Oh, het was heel makkelijk om al je Sims af te laten fikkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
Het spannendste wat ik heb meegemaakt met The Sims is dat de pan op het fornuis in de fik vloog en het vrouwtje dat de brand ging blussen ook vlam vatte en dus dood ging
Ik had op een gegeven moment drie graven in de tuinquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
Het spannendste wat ik heb meegemaakt met The Sims is dat de pan op het fornuis in de fik vloog en het vrouwtje dat de brand ging blussen ook vlam vatte en dus dood ging
Briljantquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ooit 1x gelukt om een baby in Sims 1 tot kind te krijgen, wat een hel was dat, heeft 3 banen gekost, maar goed, toen was het ook gelukt. Toen ging het kind niet naar school en werd het meegenomen door child services. Daarna nooit meer aan geraakt $@%@#%#@spel
Wel tof dat de klusjesman in mijn huis dood ging en daarna als spook alle klusjes deed, gratis
Je kon in deel 2 ook ontvoerd worden door Aliens en ongeacht of je een man of vrouw was, je kon dan zwanger terugkomen en een alienkind krijgen. Groen, met van die zwarte ogen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
Ik speelde bijna nooit, ik bouwde alleenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, het was heel makkelijk om al je Sims af te laten fikken
Ik had toen idd ook een graf in de tuin, gingen ze rouwen en zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had op een gegeven moment drie graven in de tuinMet een hekje eromheen en allemaal bloemetjes enzo.
sowieso kan jij rustig voor 23-24 doorgaan, dus je hebt niet te klagenquote:
Ja, kloptquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kon in deel 2 ook ontvoerd worden door Aliens en ongeacht of je een man of vrouw was, je kon dan zwanger terugkomen en een alienkind krijgen. Groen, met van die zwarte ogen.
kon je t graf ook om laten ploegen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik speelde bijna nooit, ik bouwde alleen
[..]
Ik had toen idd ook een graf in de tuin, gingen ze rouwen en zo
Dat scheelt wel weer ja. Thank god.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
sowieso kan jij rustig voor 23-24 doorgaan, dus je hebt niet te klagen
Daar wil ik bewijs vanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
sowieso kan jij rustig voor 23-24 doorgaan, dus je hebt niet te klagen
hmm, dat gaat mijn pc niet trekken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar de sims is op de console helemaal niet leuk. Althans, wat ik ervan ken. Is gewoon een pcgame.
Geen ideequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kon je t graf ook om laten ploegen?
ze heeft een FoBoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Das nog geen bewijs! Pas als ik de stand van de tepels tov de navel gezien heb kan ik een goede inschatting maken.quote:
Wat heb je?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat gaat mijn pc niet trekken.
En dat zou ik niet zeggen als ik mn herinnering er naast legquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |