Gaat toch eigenlijk nergens over....quote:Op maandag 17 januari 2011 15:37 schreef tony_clifton- het volgende:
Apple -6% op nieuws dat Jobs terug ziek is...
Ja, 20% van de nasdaq100 geloof ik...quote:
Nooit een bullmarkt shorten. Zoiets kan nog héél lang doorgaan. Misschien nog wel 2 jaar tot nieuwe hoogten. Het kan morgen ook 'klappen', maar dat zegt dus niks.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:07 schreef Blandigan het volgende:
Ik denk elke dag: wanneer klapt het.....en dan komt er weer "goed nieuws" en stijgen de beurzen vrolijk verder.
Ik zit momenteel alleen in zilver. Zit wel te popelen om ING te shorten maar ik wacht eerst de bankcijfers 4e kw af.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nooit een bullmarkt shorten. Zoiets kan nog héél lang doorgaan. Misschien nog wel 2 jaar tot nieuwe hoogten. Het kan morgen ook 'klappen', maar dat zegt dus niks.
8% er af, dat zou betekenen dat een zieke Jobs ongeveer USD 25bn kost, of te wel 1.5 jaarwinst van Apple. Er van uitgaande dat Steve Jobs sowieso nog maar 10 jaar voor Apple zou hebben gewerkt, aangezien hij al 55 is, maar dat die nu helaas nooit meer zal terugkeren, zou dat betekenen dat de markt vindt dat hij verantwoordelijk is voor ongeveer 20% van de winst van Apple voor de komende 10 jaar (nominaal: USD 36bn, NPV: USD 25bn). Dat moet hem toch een goed gevoel geven. Je zou er haast gelijk weer beter van raken.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:19 schreef fedsingularity het volgende:
Apple is 20% van de nasdaq, nu iets van -8% dus morgen een rode dag omdat Jobs ziek is.
Ziek idd.
Nog groter? Is die man dan toch verantwoordelijk voor 40% van de winst van Apple?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:06 schreef tony_clifton- het volgende:
Hmm, ik las ergens dat Jobs nog steeds een vinger in de pap heeft bij de beslissingen, maar dat 't werk gewoon verzet wordt door TC. De koersval wanneer Jobs zou komen te overlijden of zich op een minder fatalistische manier volledig zou terugtrekken uit Apple zou wel eens veel groter kunnen zijn...
Ik denk dat dat er wel in zit ja. Misschien niet bij opening, maar de beurs overdrijft altijd (hence de huidige veel te hoge koers van 't bedrijf)...quote:Op maandag 17 januari 2011 19:10 schreef MrUnchained het volgende:
[..]
Nog groter? Is die man dan toch verantwoordelijk voor 40% van de winst van Apple?
Niet shorten in een bullmarkt! Zelfs al zou je voorkennis hebben van die cijfers (en dat ze slecht waren), dan nog kan de markt je negatief verrassen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:37 schreef Blandigan het volgende:
[..]
Ik zit momenteel alleen in zilver. Zit wel te popelen om ING te shorten maar ik wacht eerst de bankcijfers 4e kw af.
Dit artikel wil ik ook aanbevelen. Het vraagt wat leestijd, maar biedt een goed inzicht in de problemen rondom de euro.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:29 schreef Airforce1 het volgende:
informatief verhaal over het begin van de EU tot aan de crisis http://www.nytimes.com/20(...)rc=me&pagewanted=all
En dan te bedenken dat hij maar één dollar per jaar beurt! Terwijl hij 25 miljard voor Apple verdient. Dat is pas uitbuiting en onderbetaling!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:59 schreef MrUnchained het volgende:
[..]
8% er af, dat zou betekenen dat een zieke Jobs ongeveer USD 25bn kost, of te wel 1.5 jaarwinst van Apple. Er van uitgaande dat Steve Jobs sowieso nog maar 10 jaar voor Apple zou hebben gewerkt, aangezien hij al 55 is, maar dat die nu helaas nooit meer zal terugkeren, zou dat betekenen dat de markt vindt dat hij verantwoordelijk is voor ongeveer 20% van de winst van Apple voor de komende 10 jaar (nominaal: USD 36bn, NPV: USD 25bn). Dat moet hem toch een goed gevoel geven. Je zou er haast gelijk weer beter van raken.
Hij heeft aandelen van Apple die miljarden waard zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij maar één dollar per jaar beurt! Terwijl hij 25 miljard voor Apple verdient. Dat is pas uitbuiting en onderbetaling!
Het was een grap.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Hij heeft aandelen van Apple die miljarden waard zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |