abonnement Unibet Coolblue
pi_91167607
Hoi,

Ik had een vraag ik ontvang wajong kan je met een dokters verklaring een urgentie aanvragen?
Of moet er nog meer dingen bij komen om er echt recht op te hebben?
pi_91167646
bel de woningbouw eens op bv ..
pi_91167765
Neem contact op met MEE, die kunnen je de weg wijzen
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:54:31 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_91167781
http://www.wooninfohengel(...)oUrgentieFolder1.pdf doe deze test eens. Het is dan wel niet in hengelo maar de urgentietest zal ongeveer het zelfde zijn.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_91167862
Meestal moet je een medische of sociale noodzaak hebben om voor urgentie in aanmerking te komen, zowiezo heb je een doktersverklaring nodig ja, maar dan nog beslist de gemeenteraad uiteindelijk..
pi_91168370
+ ik heb een kindje
ik woon bij me oma maar ze wilt dat ik vertrek ze heeft suikerziekte en hooge bloed druk.
ik kan niet op kamer traning gaan van wegen mij pdg-nos zei me voogd zelf.
want een gesloten inrichting hielp ook niet.
en bij mij moeder wonen kan ook niet wegens verleden (vroeger werd ik gemishandeld)
pi_91168562
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:06 schreef fokmetme het volgende:
+ ik heb een kindje
ik woon bij me oma maar ze wilt dat ik vertrek ze heeft suikerziekte en hooge bloed druk.
ik kan niet op kamer traning gaan van wegen mij pdg-nos zei me voogd zelf.
want een gesloten inrichting hielp ook niet.
en bij mij moeder wonen kan ook niet wegens verleden (vroeger werd ik gemishandeld)
Dit alles biedt wel een basis voor een gezond en gelukkig 2011 ! De beste wensen :D
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:15:03 #8
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_91168776
Ik denk dat je nog het beste eens contact op kan nemen met de gemeente waar je woont, hoe het daar geregeld is met urgentie, en of je voldoet aan die eisen. Vaak kun je dat ook wel op internet vinden. Wij weten het sowieso niet.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_91169085
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:10 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Dit alles biedt wel een basis voor een gezond en gelukkig 2011 ! De beste wensen :D
Haha, Mijn kindje en mij vriendin maakt me wel gelukkig
pi_91169352
Kun je niet bij je vriendin terecht? Hoe oud is TS?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:35:27 #11
331515 BobMarleyIsTheBom
niet alles altijd volgens plan
pi_91169805
Als je lichamelijk last hebt ergens van, dan kan je urgentie aanvragen via je huisarts. en als dat niet is, dan weet ik het niet.
mijn oma heeft ongeveer 12,5 jr. gewacht op een nieuw huisje, heeft eindelijk vandaag 'r nieuwe sleutel.
Aaaaah, mensen oet je accepteren zoals ze zijn.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:56:00 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_91170606
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:06 schreef fokmetme het volgende:
+ ik heb een kindje
ik woon bij me oma maar ze wilt dat ik vertrek ze heeft suikerziekte en hooge bloed druk.
ik kan niet op kamer traning gaan van wegen mij pdg-nos zei me voogd zelf.
want een gesloten inrichting hielp ook niet.
en bij mij moeder wonen kan ook niet wegens verleden (vroeger werd ik gemishandeld)
Dit alles is geen reden voor urgentie.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_91200704
quote:
+ ik heb een kindje
ik woon bij me oma maar ze wilt dat ik vertrek ze heeft suikerziekte en hooge bloed druk.
ik kan niet op kamer traning gaan van wegen mij pdg-nos zei me voogd zelf.
want een gesloten inrichting hielp ook niet.
en bij mij moeder wonen kan ook niet wegens verleden (vroeger werd ik gemishandeld)
Ik zie hier ook niet direct de noodzaak van urgentie in. Dit had je kunnen zien aankomen, en op reageren.
pi_91200847
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:06 schreef fokmetme het volgende:
+ ik heb een kindje
ik woon bij me oma maar ze wilt dat ik vertrek ze heeft suikerziekte en hooge bloed druk.
ik kan niet op kamer traning gaan van wegen mij pdg-nos zei me voogd zelf.
want een gesloten inrichting hielp ook niet.
en bij mij moeder wonen kan ook niet wegens verleden (vroeger werd ik gemishandeld)
Vraag je eens af wat je kan doen om je oma te helpen om die bloeddruk te verlagen? En mogelijk kan je haar helpen met de gevolgen van haar suikerziekte? Die urgentieverklaring is niet 123 geregeld, áls je die al krijgt.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:16:00 #15
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_91201661
Huur ergens een kamer, all-in.
Dan ben je sneller aan de beurt.
Rayen 2½ jaar!
pi_91201887
Ga werken en koop een huis ^O^
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_91202275
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:06 schreef fokmetme het volgende:

ik kan niet op kamer traning gaan van wegen mij pdg-nos zei me voogd zelf.

Geen idee wat pdg-nos is. Maar met pdd-nos kun je prima iets van kamertraining/begeleid wonen doen. Bel MEE eens dus.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 januari 2011 @ 10:49:17 #18
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91202618
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:37 schreef YPPY het volgende:

[..]

Geen idee wat pdg-nos is. Maar met pdd-nos kun je prima iets van kamertraining/begeleid wonen doen. Bel MEE eens dus.
Jarno is er inderdaad ook weer redelijk bovenop gekomen.
pi_91205798
Hoe gezond of ziek je ook bent, om voor urgentie in aanmerking te komen moet er een dringende reden zijn waarom je niet langer in je huidige woning kunt blijven wonen EN niet zelf een geschikte woning kunt kopen. Gezien de WAjong zal kopen al geen optie zijn.

Dat kan zijn:
- Je huidige woning is om gezondheidsredenen niet (meer) geschikt. Bijvoorbeeld een flat op 3 hoog zonder lift nadat je door een ongeluk niet/nauwelijks kunt traplopen of ernstige schimmels door lekkage als al longaandoeningen hebt.
- Je huidige huurwoning wordt op korte termijn gesloopt of gerenoveerd en je wordt om die reden je huis uit gezet.
- Je dreigt door een echtscheiding op straat te staan, omdat de woning wordt toegewezen aan de (ex-)partner en je kunt je geen particuliere huur of koopwoning veroorloven.

Met de info die je nu geeft, heb je waarschijnlijk geen recht op urgentie.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:46:09 #20
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91331926
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:06 schreef fokmetme het volgende:
+ ik heb een kindje
ik woon bij me oma maar ze wilt dat ik vertrek ze heeft suikerziekte en hooge bloed druk.
ik kan niet op kamer traning gaan van wegen mij pdg-nos zei me voogd zelf.
want een gesloten inrichting hielp ook niet.
en bij mij moeder wonen kan ook niet wegens verleden (vroeger werd ik gemishandeld)
Is er ook iets wat wel op de gebruikelijke manier gaat?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 07:04:38 #21
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_91357069
Waar woont TS?
!!! Go 49-ers !!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')