Je hebt hem in de winkel gehaald? Je had direct een nieuwe moeten eisen man...quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Kreeg inderdaad een melding dat hij niet gevonden kon worden. Mee terug gegaan. Volgens hun simkaart lezer kapot.. is opgestuurd ter reparatie. En ik had hem net 1 DAG! ..
Weet niet hoelang zo'n reparatie duurt.. maar ik vrees het ergste. Hmppf.. verder wel een top apparaat. Altijd iPhone gehad.. en altijd de gedachten dat ik niets meer wou dan iPhone.. nou ik heb het licht gezien hoor![]()
Ik heb ze allebei, als de ene leeg is doe ik de SIM in de andere.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
KLinkt stom maar ik zit er nu wel aan te denken om een 2-jarig Vodafone abo te nemen met de Desire HD, maar ik twijfel nog voor deze of de gewone Desire. Wat zijn nou echt redenen om de HD te nemen? Het is vast vaak genoemd maar toch
Ja en dat is zeker bij 2 jaar fijner, mijn huidige had ik als 1 van de eerste en die heb ik nu dan bijna 2 jaar.quote:
Ja dat van de accu kan ik me voorstellen, veel over gelezen. Het grotere scherm is enerzijds wel fijn omdat ik best grote vingers heb, maar het is bijvoorbeeld jammer dat er geen hogere resolutie op draait.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei, als de ene leeg is doe ik de SIM in de andere.
De HD heeft een groter scherm en ik vind de camera beter, verder kan ik zo snel geen andere voordelen bedenken
Batterij van de normale Desire gaat bij mij langer mee.
Op de normale Desire maak ik veel minder typefoutenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja dat van de accu kan ik me voorstellen, veel over gelezen. Het grotere scherm is enerzijds wel fijn omdat ik best grote vingers heb, maar het is bijvoorbeeld jammer dat er geen hogere resolutie op draait.
Beter beeld?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar zorgt een hogere resolutie voor dan?
Of je bestelt een duosimkaart voor een eurootje of veertien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:10 schreef APK het volgende:
Ik heb ze allebei, als de ene leeg is doe ik de SIM in de andere.
HTC Desire HD:quote:Display
* Type: Touch-sensitive screen with pinch-to-zoom capability
* Size: 3.7 inches
* Resolution: 480 X 800 WVGA
quote:Display
* Type: Touch screen with pinch-to-zoom capability
* Size: 4.3 inches
* Resolution: 480 x 800 WVGA
Ah, nog nooit aan gedachtquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:27 schreef svann het volgende:
Of je bestelt een duosimkaart voor een eurootje of veertien.
Als je het zo bekijkt heeft de gewone Desire een hogere density.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Display specificaties:
HTC Desire:
[..]
HTC Desire HD:
[..]
quote:HTC Desire HD
4.3", 480x800, 217ppi, AMOLED
HTC Desire
3.7", 480x800, 252ppi, AMOLED
Alleen klopt er iets nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.pocket-lint.com/news/36541/htc-desire-hd-vs-htc-desire
Da's wel een leuke review. Desire HD heeft veel pluspunten.
quote:Winner: HTC Des. HD
4.3", 480x800, 217ppi, AMOLED
Loser: HTC Desire
3.7", 480x800, 252ppi, AMOLED
Lezenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Alleen klopt er iets niet
[..]
Geen idee.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de HD een AMOLED dan?
Bass Head?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:35 schreef DuTank het volgende:
Het vetste van de phone vind ik nog wel dat een van die nummertjes die er al op stonden, eentje van Bassnectar was. Ik kende hem nog niet, maar wat een bazen muziek
Ik vind dat de Desire een mooier beeld, met meer contrast en saturatie, geeft dan de HD.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:36 schreef svann het volgende:
Als je het zo bekijkt heeft de gewone Desire een hogere density.
APK, jij hebt ze allebei; de gewone heeft een scherper beeld of intensievere kleuren/contrast?
Jups.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij heeft de HD geen AMOLED, maar een SLCD scherm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |