quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
ja dat maak ik dus niet mee..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:29 schreef Swomp het volgende:
[..]
ik wil je wel wat nummers geven, ennnuh flippie gaat zaterdag live voor ons kreunen op de radio
Kan op de teststream?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:32 schreef FreezePop het volgende:
Zou in principe morgen een halfuurtje des middags kunnen draaien. Beetje back to the 80s etc. Behalve als er iemand anders graag wilt natuurlijk aangezien ik de avond al draai. Zou wel een goed moment zijn om mn mic te testen.
Je kan morgenmiddag nog!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:32 schreef FreezePop het volgende:
Zou in principe morgen een halfuurtje des middags kunnen draaien. Beetje back to the 80s etc. Behalve als er iemand anders graag wilt natuurlijk aangezien ik de avond al draai. Zou wel een goed moment zijn om mn mic te testen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:33 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen die een gifje heeft als UI, graag even een png/niet bewegende UI posten
Ik kan er namelijk geen gifjes in kwijt.
Tot nu toe dus graag van de volgende DJ's een stilstaand UI gewenst:
DJ OverRated
DJ Multibanaan
DJ Spaghettivreter
DJ D Haha
DJ Trol
-Datdus-
Rivalo
Paul
Oceanview
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb hem dus even over genomen
Wie is er officieel aan de beurt nu ?
quote:
Trollen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:34 schreef Monopoly het volgende:
ik en ik ben er nu echt klaar voorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:34 schreef Monopoly het volgende:
Deze man.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:35 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
ik en ik ben er nu echt klaar voor
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:35 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
GOED BEGIN!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:35 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
We willen livequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:35 schreef KeFFuR1208 het volgende:
En moet ik mijn radiocarrière opgeven of kan ik doorgaan met het maken van sets terwijl ik dronken ben?
Is geen hardstylequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
GOED BEGIN!
kan je zo blur draaien ? met song 2 ?
Lekker gedaan hoor! Volg keer livequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:35 schreef KeFFuR1208 het volgende:
En moet ik mijn radiocarrière opgeven of kan ik doorgaan met het maken van sets terwijl ik dronken ben?
neenee geen hardcorequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:36 schreef Swomp het volgende:
Ok daar komt die dan weer....
[ afbeelding ]
Je moet vooral veel praten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:35 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Het klonk prima hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:36 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik volgende keer kan maken
Hoe laat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:36 schreef Monopoly het volgende:
IK HEB NOG PLEKKEN VOOR MORGENMIDDAG!!!!
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
he myr, mag ik je aanraken nu je stoer bent +eipet?
Noem anders tijden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:36 schreef Monopoly het volgende:
IK HEB NOG PLEKKEN VOOR MORGENMIDDAG!!!!
dat wil ik ook doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:36 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kwam ooit een FOK!ker tegen op Q-dance die zijn username op zijn shirt had staan
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je moet vooral veel praten.
Tim-elzinga?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:36 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kwam ooit een FOK!ker tegen op Q-dance die zijn username op zijn shirt had staan
hahah, dat moet wel een echte baas zijn geweest danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:36 schreef PiRANiA het volgende:
ik ben geswitchedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:33 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen die een gifje heeft als UI, graag even een png/niet bewegende UI posten
DJ OverRated
DJ Multibanaan
DJ Spaghettivreter
DJ D Haha
DJ Trol
-Datdus-
Rivalo
Paul
Oceanview
Hier nog een!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:37 schreef Allrounder het volgende:
Ik begin hardstyle nog te waarderen ook, door ONZ Radio!![]()
Geen eens wolvenshirtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:36 schreef PiRANiA het volgende:
Alweer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:37 schreef Nitrouz het volgende:
Nog steeds Hardstyle? Ben al een uur weg
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:38 schreef PiRANiA het volgende:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 69 of 150 listeners (68 unique)
Listener Peak: 74
[ afbeelding ]
OMGquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:38 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
iedereen hier heeft de radio 3x geopend, vandaar de vele luisteraarsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:38 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
OMFGquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:38 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:37 schreef Dalando het volgende:
Waar is die 'Dit was Radio ONZ?' jingle?
jumpquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:38 schreef djkoelkast het volgende:
Euh...?
Van jump naar dit? Beetje van de hak op de tak hoor
Kan ik nog een verzoekje indienen ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef bularax het volgende:
Ik heb straks om 20:00 van 4 mensen verzoekjes. luisteren dus!
Dat. Dat. Dat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Klap er eens wat dubstap doorheen
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef bularax het volgende:
Ik heb straks om 20:00 van 4 mensen verzoekjes. luisteren dus!
Of course!quote:
het was hardstyle groot verschilquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:38 schreef djkoelkast het volgende:
Euh...?
Van jump naar dit? Beetje van de hak op de tak hoor
jij wilt zeker dit horen:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:38 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Het wordt een beetje teveel van het goede
10-jarig feestjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef Driepink het volgende:
pirania, welk qdance feestje was dat eigenlijk waar je net over sprak ?
ik ga binnenkort hardbaas, en jij ?
oh en DJ: Blur - song 2 ?
Ik zag iemand voor kwart voor 5quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef Monopoly het volgende:
Iemand nog interesse in een ochtend show ?
Niet teveel Scantraxx héquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik ga alleen nog maar harde shit draaien
Pardon, niet mijn kant van de dance, ik zit meer in de house.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:40 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
het was hardstyle groot verschil
Goed, dan gooi ik boer harms er wel even uitquote:
Die is net al geweest.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:40 schreef Dalando het volgende:
Jongens waar is die 'Dit was radio ONZ' jingle ???
Wat moet ik dan doen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef FreezePop het volgende:
Mensen DM even je skypes voor als je in mien show zou willen komen enzo.
ga je ook naar hardbaass of niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
10-jarig feestje
Ik kwam mstr tegen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:40 schreef Dalando het volgende:
Jongens waar is die 'Dit was radio ONZ' jingle ???
Nope. Ben meer van de hardcore/electro/klassiek en dubstepquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
ga je ook naar hardbaass of niet?
op centraal beheer achmea gedrukt, help ik daar echt mee ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:41 schreef -Datdus- het volgende:
Wij waarderen natuurlijk als je ons steunt door op één van onze ads te klikken!
We hebben een delay van 30 sec, hou daar rekening meequote:
Subtielquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:41 schreef -Datdus- het volgende:
Wij waarderen natuurlijk als je ons steunt door op één van onze ads te klikken!
en dan leuk invullon.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
op centraal beheer achmea gedrukt, help ik daar echt mee ?
Streamen op je telefoon en dan FM transmittenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:41 schreef Allrounder het volgende:
Wanneer kan ik ONZ Radio op mijn autoradio ontvangen?!
Weet nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wacht even.
Kun je skype laten samenwerken met SAM of móet je VirtualDJ gebruiken?
weekend na hardbass in oberhausen dacht ik: pussy motherfuckers..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nope. Ben meer van de hardcore/electro/klassiek en dubstep
Hmm ken het nog niet echt, even luisteren...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:42 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Dubstyle, da's dubstep maar dan harder
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Where is my monkey heb ik voor morgen klaarstaan.
ja die is ook nice inderdaadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm had dan The Viper Remix gedaan!
Hmm, verleidelijk, maar ik ben pas om 16:00 thuis...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:43 schreef Monopoly het volgende:
Morgen van 16:30 tot 17:00 , wie wil een half uurtje ?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:43 schreef kvinna het volgende:
[..]
haha
genoeg om mijn username te herkennen iig...
morgenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:44 schreef EmreFCB het volgende:
ja doe zo de viper rmx, heb je die wel?
Tering man, je moest eens weten hoe hard ik ging daar op het strand onder het vuurwerkquote:
haal ik niet met schoolquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik neem wel denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:43 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:42 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Dubstyle, da's dubstep maar dan harder
Komt wel goed toch ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hmm, verleidelijk, maar ik ben pas om 16:00 thuis...
XDquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tering man, je moest eens weten hoe hard ik ging daar op het strand onder het vuurwerk![]()
![]()
Ik kreeg een orgasme zowat
DJ Sjonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:33 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
DJ OverRated
DJ Multibanaan
DJ Spaghettivreter
DJ D Haha
DJ Trol
-Datdus-
Rivalo
Paul
Oceanview
Al een tijdje geregistreerd en aan het meelezen, maar ben nooit zo van het posten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
.
Speciaal voor ONZ Radio geregistreerd?
ik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:46 schreef djkoelkast het volgende:
Gaat er nog iemand praten ipv alleen plaatjes instarten?
Ik niet, sorry, stond vorige week op mijn micquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:46 schreef djkoelkast het volgende:
Gaat er nog iemand praten ipv alleen plaatjes instarten?
Welkom bij de reageerders danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:46 schreef kvinna het volgende:
[..]
Al een tijdje geregistreerd en aan het meelezen, maar ben nooit zo van het posten.
Uiteraard maak ik voor ONZ radio graag een uitzondering.
He wat saai allemaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:46 schreef bularax het volgende:
[..]
Ik niet, sorry, stond vorige week op mijn mic
Huh Patje en ik staan er al inquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:46 schreef Monopoly het volgende:
Morgen tussen 22:00 en 22:30 , wie wil?
Ach wat verwacht je van een 2 euro trust micquote:
Rodaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:47 schreef 045represent het volgende:
opkomstsong rodaTUDUDUDU!!!!!!!!!!!
was dat zweeds ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
.
Nu swedish house mafia . TOEVAL?
Nee man Utreg! Herman Berkien!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:47 schreef 045represent het volgende:
opkomstsong rodaTUDUDUDU!!!!!!!!!!!
hehe who knows...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
.
Nu swedish house mafia . TOEVAL?
Feyenoord <3quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Utreg me stadje
Feyenoord me hartje
Monopoly regelt hetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:49 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb mezelf in de wiki gezet hoor, ga ik ook draaien ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |