alles behalvequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Je regeerde niet met "Ik wil jóu wel proberen"?
is dat niet zo dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
hetero's denken van homo's ook dat ze homo's meer sex hebben
Dat is toch ook zo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
hetero's denken van homo's ook dat ze homo's meer sex hebben
Neuh. Maar man + man is gewoon mer sex. Gemiddeld gezien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:33 schreef welkominspace het volgende:
neukende homo's vallen gewoon meer op
vrouwen lusten er anders ook wel wat van.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Maar man + man is gewoon mer sex. Gemiddeld gezien.
Mannen zijn ook makkelijker te strikken voor casual, denk ik. En in een relatie hebben ze ook vast minder hoofdpijn dan de gemiddelde vrouw.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Maar man + man is gewoon mer sex. Gemiddeld gezien.
Ik dacht dat je op de site gewoon één uitzending vooruit kon kijken. Daar stond ook al bij dat het de uitzending van de 12e was.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Maar. Waarom wordt deze nu Uitgezonden? Die stond afgelopen weekend al op hun site. Of is op woensdag de herhaling? Staat niet in de gids erbij. Had een nieuwe verwacht.
Ja, en dat kan nu weerquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op de site gewoon één uitzending vooruit kon kijken. Daar stond ook al bij dat het de uitzending van de 12e was.
Ow vóóruit. Wat dom. Dan kijkt toch een berg minder via de tv? Ik heb m bv al weer afgezet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op de site gewoon één uitzending vooruit kon kijken. Daar stond ook al bij dat het de uitzending van de 12e was.
Dan ga ik die maar eens kijken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Vlarp het volgende:
Aflevering van volgende week is wel confronterend
Pardon?!quote:
Is 't zakje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh my fuckig gay god....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest huilen bij de woorden van opaquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef Vlarp het volgende:
Antiliaanse jongen die op Bonaire bij zijn ouders uit de kast komt
Herbert!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh my fuckig gay god....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, personage uit Tanz der Vampirequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |