Ik vind het in ieder geval altijd geing om te lezen over mensen die al een half jaar geregistreerd zijn, altijd lezen en dan maar 25 posts hebben ofzo.
quote:
Op 05 augustus 2000 01:35 schreef Arcee het volgende:
Op alle forums vind je ze: de meelezers.
Leg dat eens uit
Meelezers zijn waarschijnlijk mensen die, zoals je zelf al aangeeft, niet durven te posten. Uit technische onkunde, privacy-redenen, of gewoon geen behoefte om zelf wat in te brengen (wat met je personelijkheid te maken kan hebben).
Een ander reden kan zijn dat je posten op 1 of enkele forums genoeg vindt. Zo heb ik ook enkele accounts op andere fora, maar gebruik ik die vrijwel nooit omdat ik mijn discussies liever 'centraal' (relatief natuurlijk) op Fok! houd. Ik lees die andere fora echter soms wel (veel minder dan Fok! trouwens). Als ik op 5 verschillende fora zou posten zijn er zoveel mensen dat je niemand echt leert kennen, en dat je overal heel 'vluchtig' aanwezig bent.
[Dit bericht is gewijzigd door MacBeth op 05-08-2000 01:46]
Tja, meelezers, sommigen hebben niet eens de moeite genomen te registreren.
Ik ben een weekje meelezer geweest, toen wilde ik ook wat zeggen. (daarna niet meer gestopt)
Ik heb wel eens een meelezer ontmoet die me herkende, was in Rotterdam in het centrum, riep ie 'TARA!'
Was wel grappig
quote:
Op 05 augustus 2000 01:44 schreef MacBeth het volgende:
Een ander reden kan zijn dat je posten op 1 of enkele forums genoeg vindt. Zo heb ik ook enkele accounts op andere fora, maar gebruik ik die vrijwel nooit omdat ik mijn discussies liever 'centraal' (relatief natuurlijk) op Fok! houd. Ik lees die andere fora echter soms wel (veel minder dan Fok! trouwens). Als ik op 5 verschillende fora zou posten zijn er zoveel mensen dat je niemand echt leert kennen, en dat je overal heel 'vluchtig' aanwezig bent.
Zit wat in. Doe ik zelf wel trouwens. Ik post op vrij veel verschillende forums, en op de één ben je closer met de rest dan op de ander, da's waar.
Dit zijn echter niet de typische meelezers. Jij bent hier dan bijvoorbeeld wel gewoon actief. Er zijn gewoon mensen die vrijwel alleen maar lezen. Misschien posten ze wel op meerdere sites, maar zijn dan op al die sites meelezer.
Trouwens, is wel zo inderdaad dat je niemand echt leert kennen als je overal heel 'vluchtig' aanwezig bent, maar ik ben gewoon heel sterk geneigd om te willen reageren. Zelfs als ik b.v. pagina 316 van Teletekst lees dan klik in gedachte al op reply!
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 05-08-2000 02:02]
quote:Ik snap het ook niet.
Op 05 augustus 2000 01:35 schreef Arcee het volgende:
Af en toe lees je wel 's "ik post bijna nooit, maar ik lees wel altijd". Op alle forums vind je ze: de meelezers. Dat vind ik altijd zo'n grappig idee, dat er dus mensen zijn die alle discussies van de vaste bezoekers wel lezen, maar zelf niks posten.
Hoe komt dat? Hebben ze niks te melden, vinden ze 't prima zo of voelen ze zich niet op hun gemak om zich in de discussie te mengen?Ik vind het in ieder geval altijd geing om te lezen over mensen die al een half jaar geregistreerd zijn, altijd lezen en dan maar 25 posts hebben ofzo.
Het enige probleem wat ik in deze vraag zie is dat de meelezers hem niet zullen beantwoorden, want ze lezen hem alleen maar.
Heb nog wel iets toe te voegen.. Vaak kan ik ook niet precies mijn gedachten over iets goed verwoorden.. Dat zou ik dan wel kunnen in een direct gesprek met iemand omdat je dan ziet hoe diegene je uitspraken opvat en kunt corrigeren/verduidelijken.. Maar een post is zo 'definitief' (gebruik de edit knop ook alleen voor spel/ubbfouten).. En wil niet graag verkeerd begrepen worden..
Wat mij beweegt? Dat hangt ervan af waar de topic over gaat en of ik voor mijn gevoel iets te zeggen heb.
Dat heeft verder niets met mijn persoonlijkheid te maken want ik ben juist iemand die meestal wel zijn mening geeft. Het is meer een soort luiheid.
quote:
Op 05 augustus 2000 15:32 schreef Merel het volgende:
Ik ben begonnen met lezen hier toen het forum nog niet eens bestond (de goeie ouwe BB-tijd ja) maar ben pas gaan posten toen BB afgelopen was. Ik had inderdaad zelf vaak gewoon niks aan een discussie toe tevoegen ofzo, ik had nooit een idee dat een bijdrage van mij er toe zou doen (alsof ze dat nu wel doen..
) En wat ook wel een reden is, is dat je je toch ergens overheen moet zetten voordat je je bek durft open te trekken tussen al die mensen die veel vaker posten en elkaar toch veel beter kennen. En dan kan je wel zeggen dat iedereen toch vriendelijk ontvangen wordt (is ook wel zo
), maar als in een groep mensen IRL is het toch "eng" om zomaar voor het eerst eens een mededeling te gaan doen. Nouja, vind ik dan
Ik was wel een beetje zoals Merel. Het idee dat je weinig meer toe te voegen hebt aan een discussie, dus waarom zou je dan nog reageren. Ik heb ook de eerste anderhalve maand zeer weinig gepost. Eigenlijk ben ik pas sinds het einde van BB een meer actieve poster geworden, sinds de BB quiz die ik had opgezet.
Nu lees ik nog steeds veel meer dan dat ik post, omdat ik soms nog steeds zoiets heb van: "Ik heb hier niks meer aan toe te voegen".
En voordat iemand anders het gaat roepen...ik weet het...deze post heeft ook niet echt toegevoegde waarde.
Daarom ook de ® achter mijn nick, ik weet het email adres en pass van mijn oude account niet meer
Las vooral mee in die bb topic.
Toen ben ik gaan posten, totaal anoniem, met een andere nick, geen icq en een email adres dat ik toch nooit gebruikte.
Na dit een tijdlang volgehouden te hebben vond ik het wel leuk geweest en heb toen maar weer de nick genomen die ik overal gebruik
Maar ik behoor niet tot de catagorie posters die erg veel post zovaak kom ik hier ook weer niet. Toch heb ik nu juist wel de neiging om elke keer als ik fokfor.. (en dan vult msie automatisch aan) intyp er ook te posten..
[Dit bericht is gewijzigd door Creep® op 06-08-2000 22:39]
quote:
Op 05 augustus 2000 17:18 schreef E.T. het volgende:Tegenwoordig post ik nog steeds niet echt veel, eigenlijk alleen als ik me geroepen voel om iets bij te dragen aan de discussie. Ben van nature ook niet zo'n prater dus daar zal het wel aan liggen...
O en aan de telefoon dan Of doe je daar dan aan andere dingen dan praten?
quote:
maar ben pas gaan posten toen BB afgelopen was.
quote:
Op 07 augustus 2000 00:50 schreef DIGGER het volgende:
O en aan de telefoon danOf doe je daar dan aan andere dingen dan praten?
Tegen onbekenden kijk ik altijd eerst een tijdje de kat uit de boom..
Enne dat wat jij bedoelt...... dan vallen er ook lange stiltes !!!! (zou jij toch moeten weten )
Geen woorden maar daden zullen we maar zeggen...
quote:
Op 07 augustus 2000 09:12 schreef Merel het volgende:
Haha, niet waar, dat kwam door mezelf!Bij mijn eerste post heb ik zowaar een nieuw topic geopend waren, met de vraag of er nog meer mensen waren die alleen lazen en nooit postten, zoals ik dus. En daar kwam zelfs meteen een deel 2 van.. Niet slecht voor een eerste post
Daarna ben ik ook in rehab gegaan inderdaad, toen zaten we nog met Fannetje op een gang, en toen hadden we nog die tussendeur enzo.. Ach die goeie ouwe tijd...
quote:
maar als in een groep mensen IRL is het toch "eng" om zomaar voor het eerst eens een mededeling te gaan doen. Nouja, vind ik dan
Zekers, maar dat is hier nou juist niét zo. Hier kun je veel makkelijker jezelf uiten dan IRL. Ik kan me niet zo goed voorstellen dat dat voor mensen een reden is niet te posten. Je hebt hier immers geen oogcontact en als je denkt genegeerd te worden dan hoef je je helemaal niet ongemakkelijk te voelen (zoals je dat IRL bijvoorbeeld zou kunnen doen) maar denk je gewoon: oh well, fuck it
quote:
Op 09 augustus 2000 11:30 schreef vita het volgende:
ik las altijd alleen maar omdat ik geen "betaald" emailadres had. maar dat is gelukkig veranderd en nu kan ik dan eindelijk ook deelnemen aan de wereld die FOK! heet. maar dat neemt niet weg dat ik echt met veel plezier en soms ook met een traan voor de computer jullie verhalen gelezen heb. hopelijk ga ik me net zo op mijn gemak voelen hier zoals de meesten van jullie hier
Met deze tekst heb je mij al geraakt iig vita ...
Overigens een echte meelezer zou nooit reageren hier, dus wat hem of haar werkelijk beweegt, motiveert of juist tegenhoudt, zal altijd een raadsel blijven, totdat je erzelf een wordt. Miischien is dat wel het leuke, je weet niet hoeveel er meelezen, het kan er maar 1 zijn of wel 100....
Als je eenmaal begint te posten, houd je trouwens niet meer op... (zie mijn postaantal )
quote:Och...
Op woensdag 24 oktober 2001 01:30 schreef Mike het volgende:
Als je eenmaal begint te posten, houd je trouwens niet meer op...
quote:Ik heb zelf eerst ook een tijdje meegelezen voordat ik me aanmeldde. Dat was vooral om een beetje te weten hoe het hier ging en om geen domme opmerkingen te maken. Dat laatste is niet echt gelukt, zo heb ik na een paar dagen gesuggereerd dat Arcee en Tong80 klonen zouden zijn (O, wat ben ik de crash dankbaar). Maar ik had vanaf het begin als doen om serieus mee te gaan posten. Wat de die-hard meelopers motiveert weet ik dus niet.
Op woensdag 24 oktober 2001 01:27 schreef Arcee het volgende:
En wat beweegt de huidige groep meelezers?
quote:We zijn ongeveer gelijktijdig geregistreerd... postte jij vanaf het begin al, of ook pas na een tijdje?
Op woensdag 24 oktober 2001 01:31 schreef Arcee het volgende:
Och...
quote:Ik kan alleen maar zeggen dat ik meer topics lees dan waar ik post
Op woensdag 24 oktober 2001 01:27 schreef Arcee het volgende:
En wat beweegt de huidige groep meelezers?
quote:Weet je nog in welk topic dat was?
Op woensdag 24 oktober 2001 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
zo heb ik na een paar dagen gesuggereerd dat Arcee en Tong80 klonen zouden zijn (O, wat ben ik de crash dankbaar).
quote:In 't begin postte ik zo'n 30 a 60 per máánd. Ik heb 9 maanden over m'n 1e 1000 posts gedaan. Van oktober 1999 tot juli 2000 dus. Vanaf toen (met name vanaf september/oktober 2000) ging 't een stuk harder. Toen postte ik die 1000 wel 'es per wéék, wat nu al niet meer veel is, trouwens.
Op woensdag 24 oktober 2001 01:32 schreef Mike het volgende:
We zijn ongeveer gelijktijdig geregistreerd... postte jij vanaf het begin al, of ook pas na een tijdje?
Ik denk dat jij trouwens deze maand wel een kansje maakt om topposter v/d maand te worden.
quote:Nee... maar ik ben nu wel benieuwd. Heb je het me inmiddels al vergeven?
Op woensdag 24 oktober 2001 01:40 schreef Arcee het volgende:[..]
Weet je nog in welk topic dat was?
quote:Oh, ik vind 't bepaald geen schande hoor.
Op woensdag 24 oktober 2001 01:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee... maar ik ben nu wel benieuwd. Heb je het me inmiddels al vergeven?
en het boeit me verder helemaal niet wie het eens/niet eens is met mijn posts of dat ze er wel/niet op reageren, wie er allemaal mee leest...
ik vind het sinds kort gewoon leuk geworden om mijn mening te geven over bepaalde onderwerpen. onderwerpen die me totaal niet trekken zal ik ook niet op reageren, maar daar lees ik ook niet het hele draadje (wat ik voorheen ook al niet deed bij oninterresante onderwerpen)
mijn reden om meelezer te zijn geweest is dus vooral omdat ik dacht dat ik toch niks nuttigs over de onderwerpen te melden had.
quote:Het kwam doordat Tong's plaatje destijds op jouw homepage stond en jullie profielen elkaar precies aanvulden. Dat mijn plaatje later zelf op jouw homepage stond kon ik toen niet weten.
Op woensdag 24 oktober 2001 01:48 schreef Arcee het volgende:[..]
Oh, ik vind 't bepaald geen schande hoor.
Alhoewel dat sfeertje steeds minder aanwezig is naarmate het forum groeit.
quote:Idem hier, eerst de posters een beetje leren kennen (ook eerst 3 maanden meegelezen voordat ik begon te posten), en nu doe ik vrolijk mee
Op woensdag 24 oktober 2001 01:41 schreef Wanco het volgende:
Ben ook wel beetje meelezer. Ik lees veel topics, maar reageer er maar op heel weinig. Meestal is het gewoon gemakzucht om niet te reageren. Veel wordt al door anderen gezegd en heeft het geen zin om te reageren. Maar zoals bij elke chat en forum op het net, moet je eerst de actieve leden beetje bij beetje leren kennen en je dan er tussen gaan mengen.
quote:neem je een account bij zonnet ofzo, klaaar ....
Op woensdag 24 oktober 2001 02:39 schreef I.M.Weazel het volgende:
volgens mij kunnen veel mensen zich niet registreren omdat er bijna geen email adressen worden geaccpeteerd.. bijna iedereen gebruikt hotmail, gmx, yahoo, etc.. en die emailadressen worden dus niet geaccepteerd.. ik kon het mail adres van m'n ouders gebruiken om te registreren maar anders was het waarschijnlijk ook nie gelukt
quote:Was dat zo? Staat me eik nix van bij...
Op woensdag 24 oktober 2001 01:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het kwam doordat Tong's plaatje destijds op jouw homepage stond
quote:Ook al? Hoe bedoel je dat nu dan?
Dat mijn plaatje later zelf op jouw homepage stond kon ik toen niet weten.
quote:Nee, weet ik niet en is ook lastig zoeken want die oude files kun je niet meer bekijken zonder ze eerst aan te passen...
Maar weet jij ook niet meer welke topic het was? Ik dacht iets in muziek of zo.
quote:En doordat men 't idee heeft dat hetgeen ze willen zeggen al gezegd is. Als je niet veel aanwezig bent kan ik me dat idd wel voorstellen.
Op woensdag 24 oktober 2001 02:35 schreef Lamon het volgende:
Als ik 't zo lees, zou je kunnen concluderen dat de meelezer eigenlijk meeposter wil zijn, maar zich tegen laat houden door het 'ons kent ons'-sfeertje..
quote:dat moet je maar net weten, veel lui hebben hotmail en als ut dan niet werkt jammer dan
Op woensdag 24 oktober 2001 03:35 schreef dontcare het volgende:[..]
neem je een account bij zonnet ofzo, klaaar ....
leuke manier om mensen zo uit de tent te lokken arcee
quote:Volgende vraag: wat léést de meelezer?
Op woensdag 24 oktober 2001 19:53 schreef Northpole het volgende:
ik ben zelf een enorme meelezer. ik heb totaal geen behoefte om iets toe te voegen aan een bepaalde discussie of om mijn mening te geven
'k lees veel mee, post heel af en toe wat en open heeeeeel af en toe een topic.
Waarom niet meer? in de meeste topic's is mijn mening al verwoord, of is de discussie zover dat het me niet meer zinnig lijkt om me ertussen te mengen. Vaak heb ik gewoon het idee dat mijn bijdrage er toch niet aan doet, en of komt het gewoon niet moooi (genoeg) ui m'n toetsenbord.
Ach, als 'k lees dat sommige na 9 maanden pas 'los' komen, zit er misschien toch nog hoop in voor me.
quote:Volgens mij was het zoiets.. en anders was ik in een paranoia bui.
Op woensdag 24 oktober 2001 19:19 schreef Arcee het volgende:[..]
Was dat zo? Staat me eik nix van bij...
quote:
Ook al, hoe bedoel je dat nu dan?
quote:TumTum's icoontje roeleert!
Op woensdag 24 oktober 2001 21:17 schreef TumTum het volgende:
'k lees veel mee
Deze nog gelezen?
Je plaatje doet 't weer niet trouwens zie ik... Dat wil zeggen, je web-icoontje, want je geuploade icoontje doet 't wel zie ik. Heb je daar een paar frames uitgehaald om 'm onder de 10Kb te krijgen?
quote:Dat kan ik me voorstellen idd. Hoewel als je veel meeleest er ook wel regelmatig topics voorbij moeten komen waar de discussie nog maar net begonnen is.
Waarom niet meer? in de meeste topic's is mijn mening al verwoord, of is de discussie zover dat het me niet meer zinnig lijkt om me ertussen te mengen.
quote:Klopt!
Op woensdag 24 oktober 2001 22:21 schreef I.R.Baboon het volgende:Ik bedoel dat ik voor de crash een topic had aangemaakt waarin stond dat ik geen icon kon vinden. Jij had er eentje gevonden en op jouw webruimte gezet.
Deze dus.
* shmoopy wil zich overal tegenaan bemoeien.
quote:en nu ben je zelf incrowd
Op woensdag 24 oktober 2001 22:37 schreef shmoopy het volgende:
Wat me tegenhield weet ik niet precies,misschien het 'incrowd'gevoel,hoewel dat eigenlijk best meevalt.
quote:Ik lees wel veel mee, post niet omdat dat geen waarde toevoegd aan discussie of omdat ik gewoon geen zin heb in discussie. Ik vindt toch dat ik daar waar k wel gepost heb ook af en toe ff meot kijken alsie bij active staat.
Op woensdag 24 oktober 2001 20:29 schreef Arcee het volgende:[..]
Wat beweegt een meelezer.
Volgende vraag: wat léést de meelezer?
Ik lees waar ik die dag zin in heb, alles behalve ANM.
Aantal posts komt btw door Eiland, waar ik met grote regelmaat post.
quote:Welnee joh,er is toch geen hond die die kleffe Tong en Shmoopy-topics leest?
Op woensdag 24 oktober 2001 22:44 schreef Herald het volgende:[..]
en nu ben je zelf incrowd
how ironic
quote:VEEL! in mijn geval de meeste posts in klaagbaak, general chat, lifestyle, R&P en het travel forum
Op woensdag 24 oktober 2001 20:29 schreef Arcee het volgende:[..]
Volgende vraag: wat léést de meelezer?
Eerst las ik alleen maar de Frontpage maar sinds Juli ben ik ook het forum gaan "verkennen".
En ik denk dat je toch een zeer uitstekende tijd hebt gekozen om eindelijk hier te posten Antraxx, of mag ik je ook Milt noemen?
Ik loop hier toch alweer een tijdje rond en ben vanaf het begin van mijn registratie fanatiek met fok bezig geweest. Toch ben ik qua postaantal een zeer matig poster.
quote:<offtopic>
Op donderdag 25 oktober 2001 11:34 schreef Herald het volgende:
ik zie het probleem van inmengen niet. Zat newbies die na een twee weken al meer posts hebben dan iemand die zich anderhalf jaar geleden heeft geregistreerd. Verstand op nul en vaak deen
hanteren in Onzin en je maakt vrienden voor het leven. Voor de serieuze discussies hoef je geen incrowd te zijn. Jerney worshipper of niet je post in R&P wordt echt wel gelezen.
En ik denk dat je toch een zeer uitstekende tijd hebt gekozen om eindelijk hier te posten Antraxx, of mag ik je ook Milt noemen?
*grijns*, tsja, die bijnaam heb ik al een jaar of 5 op het Internet. Idd niet echt een geweldige tijd om mij zo te noemen maar goed, ik was eerder geregistreerd dan dat die brieven verstuurd werden
Verder mag je me noemen zoals je wilt, dat boeit me niet echt veel
</offtopic>
quote:* Pinball 2
Op zaterdag 05 augustus 2000 15:48 schreef MeneerTim het volgende:
IK ben zonder dat het wist ook een beetje een meelezer geworden..vroeger reageerde ik op alles wat ik las..Nu nog maar 1/12 ongeveer..Ik lees alles maar post beroerd weinig...Dat heeft verder niets met mijn persoonlijkheid te maken want ik ben juist iemand die meestal wel zijn mening geeft. Het is meer een soort luiheid.8-)
Waarom, weet niet. Vindt wel vaak de threats veeeeel te lang. Ga geen 10 pagina's topics teruglezen om te kijken of hetgeen ik in wil brengen al gezegd is. Misschien weerhoud dat me een beetje.
Reageer ook meer op kortere threats ben ik achter gekomen. En veel, heeeeeel veel veranderd er in onzin.
Maar ook dat is soms wel weer leuk om te lezen
Dus wat mij betreft hoeft er niets te veranderen, Ik lees wel lekker mee en post als ik er behoefte aan heb.
quote:Ik wist dat ie ging komen.
Op zaterdag 10 augustus 2002 01:21 schreef Arcee het volgende:
Lamon?
maar ben er uiteindelijk toch maar mee begonnen, in (toen nog onzin) en ben stilletjes eraan gewend geraakt en post nu ook gewoon overal
het is gewoon een kwestie van wennen bij mij, maar er zullen er ook zijn die helemaal nooit gaan posten
quote:Geing ? Arcee was destijds nog geen Arcee.
Op zaterdag 05 augustus 2000 01:35 schreef Arcee het volgende:
Ik vind het in ieder geval altijd geing om te lezen over mensen die al een half jaar geregistreerd zijn, altijd lezen en dan maar 25 posts hebben ofzo.
quote:Die 24-uurs regeling gaat nu pas echt pijn doen bij Arcee.
Op zaterdag 10 augustus 2002 01:36 schreef tong80 het volgende:
Geing ? Arcee was destijds nog geen Arcee.
quote:Dat klopt helemaal. Was een stuk makkelijker posten, toen.
Op zaterdag 10 augustus 2002 01:36 schreef tong80 het volgende:
Geing ? Arcee was destijds nog geen Arcee.
quote:Mwoah, 1 lettertje vergeten. Daar ligt Arcee niet wakker van, hoor.
Op zaterdag 10 augustus 2002 01:38 schreef Lamon het volgende:
Die 24-uurs regeling gaat nu pas echt pijn doen bij Arcee.
Maar die 24-uurs regeling zuigt wel harde roze paardenlullen, inderdaad.
quote:Een nuttige schop Arcee, want Lamon heeft deze interessante thematiek weer pijnlijk actueel gemaakt!
Op zaterdag 10 augustus 2002 01:21 schreef Arcee het volgende:
Lamon?
quote:Gedicht toch niet mooi genoeg?
Op zaterdag 10 augustus 2002 01:55 schreef zodiaque het volgende:[..]
Een nuttige schop Arcee, want Lamon heeft deze interessante thematiek weer pijnlijk actueel gemaakt!
quote:Vreemd genoeg nog niet eens zo'n rare associatie; Arcee en harde, roze paardenlullen..
Op zaterdag 10 augustus 2002 01:48 schreef Arcee het volgende:[..]
Mwoah, 1 lettertje vergeten. Daar ligt Arcee niet wakker van, hoor.
Maar die 24-uurs regeling zuigt wel harde roze paardenlullen, inderdaad.
quote:Ik denk dat ik daar 'overheen' heb gelezen,
Op zaterdag 10 augustus 2002 02:01 schreef Lamon het volgende:[..]
Gedicht toch niet mooi genoeg?
Ik ben nu iets meer dan een jaar geregistreerd en was al een tijd lurker toen.
Wat ik het meest lees is Big Brother (yay, daar is het mee begonnen)
General chat, lifestyle, Relaties & Psychologie, sexualiteit, hmm erg veel dus
En het Buffy en Angel Topic. Die mag weer rap beginnen van mij
quote:Hier kunnen newbie's zich voorstellen -deel VI-
Op zaterdag 10 augustus 2002 18:49 schreef whitekaos het volgende:Ik lees mee, dit is mijn eerste bericht.
Ik kom hier pas en was eigenlijk op zoek naar de 'hallo ik ben nieuw-topic', maar zo kan het ook.
Veel posten zal ik niet doen denk ik, eerst een tijdje lezen. Soms zijn gedachten te rommelig om helder op te schrijven. En als je dan bijv. 's-avonds suf een reply zet en je dan 's-morgens je spelfouten gequot ziet, uh en die maak ik nogal eens.
Nou ja het scheelt al dat ik kan typen want m'n handschrift is helemaal onleesbaar.
En ik moet nog zo'n plaatje voor onder m'n naam zoeken.
quote:In klaagbaak is er nu iemand anders die Merel zijn vogeltje noemt.
Op maandag 07 augustus 2000 04:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 augustus 2000 15:32 schreef Merel het volgende:
maar ben pas gaan posten toen BB afgelopen was.<HR></BLOCKQUOTE>
Ik ben daar mede-verantwoordelijk voor
Dr. Bogus' BB-rehab-kliniek
Waar we elkaar ontmoet hebben, die goeie oude tijd
Ik las ook eerst een tijdje, in die tijd stond achter de user naam het aantal posts die de user gedaan had, was best wel intimiderend. Bovendien kon je toen je onderschrift niet zelf bepalen, pas na 30 posts kreeg je fok!member.
Dus je was heel erg zichtbaar als newbee.
Maar toch op een gegeven moment wilde ik gewoon meedoen en dan is het voor een newbee echt een beroerd gevoel als het lijkt dat jouw post tot het einde van de discussie leid, niemand reageerd meer.
De LMK was iemand die dat begreep van de brutale newbees die zover gingen zelf topics te openen.
Lang leve de LMK
Hoewel het me wel erg goed deed dat in de genoeg is genoeg tijd een paar topics die door spider geopend waren reactie loos afzakten. De krochten in; afval topics, puur vergif
Zoveel onderscheid hebben de fok posters gelukkig wel.
Al is dat voor de newbee die zich een plaats moet veroveren wel behoorlijk beangstigend.
[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san op 10-08-2002 20:20]
Ik heb ook niet echt de behoefte om mijn mening over alles te geven.
quote:Aantal posts 9
Op zaterdag 10 augustus 2002 22:19 schreef Coppertop het volgende:
Meelezen? Wie? Ik?
quote:9 Reacties in 3 jaar is wel opmerkelijk ja. Wat beweegt jou eigenlijk?
Meelezen? Wie? Ik?
quote:Userid 8!
Meelezen? Wie? Ik?
Nu nog wachten op Lonert en de gehele oude garde blijkt nog steeds op FOK! te komen.
quote:Jaja dat waren nog eens tijden... Toen alle fokkers nog tweakers waren....
Op zaterdag 10 augustus 2002 22:29 schreef RAiDEN het volgende:
Cool, Coppertop leeft. Uit de tijd dat ik nog geen kabelverbinding en cd fikker had. Heb hier nog een CD liggen die hij voor me gebrand heeft.
Nu nog wachten op Lonert en de gehele oude garde blijkt nog steeds op FOK! te komen.
quote:Niet vragen naar de bekende weg.
Op zondag 11 augustus 2002 00:31 schreef VjenneKloetn het volgende:
Zelf heb ik er de tijd niet voor om zo vaak te reageren, ander ben ik daar de hele avond mee bezig.
Het verbaast mij dan ook dat sommige Fokkers die een paar maanden staan ingeschreven al een paar honderd zo niet meer dan duizend posts hebben.
Dan is mijn vraag weer : zit je dan constant en de hele dag te Fokken of hebben jullie ook nog een sociaal leven
quote:Sorry hoor!
Op zondag 11 augustus 2002 13:35 schreef I.R.Baboon het volgende:Niet vragen naar de bekende weg.
*weer verder meeleest*
Ik weet eigenlijk niet waarom ik dat doe maar ja. IRL lul ik iedereen de oren van het hoofd en hier heb ik echt weer helemaal nix te melden. Maar jah, als ik behoefte krijg om wat meer te posten zullen jullie nog wel van me horen
lurken zal je bedoelen, eigenlijk heb ik faalangst.......k'wil maar t'komt dr niet uit he
Heeft volgens mij nog niet echt zin gehad.quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
nah als het goed is niet. er werd naar gevraagd, dit specifieke topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |