan je wel zeggen dat iedereen toch vriendelijk ontvangen wordt (is ook wel zo ), maar als in een groep mensen IRL is het toch "eng" om zomaar voor het eerst eens een mededeling te gaan doen. Nouja, vind ik dan

Ik was wel een beetje zoals Merel. Het idee dat je weinig meer toe te voegen hebt aan een discussie, dus waarom zou je dan nog reageren. Ik heb ook de eerste anderhalve maand zeer weinig gepost. Eigenlijk ben ik pas sinds het einde van BB een meer actieve poster geworden, sinds de BB quiz die ik had opgezet.
Nu lees ik nog steeds veel meer dan dat ik post, omdat ik soms nog steeds zoiets heb van: "Ik heb hier niks meer aan toe te voegen".

zondag 6 augustus 2000 @ 14:07:39 #17
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_291026
Tja, hetzelfde als de rest eigenlijk. Ik zie al vaak genoeg posts staan die niets aan de discussie toevoegen. Meer het principe van "if you haven't got anything good to say, don't say anything at all". Is trouwens iets waar meer mensen hier naar zouden moeten leven....

En voordat iemand anders het gaat roepen...ik weet het...deze post heeft ook niet echt toegevoegde waarde.

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_291315
* Creep® was eerst meelezer

Daarom ook de ® achter mijn nick, ik weet het email adres en pass van mijn oude account niet meer

Las vooral mee in die bb topic.

Toen ben ik gaan posten, totaal anoniem, met een andere nick, geen icq en een email adres dat ik toch nooit gebruikte.

Na dit een tijdlang volgehouden te hebben vond ik het wel leuk geweest en heb toen maar weer de nick genomen die ik overal gebruik

Maar ik behoor niet tot de catagorie posters die erg veel post zovaak kom ik hier ook weer niet. Toch heb ik nu juist wel de neiging om elke keer als ik fokfor.. (en dan vult msie automatisch aan) intyp er ook te posten..

[Dit bericht is gewijzigd door Creep® op 06-08-2000 22:39]

pi_291404
quote:
Op 05 augustus 2000 17:18 schreef E.T. het volgende:

Tegenwoordig post ik nog steeds niet echt veel, eigenlijk alleen als ik me geroepen voel om iets bij te dragen aan de discussie. Ben van nature ook niet zo'n prater dus daar zal het wel aan liggen...

O en aan de telefoon dan Of doe je daar dan aan andere dingen dan praten?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 augustus 2000 @ 04:34:47 #20
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_291464
quote:
maar ben pas gaan posten toen BB afgelopen was.

Ik ben daar mede-verantwoordelijk voor
Dr. Bogus' BB-rehab-kliniek
Waar we elkaar ontmoet hebben, die goeie oude tijd
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 7 augustus 2000 @ 09:08:54 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_291527
Ik ben ook gaan lezen vanaf het begin van BB. Pas veel later geregistreerd. Nu post ik af en toe.
Ik heb alleen toegang op mijn werk en hoewel ik ten tijde van BB uren hier zat en de streams volgde, kan ik tegenwoordig niet meer uren online zijn. Met als gevolg dat ik, net als Herald (Harald?) vaak wel wil reageren maar dat een ander mijn punt al naar voren heeft gebracht.
Dan krijg ik vaak een beetje een 'Spuit-11-geeft-ook-modder' gevoel.
  maandag 7 augustus 2000 @ 09:12:15 #22
331 Merel
Be here now.
pi_291529
Haha, niet waar, dat kwam door mezelf! Bij mijn eerste post heb ik zowaar een nieuw topic geopend waren, met de vraag of er nog meer mensen waren die alleen lazen en nooit postten, zoals ik dus. En daar kwam zelfs meteen een deel 2 van.. Niet slecht voor een eerste post
Daarna ben ik ook in rehab gegaan inderdaad, toen zaten we nog met Fannetje op een gang, en toen hadden we nog die tussendeur enzo.. Ach die goeie ouwe tijd...
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 7 augustus 2000 @ 09:21:19 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_291535
quote:
Op 07 augustus 2000 00:50 schreef DIGGER het volgende:
O en aan de telefoon dan Of doe je daar dan aan andere dingen dan praten?

Tegen onbekenden kijk ik altijd eerst een tijdje de kat uit de boom..

Enne dat wat jij bedoelt...... dan vallen er ook lange stiltes !!!! (zou jij toch moeten weten )
Geen woorden maar daden zullen we maar zeggen...

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 augustus 2000 @ 11:56:15 #24
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_291662
quote:
Op 07 augustus 2000 09:12 schreef Merel het volgende:
Haha, niet waar, dat kwam door mezelf! Bij mijn eerste post heb ik zowaar een nieuw topic geopend waren, met de vraag of er nog meer mensen waren die alleen lazen en nooit postten, zoals ik dus. En daar kwam zelfs meteen een deel 2 van.. Niet slecht voor een eerste post
Daarna ben ik ook in rehab gegaan inderdaad, toen zaten we nog met Fannetje op een gang, en toen hadden we nog die tussendeur enzo.. Ach die goeie ouwe tijd...

ja, dat weet ik nog, maar je bleef, dat bedoelde ik
Owja, die tussendeur, met m'n radiostation op m'n kamer enzo. Ik die via via aan de sleutel is gekomen, je moeder die alles afsloot en dichttimmerde, volgens mij zijn er uiteindelijk zelfs koeien bijgekomen
Dat waren inderdaad nog eens tijden
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 augustus 2000 @ 15:28:09 #25
862 Arcee
Look closer
pi_291917
quote:
maar als in een groep mensen IRL is het toch "eng" om zomaar voor het eerst eens een mededeling te gaan doen. Nouja, vind ik dan

Zekers, maar dat is hier nou juist niét zo. Hier kun je veel makkelijker jezelf uiten dan IRL. Ik kan me niet zo goed voorstellen dat dat voor mensen een reden is niet te posten. Je hebt hier immers geen oogcontact en als je denkt genegeerd te worden dan hoef je je helemaal niet ongemakkelijk te voelen (zoals je dat IRL bijvoorbeeld zou kunnen doen) maar denk je gewoon: oh well, fuck it

maandag 7 augustus 2000 @ 15:31:33 #26
5092 basszje
desinfecterend helder
pi_291919
Ach ja. Velen hebben waarschijnlijk ook zoiets van, als ik iets zou vertellen dat vind niemand dat toch boeiend ( net zoals in IRL ). Daarom maak ik eigenlijk ook nooit nieuwe onderwerpen aan..
Zwiebelvapen is een professie slechts beoefent door de meesters van de zwavelvis .....
pi_293806
ik las altijd alleen maar omdat ik geen "betaald" emailadres had. maar dat is gelukkig veranderd en nu kan ik dan eindelijk ook deelnemen aan de wereld die FOK! heet . maar dat neemt niet weg dat ik echt met veel plezier en soms ook met een traan voor de computer jullie verhalen gelezen heb. hopelijk ga ik me net zo op mijn gemak voelen hier zoals de meesten van jullie hier
  woensdag 9 augustus 2000 @ 12:09:31 #28
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_293840
quote:
Op 09 augustus 2000 11:30 schreef vita het volgende:
ik las altijd alleen maar omdat ik geen "betaald" emailadres had. maar dat is gelukkig veranderd en nu kan ik dan eindelijk ook deelnemen aan de wereld die FOK! heet . maar dat neemt niet weg dat ik echt met veel plezier en soms ook met een traan voor de computer jullie verhalen gelezen heb. hopelijk ga ik me net zo op mijn gemak voelen hier zoals de meesten van jullie hier

Met deze tekst heb je mij al geraakt iig vita ...

Overigens een echte meelezer zou nooit reageren hier, dus wat hem of haar werkelijk beweegt, motiveert of juist tegenhoudt, zal altijd een raadsel blijven, totdat je erzelf een wordt. Miischien is dat wel het leuke, je weet niet hoeveel er meelezen, het kan er maar 1 zijn of wel 100....

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
pi_293844
dank je zonnedauw
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 oktober 2001 @ 01:27:29 #30
862 Arcee
Look closer
pi_1988070
En wat beweegt de huidige groep meelezers?
  Moderator woensdag 24 oktober 2001 @ 01:30:30 #31
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1988082
Ik was tot juni dit jaar vooral een lezer. Ik was al anderhalf jaar geregistreerd, maar postte maar heel af en toe. Ik denk dat de grootste drempel was dat het leek alsof alle schrijvende users elkaar goed kenden.

Als je eenmaal begint te posten, houd je trouwens niet meer op... (zie mijn postaantal )

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 oktober 2001 @ 01:31:30 #32
862 Arcee
Look closer
pi_1988088
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:30 schreef Mike het volgende:
Als je eenmaal begint te posten, houd je trouwens niet meer op...
Och...
  woensdag 24 oktober 2001 @ 01:32:10 #33
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1988092
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:27 schreef Arcee het volgende:
Ik heb zelf eerst ook een tijdje meegelezen voordat ik me aanmeldde. Dat was vooral om een beetje te weten hoe het hier ging en om geen domme opmerkingen te maken. Dat laatste is niet echt gelukt, zo heb ik na een paar dagen gesuggereerd dat Arcee en Tong80 klonen zouden zijn (O, wat ben ik de crash dankbaar). Maar ik had vanaf het begin als doen om serieus mee te gaan posten. Wat de die-hard meelopers motiveert weet ik dus niet.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Moderator woensdag 24 oktober 2001 @ 01:32:42 #34
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1988097
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:31 schreef Arcee het volgende:
Och...
We zijn ongeveer gelijktijdig geregistreerd... postte jij vanaf het begin al, of ook pas na een tijdje?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_1988114
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:27 schreef Arcee het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen dat ik meer topics lees dan waar ik post Maar een echt meelezer ben ik niet
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 oktober 2001 @ 01:40:18 #36
862 Arcee
Look closer
pi_1988181
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
zo heb ik na een paar dagen gesuggereerd dat Arcee en Tong80 klonen zouden zijn (O, wat ben ik de crash dankbaar).
Weet je nog in welk topic dat was?
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:32 schreef Mike het volgende:
We zijn ongeveer gelijktijdig geregistreerd... postte jij vanaf het begin al, of ook pas na een tijdje?
In 't begin postte ik zo'n 30 a 60 per máánd. Ik heb 9 maanden over m'n 1e 1000 posts gedaan. Van oktober 1999 tot juli 2000 dus. Vanaf toen (met name vanaf september/oktober 2000) ging 't een stuk harder. Toen postte ik die 1000 wel 'es per wéék, wat nu al niet meer veel is, trouwens.

Ik denk dat jij trouwens deze maand wel een kansje maakt om topposter v/d maand te worden.

pi_1988189
Ben ook wel beetje meelezer. Ik lees veel topics, maar reageer er maar op heel weinig. Meestal is het gewoon gemakzucht om niet te reageren. Veel wordt al door anderen gezegd en heeft het geen zin om te reageren. Maar zoals bij elke chat en forum op het net, moet je eerst de actieve leden beetje bij beetje leren kennen en je dan er tussen gaan mengen.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 01:44:26 #38
11923 I.R.Baboon
pi_1988214
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:40 schreef Arcee het volgende:

[..]

Weet je nog in welk topic dat was?

Nee... maar ik ben nu wel benieuwd. Heb je het me inmiddels al vergeven?
pi_1988224
ben hier nieuw en maar meteen beginnen met posten. Lees echter veel mee zonder te reageren. Zeker in de wat 'intelligentere' topics is het vaak moeilijk een genuanceerd betoog te houden of anderzins genuanceerd te reageren zonder dat het veel text en daardoor veel tijd kost. En ik ben een beetje lui .
Ik lul maar wat.........
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 oktober 2001 @ 01:48:35 #40
862 Arcee
Look closer
pi_1988245
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee... maar ik ben nu wel benieuwd. Heb je het me inmiddels al vergeven?
Oh, ik vind 't bepaald geen schande hoor.
pi_1988265
ik ben een hele tijd ook vooral meelezer geweest..
waarom dat was? ik weet het zelf eigenlijk niet. gewoon niks mee te delen, dacht ik. maar nu ik er aan begonnen ben om toch reacties te gaan geven kom ik erachter dat ik toch meer te reageren heb dan ik eigenlijk verwachte.
mijn eerste post was in relaties en psychologie, en dat kwam omdat ik me in ongeveer de zelfde situatie bevind als iemand anders daar. en ik moest toen gewoon iets daarover tegen hem zeggen.

en het boeit me verder helemaal niet wie het eens/niet eens is met mijn posts of dat ze er wel/niet op reageren, wie er allemaal mee leest...

ik vind het sinds kort gewoon leuk geworden om mijn mening te geven over bepaalde onderwerpen. onderwerpen die me totaal niet trekken zal ik ook niet op reageren, maar daar lees ik ook niet het hele draadje (wat ik voorheen ook al niet deed bij oninterresante onderwerpen)

mijn reden om meelezer te zijn geweest is dus vooral omdat ik dacht dat ik toch niks nuttigs over de onderwerpen te melden had.

woensdag 24 oktober 2001 @ 01:55:23 #42
11923 I.R.Baboon
pi_1988297
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Oh, ik vind 't bepaald geen schande hoor.

Het kwam doordat Tong's plaatje destijds op jouw homepage stond en jullie profielen elkaar precies aanvulden. Dat mijn plaatje later zelf op jouw homepage stond kon ik toen niet weten.
Maar weet jij ook niet meer welke topic het was? Ik dacht iets in muziek of zo.
pi_1988557
Als ik 't zo lees, zou je kunnen concluderen dat de meelezer eigenlijk meeposter wil zijn, maar zich tegen laat houden door het 'ons kent ons'-sfeertje..

Alhoewel dat sfeertje steeds minder aanwezig is naarmate het forum groeit.

pi_1988577
volgens mij kunnen veel mensen zich niet registreren omdat er bijna geen email adressen worden geaccpeteerd.. bijna iedereen gebruikt hotmail, gmx, yahoo, etc.. en die emailadressen worden dus niet geaccepteerd.. ik kon het mail adres van m'n ouders gebruiken om te registreren maar anders was het waarschijnlijk ook nie gelukt
that stupid monkey is up to no good..
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 02:45:31 #45
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1988624
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:41 schreef Wanco het volgende:
Ben ook wel beetje meelezer. Ik lees veel topics, maar reageer er maar op heel weinig. Meestal is het gewoon gemakzucht om niet te reageren. Veel wordt al door anderen gezegd en heeft het geen zin om te reageren. Maar zoals bij elke chat en forum op het net, moet je eerst de actieve leden beetje bij beetje leren kennen en je dan er tussen gaan mengen.
Idem hier, eerst de posters een beetje leren kennen (ook eerst 3 maanden meegelezen voordat ik begon te posten), en nu doe ik vrolijk mee
pi_1988724
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 02:39 schreef I.M.Weazel het volgende:
volgens mij kunnen veel mensen zich niet registreren omdat er bijna geen email adressen worden geaccpeteerd.. bijna iedereen gebruikt hotmail, gmx, yahoo, etc.. en die emailadressen worden dus niet geaccepteerd.. ik kon het mail adres van m'n ouders gebruiken om te registreren maar anders was het waarschijnlijk ook nie gelukt
neem je een account bij zonnet ofzo, klaaar ....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 oktober 2001 @ 19:19:01 #47
862 Arcee
Look closer
pi_1992774
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 01:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het kwam doordat Tong's plaatje destijds op jouw homepage stond
Was dat zo? Staat me eik nix van bij...
quote:
Dat mijn plaatje later zelf op jouw homepage stond kon ik toen niet weten.
Ook al? Hoe bedoel je dat nu dan?
quote:
Maar weet jij ook niet meer welke topic het was? Ik dacht iets in muziek of zo.
Nee, weet ik niet en is ook lastig zoeken want die oude files kun je niet meer bekijken zonder ze eerst aan te passen...
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 02:35 schreef Lamon het volgende:
Als ik 't zo lees, zou je kunnen concluderen dat de meelezer eigenlijk meeposter wil zijn, maar zich tegen laat houden door het 'ons kent ons'-sfeertje..
En doordat men 't idee heeft dat hetgeen ze willen zeggen al gezegd is. Als je niet veel aanwezig bent kan ik me dat idd wel voorstellen.
pi_1992806
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 03:35 schreef dontcare het volgende:

[..]

neem je een account bij zonnet ofzo, klaaar ....

dat moet je maar net weten, veel lui hebben hotmail en als ut dan niet werkt jammer dan
Dead girls don't say no
  woensdag 24 oktober 2001 @ 19:53:21 #49
4983 Northpole
IJs en IJskoud
pi_1993112
ik ben zelf een enorme meelezer. ik heb totaal geen behoefte om iets toe te voegen aan een bepaalde discussie of om mijn mening te geven vandaar mijn 1 post per dag gemiddelde.

leuke manier om mensen zo uit de tent te lokken arcee

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 oktober 2001 @ 20:29:46 #50
862 Arcee
Look closer
pi_1993352
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 19:53 schreef Northpole het volgende:
ik ben zelf een enorme meelezer. ik heb totaal geen behoefte om iets toe te voegen aan een bepaalde discussie of om mijn mening te geven
Volgende vraag: wat léést de meelezer?
  woensdag 24 oktober 2001 @ 20:37:06 #51
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_1993401
mmm lees veel.. eigenlijk, zal mijn leven nu beteren om wat meer te posten
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 24 oktober 2001 @ 21:17:00 #52
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_1993817
Eindelijk een topic waar ik wat aan kan toevoegen.

'k lees veel mee, post heel af en toe wat en open heeeeeel af en toe een topic.

Waarom niet meer? in de meeste topic's is mijn mening al verwoord, of is de discussie zover dat het me niet meer zinnig lijkt om me ertussen te mengen. Vaak heb ik gewoon het idee dat mijn bijdrage er toch niet aan doet, en of komt het gewoon niet moooi (genoeg) ui m'n toetsenbord.

Ach, als 'k lees dat sommige na 9 maanden pas 'los' komen, zit er misschien toch nog hoop in voor me.

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
  woensdag 24 oktober 2001 @ 22:21:02 #53
11923 I.R.Baboon
pi_1994374
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 19:19 schreef Arcee het volgende:

[..]

Was dat zo? Staat me eik nix van bij...

Volgens mij was het zoiets.. en anders was ik in een paranoia bui.
quote:
Ook al, hoe bedoel je dat nu dan?
Ik bedoel dat ik voor de crash een topic had aangemaakt waarin stond dat ik geen icon kon vinden. Jij had er eentje gevonden en op jouw webruimte gezet. Maar na de crash heb ik gewoon zelf een plaatje genomen en dat gewoon bij fok neergezet.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 oktober 2001 @ 22:31:46 #54
862 Arcee
Look closer
pi_1994487
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 21:17 schreef TumTum het volgende:
'k lees veel mee
TumTum's icoontje roeleert!

Deze nog gelezen?

Je plaatje doet 't weer niet trouwens zie ik... Dat wil zeggen, je web-icoontje, want je geuploade icoontje doet 't wel zie ik. Heb je daar een paar frames uitgehaald om 'm onder de 10Kb te krijgen?

quote:
Waarom niet meer? in de meeste topic's is mijn mening al verwoord, of is de discussie zover dat het me niet meer zinnig lijkt om me ertussen te mengen.
Dat kan ik me voorstellen idd. Hoewel als je veel meeleest er ook wel regelmatig topics voorbij moeten komen waar de discussie nog maar net begonnen is.
pi_1994513
hier heb ik niets meer aan toe te voegen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 oktober 2001 @ 22:33:46 #56
862 Arcee
Look closer
pi_1994521
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik bedoel dat ik voor de crash een topic had aangemaakt waarin stond dat ik geen icon kon vinden. Jij had er eentje gevonden en op jouw webruimte gezet.
Klopt!

Deze dus.

pi_1994571
Ik heb eerst ongeveer een half jaar meegelezen voordat ik me registreerde.
Wat me tegenhield weet ik niet precies,misschien het 'incrowd'gevoel,hoewel dat eigenlijk best meevalt.
Je zult toch eens voor de eerste keer moeten posten,
en ook in mijn geval sloeg zo'n eerste post helemaal nergens op.
Voor ik me geregistreerd had jeukten mijn handen wel eens om te reageren,en dat gevoel was genoeg om het uiteindelijk toch maar te doen.

* shmoopy wil zich overal tegenaan bemoeien.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 24 oktober 2001 @ 22:44:23 #58
3767 Herald
Come get some
pi_1994648
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:37 schreef shmoopy het volgende:
Wat me tegenhield weet ik niet precies,misschien het 'incrowd'gevoel,hoewel dat eigenlijk best meevalt.
en nu ben je zelf incrowd
how ironic
  woensdag 24 oktober 2001 @ 22:50:13 #59
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1994712
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 20:29 schreef Arcee het volgende:

[..]
Wat beweegt een meelezer.

Ik lees wel veel mee, post niet omdat dat geen waarde toevoegd aan discussie of omdat ik gewoon geen zin heb in discussie. Ik vindt toch dat ik daar waar k wel gepost heb ook af en toe ff meot kijken alsie bij active staat.

Ik lees waar ik die dag zin in heb, alles behalve ANM.

Aantal posts komt btw door Eiland, waar ik met grote regelmaat post.

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_1994902
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:44 schreef Herald het volgende:

[..]

en nu ben je zelf incrowd
how ironic

Welnee joh,er is toch geen hond die die kleffe Tong en Shmoopy-topics leest?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 25 oktober 2001 @ 08:06:41 #61
4983 Northpole
IJs en IJskoud
pi_1997367
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 20:29 schreef Arcee het volgende:

[..]

VEEL! in mijn geval de meeste posts in klaagbaak, general chat, lifestyle, R&P en het travel forum "big brother is watching you!"
  donderdag 25 oktober 2001 @ 11:26:43 #62
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_1998495
Ik lees nog steeds mee eigenlijk. Met dezelfde reden als de andere voor mij al geschreven hebben n.l. dat je je moeilijk kan mengen tussen de 'vaste' groep mensen hier. Je wilt ze eerst een beetje (of beter) "leren kennen".

Eerst las ik alleen maar de Frontpage maar sinds Juli ben ik ook het forum gaan "verkennen".

donderdag 25 oktober 2001 @ 11:34:27 #63
3767 Herald
Come get some
pi_1998565
ik zie het probleem van inmengen niet. Zat newbies die na een twee weken al meer posts hebben dan iemand die zich anderhalf jaar geleden heeft geregistreerd. Verstand op nul en vaak de en hanteren in Onzin en je maakt vrienden voor het leven. Voor de serieuze discussies hoef je geen incrowd te zijn. Jerney worshipper of niet je post in R&P wordt echt wel gelezen.

En ik denk dat je toch een zeer uitstekende tijd hebt gekozen om eindelijk hier te posten Antraxx, of mag ik je ook Milt noemen?

donderdag 25 oktober 2001 @ 11:48:10 #64
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_1998688
Ik reageer ook niet zoveel als ik zelf denk. Ik ben echt veel bezig met topics lezen en discussies volgen maar blijk er toch niet echt een mening over te hebben. Dat is iets wat ik de laatste tijd wel meer tegen kom.

Ik loop hier toch alweer een tijdje rond en ben vanaf het begin van mijn registratie fanatiek met fok bezig geweest. Toch ben ik qua postaantal een zeer matig poster.

donderdag 25 oktober 2001 @ 12:00:20 #65
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_1998804
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 11:34 schreef Herald het volgende:
ik zie het probleem van inmengen niet. Zat newbies die na een twee weken al meer posts hebben dan iemand die zich anderhalf jaar geleden heeft geregistreerd. Verstand op nul en vaak de en hanteren in Onzin en je maakt vrienden voor het leven. Voor de serieuze discussies hoef je geen incrowd te zijn. Jerney worshipper of niet je post in R&P wordt echt wel gelezen.

En ik denk dat je toch een zeer uitstekende tijd hebt gekozen om eindelijk hier te posten Antraxx, of mag ik je ook Milt noemen?

<offtopic>

*grijns*, tsja, die bijnaam heb ik al een jaar of 5 op het Internet. Idd niet echt een geweldige tijd om mij zo te noemen maar goed, ik was eerder geregistreerd dan dat die brieven verstuurd werden

Verder mag je me noemen zoals je wilt, dat boeit me niet echt veel

</offtopic>

zondag 28 oktober 2001 @ 12:10:59 #66
242 Pinball
Electric Monk
pi_2021364
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2000 15:48 schreef MeneerTim het volgende:
IK ben zonder dat het wist ook een beetje een meelezer geworden..vroeger reageerde ik op alles wat ik las..Nu nog maar 1/12 ongeveer..Ik lees alles maar post beroerd weinig...

Dat heeft verder niets met mijn persoonlijkheid te maken want ik ben juist iemand die meestal wel zijn mening geeft. Het is meer een soort luiheid.8-)

* Pinball 2
Het grootste deel van mijn posts is gemaakt tijdens en net na BB1, daarna heb ik me meer en meer beperkt tot meelezen. Ik vind het leuk om anderpersoons (lekker P.C. ) meningen te lezen, maar om die van mij goed duidelijk te maken heb ik meer nuance nodig dan een paar smilies.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_2021665
Ik wil wel maar ik tiep zo langzaam.
pi_2033638
Jawel, weer een meelezer.

Waarom, weet niet. Vindt wel vaak de threats veeeeel te lang. Ga geen 10 pagina's topics teruglezen om te kijken of hetgeen ik in wil brengen al gezegd is. Misschien weerhoud dat me een beetje.

Reageer ook meer op kortere threats ben ik achter gekomen. En veel, heeeeeel veel veranderd er in onzin.
Maar ook dat is soms wel weer leuk om te lezen

Dus wat mij betreft hoeft er niets te veranderen, Ik lees wel lekker mee en post als ik er behoefte aan heb.

Fok is niet schadelijk voor de gezondheid. .......
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 augustus 2002 @ 01:21:36 #69
862 Arcee
Look closer
pi_5325641
Lamon?
pi_5325700
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2000 01:35 schreef Arcee het volgende:

geing

pi_5325720
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 01:21 schreef Arcee het volgende:
Lamon?
Ik wist dat ie ging komen.
pi_5325761
ik heb mezelf geregistreerd eind vorig jaar en ben ook pas in de laatste 2 maanden gaan posten ...... tot die tijd heb ik ook redelijk wat meegelezen maar ik was denk ik toch nog te bang om te posten.
waarschijnlijk omdat fok zo groot is, en je nogal snel negatieve reacties krijgt

maar ben er uiteindelijk toch maar mee begonnen, in (toen nog onzin) en ben stilletjes eraan gewend geraakt en post nu ook gewoon overal

het is gewoon een kwestie van wennen bij mij, maar er zullen er ook zijn die helemaal nooit gaan posten

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 augustus 2002 @ 01:36:02 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_5325800
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2000 01:35 schreef Arcee het volgende:

Geing ? Arcee was destijds nog geen Arcee.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_5325825
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 01:36 schreef tong80 het volgende:
Die 24-uurs regeling gaat nu pas echt pijn doen bij Arcee.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 augustus 2002 @ 01:46:58 #75
862 Arcee
Look closer
pi_5325909
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 01:36 schreef tong80 het volgende:
Dat klopt helemaal. Was een stuk makkelijker posten, toen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 augustus 2002 @ 01:48:49 #76
862 Arcee
Look closer
pi_5325928
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 01:38 schreef Lamon het volgende:
Die 24-uurs regeling gaat nu pas echt pijn doen bij Arcee.
Mwoah, 1 lettertje vergeten. Daar ligt Arcee niet wakker van, hoor.

Maar die 24-uurs regeling zuigt wel harde roze paardenlullen, inderdaad.

pi_5325998
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 01:21 schreef Arcee het volgende:
Lamon?
Een nuttige schop Arcee, want Lamon heeft deze interessante thematiek weer pijnlijk actueel gemaakt!
I wasn't supposed to BE here today!
pi_5326051
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 01:55 schreef zodiaque het volgende:

[..]

Een nuttige schop Arcee, want Lamon heeft deze interessante thematiek weer pijnlijk actueel gemaakt!

Gedicht toch niet mooi genoeg?
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 02:08:56 #79
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_5326108
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 01:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Mwoah, 1 lettertje vergeten. Daar ligt Arcee niet wakker van, hoor.

Maar die 24-uurs regeling zuigt wel harde roze paardenlullen, inderdaad.

Vreemd genoeg nog niet eens zo'n rare associatie; Arcee en harde, roze paardenlullen..
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_5326121
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 02:01 schreef Lamon het volgende:

[..]

Gedicht toch niet mooi genoeg?

Ik denk dat ik daar 'overheen' heb gelezen, .
I wasn't supposed to BE here today!
pi_5326151
Ik wil heel vaak eigenlijk wel reageren op dingen. Meningen die ik over dingen heb.
Maar zoals ik ze in gedachte heb, krijg ik ze nooit uit mijn vingers. En daarom begin ik er vaak ook maar niet aan.
En bang dat ik op mijn taal wordt aangesproken (dt gedoe dus) Want daar staat FOK! ook wel bekend om. Dat men vaak alleen op je taal reageert en niet op je post zelf.

Ik ben nu iets meer dan een jaar geregistreerd en was al een tijd lurker toen.
Wat ik het meest lees is Big Brother (yay, daar is het mee begonnen)
General chat, lifestyle, Relaties & Psychologie, sexualiteit, hmm erg veel dus

En het Buffy en Angel Topic. Die mag weer rap beginnen van mij

zaterdag 10 augustus 2002 @ 12:32:19 #82
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_5327659
Ik heb ruim een jaar geleden geregisteerd en heb er toen eigelijk niet zo erg naar om gekeken af en toe wat lezen en sinds een half jaar ben ik druk aan het posten. Vandaar dat me gemiddelde ook zo laag staat.
pi_5327750
Misschien hebben de "lurkers" die zelden posten faalangst om te posten.
Dat ze bang zijn om afgezeken te worden als ze de Nederlandse taal niet machtig genoeg zijn.
Of gewoon om andere redenen bang om afgezeken te worden.
Misschien hebben ze gewoon de behoefte niet om te posten.
pi_5331084
Ik lees mee, dit is mijn eerste bericht.
Ik kom hier pas en was eigenlijk op zoek naar de 'hallo ik ben nieuw-topic', maar zo kan het ook.
Veel posten zal ik niet doen denk ik, eerst een tijdje lezen. Soms zijn gedachten te rommelig om helder op te schrijven. En als je dan bijv. 's-avonds suf een reply zet en je dan 's-morgens je spelfouten gequot ziet, uh en die maak ik nogal eens.
Nou ja het scheelt al dat ik kan typen want m'n handschrift is helemaal onleesbaar.
En ik moet nog zo'n plaatje voor onder m'n naam zoeken.
Switch time.
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 19:00:46 #85
215 misterDre
Paint it black!
pi_5331221
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 18:49 schreef whitekaos het volgende:
Ik lees mee, dit is mijn eerste bericht.
Ik kom hier pas en was eigenlijk op zoek naar de 'hallo ik ben nieuw-topic', maar zo kan het ook.
Veel posten zal ik niet doen denk ik, eerst een tijdje lezen. Soms zijn gedachten te rommelig om helder op te schrijven. En als je dan bijv. 's-avonds suf een reply zet en je dan 's-morgens je spelfouten gequot ziet, uh en die maak ik nogal eens.
Nou ja het scheelt al dat ik kan typen want m'n handschrift is helemaal onleesbaar.
En ik moet nog zo'n plaatje voor onder m'n naam zoeken.
Hier kunnen newbie's zich voorstellen -deel VI-
  † In Memoriam † zaterdag 10 augustus 2002 @ 19:44:16 #86
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_5331673
quote:
Op maandag 07 augustus 2000 04:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 augustus 2000 15:32 schreef Merel het volgende:
maar ben pas gaan posten toen BB afgelopen was.<HR></BLOCKQUOTE>
Ik ben daar mede-verantwoordelijk voor
Dr. Bogus' BB-rehab-kliniek
Waar we elkaar ontmoet hebben, die goeie oude tijd
In klaagbaak is er nu iemand anders die Merel zijn vogeltje noemt.

Ik las ook eerst een tijdje, in die tijd stond achter de user naam het aantal posts die de user gedaan had, was best wel intimiderend. Bovendien kon je toen je onderschrift niet zelf bepalen, pas na 30 posts kreeg je fok!member.
Dus je was heel erg zichtbaar als newbee.

Maar toch op een gegeven moment wilde ik gewoon meedoen en dan is het voor een newbee echt een beroerd gevoel als het lijkt dat jouw post tot het einde van de discussie leid, niemand reageerd meer.
De LMK was iemand die dat begreep van de brutale newbees die zover gingen zelf topics te openen.
Lang leve de LMK
Hoewel het me wel erg goed deed dat in de genoeg is genoeg tijd een paar topics die door spider geopend waren reactie loos afzakten. De krochten in; afval topics, puur vergif
Zoveel onderscheid hebben de fok posters gelukkig wel.

Al is dat voor de newbee die zich een plaats moet veroveren wel behoorlijk beangstigend.

[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san op 10-08-2002 20:20]

The future is after you
pi_5333501
Meelezen? Wie? Ik?

It's better to be late in this world than to be early in the next.
pi_5333531
Ik lees ook veel mee, vaak post ik dan niet, omdat ik dan vast iets zeg wat al eerde rin het topic is geplaatst, maar dan heb ik geen zin om eerst het hele topic door te spitten

Ik heb ook niet echt de behoefte om mijn mening over alles te geven.

Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
pi_5333546
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 22:19 schreef Coppertop het volgende:
Meelezen? Wie? Ik?

Aantal posts 9
Gem. aantal posts/dag 1
Geregistreerd op 17 juli 1999
pi_5333563
quote:
Meelezen? Wie? Ik?

9 Reacties in 3 jaar is wel opmerkelijk ja. Wat beweegt jou eigenlijk?
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 augustus 2002 @ 22:25:08 #91
862 Arcee
Look closer
pi_5333565
quote:
Meelezen? Wie? Ik?

Userid 8!
pi_5333615
Cool, Coppertop leeft. Uit de tijd dat ik nog geen kabelverbinding en cd fikker had. Heb hier nog een CD liggen die hij voor me gebrand heeft.

Nu nog wachten op Lonert en de gehele oude garde blijkt nog steeds op FOK! te komen.

pi_5333715
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 22:29 schreef RAiDEN het volgende:
Cool, Coppertop leeft. Uit de tijd dat ik nog geen kabelverbinding en cd fikker had. Heb hier nog een CD liggen die hij voor me gebrand heeft.

Nu nog wachten op Lonert en de gehele oude garde blijkt nog steeds op FOK! te komen.

Jaja dat waren nog eens tijden... Toen alle fokkers nog tweakers waren....
It's better to be late in this world than to be early in the next.
pi_5334730
Zelf heb ik er de tijd niet voor om zo vaak te reageren, ander ben ik daar de hele avond mee bezig.
Het verbaast mij dan ook dat sommige Fokkers die een paar maanden staan ingeschreven al een paar honderd zo niet meer dan duizend posts hebben.
Dan is mijn vraag weer : zit je dan constant en de hele dag te Fokken of hebben jullie ook nog een sociaal leven
  zondag 11 augustus 2002 @ 13:34:15 #95
57 Egbert
Kan goed lezen..
pi_5338412
En ik vind dat er een forum speciaal voor alleen meelezers moet komen
  zondag 11 augustus 2002 @ 13:35:31 #96
11923 I.R.Baboon
pi_5338431
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 00:31 schreef VjenneKloetn het volgende:
Zelf heb ik er de tijd niet voor om zo vaak te reageren, ander ben ik daar de hele avond mee bezig.
Het verbaast mij dan ook dat sommige Fokkers die een paar maanden staan ingeschreven al een paar honderd zo niet meer dan duizend posts hebben.
Dan is mijn vraag weer : zit je dan constant en de hele dag te Fokken of hebben jullie ook nog een sociaal leven
Niet vragen naar de bekende weg.
pi_5344194
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 13:35 schreef I.R.Baboon het volgende:

Niet vragen naar de bekende weg.

Sorry hoor!

*weer verder meeleest*

pi_5356694
Ik ben toch wel echt zo'n meelezer, terwijl ik alles lees post ik eigenlijk nauwelijks.

Ik weet eigenlijk niet waarom ik dat doe maar ja. IRL lul ik iedereen de oren van het hoofd en hier heb ik echt weer helemaal nix te melden. Maar jah, als ik behoefte krijg om wat meer te posten zullen jullie nog wel van me horen

www.partyflets.tk
pi_5361904
meelezen ? wie ? ik?

lurken zal je bedoelen, eigenlijk heb ik faalangst.......k'wil maar t'komt dr niet uit he

Pluk de dag voordat iemand anders het doet ;-)
  Boks-Chick zaterdag 19 april 2008 @ 09:06:51 #100
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58154311
Dit is geen kutkick, ik herhaal, dit is geen kutkick!

lukt het nu wel, Arcee?
lolwut
pi_58154316
Het meelezen hield ik welgeteld een paar uur vol, daarna moet ik toch echt mijn bek opentrekken hoor.
pi_58154328
Oh, kutkick dus.
  Boks-Chick zaterdag 19 april 2008 @ 09:11:42 #103
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58154340
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 09:09 schreef Isegrim het volgende:
Oh, kutkick dus.
nah als het goed is niet. er werd naar gevraagd, dit specifieke topic
lolwut
  zondag 20 april 2008 @ 14:29:13 #104
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58177906
Niet alles is de moeite van het reageren waard, en het hangt ook af over er al meerdere pagina's bij volgeklopt zijn.... want dan is dat wat je wilde zeggen ongetwijfeld al door iemand gezegd
How can I make this topic about me?
pi_58179146
De tering, een kick van een topic waarin Tara nog gepost heeft zeg!
pi_58215771
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 09:11 schreef BrandX het volgende:

[..]

nah als het goed is niet. er werd naar gevraagd, dit specifieke topic
Heeft volgens mij nog niet echt zin gehad.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')