Dan gaan ze ook dood, verdrinken ze, maar daar gaat een hoop geroep naar omstanders en hilariteit aan vooraf.quote:
Al een paar dagen toch?quote:
Je hebt lekkage?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Mooi, probleem opgelostquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt lekkage?MI van MissB die soppend door Deventer looptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Daar wilde ik ook nog naartoequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:05 schreef PeuRac het volgende:
Mn ouders zijn naar de vakantiebeurs geweest![]()
[..]
Je hebt lekkage?Zeg dat dat ze op moet houden met het geilen op .... (zelf invullen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Mn ouders zijn helemaal naar de klotequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wilde ik ook nog naartoeMisschien vrijdag.
Zeg 't d'r lekker zelfquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeg dat dat ze op moet houden met het geilen op .... (zelf invullen)
Kun je toch gewoon downloadenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Zo jammer dat ik deel 3 niet kan spelen. Ik loop steeds een pc achter ofzo
Wil deel 2 stiekem nog wel hebben.
na jouw verhaal ga ik het misschien wel halen voor de xbox.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt lekkage?Ik niet, ik zit niet aan de IJssel heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Die heb ik uitgespeeld op de oude XBOX, beetje zelfde idee, maar de sims is leuker.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog nooit Sims gespeeld![]()
Ik had wel The Playboy Mansion, volgens mensen leek die wel op de sims
Ik vond er al snel niks meer aan, was nog ff leuk nadat ik ontdekt had dat je ze sex kon laten hebben en die blokjes dan niet had.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Je pikt nieteens m'n dubbelzinnigheid opquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik niet, ik zit niet aan de IJssel he
cheatsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb ooit Sims 1 gespeeld maar jezus christus, wat was dat hard werken![]()
Daarna nooit meer aangeraakt.
Dat weet hij toch nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan maar toen kon ik de huizen niet uitbouwen, was beveiligd ofzo. Wel kut.quote:
Weet ikquote:
Annet welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig vooral die foto's maken. Zagen er allemaal hetzelfde uitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heb ik uitgespeeld op de oude XBOX, beetje zelfde idee, maar de sims is leuker.
Ja, dat dus. En met cheats vond ik er weer geen hol aanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
cheats
die lui zijn net echt, willen 's ochtends nooit naar het werk. staan ze te janken naast het bed en dan moeten ze nog eten en pissen en douchen en dan missen ze de auto en dan zijn ze ontslagen. of je doucht en eet niet 's ochtends en dan zijn ze weer goor, en als ze niet pissen voor je weggaat dan doen ze dat wel als ze terugkomen, in de tuin ofzo.
Was het zo ergquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn ouders zijn helemaal naar de kloteshit, moet ff mn perspas laten verlengen zie ik net
Jonkiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond er al snel niks meer aan, was nog ff leuk nadat ik ontdekt had dat je ze sex kon laten hebben en die blokjes dan niet had.
Maar toen was ik 16 ofso
Ik heb toch echt nog nooit in de tuin staan pissenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
cheats
die lui zijn net echt, willen 's ochtends nooit naar het werk. staan ze te janken naast het bed en dan moeten ze nog eten en pissen en douchen en dan missen ze de auto en dan zijn ze ontslagen. of je doucht en eet niet 's ochtends en dan zijn ze weer goor, en als ze niet pissen voor je weggaat dan doen ze dat wel als ze terugkomen, in de tuin ofzo.
Ook wel eens gehad dat ik dan mot kreeg met iemand, waar je dan mee kan vechten enzo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
cheats
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad dat ik dan mot kreeg met iemand, waar je dan mee kan vechten enzo.
Kwamen die gasten later terug om een drol voor je deur te leggen die ze in de vik staken, of je tuinkabouter te jatten, vuilnis omgooien. Heel sneaky, savonds.
I know!quote:
volgens mij scheel ik maar een paar jaar met jouquote:
3quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgens mij scheel ik maar een paar jaar met jou
Dat is dan wel geinig, is t ook voor de PS3 te krijgen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad dat ik dan mot kreeg met iemand, waar je dan mee kan vechten enzo.
Kwamen die gasten later terug om een drol voor je deur te leggen die ze in de vik staken, of je tuinkabouter te jatten, vuilnis omgooien. Heel sneaky, savonds.
Ooit 1x gelukt om een baby in Sims 1 tot kind te krijgen, wat een hel was dat, heeft 3 banen gekost, maar goed, toen was het ook gelukt. Toen ging het kind niet naar school en werd het meegenomen door child services. Daarna nooit meer aan geraakt $@%@#%#@spelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
cheats
quote:
Nee, maar de sims is op de console helemaal niet leuk. Althans, wat ik ervan ken. Is gewoon een pcgame.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dan wel geinig, is t ook voor de PS3 te krijgen?
Oh, het was heel makkelijk om al je Sims af te laten fikkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
Het spannendste wat ik heb meegemaakt met The Sims is dat de pan op het fornuis in de fik vloog en het vrouwtje dat de brand ging blussen ook vlam vatte en dus dood ging
Ik had op een gegeven moment drie graven in de tuinquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
Het spannendste wat ik heb meegemaakt met The Sims is dat de pan op het fornuis in de fik vloog en het vrouwtje dat de brand ging blussen ook vlam vatte en dus dood ging
Briljantquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ooit 1x gelukt om een baby in Sims 1 tot kind te krijgen, wat een hel was dat, heeft 3 banen gekost, maar goed, toen was het ook gelukt. Toen ging het kind niet naar school en werd het meegenomen door child services. Daarna nooit meer aan geraakt $@%@#%#@spel
Wel tof dat de klusjesman in mijn huis dood ging en daarna als spook alle klusjes deed, gratis
Je kon in deel 2 ook ontvoerd worden door Aliens en ongeacht of je een man of vrouw was, je kon dan zwanger terugkomen en een alienkind krijgen. Groen, met van die zwarte ogen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
Ik speelde bijna nooit, ik bouwde alleenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, het was heel makkelijk om al je Sims af te laten fikken
Ik had toen idd ook een graf in de tuin, gingen ze rouwen en zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had op een gegeven moment drie graven in de tuinMet een hekje eromheen en allemaal bloemetjes enzo.
sowieso kan jij rustig voor 23-24 doorgaan, dus je hebt niet te klagenquote:
Ja, kloptquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kon in deel 2 ook ontvoerd worden door Aliens en ongeacht of je een man of vrouw was, je kon dan zwanger terugkomen en een alienkind krijgen. Groen, met van die zwarte ogen.
kon je t graf ook om laten ploegen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik speelde bijna nooit, ik bouwde alleen
[..]
Ik had toen idd ook een graf in de tuin, gingen ze rouwen en zo
Dat scheelt wel weer ja. Thank god.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
sowieso kan jij rustig voor 23-24 doorgaan, dus je hebt niet te klagen
Daar wil ik bewijs vanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
sowieso kan jij rustig voor 23-24 doorgaan, dus je hebt niet te klagen
hmm, dat gaat mijn pc niet trekken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar de sims is op de console helemaal niet leuk. Althans, wat ik ervan ken. Is gewoon een pcgame.
Geen ideequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kon je t graf ook om laten ploegen?
ze heeft een FoBoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Das nog geen bewijs! Pas als ik de stand van de tepels tov de navel gezien heb kan ik een goede inschatting maken.quote:
Wat heb je?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat gaat mijn pc niet trekken.
En dat zou ik niet zeggen als ik mn herinnering er naast legquote:
Geen idee, maar t is hoofdzakelijk een office pc, zit geen grafische kaart oid in.quote:
Ik had er eerst heel veel foto's op staan, maar vond het toch niet zo heel prettig en hou het nu overal bij diequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, met nogal duidelijke foto's
Dat trekt m'n pc echt nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:16 schreef Kluts het volgende:
In deel 3 kan je doden weer tot leven wekken. En op reis gaan. En andere beroepen echt uitvoeren zegmaar.
Ik heb tot huisdieren gespeeld. Verder ben ik niet gekomenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:16 schreef Kluts het volgende:
In deel 3 kan je doden weer tot leven wekken. En op reis gaan. En andere beroepen echt uitvoeren zegmaar.
Weet je 't zeker? Overal?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er eerst heel veel foto's op staan, maar vond het toch niet zo heel prettig en hou het nu overal bij die
De weg naar de stad staat bijna vol water en daarna is haar bezemhok aan de beurt verteld ze netquote:
Vast wel, succesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga eens kijken of kleine man nog leeft
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De weg naar de stad staat bijna vol water en daarna is haar bezemhok aan de beurt verteld ze net
Kluts neequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja hij is net zijn moeder, niet kapot te krijgenquote:
Is het zo erg in Deventer ja?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De weg naar de stad staat bijna vol water en daarna is haar bezemhok aan de beurt verteld ze net
Gelukkig is Mrs. stbabylon in Oostenrijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het er gister nog met beetman over dat demtah onder water zou staan ja.quote:
Ik heb echt totaal geen nieuws gevolgdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het er gister nog met beetman over dat demtah onder water zou staan ja.
Hij heeft iets tegen Deventer, Zwolle he...quote:
Komt ze terug is dr woning in een zwembad veranderdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig is Mrs. stbabylon in Oostenrijk
Jij zei vikquote:
Ja, waarom denk je dat ik zo reageer?quote:
Blijkbaar.quote:
Ja ik ben er ook nog steeds helemaal kapot vanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ik zo reageer?
Sorry schat, maar bijna iedereen in Overijssel heeft iets tegen Deventerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft iets tegen Deventer, Zwolle he...
Minpuntje dit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook nog steeds helemaal kapot van
Deventer is gewoon een tyfusstad.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry schat, maar bijna iedereen in Overijssel heeft iets tegen Deventer
Hmmm, spannendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Nijmegen ook geloof ik
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch pas in maart.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt ze terug is dr woning in een zwembad veranderd
Wat is er zo slecht aan Deventer?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
We houden nog wel van jequote:
Ikkequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
Nou vooruit, wie biedt mij onderdak?
Zie sigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
Nou vooruit, wie biedt mij onderdak?
Bag ladiesquote:
Het centrum is kut, de huizen zijn enorm verpauperd (enkele uitzonderingen daargelaten) en het is gewoon een kutstadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is er zo slecht aan Deventer?
Ik vind het er wel leuk. Vooral als ik verdwaald bij MissB door de wijk rij ruim een kwartier om dan te ontdekken dat ik letterlijk een kwartier rondjes om dr huis heb gereden
Dat is niet handigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is er zo slecht aan Deventer?
Ik vind het er wel leuk. Vooral als ik verdwaald bij MissB door de wijk rij ruim een kwartier om dan te ontdekken dat ik letterlijk een kwartier rondjes om dr huis heb gereden
Ach het scheelt dat ie niet meer in een autostoeltje hoeftquote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach het scheelt dat ie niet meer in een autostoeltje hoeft
Gaan we gewoon in onze auto's leven.quote:
Mn ouders gaan van de zomer 4wkn vanuit de camper levenquote:
Ik ook, was er zelfs al een keer naartoe gereden. Achter MissB aan that isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet handighad op Google Maps al gezien waar ik moest zijn
Ach ja, ik kom uit een gehucht, dus dan is deventer nogal snel beter hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
goed zo, kom maar voor mij op
Roadtrip!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we gewoon in onze auto's leven.
Tent achterin. Katten, hond, biggel, snotapen erbij.
Lijkt me beregezellig.
Overigens wachten we dan wel even tot halverwege de lente op zn vroegst
Ja, de binnenstad valt mee. Maar dat compenseert dat kutvolk en die pauperheid over het algemeen niet.quote:
Zwolle is nog beterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja, ik kom uit een gehucht, dus dan is deventer nogal snel beter he
Niet te ver want geld voor benzine hebben we niet hequote:
De manier waarop zij me liet rijden zou ik ook niet kunnen reproducerenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook, was er zelfs al een keer naartoe gereden. Achter MissB aan that is
Ja eens!quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet te ver want geld voor benzine hebben we niet he
Ik ben al ziekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja eens!
Volgensmij ga ik ziek worden, verklaart wel waarom ik me al 3 dagen klote voel..
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De manier waarop zij me liet rijden zou ik ook niet kunnen reproduceren
Vind Zwolle helemaal niks want daar ben ik een keer flink verdwaald toen de tomtom er mee stopte.quote:
Met een omweg ook al is de normale weg sneller?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De manier waarop zij me liet rijden zou ik ook niet kunnen reproduceren
Je mag je bed wel in het verdeel station van de stadsverwarming hier in de flat zetten? Daar komt water met 95 graden binnenquote:
Nou er woont een hoop tuig hoor, maar goed, dat woont zowat overal wel hequote:
niet de dop?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
hebben we het nu over deventer? dan ga ik wel mn schoenen poetsen ofzo.
Hoe ver komen jullie autotjes met een volle tank dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rondje Deventer wordt het dan
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
hebben we het nu over deventer? dan ga ik wel mn schoenen poetsen ofzo.
Ik vind de binnenstad nu ook niet zo geweldigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, de binnenstad valt mee. Maar dat compenseert dat kutvolk en die pauperheid over het algemeen niet.
Oh wel een eind hoor, geen idee hoe ver precies eigenlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe ver komen jullie autotjes met een volle tank dan?
Vanaf t tankstation? Rechts, rechts, links, links? Maar ik weet t dus niet meer zekerquote:
ik betwijfel of dat genoeg isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag je bed wel in het verdeel station van de stadsverwarming hier in de flat zetten? Daar komt water met 95 graden binnen
Ja, het is de schuld van Zwolle dat jij de weg niet kan vindenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind Zwolle helemaal niks want daar ben ik een keer flink verdwaald toen de tomtom er mee stopte.
Ik welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:07 schreef missbehavin het volgende:
Ik kom ook niet verder dan de binnenstadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou er woont een hoop tuig hoor, maar goed, dat woont zowat overal wel he
Ehm nee, bijna goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanaf t tankstation? Rechts, rechts, links, links? Maar ik weet t dus niet meer zeker
Waarschijnlijk verder dan ik op 47 literquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volle tank ongeveer 460 kmquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar zitten best leuke straatjes in en zulks. En oud centrum, dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de binnenstad nu ook niet zo geweldig
Ik haal 600+ op 45 literquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verder dan ik op 47 liter(dat is maximaal 450 km)
Precies, want ik verdwaal nooit aangezien ik een man ben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is de schuld van Zwolle dat jij de weg niet kan vindenGrapjas.
TomTomquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind Zwolle helemaal niks want daar ben ik een keer flink verdwaald toen de tomtom er mee stopte.
Ik verdwaal altijd en overalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, want ik verdwaal nooit aangezien ik een man ben.
Als ik verdwaal dan is een plaats gewoon niet logisch ingedeeld
Met de Swift?quote:
Moet je eens in Apeldoorn gaan rondrijden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei: Dat ben ik, ook al voel ik me klotequote:
Mja, Deventer doet echt niks voor mijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar zitten best leuke straatjes in en zulks. En oud centrum, dat is wel leuk.
Heb er 5 jaar gewoond.
Of Veenendaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet je eens in Apeldoorn gaan rondrijden.
Maar mijn auto staat dan ook niet meer op de lijn als het licht weer oranje wordtquote:
Ben je een wijf of zo?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is leuk hoorquote:
Ja, ex-clubgenoten snapten er ook geen tering van.. Mijn 1.3tje doet dat gewoon maar evenquote:
Apeldoorn is echt een doolhof iddquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wij reden voor het werk toen met alleen tom tom in de auto, was ook geen probleem dat hij ermee stopte, maar niet als je in een nieuwbouw wijk moet zijn die ook nog niet op het informatiebord staatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
TomTom
Echt serieus, leer kaart lezen. Dan verdwaal je nooit meer.
Bijkomend voordeel een stratenboek kost minder dan 2 tientjes en de kaarten aan het begin van elke gemeente zijn gratis.
Ik vond Apeldoorn wel makkelijk an sich hoor..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ooit folders gelopen in een wijk waarvan ik bepaalde nummers nooit heb kunnen vinden.quote:
Veenendaal is ergerquote:
Bepaalde wijken niet. En qua infrastructuur is het sowieso matig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond Apeldoorn wel makkelijk an sich hoor..
Oohquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:32 schreef stbabylon het volgende:
Jij zit aan de Hollandse IJssel. Dat is iets anders.
Ach ik moest altijd wel lachen als ik een vriend belde dat ik weer eens verdwaald rondreed ergens.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lopend of met de fiets is geen probleem, maar met de auto vind ik het minder tof.
Je reed auto op de TomTom, dan ben je sowieso een nepman.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb TomTom alleen als back-up, als ik de weg ff kwijt zou zijn, in de praktijk nog nooit nodig gehad. Als ik ergens 1x zelf heen ben gereden, vergeet ik het nooit meer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wij reden voor het werk toen met alleen tom tom in de auto, was ook geen probleem dat hij ermee stopte, maar niet als je in een nieuwbouw wijk moet zijn die ook nog niet op het informatiebord staat
Wageningenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veenendaal is ergerOverigens wordt je van Wageningen ook niet vrolijk
Moet je tegenwoordig eens in het centrum van Den Haag komen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veenendaal is ergerOverigens wordt je van Wageningen ook niet vrolijk
Scheelt, ik hoefde meestal alleen vanuit Dieren/Zutphen 't centrum in en er weer uit na een paar uur..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bepaalde wijken niet. En qua infrastructuur is het sowieso matig.
Utrecht is dan net zo erg. Sowieso zijn centra een ramp. Muv Rotterdam misschien, maar dat is een kut stadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig eens in het centrum van Den Haag komen.
Is allemaal eenrichting geworden.
Zat de hele dag op de weg, maar geen vaste routes. En pickups, duurt het te lang als je op de kaart je route moet gaan uitstippelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je reed auto op de TomTom, dan ben je sowieso een nepman.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ooit folders gelopen in een wijk waarvan ik bepaalde nummers nooit heb kunnen vinden.
En ik heb 14 jaar in die wijk gewoond.
Google Maps is echt super betrouwbaar! Plus je kan nu met streetview de route alvast kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Overigens WEIGER ik een tomtom of wat voor navigatie dan ook te nemen.
Ik heb een kaart in de auto en verder infoborden![]()
De routeplanner van de ANWB gebruik ik ook niet want die is niet te vertrouwen
Google Maps werkt fantastischquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een TomTom maar geen autoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Het centrum van Enschede is geen ramp hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Utrecht is dan net zo erg. Sowieso zijn centra een ramp. Muv Rotterdam misschien, maar dat is een kut stad
Heb voor een groot vervoersbedrijf gewerkt, en dan moest je 's morgens een rondkijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Utrecht is dan net zo erg. Sowieso zijn centra een ramp. Muv Rotterdam misschien, maar dat is een kut stad
Vind ik nog wel meevallen, met de single kan je goed rondkomen, op t juiste moment afbuigen het centrum in, werkt prima.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het centrum van Enschede is geen ramp hoor
Heb voor albert gereden en kreeg altijd de auto zonder navigatie, omdat ik het toch niet nodig hadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zat de hele dag op de weg, maar geen vaste routes. En pickups, duurt het te lang als je op de kaart je route moet gaan uitstippelen.
Ik wilde ook nooit naar Den Haag, nu nogsteeds niet, met de bus..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb voor een groot vervoersbedrijf gewerkt, en dan moest je 's morgens een rondkijken.
Je kon aan de gezichten al zien wie er naar Den Haag mocht
4,5 jaar gechauffeurdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb voor een groot vervoersbedrijf gewerkt, en dan moest je 's morgens een rondkijken.
Je kon aan de gezichten al zien wie er naar Den Haag mocht
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Google Maps is echt super betrouwbaar! Plus je kan nu met streetview de route alvast kijken
Dat gebruik dan ook wel vaak. Voornamelijk om te kijken in welke wijk ik moet zijn. Ik rij gewoon op goed geluk naar een plaats toe. En kom ik er niet uit dan ga ik hulplijnen bellen. Meestal houden die na 5 minuten wel op met lachenquote:
Dat dus, plus dat je na een tijd elke weg kent en je dus veel sneller kan rekenen en dus rijden dan zo'n apparaat. Als er per ongeluk een straat is afgesloten kan je daar makkelijk op anticiperen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb voor albert gereden en kreeg altijd de auto zonder navigatie, omdat ik het toch niet nodig hadkaartlezen ging bij mij een stuk sneller dan navigatie instellen.
M'n vader is bezorger en werkt ook zonder TomTom. Tegen de tijd dat hij dat ding heeft ingesteld had hij er al kunnen zijn, een kaart werkt dan sneller.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus, plus dat je na een tijd elke weg kent en je dus veel sneller kan rekenen en dus rijden dan zo'n apparaat. Als er per ongeluk een straat is afgesloten kan je daar makkelijk op anticiperen.
Ik kan veel adressen ook aan m'n vader vragenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader is bezorger en werkt ook zonder TomTom. Tegen de tijd dat hij dat ding heeft ingesteld had hij er al kunnen zijn, een kaart werkt dan sneller.
Maar die kreeg dan gewoon 's morgens een vaste route mee neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader is bezorger en werkt ook zonder TomTom. Tegen de tijd dat hij dat ding heeft ingesteld had hij er al kunnen zijn, een kaart werkt dan sneller.
Whut?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn moeder was taxichauffeur in omgeving Rotterdam.
Ging ik een keer met haar naar Rotterdam, nam ze een verkeerde afslag. Ging ze mn oom bellen: Rene ze hebben de Brienenoordbrug weggehaald![]()
![]()
Nee echt? Taxipas inleverenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn moeder was taxichauffeur in omgeving Rotterdam.
Ging ik een keer met haar naar Rotterdam, nam ze een verkeerde afslag. Ging ze mn oom bellen: Rene ze hebben de Brienenoordbrug weggehaald
Nadeel van een tomtom (vind ik) is dat je er niks van leert. Vroeger wisten taxichauffeurs de weg, tegenwoordig vertrouwen ze blind op zo'n tomtom.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar die kreeg dan gewoon 's morgens een vaste route mee neem ik aan?
Ik kreeg gewoon op het moment zelf het nieuwe adres door. En dan vind ik een Tom tom een stuk sneller werken.
Echt niet, in het begin misschien wel, maar na een tijdje merk je dat je het zelf veel sneller kan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon op het moment zelf het nieuwe adres door. En dan vind ik een Tom tom een stuk sneller werken.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nadeel van een tomtom (vind ik) is dat je er niks van leert. Vroeger wisten taxichauffeurs de weg, tegenwoordig vertrouwen ze blind op zo'n tomtom.
Kon ze ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee echt? Taxipas inleverenals taxi chauffeur hoor je na een X-aantal jaren je hele gebied te kunnen dromen:N
Klopt, vorige werkgever daar had ik een vast gebied waarin ik werkte, na enkele weken gebruikte ik de Tom steeds minder en deed alles uit m'n hoofd..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt niet, in het begin misschien wel, maar na een tijdje merk je dat je het zelf veel sneller kan.
Dan is het nog makkelijk om er weer terug op te komen.. Dat scheelt..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kon ze ook![]()
Maar ze zat te kleppen met mij ipv op te letten. Geloof afslag feyenoord gepakt dan ga je voor de brug eraf ofzo
Ja ben ik met je eens als je veelal in hetzelfde gebied zit, maar dat zat ik niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt niet, in het begin misschien wel, maar na een tijdje merk je dat je het zelf veel sneller kan.
Die route bepaalt hij zelf, en tussendoor pikt hij weer ergens wat op.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mócht em niet eens gebruiken tijdens het chauffeuren. Uiteraard net die ene keer dat ik het wel deed en mn route niet had voorbereid, stopte die er midden in een wijk in A'dam mee, geen idee waar ik was en ik moest naar een adres in Den Haag welke ik niet kendequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, vorige werkgever daar had ik een vast gebied waarin ik werkte, na enkele weken gebruikte ik de Tom steeds minder en deed alles uit m'n hoofd..
Oepsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest met rijlessen met de tomtom rijden, kans dat ik met examen ook ermee moest rijden namelijk.
Mn instructeur: Oh god ik hoop dat ie jou niet op de tomtom laat rijden, dan haal je het niet![]()
dus reed ik de eerste keer examen maar gewoon door rood![]()
Was het ook. Maar toch hebben wij ons rotgelachen. Jaren later nog voor dr voeten gegooidquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan is het nog makkelijk om er weer terug op te komen.. Dat scheelt..
Asterdam uit is niet zo'n ramp, richting Den Haag ook niet.. Alleen in Den Haag.. ja dag..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mócht em niet eens gebruiken tijdens het chauffeuren. Uiteraard net die ene keer dat ik het wel deed en mn route niet had voorbereid, stopte die er midden in een wijk in A'dam mee, geen idee waar ik was en ik moest naar een adres in Den Haag welke ik niet kende![]()
Toen met schaamrood op mn kaken naar de planning moeten bellen of ze een route voor me wilde opzoeken en doorbellen
Dat had ik ook, klanten die ineens een adres er tussendoor gooien, dan hup stratenboek uit de tas, ff spieken en rijdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens als je veelal in hetzelfde gebied zit, maar dat zat ik niet.
Zat in heel nederland, belgie en een stuk van duitsland en elke dag verschillend.
En dan weet ik echt niet elke straatnaam uit mijn hoofd.
Vaak aan de hand van postcode wel welk gebied je moet zijn.
Maar vind een tom tom dan wel heel handig.
M'n instructeur zei tegen mij dat ik met afrijden of een clusteropdracht kreeg of een route met de TomTom en ik zou dan maar voor de TomTom kiezen want als er werd gezegd: tweede links, driekwart op de rotonde, na de benzinepomp rechts dan was ik het gelijk vergeten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest met rijlessen met de tomtom rijden, kans dat ik met examen ook ermee moest rijden namelijk.
Mn instructeur: Oh god ik hoop dat ie jou niet op de tomtom laat rijden, dan haal je het niet![]()
dus reed ik de eerste keer examen maar gewoon door rood![]()
Ik wist niet waar in A'dam ik zatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Asterdam uit is niet zo'n ramp, richting Den Haag ook niet.. Alleen in Den Haag.. ja dag..
Zenuwenquote:
Ja en dan vind ik een tomtom dus makkelijker, hoef ik niet onder het rijden het stratenboek te pakken en dingen op te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat had ik ook, klanten die ineens een adres er tussendoor gooien, dan hup stratenboek uit de tas, ff spieken en rijden
Sowieso onder het rijden spullen zoeken/pakkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en dan vind ik een tomtom dus makkelijker, hoef ik niet onder het rijden het stratenboek te pakken en dingen op te gaan zoeken.
En je rijdt inmiddels hoe lang?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zenuwen![]()
En ik vond het al heel wat dat ik mn theorie in 1 keer had gehaald. Terwijl ik een zware kaakontsteking had, verging van de pijn, ibu at alsof het M&M's waren en antbioticakuur
Bij ons was het tomtom, cluster of rij maar naar ...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n instructeur zei tegen mij dat ik met afrijden of een clusteropdracht kreeg of een route met de TomTom en ik zou dan maar voor de TomTom kiezen want als er werd gezegd: tweede links, driekwart op de rotonde, na de benzinepomp rechts dan was ik het gelijk vergeten.
Eerst kijken en dan rijden stond er ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en dan vind ik een tomtom dus makkelijker, hoef ik niet onder het rijden het stratenboek te pakken en dingen op te gaan zoeken.
Ja klopt, heb ik ook een hekel aan, maar wij kregen dus onder het rijden ineens een pickup tussendoor ofzo, en dan vind ik ff de postcode in de tomtom invoeren makkelijker dan het stratenboek erbij pakken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso onder het rijden spullen zoeken/pakken
Rijbewijs gehaald 03 -06 -2009quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En je rijdt inmiddels hoe lang?
Ik kan die opdrachten trouwens niet van m'n rijlessen, ook niet met de busquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij ons was het tomtom, cluster of rij maar naar ...
Ik moest naar de Hema rijden, Hema zit naast mn kroeg, de route die ik als eerste wist toen ik 3 jaar geleden in Emmen kwam wonen
Hoeveel km's heb je gemaakt sindsdien?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rijbewijs gehaald 03 -06 -2009![]()
Aww toe vraag nu even hoeveel kilometers ik al heb gemaakt ongeveer in die tijd
Nou, vertel het eens meidquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan die opdrachten trouwens niet van m'n rijlessen, ook niet met de bus![]()
Gewoon aanwijzingen volgen van instructeur of examinator, en als ie z'n muil hield de doorgaande weg volgen
Is om te kijken of je ook zelfstandig kan rijdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon aanwijzingen volgen van instructeur of examinator, en als ie z'n muil hield de doorgaande weg volgen
dat gaat prima hoor, fokken/facebook/whatever onder het rijdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso onder het rijden spullen zoeken/pakken
Alleen in de file of voor t verkeerslichtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat gaat prima hoor, fokken/facebook/whatever onder het rijden
en met 127 op de cruise control op de snelwegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen in de file of voor t verkeerslicht
Laat me, daar ben ik Rotterdammer voorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ken
En ik ook. Rijbewijs sinds juni 2007
Ik had het wel, maar mijn rij-examen stelde niet zoveel voor, de examinator was te laatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hallo, Stadsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wij reden voor het werk toen met alleen tom tom in de auto, was ook geen probleem dat hij ermee stopte, maar niet als je in een nieuwbouw wijk moet zijn die ook nog niet op het informatiebord staat
mei '97, best lang terug dus alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ssstquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en met 127 op de cruise control op de snelweg
Puur privé of ook zakelijk?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hallo, Stads
[..]
mei '97, best lang terug dus al
Sindsdien kilometertje of 200.000 gereden denk ik zo.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoeveel km's heb je gemaakt sindsdien?
Precieze aantallen weet ik nietquote:
Rotterdamsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat me, daar ben ik Rotterdammer voor![]()
Huppel haalde haar Rijbewijs toen ik uit lag te roezen van m'n verjaardag
Ik hoefde uiteindelijk geen van allen te doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij ons was het tomtom, cluster of rij maar naar ...
Ik moest naar de Hema rijden, Hema zit naast mn kroeg, de route die ik als eerste wist toen ik 3 jaar geleden in Emmen kwam wonen
quote:
Ik ben naar een supermarkt gereden, auto geparkeerd, hij ging sigaretten halen(!) een rookte toen we terug redenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoefde uiteindelijk geen van allen te doenPaar minuten door een woonwijk, even het industrieterrein over, stukje snelweg, en toen mocht ik weer terug. En geslaagd. Die man was gek.
Jij natuurlijk met de zenuwen in je schoenen terug.. "oh kut, ik ben nu al gezakt!"quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Rotterdams
En ik had dus ook geen stom TomTom/Cluster/Rij maar naar examen.
Gewoon: hier links, daar rechts, mond houden is doorrijden.
Overigens vroeg mijn examinator wel na 10 minuten of ik wist hoe ik bij het CBR terug kwam. Dat vond ik wat vroegBleek dat hij toen al genoeg gezien had, ik was met vlag en wimpel geslaagd
Ik dacht: het is of HEEL goed, of echt HEEL slecht.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij natuurlijk met de zenuwen in je schoenen terug.. "oh kut, ik ben nu al gezakt!"
Ik vind 200.000 persoonlijk nog wel meevallen voor 14 jaar.. Ik zit daar ver overheen met 8 jaar rijbewijsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
60% prive, 40% zakelijk. Ben 1,5 jaar koerier geweest.
Jij bent beroepschauffeur..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind 200.000 persoonlijk nog wel meevallen voor 14 jaar.. Ik zit daar ver overheen met 8 jaar rijbewijs
Ik ook wel, denk dat jij nog wel véél meer hebt gereden, ik zat na 4 jaar al op 200.000km.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind 200.000 persoonlijk nog wel meevallen voor 14 jaar.. Ik zit daar ver overheen met 8 jaar rijbewijs
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik doe m'n best!
Heb net voor t eerst vandaag iets gegeten
Ik zit na anderhalf jaar al bijna op de helft, al kan het makkelijk dat ik er al over benquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Netjes welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik dacht: het is of HEEL goed, of echt HEEL slecht.
Laat ik nu iig maar flink m'n best doen, dan haal ik het misschien nog.
Die examinator zei maar 1 ding tegen mijn instructeur: "Kijk. Die meid weet hoe het werkt."
En toen mocht ik mijn rijbewijs ophalen
Ja bij mij ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij natuurlijk met de zenuwen in je schoenen terug.. "oh kut, ik ben nu al gezakt!"
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
hier ook weird..
Instructeur belde op, als jij morgen je theorie kan hebben, kan je volgende week afrijden. (had net 11 lessen gehad). Dus ik cbr bellen.. is er ergens nog ruimte? Leiden? ok, schrijf mij in.. naar de bieb, hadden ze nog zo een 600 vragen boekje.
dus theorie gehaald, tijdens het examen op zaterdag morgen 1 april om 9 uur.. die man liep nog half te slapen geloof ik.. dacht dat hij een grap maakte..maar al met al maar 12 lessen gehad
en na mn examen nog 2 omdat ik mezelf niet vertrouwde
Ik in totaal 12 jaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er anderhalf jaar over gedaan
LOLquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
hier ook weird..
Instructeur belde op, als jij morgen je theorie kan hebben, kan je volgende week afrijden. (had net 11 lessen gehad). Dus ik cbr bellen.. is er ergens nog ruimte? Leiden? ok, schrijf mij in.. naar de bieb, hadden ze nog zo een 600 vragen boekje.
dus theorie gehaald, tijdens het examen op zaterdag morgen 1 april om 9 uur.. die man liep nog half te slapen geloof ik.. dacht dat hij een grap maakte..maar al met al maar 12 lessen gehad
quote:
Wowquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
hier ook weird..
verschillende instructeurs is sowieso fijn merkte ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:03 schreef Yuki het volgende:
[..]![]()
[..]
Wow
Mijn eerste instructeur verklaarde me voor gek dat ik een lespakket nam van "maar" 40 uur. Dat zou ik nooit halen.
Nou, echt wel dus
Met dank aan een andere instructeur, trouwens
Ja nu wil ik het wel weten natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zal maar niet zeggen hoe vaak ik heb moeten afrijden voor de auto en daarna de vrachtwagen
Ik had zo'n 80% van de tijd een vaste instructeur. Alleen eerste lessen niet, want toen wisselde hij af met die noob die beweerde dat ik het niet zou halenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
verschillende instructeurs is sowieso fijn merkte ik
SPILL!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zal maar niet zeggen hoe vaak ik heb moeten afrijden voor de auto en daarna de vrachtwagen
Personenauto 4 keerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nu wil ik het wel weten natuurlijk
Serieus?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Personenauto 4 keer![]()
Vrachtwagen 5 keer..![]()
Bus overigens in 1 keer
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Personenauto 4 keer![]()
Vrachtwagen 5 keer..![]()
Bus overigens in 1 keer
IK HEB EEN BAANquote:
Dat dus, theorie ook zonder leren, onder t motto, de week erna kan t ook nog, leer ik tussendoor wel. Had 1 foutquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zowel theorie als praktijk voor personenauto in 1 keer
Was ook niet omdat ik het niet kon, in tegendeel juist.. Maar ik wilde te graag, dus was altijd te gehaastquote:
Ik had wel geleerd. Ik vond het namelijk nogal veel geld, dat theorie-examenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus, theorie ook zonder leren, onder t motto, de week erna kan t ook nog, leer ik tussendoor wel. Had 1 fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |