quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
oh wat dan?quote:
Ik zal mijn best doen, maar het is moeilijk met zoveel verschillende muziek smakenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:51 schreef -Datdus- het volgende:
74 mensen die je horen dus doe je best!
Normalequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Welke van postalgold was het?
Die van Koefnoen?
Ja, van 11 tot half 12, je staat erop!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan ik vrijdagavond reserveren? Om 11 uur dan?
quote:
nee hoor, gaat prima zo!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:51 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen, maar het is moeilijk met zoveel verschillende muziek smaken
20:00 naar mij!quote:
Jep een paar, show zit vol!quote:
Uiteraard!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:53 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Heb de mijne natuurlijk op tijd ingestuurd.
I'm from the city bitchhhhquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:54 schreef Dalando het volgende:
Speel NitrouZ - City bitch
oh hai Nitrouz
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:54 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
whoella turk wat luister jij hardstyle, napiyon len
siktir git met jou hardstyle
tam haydi
Whats up buddyquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:54 schreef Dalando het volgende:
Speel NitrouZ - City bitch
oh hai Nitrouz
siktir git met jou hardstyle?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:54 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
whoella turk wat luister jij hardstyle, napiyon len
siktir git met jou hardstyle
tam haydi
Yelle - ACDGquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:55 schreef bularax het volgende:
Iemand trek in een house nummer zometeen?
Mijn show zit iets te vol, sorryquote:
is muziek voor hollanders lenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:56 schreef EmreFCB het volgende:
[..]
siktir git met jou hardstyle?hardstyle is baas
Ik heb de andere van Yelle!quote:
Tofquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ga morgenvroeg wel weer van 10:00 uur tot 11:00 uur ofzo.
Eh sahbi, je haalt twee talen doorelkaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:56 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
is muziek voor hollanders len
jij begrijpt niet
weloe opvoeding niks, siktir len
Is die ook, uit Australië. Maar ik had deze bijnaam al langerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:57 schreef EmreFCB het volgende:
wtf ik dacht dat Nitrouz een hardstyle producer was, /google
napiyon lenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eh sahbi, je haalt twee talen doorelkaar.
Er is nooit genoeg hardstylequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:56 schreef Graseter het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel genoeg hardstyle voor vanavond.
Nederlander met turkse naam opvoeding alles siktir git jijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:56 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
is muziek voor hollanders len
jij begrijpt niet
weloe opvoeding niks, siktir len
http://78.159.97.251:7222/quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:57 schreef Allrounder het volgende:
Waar kan ik de testserver luisteren?
Ik deel je mening.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er is nooit genoeg hardstyle!
Maar voor andere kan ik begrijpen dat het genoeg is ja
niet voor mijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er is nooit genoeg hardstyle!
Maar voor andere kan ik begrijpen dat het genoeg is ja
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:57 schreef Allrounder het volgende:
Waar kan ik de testserver luisteren?
True Sonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:58 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Als ik wat anders dan hardstyle draaide, kreeg ik meteen commentaar.. dus ja
Logboek voor wat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:58 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, en nu beginnen aan een logboek ofzo.
Harde getallenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:58 schreef PiRANiA het volgende:
Average Listen Time: 1h 03m 25s
[ afbeelding ]
Jij bent gek in je hoofdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik denk dat er wel animo is voor een aparte hardstyle substream
Ik heb mezelf er net ingezet, daar stond nog niemand.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is 9 tot 10 ook goed ?
Van 10 tot 11 staat Dasjonny er al op
Een aparte substream? Maar het idee is juist een gezamelijke ONZ radio.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik denk dat er wel animo is voor een aparte hardstyle substream
djkoelkast is bestequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
Monopoly: zorg je wel voor wat meer spreiding in genres? We hebben nu al uren hardstyle en aanverwante muziek.
komt eraan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
Monopoly: zorg je wel voor wat meer spreiding in genres? We hebben nu al uren hardstyle en aanverwante muziek.
val je ook door de mand als je niet live deedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://94.23.28.46:8000/played.html
Jup, maar dat zijn de laatste 20 ofzo, zou wel leuker zijn om verder terug te kijken toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://94.23.28.46:8000/played.html
Ik draai over een uur iig geen hardstylequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
Nee gewoon 1 is het beste idd, anders krijg je er straks 200quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Een aparte substream? Maar het idee is juist een gezamelijke ONZ radio.
Anders kan ik net zo goed FearFM, Qdance radio of elk ander station aanzetten.
ditquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee gewoon 1 is het beste idd, anders krijg je er straks 200
Mag best, maar een beetje gespreid, beetje van alles wat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:00 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik draai over een uur iig geen hardstyle
LOOOOLLquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:00 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb gedoneerd, dat was echt fantastisch.
ja dat is waarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Die fout maak jij niet héquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:01 schreef djkoelkast het volgende:
Wie is er om 20:00u? Deze is overtijd!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:00 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:59 schreef SawIt het volgende:
Morgen om 16:00 uur
Dj SawIt!!!
Kan iemand mij het wachtwoord van de stream pm'en of dm'en
Zijn de broadcastgegevens nog steeds hetzelfd?
Je kan gewoon van giro overmaken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:02 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga ook een symbolische €4,50 op mn paypal zetten en doneren voor velen gouden jaren.
Echt? oh doe ik dat wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je kan gewoon van giro overmaken.
Ben zo klaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:02 schreef FreezePop het volgende:
Patjen, van plan nog lang op de testserver te draaien? Wil even skype testen.
Wut?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:01 schreef PiRANiA het volgende:
Graseter haal uit dat donatieding even weg dat je een adres in moet vullen.
Check OPquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:03 schreef ElmoFan het volgende:
is er al eits duidelijk over het nieuwe rooster?
mono is nu bezig, geef ff een seintje als jij kanquote:
Ik zal het zo doen, ik moest ff snel overnemen ivm chaoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:04 schreef BBQSausage het volgende:
DJ Monopoly, pas je stream name AUB even aan naar
ONZ Radio | DJ Monopoly
Het komt op het account van Monopoly aan, hij heeft het ontvangen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik moest een adres invullen.
Heb je de donatie gehad?
Geen ideequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het komt op het account van Monopoly aan, hij heeft het ontvangen.
Hoe moet ik dan uitzetten dat je adres in moet voeren?
PM monopoly anders, dit gaat daar te snel voor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:05 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Anders zou ik me wel willen aanmelden voor donderdag 6 of 7 uur
jupquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
PM monopoly anders, dit gaat daar te snel voor.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:08 schreef Driepink het volgende:
wie gaat nou
blur draaien ? en wie gaat neophyte draaien met the new shit?
jawel die stuurde pirquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:09 schreef Dalando het volgende:
Ik draai nu, tot dat bularax klaar is.
Probeer eerst ff het juiste ip en w8woord te regelen voor dat je hier gaat postenquote:
Nu heb ik het goede volgende de OP, daar gaat me zendtijd, wist ik veel van het niewe PWquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:10 schreef Swomp het volgende:
[..]
Probeer eerst ff het juiste ip en w8woord te regelen voor dat je hier gaat posten! Nu moet mono steeds inkomen om de leegte te vullen ...
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:10 schreef Nitrouz het volgende:
Heb nou wel weer genoeg van dat harde gedoe, het is radio voor iedereen hé.
Moet je monopoly voor hebbenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:10 schreef SawIt het volgende:
Kan ik morgen om 16:00?
Ik heb het al in de op gezet maar die klopt niet???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |