Wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef PiRANiA het volgende:
Zonder mij hadden jullie nooit:
"IK ZIE JE BORSTEN"
gehoord
Kan je dat niet public maken, die xml?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ligt aan de manier van draaien van Bula
[..]
Ehm, wachtwoord voor shoutcast? Doe maar niet, dan werken de stats ook niet meer
Eva Jinekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar is dat 'ik zie je borsten' van ?
ja echt en dan opslaan als MP3quote:
Eva jinek, van het nieuwsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar is dat 'ik zie je borsten' van ?
Ik neem je wel overquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
MEDEDELING
Mijn show vanavond tussen 21:30 - 22:00 komt te vervallen. Onverwacht is er iets tussen gekomen waardoor ik niet op mijn eigen pc kan werken. Ik zit nu op de huislaptop waar geen mp3's opstaan, dus daar kan ik dus niet mee draaien.
Mag ik je slot overnemen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
MEDEDELING
Mijn show vanavond tussen 21:30 - 22:00 komt te vervallen. Onverwacht is er iets tussen gekomen waardoor ik niet op mijn eigen pc kan werken. Ik zit nu op de huislaptop waar geen mp3's opstaan, dus daar kan ik dus niet mee draaien.
*BIEDT AAN~!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
MEDEDELING
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |