Ik vind Sid helemaal geweldig! Maar ik vind het voor hier te honds klinken als ik mn kinderen moet roepen: Wolf, Sid. als in: zitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:17 schreef She-Wolf het volgende:
Voor een jongen vond ik Jason, Sid of Ace leuk.
Ja, het is eigenlijk echt een leuke ''gewone'' naam, totdat ik het uit ging spreken naast elkaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:54 schreef innepin het volgende:
Hahaha Poppejans, Wolf, zit!Ik vond het zo wel een leuke combinatie tot je dat zei
heel moooooiquote:
Oh jammer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heel moooooi![]()
ware het niet dat de dochter van mijn zus al Mare heet
Oh wat toevallig!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 07:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poppejans, Sid heeft ook op mijn lijstje gestaan voor S. Net zoals Sil en Casper trouwens. Maar dat was allemaal nog voor de 20weken echo, dus echt lang heeft dat lijstje niet bestaan.![]()
PM mag altijd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh wat toevallig!
Skylar gaat hem hier trouwens niet worden. Wij hebben al een poos DE namen voor een tweede.
Jongen krijgt een Engelse naam, de naam van een meisje is Nederlands.
En het zijn bewust geen namen in de categorie ''apart''
Maar dan roep je ze toch in een andere volgordequote:Poppejans
[..]
Ik vind Sid helemaal geweldig! Maar ik vind het voor hier te honds klinken als ik mn kinderen moet roepen: Wolf, Sid. als in: zit![]()
en Skylar staat hier op het namenlijstje maar dat wist je al dat ik die naam ook super vind
Want "Zit, Wolf!" is beter dan "Wolf, zit!"?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar dan roep je ze toch in een andere volgorde
Jepquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Want "Zit, Wolf!" is beter dan "Wolf, zit!"?
Precies!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:39 schreef cattie het volgende:
Nou, ik zou het niet doen, zo'n combi.
Frank en Stijn zou ik ook niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |