Massa's. Maar die moeten nog uitgezocht worden, dat zal wel even duren!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap het ergens ook nog wel hoor, als je heel arm bent en je ziet rijke Westerlingen
Hebben jullie ook foto's?
Zo leuk dat dat zo goed is gegaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, nijnen zitten er ook weer droog en fris bij![]()
En ik ben enorm Miko-fan, wát een leuk konijn is dat zeg![]()
![]()
Alleen erg lastig met schoonmaken: hij steekt overal zijn neusje in en hopt gigantisch in de wegWel ff wennen hoor, Hasso was een grote schijterd, die kon ik nauwelijks aanraken. Miko springt zowat in mijn armen
![]()
![]()
Klinkt als een geweldig konijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, nijnen zitten er ook weer droog en fris bij![]()
En ik ben enorm Miko-fan, wát een leuk konijn is dat zeg![]()
![]()
Alleen erg lastig met schoonmaken: hij steekt overal zijn neusje in en hopt gigantisch in de wegWel ff wennen hoor, Hasso was een grote schijterd, die kon ik nauwelijks aanraken. Miko springt zowat in mijn armen
![]()
![]()
Een konijn is zielig. Konijnen horen samen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, SunnyKonijnen zijn zulke gezellige beesten, ik zou er bijna weer een willen
Ik weet het. Helaas is onze buitenruimte hoe dan ook niet echt groot genoeg voor een beestenboel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Een konijn is zielig. Konijnen horen samen.
Goed zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou met Ross de afwas doen, maar hij heeft vreselijke muziek op staan. Dus ik vroeg of er iets anders op kon: Nee. Nou, dan niet, dan doet hij die afwas maar lekker alleen [ afbeelding ]
'Goh wat maken ze dat thermopane dik tegenwoordig he?'quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Je had een geweldig half dicht balkon (daarom serre)
Oeh, die waren ooit een stelletje. Als je Ethan Hawke leuk vind, kun je Before Sunrise en Before Sunset kijken. Hm, note to self: Before Sunrise met L. kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Gattaca:
[..]
Met Ethan Hawke en Uma Thurman, toch eens kijken!
op de grond slapen heb ik ook nog gedaan. Maar nooit thuisquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
Leuke OK dag gehad! Nu teruglezen en reageren.
- Net als Isa heb ik ook jaren op de grond geslapen in m'n studentenkamer. Voornamelijk omdat ex vaak bleef logeren en ik maar een eenpersoonsbed had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
op de grond slapen heb ik ook nog gedaan. Maar nooit thuisJa, maar toen was er niks gebeurd weet je nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, teruggelezen. Allemachies wat hebben jullie veel getypt zeg
Cliffhanger!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:
loop weer ruim een half topic achter en vnv nog veel meer. ga vnv dansen, alles eruit gooien.
maar... ik heb nog niet getekend.
lang verhaal, vuile honden zijn het daar. morgen hoor ik meer en hopelijk een goede verklaring. zal als ik terugkom van dansen wel uitleggen. of misschien zo als ik ergens onderweg eet.
nu beetje gefrustreerd en uit mn hum
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Cliffhanger!
SBS6 zou nu een flink reclameblok inserten.
Oh jee. Wat spannend.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:
loop weer ruim een half topic achter en vnv nog veel meer. ga vnv dansen, alles eruit gooien.
maar... ik heb nog niet getekend.
lang verhaal, vuile honden zijn het daar. morgen hoor ik meer en hopelijk een goede verklaring. zal als ik terugkom van dansen wel uitleggen. of misschien zo als ik ergens onderweg eet.
nu beetje gefrustreerd en uit mn hum
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en AnneX, vandaag vloog er een hohmann op de vloer, en ik dacht: AnneX.
4? Welke allemaal?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:38 schreef AnneX het volgende:
En ik zelf : met het nieuwe ( vierde) pilletje erbij.
Eigen naam is Robinquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:38 schreef AnneX het volgende:
Heb ik net een feli post voor cullies in mijn hoofd, komt FF met een cliffhanger van jewelste...
Want:
Sarabi : dan staat er veel te gebeuren...
DH à Paris
Dude die blijkt tafellampen te hebben.
B & g met de aankopen
Voor Isa de C 1000
Voor Borisz: goeie gesprekken
Voor CF : een werkende cv en je eigen bed ( en de was)
En dan Anthraxx en Anna : met/zonder eigen naam : Feli .
Sunny ( & Tav) Artimide![]()
En ik zelf : met het nieuwe ( vierde) pilletje erbij.
Moet ik eerst gordijnen kopenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Annie en Anna!!
Wat leuk, ga je nu ook in de gordijnen hangen en schreeuwen op de WC, zoals Dude?
Wil je het echt weten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ben ik (bijna) 62 ( ach laat ik het hardop schrijven) voel mij 52 en mijn lijf zegt 72 !
En 12 veren in mijn reet omdat ik ben gestopt met roken.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:46 schreef AnneX het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:46 schreef AnneX het volgende:
Wil je het echt weten?
Volgens stroke-protocolNounou, het is nogal wat. Je krijgt pittig wat medicijnen zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ben ik (bijna) 62 ( ach laat ik het hardop schrijven) voel mij 52 en mijn lijf zegt 72 !
Volgens de Silk Quit meter: 1 M 3 W 3 D 18 H 17 Mquote:
Netjes! Volhouden nu, he?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:54 schreef AnneX het volgende:
Volgens de Silk Quit meter: 1 M 3 W 3 D 18 H 17 M
Ahquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:54 schreef AnneX het volgende:
Andere keer vraag ik naar jouw gezondheid.
Ik ben nog boos en verdrietig.
Ach frustratie over wat ik hierboven beschreef.quote:
Snap t hoor, tis gewoon moeilijk als je ineens dingen gaat mankeren. Soms gewoon even flink balen is heel logischquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach frustratie over wat ik hierboven beschreef.
Gaat wel weer voorbij. en dan weer Zen.
Toen gezondheid nog een vanzelfsprekend ding was.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Snap t hoor, tis gewoon moeilijk als je ineens dingen gaat mankeren. Soms gewoon even flink balen is heel logisch
Nou ja, het is natuurlijk ook gewoon behoorlijk k****. Hopelijk morgen weer frisse moedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:09 schreef AnneX het volgende:
Ach frustratie over wat ik hierboven beschreef.
Gaat wel weer voorbij. en dan weer Zen.
Ja, maar ik realiseerde me net dat ik het waspoeder ben vergetenquote:Zit de was er al in ?
En wanneer gaan jullie weer werken?
Last van jetlag? ( als Dude)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |