Remlof, ik weet bijna zeker dat wanneer je mij niet in het eggie een hand geschud zou hebben, ik een tijdje geleden al 48 uur aan mijn broek gehad zou hebben, mede op basis van die notes. Wees eens eerlijk, heb ik gelijk?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar we weten dat ze vaak subjectief zijn, dat houden we ook wel in ons achterhoofd om te beoordelen of bijvoorbeeld een banaanvraag al dan niet terecht is.
Het zijn dus echt niets meer dan aantekeningen die op zichzelf staand totaal geen consequenties hebben.
Dat denk ik serieus ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Remlof, ik weet bijna zeker dat wanneer je mij niet in het eggie een hand geschud zou hebben, ik een tijdje geleden al 48 uur aan mijn broek gehad zou hebben, mede op basis van die notes. Wees eens eerlijk, heb ik gelijk?
Ja, maar die staan buiten discussie omdat het niets anders dan subjectieve aantekeningen zijn. Discussie daarover is zinloos dus.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
Het gaat wel ergens over, over notes toch?
Ja. Mensen die je IRL kent zijn beter in te schatten qua hoe ze iets bedoelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Remlof, ik weet bijna zeker dat wanneer je mij niet in het eggie een hand geschud zou hebben, ik een tijdje geleden al 48 uur aan mijn broek gehad zou hebben, mede op basis van die notes. Wees eens eerlijk, heb ik gelijk?
Nou zinloos......,Het geeft aan dat subjectieve notes users kunnen maken en breken en daarmee zet je de deur open naar vriendjespolitiek en wordt sommige anderen een slot op de mond gezet, omdat veel van wat ze zeggen als stoken of heibel schoppen wordt gezien. Het is een manco van het systeem.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar die staan buiten discussie omdat het niets anders dan subjectieve aantekeningen zijn. Discussie daarover is zinloos dus.
En waarschijnlijk stond daarin; Pluspuntje voor Teun hoor, daar waar users elkaar in de haren vliegen probeert die goeie lobbes de boel weer te sussen! Chapeau!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet over, ik kreeg er eentje en daar heb ik het over.
Er stond in: Gertje aan Remlof: Wedden dat ie over deze note 300 posts gaat zeuren?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:59 schreef Jian het volgende:
[..]
En waarschijnlijk stond daarin; Pluspuntje voor Teun hoor, daar waar users elkaar in de haren vliegen probeert die goeie lobbes de boel weer te sussen! Chapeau!![]()
Jij komt er nog gunstig vanaf omdat je Remlof hebt ontmoet en hij jou beter weet in te schatten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou zinloos......,Het geeft aan dat subjectieve notes users kunnen maken en breken en daarmee zet je de deur open naar vriendjespolitiek en wordt sommige anderen een slot op de mond gezet, omdat veel van wat ze zeggen als stoken of heibel schoppen wordt gezien. Het is een manco van het systeem.
Ik ben gewoon commercieel aangelegd, als ik een euro per noot kreeg, had ik er zeker al duizenden gehad, positief of negatief, nu zie ik het alleen maar als monopoly-geld, tis een leuk spelletje, maar je hebt er verder geen klote aanquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij komt er nog gunstig vanaf omdat je Remlof hebt ontmoet en hij jou beter weet in te schatten.
Zeg Lies, heb je zin om eens langs te komen?![]()
![]()
Wat schuift het?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij komt er nog gunstig vanaf omdat je Remlof hebt ontmoet en hij jou beter weet in te schatten.
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er stond in: Gertje aan Remlof: Wedden dat ie over deze note 300 posts gaat zeuren?![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Je moet bij Cc en Noek zijn, die begonnen er in de vorige SC overquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er stond in: Gertje aan Remlof: Wedden dat ie over deze note 300 posts gaat zeuren?![]()
Opdat we dat niet vergeten...Die Relmof start gewoon zelf een relquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou terecht zijn, hij is de plaatser van het linkje
Het zijn gewoon die valse mutsen die je geweldig dwars zitten en ze hebben je toch elke keer weer op de kast Teunquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet bij Cc en Noek zijn, die begonnen er in de vorige SC over
ik ga om 20.30 toekomsthotel kijken denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:04 schreef Toverheks het volgende:
waar gaan we vanavond over zeuren??? kan ik me even geestelijk voor bereiden
Het was een test van hem, een functioneringstest voor Pietjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Opdat we dat niet vergeten...Die Relmof start gewoon zelf een rel
Dat was ik toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou terecht zijn, hij is de plaatser van het linkje
Wij ook....Maar dat zal je vast niet verbazenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ga om 20.30 toekomsthotel kijken denk ik
Ik vind dat lastig. Het zou wat kunnen worden, maar aan de andere kant is Glee om dezelfde tijd op het andere kanaal.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wann Naaier eigenlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was een test van hem, een functioneringstest voor Pietje
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat lastig. Het zou wat kunnen worden, maar aan de andere kant is Glee om dezelfde tijd op het andere kanaal.
oke is nieuw he, ik kijk modern family zo leuk maar is om half 10 pas/quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het was de laatste keer inderdaad wat minderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zeg ik net ook...maar ik laat Glee schieten...ik heb het wel gezien met Glee
ga jij geen glee kijken??? je vond dat toch leuk of heb ik het misquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij ook....Maar dat zal je vast niet verbazen
Ja maar ik heb het wel gezien inmiddels....Tijd voor wat andersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga jij geen glee kijken??? je vond dat toch leuk of heb ik het mis
Ik had mijn verhaal al gedaan in die feedback en was de meeste ergernis wel kwijt. Dat vileine gezuig van een paar komt af en toe wel mijn strot uit. Zo ook die valse onoprechte vragen die af en toe gesteld worden en waarvan je vooraf al weet dat ze een ander doel dienen. Maar ik pareer wel, dat jij het op de kast zitten noemt vind ik ook prima.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zijn gewoon die valse mutsen die je geweldig dwars zitten en ze hebben je toch elke keer weer op de kast Teun
okequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het wel gezien inmiddels....Tijd voor wat anders
Van vreugde telt ook?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:13 schreef Toverheks het volgende:
Femke heeft afscheid genomen, wie pinkt er een traantje weg.
Het is op de kast zitten Teunquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had mijn verhaal al gedaan in die feedback en was de meeste ergernis wel kwijt. Dat vileine gezuig van een paar komt af en toe wel mijn strot uit. Zo ook die valse onoprechte vragen die af en toe gesteld worden en waarvan je vooraf al weet dat ze een ander doel dienen. Maar ik pareer wel, dat jij het op de kast zitten noemt vind ik ook prima.
Ik, ........ echt ik vind het jammer, heerlijke, irritante, zuigert met idiote ideeën. But she's alsways a woman to mequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:13 schreef Toverheks het volgende:
Femke heeft afscheid genomen, wie pinkt er een traantje weg.
Nobody but mequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is op de kast zitten TeunPareren of beter nog riposteren ziet er anders uit. Ze doen prik, prik en jij doet het gewenste dansje
Vals zijn ze ! Verder heb je natuurlijk gelijk, de mods zijn verre van partijdig met Gert voorop natuurlijk, die is zo gehandicapt als de pest, vooral als het op Noek aankomt, but hey, who cares
We wéten dat ze subjectief (kunnen) zijn en dat nemen we dus ook mee in de beoordeling ervan. Dus nogmaals en ten laatste male, het zijn gewoon aantekeningen met name bedoeld voor nieuwe mods om snel het gedrag van een user in te kunnen schatten. Aan notes zelf hangen nooit direct consequenties en de links naar posts er in zijn handig om de context te kunnen bekijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou zinloos......,Het geeft aan dat subjectieve notes users kunnen maken en breken en daarmee zet je de deur open naar vriendjespolitiek en wordt sommige anderen een slot op de mond gezet, omdat veel van wat ze zeggen als stoken of heibel schoppen wordt gezien. Het is een manco van het systeem.
zal haar modetips missen, vond ze had wel klasse en smaak vaak met kleren en bijpassende laarzen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik, ........ echt ik vind het jammer, heerlijke, irritante, zuigert met idiote ideeën. But she's alsways a woman to me
Waarom nou weer heksie??? daardoor is al deze trammelant begonnen, omdat jij dat wilde terugzoekenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
We wéten dat ze subjectief (kunnen) zijn en dat nemen we dus ook mee in de beoordeling ervan. Dus nogmaals en ten laatste male, het zijn gewoon aantekeningen met name bedoeld voor nieuwe mods om snel het gedrag van een user in te kunnen schatten. Aan notes zelf hangen nooit direct consequenties en de links naar posts er in zijn handig om de context te kunnen bekijken.
Is er nog iets leuks op tv Heksie?
Die geeft aan het begin van elke avond toch een overzicht van wat er zoal op tv komt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom nou weer heksie??? daardoor is al deze trammelant begonnen, omdat jij dat wilde terugzoeken
modern Famely om half 10 maar zal eens in de gids duiken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
We wéten dat ze subjectief (kunnen) zijn en dat nemen we dus ook mee in de beoordeling ervan. Dus nogmaals en ten laatste male, het zijn gewoon aantekeningen met name bedoeld voor nieuwe mods om snel het gedrag van een user in te kunnen schatten. Aan notes zelf hangen nooit direct consequenties en de links naar posts er in zijn handig om de context te kunnen bekijken.
Is er nog iets leuks op tv Heksie?
Als jij niet weer bier was gaan halen had je live mee kunnen lezen dat ze naar modern family ging kijken.....op een campingzender dus niks voor jouquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Die geeft aan het begin van elke avond toch een overzicht van wat er zoal op tv komt?
Ja dat is leuk, maar met reclame er tussen door, dat download ik wel. Ik ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in programma's op de Publieke Omroepquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
modern Famely om half 10 maar zal eens in de gids duiken.
quote:
Mensenkennisquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:29 schreef remlof het volgende:
Ik ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in programma's op de Publieke Omroep
Oh, die TV die je uitgezocht hebt, daar kan geen CI+ in. Ga je dat niet gebruiken, digitale TV?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat is leuk, maar met reclame er tussen door, dat download ik wel. Ik ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in programma's op de Publieke Omroep
Als m'n Trinitron is overleden ga ik me er wel echt in verdiepenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh, die TV die je uitgezocht hebt, daar kan geen CI+ in. Ga je dat niet gebruiken, digitale TV?
Klopt, HDMI is prima.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Als m'n Trinitron is overleden ga ik me er wel echt in verdiepen
Maar ik heb een UPC kastje met hdmi-uitgang, dus volgens mij kan ik daar elke tv aanhangen.
Op zich heb je gelijk, maar die afstandsbediening van bijvoorbeeld UPC, die interfereert met het infrarood van je TV waardoor hij nauwelijks werkt. Eén bonk ergernis.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:36 schreef Dementor het volgende:
Bij ons kan er wel een CI+ in maar ik vind een setup box ook best.
Totaal geen last van.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk, maar die afstandsbediening van bijvoorbeeld UPC, die interfereert met het infrarood van je TV waardoor hij nauwelijks werkt. Eén bonk ergernis.
Ik begreep dat UPC in februari met de langbeloofde insteekkaart komtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk, maar die afstandsbediening van bijvoorbeeld UPC, die interfereert met het infrarood van je TV waardoor hij nauwelijks werkt. Eén bonk ergernis.
Jep, dat hebben ze mij telefonisch meegedeeldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik begreep dat UPC in februari met de langbeloofde insteekkaart komt
Ik heb het een tijd terug op internet gelezen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, dat hebben ze mij telefonisch meegedeeld
Ik denk eerder dat je dan geluk hebt bij je type tv. Ik heb vorige maand nog zo'n nieuw ontvangen kastje geplaatst bij iemand. Echt ellende. En als je googelt vind je dat ook terug.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Totaal geen last van.
Maar dat kan ook komen doordat ik de nieuwste kastjes heb.
O ja, dat was jij die dat zei. Vrienden van mij zitten daar ook op wachten, sterker nog, anders gaan ze niet eens op UPC overquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, dat hebben ze mij telefonisch meegedeeld
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:49 schreef tonja het volgende:
Voortaan is het tekenen van 20.30 tot 21.30.
Het is een Samsung.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je dan geluk hebt bij je type tv. Ik heb vorige maand nog zo'n nieuw ontvangen kastje geplaatst bij iemand. Echt ellende. En als je googelt vind je dat ook terug.
Van allesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je kwijlen van de koek of van de film?
Jij bent dus geen liefhebberquote:
ze doet het leuk Deisyy, tekenen kan ze goed spreekwoorden gezegdes, titels van liedjes. druk bezocht op dinsdag en PB maakt leuke caps.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent dus geen liefhebber![]()
Ik heb het topic nooit doorgelezen, maar zouden ze daar een soort van Pictionary doen op stream?
Dus toch Pictionaryquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze doet het leuk Deisyy, tekenen kan ze goed spreekwoorden gezegdes, titels van liedjes. druk bezocht op dinsdag en PB maakt leuke caps.
maar ga ff tv kijken me serie begint op BBC entertaiment.
Wacht maar tot we in de finale staan, tegen Spanjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een EK
En die hebben we al een keer gewonnen, dat telt niet meer.
bron: show.nuquote:Johan Vlemmix wil busje vullen met 150 Poolse medewerkers
Johan Vlemmix gaat vrijdag in het Fresh Park Venlo een ludieke recordpoging ondernemen. Hij gaat proberen 150 Poolse medewerkers van Jupiter Uitzendbureau in één busje te krijgen.
De entertainer, die een aantal jaren geleden een hit scoorde met Een bussie vol met Polen, voegt met deze recordpoging de daad bij zijn woord. In samenwerking met het uitzendbureau en haar Poolse medewerkers zal hij als openingsstunt van de nieuwe vestigingslocatie een recordpoging ondernemen om 150 mensen in een 9-persoons busje te krijgen.
Maar Paul is dood.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wacht maar tot we in de finale staan, tegen Spanje. Kijken hoe fanatiek iedereen dan is
.
Ja duh, die moeten kapot dan. Maar ik wil goftedomme nog een keer meemaken dat Oranje WERELDkampioen voetbal wordt, ik heb ze nu al drie keer daarin zien falenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wacht maar tot we in de finale staan, tegen Spanje. Kijken hoe fanatiek iedereen dan is
.
Ja! Dat Bavariajurkje is tof, wil ik wel wat vaker aanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Echt jammer, het mag van mij ieder jaar wel.
Kunnen we nog mooi van genieten voordat de wereld vergaatquote:
Ik wilde er ook één, maar toen waren ze al opquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja! Dat Bavariajurkje is tof, wil ik wel wat vaker aan
We vergaan pas in september ofzo...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kunnen we nog mooi van genieten voordat de wereld vergaat
Wij ook! Dat ze ze maar hard mogen laten werken. Die profiteurs! Ik ga toch zeker geen belasting betalen zodat zo'n luie donderstraal op mijn centjes schultenbrau kan gaan liggen tanken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:36 schreef Disana het volgende:
En toen viel mijn internet weg omdat een nieuwe netwerkkaart mysterieuze instellingen had. Ik meteen in paniek, heb al zo lang zonder moeten doen. Gelukkig wist DentalFloss die verbinding al snel te herstellen. Nu die naar de hoofdcomputer nog zodat ik weer kan printen.
Oh en ik heb maar voor dat hotel op RTL 4 gekozen; Glee nemen we op.
nee ik kijk niet Deissyquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus toch Pictionary![]()
Veel plezier Heks
21 december om precies te zijn, hoeven we de kerstboom ook niet op te zetten dat jaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
We vergaan pas in september ofzo...
Al is de andere kant van de wereld alvast begonnen
Ik bedoelde veel plezier met je programma op de BBCquote:
quote:
is afgelopen, ja ik volg een soapquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde veel plezier met je programma op de BBC
Ah tofquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
21 december om precies te zijn, hoeven we de kerstboom ook niet op te zetten dat jaar
Eastenders hebben ze volgens mij ook op Nederland uitgezonden, is het een leuke serie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is afgelopen, ja ik volg een soap![]()
![]()
van maandag tot en met donderdag Eastenders op de BBC Entertaiment, echt wat kunnen die engelse acteren, daar is GTST zag vanmorgen weer een klein stukje, een amateur toneelgroepje bij
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij ook! Dat ze ze maar hard mogen laten werken. Die profiteurs! Ik ga toch zeker geen belasting betalen zodat zo'n luie donderstraal op mijn centjes schultenbrau kan gaan liggen tanken.
Nou ik ben benieuwd wie er het eerst in janken uitbarstquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef Juud79 het volgende:
Die mensen hebben over 10 weken een baan en ze kunnen klussen, das hendig!
eastenders soort GTST maar daar janken ze echt in, vrouwen en ook de mannelijke acteurs, ben gek op engelse serie`s en ja geen soap`s maar dit is leuk om elke dag half uurtje te volgen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eastenders hebben ze volgens mij ook op Nederland uitgezonden, is het een leuke serie?
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een serie heb gevolgd, volgens mij was dat ER en dan jaren terug. In de ER van nu werken allemaal nieuwe mensen.
Ik ook niet, laatste die ik gevolgd heb is Medisch Centrum West, dat wordt nu weer herhaald op NostalgieNetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eastenders soort GTST maar daar janken ze echt in, vrouwen en ook de mannelijke acteurs, ben gek op engelse serie`s en ja geen soap`s maar dit is leuk om elke dag half uurtje te volgen.
ik kijk geen ER ziekenhuis serie`s of iets anders wat met ziektes te maken heeft in zulke serie`s, ben geen fan er van zeg maar.
dat is van voor de eerste wereld oorlog Remlofquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet, laatste die ik gevolgd heb is Medisch Centrum West, dat wordt nu weer herhaald op NostalgieNet
Toen woonde jij zelfs nog bij je ouders?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is van voor de eerste wereld oorlog Remlofja heb ik vroeger thuis gezien, woonde ik nog bij me ouders nou dat is tijdje terug.
hoeveel jaar is het terug???? ja in mijn beleving woonde ik nog thuis.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen woonde jij zelfs nog bij je ouders?
de kleine waarheid vond ik mooi pas op dvd gezien. en het wassende water toen op uitzending gemist heb gehuild was mooiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:19 schreef Deisyy het volgende:
De meeste Nederlandse series zijn het aanzien niet waard
Medisch Centrum West. Van '88 t/m '94 hield deze ziekenhuisserie miljoenen aan de buis gekluisterd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoeveel jaar is het terug???? ja in mijn beleving woonde ik nog thuis.
Ik heb het even opgezocht, het werd van 1988 tot 1994 uitgezonden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoeveel jaar is het terug???? ja in mijn beleving woonde ik nog thuis.
uit welk jaar is die serie Remlof?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:20 schreef remlof het volgende:
Ik heb in '94 mijn ouderlijk huis verlaten. En sinds 2006 heb ik helemaal geen ouderlijk huis meer
O ja, Het wassende water, dat was inderdaad een mooie serie, die dan weer wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de kleine waarheid vond ik mooi pas op dvd gezien. en het wassende water toen op uitzending gemist heb gehuild was mooi
Zie hierboven Heksie, van '88 t/m '94.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
uit welk jaar is die serie Remlof?
nee toen woonde ik ook niet meer thuis, kan me niet anders indenken dat ik het bij mijn ouders had gezien, heel vaag of ik wordt dement of ben een beetje de weg kwijtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hetn even opgezocht, het werd van 1988 tot 1994 uitgezonden.
Toen woonde ik niet meer thuis.
Die heb ik ook gevolg, was mooiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, Het wassende water, dat was inderdaad een mooie serie, die dan weer wel.
ja wil wel eens dagboek van een herdershond zien, kan me er nog weinig van herrineren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, Het wassende water, dat was inderdaad een mooie serie, die dan weer wel.
Heksie wordt dementquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee toen woonde ik ook niet meer thuis, kan me niet anders indenken dat ik het bij mijn ouders had gezien, heel vaag of ik wordt dement of ben een beetje de weg kwijt
of ben het al jaren maar kom er nu pas achterquote:
Misschien heb je de serie ook een paar keer gezien toen je bij je ouders was en associeer je het daarom met je ouderlijk huis.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee toen woonde ik ook niet meer thuis, kan me niet anders indenken dat ik het bij mijn ouders had gezien, heel vaag of ik wordt dement of ben een beetje de weg kwijt
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of ben het al jaren maar kom er nu pas achter
Ik geloof dat ik mijn mening moet herzien, we hadden ook nog De Fabriek, ik kan de openingstune nog neuriën.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik ook gevolg, was mooi
Er zijn echt wel mooie Nederlandse series gemaakt.
Ow ja:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik mijn mening moet herzien, we hadden ook nog De Fabriek, ik kan de openingstune nog neuriën.
En jij kan hem nog zingenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja:
Tadaaaaaaa tadaaaaaaa tadaaaaaa tadada
Heksje wordt weer helder!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of ben het al jaren maar kom er nu pas achter
oh die zag ik tijd geleden een stukje op dat nostalgienet. wel outbollig is hier opgenomen in de suikerfabriek bij haarlemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik mijn mening moet herzien, we hadden ook nog De Fabriek, ik kan de openingstune nog neuriën.
dan komen de krokusjes op en gaan ze weer lopen janken in de tuinen overal.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, m'n jongste poezel wordt weer krols, ze ligt op haar rug te draaien
Het wordt snel weer lente
heel goed met Daan Schuurmans echt was geknipt voor die rol al zei ie wel te vaak fuckquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
Westenwind, wat recenter, vond ik ook erg goed trouwens.
Ja, alleen die van mij blijven binnen, anders had ik ze wel laten steriliserenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan komen de krokusjes op en gaan ze weer lopen janken in de tuinen overal.
en Penoza top en meneer Miller ook top, zie je wel zo gauw vergeten we alles met dat aanbod op tv.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heel goed met Daan Schuurmans echt was geknipt voor die rol al zei ie wel te vaak fuck
Daan Schuurmansquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heel goed met Daan Schuurmans echt was geknipt voor die rol al zei ie wel te vaak fuck
hahha en hoe, maar nog steeds in mijn beleving Medisch Centrum bij me ouders gekeken, kan helemaal niet als ik er zo over nadenk, mijn schoonzusje en haar zusters hebben nog er in gefigureert en mijn oudste neef nu 30 zijn voeten kwamen steeds in beeld in de bedscenesquote:
nee dat was joep Sertons en dat vrouwtje die nu steeds in die stroomreklame speelt, en natuurlijk zwarte piet, die kleine zeg maar weet zijn naam niet die speelde mario in spijkerhoek.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Die speelde toch ook in Spijkerhoek?
Nee, dat was Joep Sertonsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Die speelde toch ook in Spijkerhoek?
en joep kunnen we nu in gtst weer dagelijks zienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat was joep Sertons en dat vrouwtje die nu steeds in die stroomreklame speelt, en natuurlijk zwarte piet, die kleine zeg maar weet zijn naam niet die speelde mario in spijkerhoek.
die serie`s heb ik niet gevolgd vond er weinig aan. de eerste aflevering moet me *pakken* anders volg ik het gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat was Joep Sertons![]()
Daan is o.a. van Costa! en Rozengeur en Wodka Lime.
is dat zo??? wist ik niet, zag wel een keertje ome willemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
en joep kunnen we nu in gtst weer dagelijks zien
Costa is volgens mij een film, waar later ook nog eens een serie van is geweest, maar ik heb geen van beiden gezien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die serie`s heb ik niet gevolgd vond er weinig aan. de eerste aflevering moet me *pakken* anders volg ik het gewoon niet meer.
van die makelaarmeiden heb ik wel gezien op net 5 was wel leuk, dan had je nog een serie van die 3 zusters in een melkfabriek, dat meisje wat nu dood is ook GTST speelde er een rol in, vond ik ook een goeie seriequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Costa is volgens mij een film, waar later ook nog eens een serie van is geweest, maar ik heb geen van beiden gezien.
Rozengeur en Wodka Lime vond ik wel heel erg leuk.
Met mevrouw Kruimel, die had haar man voor de trein geduwdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
en vrouwenvleugel
ook in mijn beleving nog bij me ouders gezien, zal wel niet weet niet uit welk jaar dat kwam.
Ik keek al die series ook altijd bij m'n ouders. De laatste was die over dat muurbloempje secretaressetypje op SBS6, dat was altijd als ik bij m'n ouders ging eten, weet niet meer hoe het heet. Mijn moeder was er dol op, na haar overlijden nooit meer gezien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
en vrouwenvleugel
ook in mijn beleving nog bij me ouders gezien, zal wel niet weet niet uit welk jaar dat kwam.
ja ze is echt heel oud geworden ze woonde in Almerequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met mevrouw Kruimel, die had haar man voor de trein geduwd
weet ik niet welke, weet wel Lotte op talpa tv alle afleveringen gezien. zit nu te denken welke je bedoeltquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik keek al die series ook altijd bij m'n ouders. De laatste was die over dat muurbloempje secretaressetypje op SBS6, dat was altijd als ik bij m'n ouders ging eten, weet niet meer hoe het heet. Mijn moeder was er dol op, na haar overlijden nooit meer gezien.
ja, als Anton Bouwhuisquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is dat zo??? wist ik niet, zag wel een keertje ome willem
De meiden van De Wit, die serie heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van die makelaarmeiden heb ik wel gezien op net 5 was wel leuk, dan had je nog een serie van die 3 zusters in een melkfabriek, dat meisje wat nu dood is ook GTST speelde er een rol in, vond ik ook een goeie serie
frediriuq huigs of zoiets
Die heb ik vorige week nog maar weer eens gekeken. Voor de zoveelste keer. Ik vind Hollandse films vaak prachtige beelden hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:38 schreef Toverheks het volgende:
en Sil de Strandjutter met lobke van Teun![]()
wat me wel altijd opvalt, serie`s en films van hollandse bodem de meeste hebben van die mooie muziek er altijd bij, zoals oorlogswinter, vond het te langdradig maar die muziek was zo mooi.
Edwin Rutten in GTST?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is dat zo??? wist ik niet, zag wel een keertje ome willem
ja de meiden van de wit, kan je die ergens terug zien of op DVD aanrader, zit me rot te denken welke serie remlof bedoelt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meiden van De Wit, die serie heb ik nooit gezien.
Dat was met Frederique Huydts, zij was in GTST getrouwd met dokter Simon.
weet je wat ook een mooie film is Teun, Fuek of zoiets heb hem ergens liggen, in het Fries met ondertiteling was er van onder de indruk, in de oorlog speelde het zich af. en mooie beelden van Frieslandquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week nog maar weer eens gekeken. Voor de zoveelste keer. Ik vind Hollandse films vaak prachtige beelden hebben.
Ik ook niet, ik dacht ook gelijk aan Lotte, maar die serie is nog niet zo lang geleden en ik weet niet hoelang de serie van Remlof geleden is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja de meiden van de wit, kan je die ergens terug zien of op DVD aanrader, zit me rot te denken welke serie remlof bedoelt.
Ik vond er eigenlijk niet zoveel aan, lag dat aan mij of moet het nog even op gang komen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij ook! Dat ze ze maar hard mogen laten werken. Die profiteurs! Ik ga toch zeker geen belasting betalen zodat zo'n luie donderstraal op mijn centjes schultenbrau kan gaan liggen tanken.
Ja ik bedoelde Lotte, op Talpa iddquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet ik niet welke, weet wel Lotte op talpa tv alle afleveringen gezien. zit nu te denken welke je bedoelt
ik weet het niet, het begon net toen mn man thuis kwam dus verder niet meer gekeken. Morgen maar ff via rtl gemist.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond er eigenlijk niet zoveel aan, lag dat aan mij of moet het nog even op gang komen.
"De Fûke", zal wel zoveel als "De Fuik" betekenenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je wat ook een mooie film is Teun, Fuek of zoiets heb hem ergens liggen, in het Fries met ondertiteling was er van onder de indruk, in de oorlog speelde het zich af. en mooie beelden van Friesland
okequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde Lotte, op Talpa idd
Ik haal al die campingzenders altijd door elkaar
Lotte was leuk, heerlijk kind om naar te kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde Lotte, op Talpa idd
Ik haal al die campingzenders altijd door elkaar
ja die bedoel ik moet je hem hebben stuur ik hem op.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"De Fûke", zal wel zoveel als "De Fuik" betekenen
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_F%C3%BBke
Zo te zien, was Edwin niet zo'n lieverdjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, relatie met laura. Maar hij is vermoord. Door Sil, de zoon van Laura.
Helaas kwam ik daar te laat achter, ik ging de serie pas kijken toen hij bijna afgelopen wasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lotte was leuk, heerlijk kind om naar te kijken
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik vond het nogal tam en niet erg uitdagend. Als het volgende keer nog niets is, stoppen wij met kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet het niet, het begon net toen mn man thuis kwam dus verder niet meer gekeken. Morgen maar ff via rtl gemist.
Nah, da's wel erg lief, maar ik koop hem wel. En dat is niet omdat je niet mag weten waar mijn huis woontquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die bedoel ik moet je hem hebben stuur ik hem op.
was leuk in elkaar geknutseld en was een kijkfflekkerweg serie elke avond.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas kwam ik daar te laat achter, ik ging de serie pas kijken toen hij bijna afgelopen was
Daar heb je af en toe je tissues bij nodig meen ik mij te herinneren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas kwam ik daar te laat achter, ik ging de serie pas kijken toen hij bijna afgelopen was
nee is goed teun, dacht dat ik er een euro voor had betaald in de bak van blokker 5 voor 5 euro, nou zal niet meer dan 3.99 geweest zijn want ik koop nooit dure DVD`s dat laat ik aan de kinderen over, ik geef ze filmtips en hun kopen de dure dvd`squote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, da's wel erg lief, maar ik koop hem wel. En dat is niet omdat je niet mag weten waar mijn huis woont
Ik download de laatste weken als een dolle. Heb nog een hoop in te halen en zit inmiddels op 50 Gb filmmateriaal. Nog 900 Gb te gaan voordat de schijven vol zitten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee is goed teun, dacht dat ik er een euro voor had betaald in de bak van blokker 5 voor 5 euro, nou zal niet meer dan 3.99 geweest zijn want ik koop nooit dure DVD`s dat laat ik aan de kinderen over, ik geef ze filmtips en hun kopen de dure dvd`s
als die schijven dan vol zijn kan je ze toch weer verwijderen??? of moet je dan weer zo een nieuw schijif aanschaffen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik download de laatste weken als een dolle. Heb nog een hoop in te halen en zit inmiddels op 50 Gb filmmateriaal. Nog 900 Gb te gaan voordat de schijven vol zitten.
Schijf vol, zetten we er een paar naast. En zo heel moeilijk is het niet om een film te downloaden, dat kun jij ook, weet ik zeker.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als die schijven dan vol zijn kan je ze toch weer verwijderen??? of moet je dan weer zo een nieuw schijif aanschaffen.
ja is jammer ik weet niet hoe dat allemaal moet en ga er ook absoluut niet aan beginnen, heb een zwager die voor mij wel eens serie`s down load zit nog steeds te wachten op Shameless maar die komt wel.
Oudste heeft me verleden week het eerste seizoen Broadback Empire geleend zit nu in laatste deel.
ja ik ga er wel eens goed voor zitten en kijken hoe het allemaal werkt, maar moet nog zoveel zien heb gewoon geen tijd al heb ik geen leven.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Schijf vol, zetten we er een paar naast. En zo heel moeilijk is het niet om een film te downloaden, dat kun jij ook, weet ik zeker.
Gewoon iemand één keer voor laten doen en dan weet je het.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik ga er wel eens goed voor zitten en kijken hoe het allemaal werkt, maar moet nog zoveel zien heb gewoon geen tijd al heb ik geen leven.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon iemand één keer voor laten doen en dan weet je het.
Nu "127 Hours" kijken
wat lullig voor je Heksquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
en ik gooi het er maar ff uit..........................die hele vrijwilligers tering bende, klotezooi kan de boom in van mij,of aan het gas mag ook, mag geen Buddy worden van mijn begeleidster, een doos met een air van hier tot Tokio, ik was te zachtaardig en te lief om verslaafde bij te staan, volgens haar was ik er nog niet aan toe, 3 avonden van dat slappe gelul aanhoren en een hele zaterdag.
Mocht wel in een ander projekt van haar, mensen die Psyg in de war zijn, echt he was zo boos vanmorgen, zat al netjes om 9 uur vanmorgen bij die soepkip op kantoor.
Terwijl ik die zaterdag laatste cursus dag nog tegen haar had gezegd, als je denkt van doe maar niet zeg het nu dan, nee zei ze niks aan de hand, we hebben nog een eindgesprek.
Echt, het is te gek voor woorden, ze vond wel dat ik gewoon alles zei, de eerlijkheid sierde me zei ze, nou lekker de tering krijgen ben er zo boos om, kwaad ook echt pppfffftttt als ik nu weer aan het gesprek van vanmorgen terug denk, wat wil ze nou vroeg ik, zal ik netjes knikken en je napraten had je me dan geschikt gevonden??? echt gewoon te gek voor woorden.
en o ja Buuf verderop zegt het ook af want ze zegt zo ga je niet om met mij.
(zij mocht die griet gelijk al niet)
slaap lekker lievquote:
blijf je lekker lang in je nest liggenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
slaap lekker lieven
FANN
![]()
ja ze kunnen echt de tering genieten echt zo denk ik er over stelletje lapzwansen was zo boos maar is alweer gezakt hoor.
En terecht, wat lullig van ze Heksie, had dat dan eerder gezegd, toen je het vroeg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
slaap lekker lieven
FANN
![]()
ja ze kunnen echt de tering genieten echt zo denk ik er over stelletje lapzwansen was zo boos maar is alweer gezakt hoor.
ja ik voelde het al die laatste cursusdag, mijn buuf was al boos weg gelopen want had gelijk al een hekel aan die griet, zo een air weet je wel, iemand die alles uit de boekjes heeft geleerd en denkt dat ze alles weet. maar vanmorgen echt was zo boos, zei ik al eerder, moet gewoon iedereen de tering schelden, fraude en voordringen bij de kassa, lekker een grote mond tegen iedereen opzetten, tegen alle heilige huisjes aanschoppen en meer van al die dingen, moet gewoon een aso wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef remlof het volgende:
[..]
En terecht, wat lullig van ze Heksie, had dat dan eerder gezegd, toen je het vroeg.
7 dagen in de week en ook op zondagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
blijf je lekker lang in je nest liggen![]()
graag of traagzeg ik altijd maar ...
Dan doe je het op de fietsquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mogguh.
Straks een rondje Zuid-Holland gaat doen en absoluut geen zin heeft om in die auto te hangen
We zijn natuurlijk gewend aan middagdutjes.....quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:10 schreef Marrije het volgende:
Net even dat programma gekeken, hotel van de toekomst. Wat een griet zeg, die blonde troela, over haar motivatie om mee te doen 'ja Martijn is altijd wel leuk', alsof ze solliciteert naar de positie van mevrouw KrabbéEn telkens wordt de nadruk gelegd op hard werkende mensen, zegt zij 'ik doe het liefst zo weinig mogelijk'
Ik vind het wel een leuk programma.
De relatie van Martijn is toch een ramp dus ik geef haar een kans.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:10 schreef Marrije het volgende:
Net even dat programma gekeken, hotel van de toekomst. Wat een griet zeg, die blonde troela, over haar motivatie om mee te doen 'ja Martijn is altijd wel leuk', alsof ze solliciteert naar de positie van mevrouw KrabbéEn telkens wordt de nadruk gelegd op hard werkende mensen, zegt zij 'ik doe het liefst zo weinig mogelijk'
Ik vind het wel een leuk programma.
heb hem aanstaan, las ook vanmorgen in de krant er zwemt een haai gewoon tussen de huizen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef hondjes het volgende:
http://news.ninemsn.com.a(...)/?player=mediaplayer
Hier wat livebeelden vanuit Brisbane, Australie.
Ga je dan vast je rubberboot oppompen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Blijft het vandaag de hele dag regenen?
Ik heb geen rubberboot maar ik woon op 4-hoog en heb nog genoeg proviand.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga je dan vast je rubberboot oppompen?
Ik heb daar de herhaling van gezien, van dat laatste programma, ik zat echt bijna constantquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:16 schreef Marrije het volgende:
Ja, dat zei ze ook nog inderdaad.
En toen ze de kamers moesten inrichten stond ze een beetje met dr vinger te zwaaien 'ja dat daar, dat daar'. Zegt de voice over '. . .worden de kwaliteiten duidelijk. . .', zie je haar met de armen over elkaar om het hoekje kijken terwijl anderen werken![]()
Ik heb nog wat in te halen, nu ga ik 'Help ons kind is te dik' maar ff kijken.
Morgenavond weer een nwe uitzending...tis echt bizarquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:01 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb daar de herhaling van gezien, van dat laatste programma, ik zat echt bijna constant
Ja enquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:01 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb daar de herhaling van gezien, van dat laatste programma, ik zat echt bijna constant
Nou, wat een verwennerijquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:20 schreef Toverheks het volgende:
zo, heb mezelf weer maar eens een leuk kadotje gedaan, zo een trapdweilzonderviezehanden emmer echt heb er zin in om de hele dag dat ding uit te proberen, joepie
ja ding kost nog 20 euro, was ook zeer gelukkig toen ik de blokker uit liepquote:
Dat is het oude testament hè! Ik wacht gewoon op de dag des oordeels! Ik hoop dat ik bij God in ieder geval wel wat positieve notes heb!quote:
De meeste mensen met een drukke baan zitten juist de hele dag op hun reet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ding kost nog 20 euro, was ook zeer gelukkig toen ik de blokker uit liepmaar ja wil schone handjes houden
ja en dacht ff melden hier, dat jullie niet denken dat ik de hele dag op me luie reet zit, dat ik ook een drukke baan heb hier in huis![]()
De meeste mensen zonder baan ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De meeste mensen met een drukke baan zitten juist de hele dag op hun reet.
Wat fijn! Ik heb mijn vrije dag vandaag en het is ook niet bepaald weer om de hort op te gaan, dus lekker de kachel aan en binnen blijven.quote:
Daar ben ik ook heel goed inquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lekker gewoon een dagje niets doen
Jij schiet door de lucht en landt 50 meter verder met je neus in het gras?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ga als een speer vandaag, ook lekker.
gaat snel he, weet nog wel dat je het kwam vertellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef Juud79 het volgende:
Planeet Eigen Wereld....
20 weken zwanger vandaag, op de helft alweer!
Zoef.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij schiet door de lucht en landt 50 meter verder met je neus in het gras?
Maarliefst anderhalve maand geledenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gaat snel he, weet nog wel dat je het kwam vertellen
hoop voor jullie dat je gauw terecht kanquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:13 schreef Laysa het volgende:
Zo....Net het ziekenhuis gebeld om de boel aan te slingeren....nu gaan ze het vanmiddag bespreken of/wanneer ik weer terug kan/mag naar de oude medicatie...
En nu ben ik best zenuwachtig
Enig idee van de termijn, is dat maanden of weken? Ik meende dat je eerder schreef dat het wel maart zou worden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:13 schreef Laysa het volgende:
Zo....Net het ziekenhuis gebeld om de boel aan te slingeren....nu gaan ze het vanmiddag bespreken of/wanneer ik weer terug kan/mag naar de oude medicatie...
En nu ben ik best zenuwachtig
Goed zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Even de sollicitatiedepressie aan de kant om een gooi te doen een kleurplaat voor de Klundertsche Karnavals Kinderen in elkaar te flansen.
Lijkt mij de perfecte soundtrack voor zo'n taak. #helpdekinderendedepressiein
En dat willen zij niet weten omdat ze de procedure willen volgen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:23 schreef Laysa het volgende:
Nou....krijg net weer telefoon...dat zij ( verpleging) het toendertijd anders hebben begrepen....Dus ze gaan het vanmiddag bespreken, maar wel kut nu....Anders ben ik weer eerst 3 maanden kwijt met revalideren, terwijl ik gewoon weet dat dat niet gaat helpen...
Blegh...
nee...dat is het niet...ik moet ff afwachten tot moregn of vrijdag..quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dat willen zij niet weten omdat ze de procedure willen volgen?
Juud,
De KKK? Dan zou ik iets met vrolijk toeterende negers doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Even de sollicitatiedepressie aan de kant om een gooi te doen een kleurplaat voor de Klundertsche Karnavals Kinderen in elkaar te flansen.
Iemand die de (heul slechte) in-in-injoke zag!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De KKK? Dan zou ik iets met vrolijk toeterende negers doen
Slechte verborgen grappen zijn het best.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iemand die de (heul slechte) in-in-injoke zag!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Slechte verborgen grappen zijn het best.
Jij hebt ook altijd geluk, hè?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
OMGWTFBBQ! Letterlijk!! Ik heb kaarten gewonnen voor de winter BBQ van Q Music!![]()
Met alle DJ's (jeroen van Inkel, Gijs Staverman etc) en live optreden van Krystl!
![]()
![]()
Of niet?quote:Morgen vanaf 17:00 uur in A'damShit
Dit is serieus voor het eerst dat ik iets win.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd geluk, hè?
[..]
Of niet?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
OMGWTFBBQ! Letterlijk!! Ik heb kaarten gewonnen voor de winter BBQ van Q Music!![]()
Met alle DJ's (jeroen van Inkel, Gijs Staverman etc) en live optreden van Krystl!
![]()
![]()
Morgen vanaf 17:00 uur in A'damShit
Ik heb het licht hier al een uurtje aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef Disana het volgende:
Is het bij jullie ook zo donker? Ik mis een beetje zon.
Ja precies, ik vind er niks aan en heb de neiging maar weer in bed te gaan liggen. Geef mij maar wat vriesweer want daar zit vaak wel een zonnetje bij.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het licht hier al een uurtje aan
Leuk Mera, ja jammer je ging gisteren toch voor een auto, nou dit is ook heel leuk, veel plezierquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit is serieus voor het eerst dat ik iets win.
En ik blijf wel wat langer op de zaak vandaag, dit gaan we niet missen
En is het droog. Ik hou van buiten zijn in de stad maar heb er een hekel aan om nat te worden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja precies, ik vind er niks aan en heb de neiging maar weer in bed te gaan liggen. Geef mij maar wat vriesweer want daar zit vaak wel een zonnetje bij.
Ik weet het ook niet. Het lijkt er wel op dat bij de buitenlandse versies de internet-stream een belangrijk onderdeel van het programma is, dus dat ze er komen lijkt me wel voor de hand liggend. Wanneer? Uiterlijk half februari, denk ik.quote:Maar wat we echt nodig hebben zijn streams. Dat houdt ons wel wakker. Eind januari? Wie zal het zeggen.
Ja he...ben dr echt chagie vanquote:
Alleen tijdens de top 1000 en de foutse 111quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Pietje! Jij luistert toch ook Q... Doe je 'es opgeven op de site?
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik nieteensIk ben gewoon zo al blij voor d'r.
Dankje... Jullie verdienen ook eens een break trouwensquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja he...ben dr echt chagie van![]()
Feli Mera...wat leuk...eindelijk ook eens wat leuks...jullie verdienen het
Ik weet zeker dat je dit wel kunt vertrouwenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
@Teun, ik vertrouw t voor geen meterEn een nieuwe auto kan ik niet in de prak rijden.
![]()
quote:Er is bericht binnengekomen dat opnieuw brand is opgelaaid bij Chemie Pack. Daarbij heeft zich opnieuw enige rookontwikkeling voorgedaan. Alle hulpdiensten zijn ter plaatse. Benedenwindse bedrijven zijn inmiddels op de hoogte gesteld van te nemen maatregelen. Vooralsnog is uit voorzorg een gedeelte van de Oostelijke Randweg afgezet.
WAT!?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Uh-oh... Mailtje van Havenschap Moerdijk
[..]
Betekent dat dat je vanavond iets heel leuks gaat doen, zoals een swingend concert bezoeken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had mezelf zo voorgenomen om vandaag eens lekker depressief te zijn. Dat lukt van geen kanten, ik voel me veel te goed
Nee, niet eensquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Betekent dat dat je vanavond iets heel leuks gaat doen, zoals een swingend concert bezoeken?
Niets aan de hand mensen! Doorlopen alstublieft.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Uh-oh... Mailtje van Havenschap Moerdijk
[..]
Leuk, maar inderdaad nog een eind weg. Je moet iets voor vanavond zoekenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, niet eens![]()
Ik heb wel kaarten gekocht voor binnenkort. Eerst stomen bij Lee "Scratch" Perry en achteraf nog even chillen bij deze meneer in de kleine zaal
Maar dat is pas 9 februari.
Dacht vanmiddag op de radio te horen dat het alweer uit wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Niets aan de hand mensen! Doorlopen alstublieft.
Klopt: Opnieuw brandje bij Chemie-Pack in Moerdijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Niets aan de hand mensen! Doorlopen alstublieft.
Oe! Dat is wel aanlokkelijk. Lee Perry iig. Andere moet ik nog luisteren. Ik ga eens iemand polsen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, niet eens![]()
Ik heb wel kaarten gekocht voor binnenkort. Eerst stomen bij Lee "Scratch" Perry en achteraf nog even chillen bij deze meneer in de kleine zaal
Maar dat is pas 9 februari.
Vanavond in de kleine zaal van Paradisoquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, maar inderdaad nog een eind weg. Je moet iets voor vanavond zoeken
Nou kijk aan, dat swingt wel lekker dus wat let je. Oh wacht, dat teengewricht. Zouden er geen zitplaatsen zijn?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanavond in de kleine zaal van Paradiso
Ik heb alleen al bijna twee dagen nauwelijks of niet schoenen aan gehad omdat ik last van een teengewricht heb.
Maar je oor is weer ok?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb alleen al bijna twee dagen nauwelijks of niet schoenen aan gehad omdat ik last van een teengewricht heb.
Het is vooral weer om binnen te blijven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die opmerking: andere telefoons kunnen wel zwemmen.quote:
Moah, het is toch echt wel een dansband, daar wil je niet bij zitten. Maar gelukkig draai ik al de hele dag muziek hier, op sokken dansen gaat nog best. Maar eens kijken of ik er vanavond nog uit wil. Tegen de tijd dat ik bij Paradiso aangekomen ben is het wel duidelijk of ik nog steeds teveel last heb van m'n teen of niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou kijk aan, dat swingt wel lekker dus wat let je. Oh wacht, dat teengewricht. Zouden er geen zitplaatsen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |