Good for you.quote:
Fransquote:
Wauwquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest hier wel ja
wat moet je er mee ? het enige wat je nodig hebt is of ze Engels kunnen, zo niet loop je naar de volgende.quote:
Mijn ma's inkomen is onder het gemiddelde van jouw ma wat onder het gemiddelde isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:42 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Wauw
Mijn ma's inkomen is al onder het gemiddelde
ik verdien ook onder modaal, kan in principe alles doen wat ik wil, zo lang je dat lukt heb je niks te klagen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mijn ma's inkomen is onder het gemiddelde van jouw ma wat onder het gemiddelde is
Mijn ma heeft geen inkomen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:42 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Wauw
Mijn ma's inkomen is al onder het gemiddelde
Ja, als alles voor je betaald wordt heb je geen recht op klagen neequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:44 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
ik verdien ook onder modaal, kan in principe alles doen wat ik wil, zo lang je dat lukt heb je niks te klagen.
Mijn ma heeft geen modaal inkomenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mijn ma's inkomen is onder het gemiddelde van jouw ma wat onder het gemiddelde is
Dan wordt het nog makkelijker idd... Maar ook dat moet ik daarvan doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, als alles voor je betaald wordt heb je geen recht op klagen nee
Ik at gisteren biefstukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:45 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Mijn ma heeft geen modaal inkomen(Minder dan modaal) En toch net lekker een lap biefstuk weggeslikt
Dat bedoel ik. Ik ben nu al aan het sparen voor over 2 jaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik at gisteren biefstuk
Maar hoe dan ook, je krijgt wel even je rijbewijs en een vakantie naar Engeland
Oke oke, maar voor mijn rijbewijs word al vanaf mijn geboorte geld appart gelegdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik at gisteren biefstuk
Maar hoe dan ook, je krijgt wel even je rijbewijs en een vakantie naar Engeland
Toen ik geboren was hadden mijn ouders het nog zwaarder dus dat kon niet, heb ook van mijn 13e tot mijn 16e met klotefolders gelopen om mijn scooter te kunnen betalen, ik kreeg toen maar ongeveer 30 euro per maandquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:47 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Oke oke, maar voor mijn rijbewijs word al vanaf mijn geboorte geld apart gelegd
Fijn is dat he? Als ik 16 word gaat die hele mik eruit, en je weet al wat ik dan ga doen:Pquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toen ik geboren was hadden mijn ouders het nog zwaarder dus dat kon niet, heb ook van mijn 13e tot mijn 16e met klotefolders gelopen om mijn scooter te kunnen betalen, ik kreeg toen maar ongeveer 30 euro per maand
Gelukkig verdien ik nu ongeveer per maand tegen de 400 euro
Voor mij ook, maar als 1 van je ouders opeens geen inkomen meer heeft, wordt dat geld voor andere dingen gebruikt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:47 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Oke oke, maar voor mijn rijbewijs word al vanaf mijn geboorte geld appart gelegd
Hoeveel ga je dan per uur verdienen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:50 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Fijn is dat he? Als ik 16 word gaat die hele mik eruit, en je weet al wat ik dan ga doen:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |