Het smaakt anders wel goed hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:41 schreef Elkouw het volgende:
Chinezen die naast bami en dergelijke ook nog eens een snackbar in hetzelfde pand runnen zijn nou ook niet echt je van het. Bami maken ze vaak van te voren klaar om het zo snel mogelijk te kunnen verkopen
"Wij westerlingen"quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Wij westerlingen houden van een open keuken zodat je de koks bezig kunt zien. Ik wel tenminste. Weet je zeker dat het goed zit.
Ach welnee, beledigend bedoel ik het helemaal niet. Ik bedoel het verschil in gebruiken en cultuur tussen de verschillende continenten...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:43 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
"Wij westerlingen"Spreek voor jezelf, dikke drol.
Dat kan natuurlijk. Om de klanten geen kou te laten vatten.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Er werd net gezegd door iemand dat het tegen de tocht was omdat de deur in de keuken open stond![]()
En jij hebt geconcludeerd dat een open keuken westers is en een gesloten keuken oosters?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach welnee, beledigend bedoel ik het helemaal niet. Ik bedoel het verschil in gebruiken en cultuur tussen de verschillende continenten...
Nee het ging om het luikjes danwel geen luikjes-systeem.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:20 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
En jij hebt geconcludeerd dat een open keuken westers is en een gesloten keuken oosters?
De smaakporitie?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:28 schreef Chinless het volgende:
heb je wel eens de smaakpolitie oid gezien? het is gewoon smering daar binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |