Maar ik deed niet meequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:59 schreef tdrone het volgende:
HT heeft de lapo toch als hij meedoet quincy
Ik zag er nog een post van jou onder staanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nou gefeli met je eerst lapo hier
Haha, jaquote:
Weet ik, zou heel slim zijn voor schoolquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar dan kan je niet meer FOK!ken
Ja die zag je jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag er nog een post van jou onder staan
Zij kan door slotjes heenposten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag er nog een post van jou onder staan
Stoute CC !quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja die zag je jaik postte weer eens door het slotje heen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja die zag je jaik postte weer eens door het slotje heen
quote:
Dan heb je kort haarquote:
wat dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:04 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Laat Harry het maar niet merken
Ik ben boos op niemand.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee, jij was boos op mij hoorde ik?
Geen idee.quote:
Harry gaat met Ginny hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:05 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Die zou het niet leuk vinden dat je met andere mensen loopt te FOK!ken
Goeie woordgrap xDD.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:05 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Die zou het niet leuk vinden dat je met andere mensen loopt te FOK!ken
Ik weet het, heb de epiloog in deel 7 ook gelezen.. Leuk einde en leuke namen voor de kidsquote:
Oke dan is het goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:06 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik weet het, heb de epiloog in deel 7 ook gelezen.. Leuk einde en leuke namen voor de kids
Nu wil ik vragen waarom het slecht gaat, maar ik zeg wel: "Toppie"quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Eigenlijk slecht, maar ik zeg wel dat het goed gaat.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan ditquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nu wil ik vragen waarom het slecht gaat, maar ik zeg wel: "Toppie"
Veel ruzie veel frustratie veel depressiviteitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nu wil ik vragen waarom het slecht gaat, maar ik zeg wel: "Toppie"
Aaawhquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kut..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Veel ruzie veel frustratie veel depressiviteit
Da's zuur. Maar ik vroeg niks.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sterkte ermeequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het zijn wel mijn buren heurquote:
ok.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar er was geen vraag dus dan deel je iets mee
ja hoor natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef QuincydeKoster het volgende:
Is mijn proeftijd nu verlopen CC?
Dat bepaal ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef QuincydeKoster het volgende:
Nee, want de mijne liep ook nog. TENZIJ ik ging golfen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef QuincydeKoster het volgende:
Maar jij bent een geval apartquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, want de mijne liep ook nog. TENZIJ ik ging golfen.
Jij gaat al golfen, ik weet alleen nog niet wanneerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja hoor natuurlijkal moet je ontgroening nog komen
quote:
Aan wie vroeg ik het?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zeggen tegen ze tegen alle kindjes met een achterstandquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij gaat al golfen, ik weet alleen nog niet wanneer
Ik denk sowieso op een zondagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zeggen tegen ze tegen alle kindjes met een achterstand!
[..]
Ik ook niet.
Ehm natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef QuincydeKoster het volgende:
Hebben jullie het nou over een game met jullie golfen?
Niet alleen daartegen hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zeggen tegen ze tegen alle kindjes met een achterstand!
Weet niet, ik heb ook zin in chocolade als ik niet ongesteld ben maar meestal heb ik meer zin in chocola als ik ongesteld ben jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef Oceanview het volgende:
Als een meisje zegt dat ze zin in chocola heeft (evt met hoofdletters) is ze toch meestal ongesteld?
Nee, meesten hebben altijd wel zin in chocolaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef Oceanview het volgende:
Als een meisje zegt dat ze zin in chocola heeft (evt met hoofdletters) is ze toch meestal ongesteld?
Dankjewel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Weet niet, ik heb ook zin in chocolade als ik niet ongesteld ben maar meestal heb ik meer zin in chocola als ik ongesteld ben ja
We gaan midgetgolfen hoor, met een golfclubquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ahaaaaa jullie gaan niet golfen maar "golfen"
Of op een vrijdagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik denk sowieso op een zondag
En als ze het in hun msn nick zetten met hoofdletters?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, meesten hebben altijd wel zin in chocola
dan zijn ze of dik of ze zijn ongesteldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En als ze het in hun msn nick zetten met hoofdletters?
Niet doordenken niet doordenken niet doordenken niet doordenkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
We gaan midgetgolfen hoor, met een golfclub
Dan zijn ze vreemd en willen ze aandacht.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En als ze het in hun msn nick zetten met hoofdletters?
Tegen wie nog meer danquote:
nee dik is ze niet, dus ik heb toch gelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan zijn ze of dik of ze zijn ongesteld
op een vrijdag moet ik stage lopen dus ik denk dat het de vakantie wordtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of op een vrijdag. Of tijdens een vakantie
.
wat ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:16 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Niet doordenken niet doordenken niet doordenken niet doordenken
quote:
Oh, kan ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
op een vrijdag moet ik stage lopen dus ik denk dat het de vakantie wordt
Okeeee..?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik ben groen dus ik wil het weten
Ahaa op zo'n manier groenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dus dat ik van doordenken niks snap
Hoezo? ik moet het toch een keer leren voor het geval datquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:20 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ahaa op zo'n manier groen
Dan ga ik het al helemaal niet uitleggen
AKOESTISCHEquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:20 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zal ik mijn acoustische gitaarvideo opnieuw posten?
Who caresquote:
Ik snap m ook niet hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoezo? ik moet het toch een keer leren voor het geval dat
Doe maar nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:20 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zal ik mijn acoustische gitaarvideo opnieuw posten?
Gijs gaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef honkeytonk het volgende:
Gaat Gijs:
1) Naar bed omdat hij moe is en morgen naar school gaan
2) Niet naar bed en morgen een dag vrij nemen.
3) Niet naar bed en morgen doodmoe naar schoolquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef honkeytonk het volgende:
Gaat Gijs:
1quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef honkeytonk het volgende:
Gaat Gijs:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gijs gaat.
Gewoon z'n bed in en morgen naar school.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
3) Niet naar bed en morgen doodmoe naar school
Oké. 1 dus. Dan ga ik over 10 minuten naar bed.quote:
Okquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oké. 1 dus. Dan ga ik over 10 minuten naar bed.
En doodmoe naar school gaan doe ik niet. Ik hoef niet eens naar school
Niet naar school?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oké. 1 dus. Dan ga ik over 10 minuten naar bed.
En doodmoe naar school gaan doe ik niet. Ik hoef niet eens naar school
Ik heb 2 weken verlof gekregen doordat al die dingen die gebeurd zijn, ik mag zelf kiezen of ik ga.quote:
Hij is kaulo hard, echte bazen van de straat leren te overleven zonder sgool.quote:
Oke, dan moet je doen wat je zelf wilt natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken verlof gekregen doordat al die dingen die gebeurd zijn, ik mag zelf kiezen of ik ga.
Ja je bent al een half uur te laat voor jouw leeftijdquote:
Trustequote:
dan moet je het zelf weten hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken verlof gekregen doordat al die dingen die gebeurd zijn, ik mag zelf kiezen of ik ga.
Ik bepaal zelf mn bedtijd maar mijn lichaam zegt "Je gaat godverdomme nu je bed in anders zwaait er wat"quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja je bent al een half uur te laat voor jouw leeftijd
Truste en niet vies dromen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf mn bedtijd maar mijn lichaam zegt "Je gaat godverdomme nu je bed in anders zwaait er wat"
Ohh, op die manier..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Verstandigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf mn bedtijd maar mijn lichaam zegt "Je gaat godverdomme nu je bed in anders zwaait er wat"
Wat voor mensen?quote:
Hij is al overleden. Meer wil ik er eigenlijk niet over typen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohh, op die manier..
Hoe gaat het met hem eigenlijk? Of wil je er liever niks over kwijt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
mensen die moe zijn maar kwam niet op het woord
sterkte ermee HTquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij is al overleden. Meer wil ik er eigenlijk niet over typen.
Oh dat wist ik niet, sorry. Gecondoleerdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
vermoeide?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
mensen die moe zijn maar kwam niet op het woord
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lang verhaal, misschien dat iemand het anders uit kan leggenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:30 schreef Zeroku het volgende:
Wie is 'hij'? Of is dat vloeken in de kerk
?
Is nu via DM gegaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lang verhaal, misschien dat iemand het anders uit kan leggen
Stuartquote:
Dat is zo vet hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:42 schreef tdrone het volgende:
ik zie net dat op 5 februari hier vlak in de buurt red bull crashed ice is
een wat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:42 schreef tdrone het volgende:
ik zie net dat op 5 februari hier vlak in de buurt red bull crashed ice is
Die vind ik leukquote:
Whehequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die vind ik leuk
Gebruikte ik vroeger vaak. Vroeger
ooow dat, dat kijkt mijn vader altijdquote:
weet je hoe vet!denk alleen dat je als je daar gaat kijken je maar weinig ziet maar dat zie ik dan welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ooow dat, dat kijkt mijn vader altijd
Ik ga meedoenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
weet je hoe vet!denk alleen dat je als je daar gaat kijken je maar weinig ziet maar dat zie ik dan wel
Hoezo zie je het dan wel?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
weet je hoe vet!denk alleen dat je als je daar gaat kijken je maar weinig ziet maar dat zie ik dan wel
ik bedoel: dat moet maar blijken als ik daar benquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoezo zie je het dan wel?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
succes
ik kom je wel opzoeken in het ziekenhuis
ow oke, tof dat je daarnaartoe gaatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik bedoel: dat moet maar blijken als ik daar ben
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Neem maar een stuk uit mn arm
quote:
Die gebruike ik ook vaak. Ik wist niet dat die codes nog steeds werktequote:
Zwangerschaptest smiliesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die gebruike ik ook vaak. Ik wist niet dat die codes nog steeds werkte
Ik pak wel een een beker chocomelquote:
Ja, die waren voor zwangerschapstesten tochquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die gebruike ik ook vaak. Ik wist niet dat die codes nog steeds werkte
Dat uitroepteken kende ik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik pak wel een een beker chocomel.
[..]
Ja, die waren voor zwangerschapstesten toch![]()
? Deze
doet het ook nog, maar die staan allemaal niet in de lijst.
en
deden het ook altijd.
Je kan het verwerken tot varkenslapjes ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vet is helemaal niet zo lekker om te eten.
Ik ken die andere gewoon allemaal niet, waarom is die lijst niet gewoon volledig?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik pak wel een een beker chocomel.
[..]
Ja, die waren voor zwangerschapstesten toch![]()
? Deze
doet het ook nog, maar die staan allemaal niet in de lijst.
en
deden het ook altijd.
Neuh, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je kan het verwerken tot varkenslapjes ofzo
Omdat het oude smiley's zijn die toch niet meer gebruikt worden. Of wil jijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ken die andere gewoon allemaal niet, waarom is die lijst niet gewoon volledig?
Misschien welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat het oude smiley's zijn die toch niet meer gebruikt worden. Of wil jijvaker gebruiken
?
He, weer een droom naar de knoppenquote:
Ja en een zwangerschapssmiley voor als het zover isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat het oude smiley's zijn die toch niet meer gebruikt worden. Of wil jijvaker gebruiken
?
Dan kun je gewoonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja en een zwangerschapssmiley voor als het zover is
Ok dan post ik ooitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan kun je gewoonposten
. Als het positief is uiteraard.
NOUHOUUU nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:56 schreef 92Merel het volgende:
Ik kom net zo'n grappige foto van vriendjelief tegen
Was het dezequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:56 schreef 92Merel het volgende:
Ik kom net zo'n grappige foto van vriendjelief tegen
quote:
Ben je er echt klaar voor?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ok dan post ik ooit![]()
[..]
NOUHOUUU nu ben ik benieuwd
Wantquote:
Jawel, je moet er iets achter posten, anders doet hij het niet.quote:
Okay, thanksquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel, je moet er iets achter posten, anders doet hij het niet.
Ja echt klaarquote:
Nouja ieder mens wilt wel eens kinderen enzoquote:
Daarom dacht ik natuurlijk dat ze het niet meer dedenquote:
Ooh ooit. Ik las nooitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja echt klaar
[..]
Nouja ieder mens wilt wel eens kinderen enzo
Hehequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom dacht ik natuurlijk dat ze het niet meer deden
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja echt klaar
[..]
Nouja ieder mens wilt wel eens kinderen enzo
Nu heb ik brandwonden, wat doe jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:06 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Ook de chocomel maar even opgewarmd.
Kusje eropquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nu heb ik brandwonden, wat doe je
Lekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:06 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Ook de chocomel maar even opgewarmd.
Ja kom maarquote:
Ik heb het gewoon uit zo'n pak in een beker gedaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lekker
Wij hebben alleen mokka staan, maar die vind ik niet zo geweldig
Ongesteld?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja kom maar
Ik moet wel veel chocola eten om de vlinders in mijn buik te voeren
Echte dingen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon uit zo'n pak in een beker gedaan. Volgens mij hebben wij hier ook 'echte' dingen staan voor op te warmen. Maar die drink ik nooit
.
Ja, dat poeder. Daar doet ons mam het tenminste normaal mee.quote:
Heb ik daar wel chocomel genoeg voor, voor al die vlindersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja kom maar
Ik moet wel veel chocola eten om de vlinders in mijn buik te voeren
Vertelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als je topografie een beetje goed leert,
weet je waar alle toffe plekken in de wereld zijn.
Ah okequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat poeder. Daar doet ons mam het tenminste normaal mee.
[..]
Heb ik daar wel chocomel genoeg voor, voor al die vlinders?
Geenidee, ik leerde niet.quote:
Cloud forestquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als je topografie een beetje goed leert,
weet je waar alle toffe plekken in de wereld zijn.
Helpt het?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee, ik leerde niet.
Als het regent steek ik altijd mijn parasol op om de wolken te verwarren
Ja. Het smaakt me iig goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Ik warm of chocomel op of maak het zelf met cacao.
Whehequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee, ik leerde niet.
Als het regent steek ik altijd mijn parasol op om de wolken te verwarren
Soms, soms niet, als een lantaarnpaal tegen je praat, heeft de lantaarnpaal geblowdquote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Soms, soms niet, als een lantaarnpaal tegen je praat, heeft de lantaarnpaal geblowd
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het wordt 's ochtends steeds frisser, nu jij nog
Mooiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:13 schreef 92Merel het volgende:
Cloud forest monteverde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wowquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:13 schreef 92Merel het volgende:
Cloud forest monteverde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaa, vind ik nou ookquote:
Wat voor sterrenbeeld ben je dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa, vind ik nou ook
Costa Rica
Volgens mijn horoscopenboekje zijn dat soort plaatsen perfect voor mij, niet dat ik in horoscopen geloof, maar dit is toch zeker mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat voor sterrenbeeld ben je dan?MaagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Hihi, ik ookquote:
12 september.quote:
Altijdquote:
Ik heb een boekkie..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En waar vind je zoiets dan? ik wil het ook weten
aha oke, even kijken dan, ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb een boekkie..
Geschreven door Julie Mars, uitgever BZZôH
Dan heeft je moeder niet goed getimedquote:
Zo'n heel klein vierkant boekjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aha oke, even kijken dan, ben wel benieuwd
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
Meneer, Ik was aan het fietsen naar school en toen stond er een naakte bejaarde op het fietspad en het was heel erg koud. Dus ja, ik dacht ik laat haar niet staan. Ik heb haar teruggebracht naar het bejaardentehuis en het bleek inderdaad dat ze van haar gesloten afdeling is ontsnapt. En daarom ben ik te laat.
Wat denk je?quote:
honderdendrietienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:
quote:
quote:
Ehm, ik ga geen foto's op Fok! plaatsen hoorquote:
Nouja zegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ik ga geen foto's op Fok! plaatsen hoor
Maar er zijn wel mensen die me hebben ontmoet
Slechte grapquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nouja zegik ga toch niet helemaal naar Engeland
oh wacht
Niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nouja zegik ga toch niet helemaal naar Engeland
oh wacht
mwa ik ga in de zomer, maarja gezelligquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik heb de mensen overigens in Nederland ontmoet hoor
Ik kom regelmatig naar NL
En heb sommige mensen op FB
Ik heb alleen mensen op FB die ik ken hoor, niet mensen die ik nog nooit heb ontmoet of gezien dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa ik ga in de zomer, maarja gezellig
Sweet dreams en NIET minder actief zijn hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:33 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga maar eens op tijd naar bed vandaag.
Is ook mijn plan om de komende tijd minder actief te zijn (ik probeer niet, maar daar ga ik niet vanuit dat dat gaat lukken)
Dus daag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |