Remlof, ik weet bijna zeker dat wanneer je mij niet in het eggie een hand geschud zou hebben, ik een tijdje geleden al 48 uur aan mijn broek gehad zou hebben, mede op basis van die notes. Wees eens eerlijk, heb ik gelijk?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar we weten dat ze vaak subjectief zijn, dat houden we ook wel in ons achterhoofd om te beoordelen of bijvoorbeeld een banaanvraag al dan niet terecht is.
Het zijn dus echt niets meer dan aantekeningen die op zichzelf staand totaal geen consequenties hebben.
Dat denk ik serieus ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Remlof, ik weet bijna zeker dat wanneer je mij niet in het eggie een hand geschud zou hebben, ik een tijdje geleden al 48 uur aan mijn broek gehad zou hebben, mede op basis van die notes. Wees eens eerlijk, heb ik gelijk?
Ja, maar die staan buiten discussie omdat het niets anders dan subjectieve aantekeningen zijn. Discussie daarover is zinloos dus.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
Het gaat wel ergens over, over notes toch?
Ja. Mensen die je IRL kent zijn beter in te schatten qua hoe ze iets bedoelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Remlof, ik weet bijna zeker dat wanneer je mij niet in het eggie een hand geschud zou hebben, ik een tijdje geleden al 48 uur aan mijn broek gehad zou hebben, mede op basis van die notes. Wees eens eerlijk, heb ik gelijk?
Nou zinloos......,Het geeft aan dat subjectieve notes users kunnen maken en breken en daarmee zet je de deur open naar vriendjespolitiek en wordt sommige anderen een slot op de mond gezet, omdat veel van wat ze zeggen als stoken of heibel schoppen wordt gezien. Het is een manco van het systeem.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar die staan buiten discussie omdat het niets anders dan subjectieve aantekeningen zijn. Discussie daarover is zinloos dus.
En waarschijnlijk stond daarin; Pluspuntje voor Teun hoor, daar waar users elkaar in de haren vliegen probeert die goeie lobbes de boel weer te sussen! Chapeau!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet over, ik kreeg er eentje en daar heb ik het over.
Er stond in: Gertje aan Remlof: Wedden dat ie over deze note 300 posts gaat zeuren?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:59 schreef Jian het volgende:
[..]
En waarschijnlijk stond daarin; Pluspuntje voor Teun hoor, daar waar users elkaar in de haren vliegen probeert die goeie lobbes de boel weer te sussen! Chapeau!![]()
Jij komt er nog gunstig vanaf omdat je Remlof hebt ontmoet en hij jou beter weet in te schatten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou zinloos......,Het geeft aan dat subjectieve notes users kunnen maken en breken en daarmee zet je de deur open naar vriendjespolitiek en wordt sommige anderen een slot op de mond gezet, omdat veel van wat ze zeggen als stoken of heibel schoppen wordt gezien. Het is een manco van het systeem.
Ik ben gewoon commercieel aangelegd, als ik een euro per noot kreeg, had ik er zeker al duizenden gehad, positief of negatief, nu zie ik het alleen maar als monopoly-geld, tis een leuk spelletje, maar je hebt er verder geen klote aanquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij komt er nog gunstig vanaf omdat je Remlof hebt ontmoet en hij jou beter weet in te schatten.
Zeg Lies, heb je zin om eens langs te komen?![]()
![]()
Wat schuift het?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij komt er nog gunstig vanaf omdat je Remlof hebt ontmoet en hij jou beter weet in te schatten.
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er stond in: Gertje aan Remlof: Wedden dat ie over deze note 300 posts gaat zeuren?![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Je moet bij Cc en Noek zijn, die begonnen er in de vorige SC overquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er stond in: Gertje aan Remlof: Wedden dat ie over deze note 300 posts gaat zeuren?![]()
Opdat we dat niet vergeten...Die Relmof start gewoon zelf een relquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou terecht zijn, hij is de plaatser van het linkje
Het zijn gewoon die valse mutsen die je geweldig dwars zitten en ze hebben je toch elke keer weer op de kast Teunquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet bij Cc en Noek zijn, die begonnen er in de vorige SC over
ik ga om 20.30 toekomsthotel kijken denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:04 schreef Toverheks het volgende:
waar gaan we vanavond over zeuren??? kan ik me even geestelijk voor bereiden
Het was een test van hem, een functioneringstest voor Pietjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Opdat we dat niet vergeten...Die Relmof start gewoon zelf een rel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |