Geen idee, maar t is hoofdzakelijk een office pc, zit geen grafische kaart oid in.quote:
Ik had er eerst heel veel foto's op staan, maar vond het toch niet zo heel prettig en hou het nu overal bij diequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, met nogal duidelijke foto's
Dat trekt m'n pc echt nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:16 schreef Kluts het volgende:
In deel 3 kan je doden weer tot leven wekken. En op reis gaan. En andere beroepen echt uitvoeren zegmaar.
Ik heb tot huisdieren gespeeld. Verder ben ik niet gekomenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:16 schreef Kluts het volgende:
In deel 3 kan je doden weer tot leven wekken. En op reis gaan. En andere beroepen echt uitvoeren zegmaar.
Weet je 't zeker? Overal?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er eerst heel veel foto's op staan, maar vond het toch niet zo heel prettig en hou het nu overal bij die
De weg naar de stad staat bijna vol water en daarna is haar bezemhok aan de beurt verteld ze netquote:
Vast wel, succesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga eens kijken of kleine man nog leeft
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De weg naar de stad staat bijna vol water en daarna is haar bezemhok aan de beurt verteld ze net
Kluts neequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad dat ik dan mot kreeg met iemand, waar je dan mee kan vechten enzo.
Kwamen die gasten later terug om een drol voor je deur te leggen die ze in de vik staken, of je tuinkabouter te jatten, vuilnis omgooien. Heel sneaky, savonds.
Ja hij is net zijn moeder, niet kapot te krijgenquote:
Is het zo erg in Deventer ja?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De weg naar de stad staat bijna vol water en daarna is haar bezemhok aan de beurt verteld ze net
Gelukkig is Mrs. stbabylon in Oostenrijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het er gister nog met beetman over dat demtah onder water zou staan ja.quote:
Ik heb echt totaal geen nieuws gevolgdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het er gister nog met beetman over dat demtah onder water zou staan ja.
Hij heeft iets tegen Deventer, Zwolle he...quote:
Komt ze terug is dr woning in een zwembad veranderdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig is Mrs. stbabylon in Oostenrijk
Jij zei vikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |