Massa's. Maar die moeten nog uitgezocht worden, dat zal wel even duren!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap het ergens ook nog wel hoor, als je heel arm bent en je ziet rijke Westerlingen
Hebben jullie ook foto's?
Zo leuk dat dat zo goed is gegaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, nijnen zitten er ook weer droog en fris bij![]()
En ik ben enorm Miko-fan, wát een leuk konijn is dat zeg![]()
![]()
Alleen erg lastig met schoonmaken: hij steekt overal zijn neusje in en hopt gigantisch in de wegWel ff wennen hoor, Hasso was een grote schijterd, die kon ik nauwelijks aanraken. Miko springt zowat in mijn armen
![]()
![]()
Klinkt als een geweldig konijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, nijnen zitten er ook weer droog en fris bij![]()
En ik ben enorm Miko-fan, wát een leuk konijn is dat zeg![]()
![]()
Alleen erg lastig met schoonmaken: hij steekt overal zijn neusje in en hopt gigantisch in de wegWel ff wennen hoor, Hasso was een grote schijterd, die kon ik nauwelijks aanraken. Miko springt zowat in mijn armen
![]()
![]()
Een konijn is zielig. Konijnen horen samen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, SunnyKonijnen zijn zulke gezellige beesten, ik zou er bijna weer een willen
Ik weet het. Helaas is onze buitenruimte hoe dan ook niet echt groot genoeg voor een beestenboel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Een konijn is zielig. Konijnen horen samen.
Goed zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou met Ross de afwas doen, maar hij heeft vreselijke muziek op staan. Dus ik vroeg of er iets anders op kon: Nee. Nou, dan niet, dan doet hij die afwas maar lekker alleen [ afbeelding ]
'Goh wat maken ze dat thermopane dik tegenwoordig he?'quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Je had een geweldig half dicht balkon (daarom serre)
Oeh, die waren ooit een stelletje. Als je Ethan Hawke leuk vind, kun je Before Sunrise en Before Sunset kijken. Hm, note to self: Before Sunrise met L. kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Gattaca:
[..]
Met Ethan Hawke en Uma Thurman, toch eens kijken!
op de grond slapen heb ik ook nog gedaan. Maar nooit thuisquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
Leuke OK dag gehad! Nu teruglezen en reageren.
- Net als Isa heb ik ook jaren op de grond geslapen in m'n studentenkamer. Voornamelijk omdat ex vaak bleef logeren en ik maar een eenpersoonsbed had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
op de grond slapen heb ik ook nog gedaan. Maar nooit thuisJa, maar toen was er niks gebeurd weet je nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, teruggelezen. Allemachies wat hebben jullie veel getypt zeg
Cliffhanger!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:
loop weer ruim een half topic achter en vnv nog veel meer. ga vnv dansen, alles eruit gooien.
maar... ik heb nog niet getekend.
lang verhaal, vuile honden zijn het daar. morgen hoor ik meer en hopelijk een goede verklaring. zal als ik terugkom van dansen wel uitleggen. of misschien zo als ik ergens onderweg eet.
nu beetje gefrustreerd en uit mn hum
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Cliffhanger!
SBS6 zou nu een flink reclameblok inserten.
Oh jee. Wat spannend.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:
loop weer ruim een half topic achter en vnv nog veel meer. ga vnv dansen, alles eruit gooien.
maar... ik heb nog niet getekend.
lang verhaal, vuile honden zijn het daar. morgen hoor ik meer en hopelijk een goede verklaring. zal als ik terugkom van dansen wel uitleggen. of misschien zo als ik ergens onderweg eet.
nu beetje gefrustreerd en uit mn hum
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en AnneX, vandaag vloog er een hohmann op de vloer, en ik dacht: AnneX.
4? Welke allemaal?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:38 schreef AnneX het volgende:
En ik zelf : met het nieuwe ( vierde) pilletje erbij.
Eigen naam is Robinquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:38 schreef AnneX het volgende:
Heb ik net een feli post voor cullies in mijn hoofd, komt FF met een cliffhanger van jewelste...
Want:
Sarabi : dan staat er veel te gebeuren...
DH à Paris
Dude die blijkt tafellampen te hebben.
B & g met de aankopen
Voor Isa de C 1000
Voor Borisz: goeie gesprekken
Voor CF : een werkende cv en je eigen bed ( en de was)
En dan Anthraxx en Anna : met/zonder eigen naam : Feli .
Sunny ( & Tav) Artimide![]()
En ik zelf : met het nieuwe ( vierde) pilletje erbij.
Moet ik eerst gordijnen kopenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Annie en Anna!!
Wat leuk, ga je nu ook in de gordijnen hangen en schreeuwen op de WC, zoals Dude?
Wil je het echt weten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ben ik (bijna) 62 ( ach laat ik het hardop schrijven) voel mij 52 en mijn lijf zegt 72 !
En 12 veren in mijn reet omdat ik ben gestopt met roken.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:46 schreef AnneX het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:46 schreef AnneX het volgende:
Wil je het echt weten?
Volgens stroke-protocolNounou, het is nogal wat. Je krijgt pittig wat medicijnen zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ben ik (bijna) 62 ( ach laat ik het hardop schrijven) voel mij 52 en mijn lijf zegt 72 !
Volgens de Silk Quit meter: 1 M 3 W 3 D 18 H 17 Mquote:
Netjes! Volhouden nu, he?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:54 schreef AnneX het volgende:
Volgens de Silk Quit meter: 1 M 3 W 3 D 18 H 17 M
Ahquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:54 schreef AnneX het volgende:
Andere keer vraag ik naar jouw gezondheid.
Ik ben nog boos en verdrietig.
Ach frustratie over wat ik hierboven beschreef.quote:
Snap t hoor, tis gewoon moeilijk als je ineens dingen gaat mankeren. Soms gewoon even flink balen is heel logischquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach frustratie over wat ik hierboven beschreef.
Gaat wel weer voorbij. en dan weer Zen.
Toen gezondheid nog een vanzelfsprekend ding was.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Snap t hoor, tis gewoon moeilijk als je ineens dingen gaat mankeren. Soms gewoon even flink balen is heel logisch
Nou ja, het is natuurlijk ook gewoon behoorlijk k****. Hopelijk morgen weer frisse moedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:09 schreef AnneX het volgende:
Ach frustratie over wat ik hierboven beschreef.
Gaat wel weer voorbij. en dan weer Zen.
Ja, maar ik realiseerde me net dat ik het waspoeder ben vergetenquote:Zit de was er al in ?
En wanneer gaan jullie weer werken?
Last van jetlag? ( als Dude)
Misschien moet je eens beter terug lezenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
gefeli Sarabi! Top! En Borisz en Golfer! En kus voor AnneX! Anthraxx ook gefeli, tenminste, als je het zelf zo ziet. Vraag me alleen af waar je die zin vandaan haalt ; 'ik ben er bij voorbaat al niet bij'
omdat je gelijk begon te relativeren. Maar jij blij, ik blij. En wat bedoel je dan met die zin? Kwam niet echt aardig over.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien moet je eens beter terug lezen.
En waarom zou ik het niet zien als iets dat ik niet leuk vind?
Ik relativeer helemaal niets. Wij kiezen hiervoor omdat we 1) van elkaar houden, 2) omdat wij het willen en 3) omdat je er dingen mee vast legt waar je normaal gesproken al behoorlijk wat geld voor kwijt bent bij een notaris alleen al. Dat moet uitleg genoeg geven en meer doet er niet toe.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
omdat je gelijk begon te relativeren. Maar jij blij, ik blij. En wat bedoel je dan met die zin? Kwam niet echt aardig over.
Ziet er goed uit zeg!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
Bevestiging van mijn Barcelona trip, ik ben officieel uitgenodigd
En zelfde apartement als vorig jaar: http://www.theurbansuites.com/
Dat was me enorm bevallen!!!
beaucoup de plaisirquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:43 schreef Den_Haag het volgende:
eens uit eten in Parijs
FF, lees je verhaal wel als ik weer terug ben
hmm ok. We bespraken contract, woonconsulente (hierna W) en ik. Laatste pagina stond kortingstabel van huur op maat; voor mijn salaris en huurkosten stond er 21% in de tabel. Ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:28 schreef golfer het volgende:
Vertel nou eens wat er aan de hand is met die woning, FFT?
helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik relativeer helemaal niets. Wij kiezen hiervoor omdat we 1) van elkaar houden, 2) omdat wij het willen en 3) omdat je er dingen mee vast legt waar je normaal gesproken al behoorlijk wat geld voor kwijt bent bij een notaris alleen al. Dat moet uitleg genoeg geven en meer doet er niet toe.
Die zin ging over een feestje. Of ik die zou geven of niet. En die geef ik niet. Maar jullie staan vrij om een feestje te hebben. Alleen ik ben er niet bij op die datum. Dat is alles wat er gezegd is. En daar sloeg die laatste zin op.
eetse! En mijn god; heb dit allemaal met smsding getoetst hahaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:43 schreef Den_Haag het volgende:
eens uit eten in Parijs
FF, lees je verhaal wel als ik weer terug ben
mooi zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:51 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondDE, jouw idee was top
Lekkere salade gemaakt. Zoveel dat ik morgen tijdens de lunch nog een keer kan genieten
eensch.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ehh, ik geloof dat ik je verhaal even oversla FFTNiet te lezen joh!
heb nog zo mn best gedaan en heb nu een smsduimquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ehh, ik geloof dat ik je verhaal even oversla FFTNiet te lezen joh!
kan niet vanaf tel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eensch.
FF doe eens wat alinea's erin joh!
dankjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:57 schreef golfer het volgende:
Ik heb het verhaal wel gelezen en begrepen, FFT.
Morgen dus uitsluitsel of je 86 of 125 euro huurkorting krijgt.
Laat je het als het 86 blijkt te zijn daarop afketsen? Die 39 euro per maand?
Hoeveel Big Macs zijn dat wel niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
En vind 40 euro extra korting p/maand toch ook wel lekker hoor
ik vroeg nog wel of ze boos wasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:58 schreef golfer het volgende:
Wel assertief van je dat je ter plekke die woonportaal even gebeld hebt.
reken maar uit ja! Met korting (hehe) 2 voor EUR 4,50quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel Big Macs zijn dat wel niet.
Ze hebben gewoon lopen prutsenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vroeg nog wel of ze boos washaha maar vind t slecht dat niemand t uit kan leggen
Dat je er studeert en werkt maakt je geen inwoner. Dat gaat op basis van GBA. Je hebt wel economische binding, maar dat hoeft niet te tellen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
laatste keer was toen bleek dat ik niet in n spiksplinternieuw app mocht omdat ik nog geen inwoner van Alphen was, ook al werk ik er en ging ik er naar school. Dat laatste iedereen uit ons dorp. 'ja heel vervelend maar we weten niet waarom mevrouw'. Ja mn kont!
Ik heb 26 januari ná werktijd een cursus. Met andere woorden werken tot 5 uur en dan tot 9 uur een cursus. Jeequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:08 schreef golfer het volgende:
Werkoverleg van B. duurt best lang.
Nou was zij vrij vandaag en ging speciaal daarvoor om 5 uur naar haar werk, maar de collega's die er al vanaf 8 uur vanmorgen hebben gewerkt zullen zo langzamerhand het toch ook wel beu zijn.
ja is zo maar ze wisten niet meer waarom ze daarvoor hadden gekozen. Vind ik gek als je zo'n beslissing neemt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat je er studeert en werkt maakt je geen inwoner. Dat gaat op basis van GBA. Je hebt wel economische binding, maar dat hoeft niet te tellen.
Dat dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind je heerlijk assertief, FFTGoed gedaan!!
Management beslissing hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja is zo maar ze wisten niet meer waarom ze daarvoor hadden gekozen. Vind ik gek als je zo'n beslissing neemt.
getsie! Wel met zn allen pizza eten net als steer?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb 26 januari ná werktijd een cursus. Met andere woorden werken tot 5 uur en dan tot 9 uur een cursus. Jee
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:12 schreef golfer het volgende:
Whehehe, ik krijg een reaktie op mijn advertentie voor de woning van mijn ouders.
Of ik het appartement met gesloten beurs wil ruilen voor een schip:
www.speurders.nl/overzich(...)ze=20&q=luxe+general
hahaha humorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:12 schreef golfer het volgende:
Whehehe, ik krijg een reaktie op mijn advertentie voor de woning van mijn ouders.
Prijs: ¤ 685.000,00???????quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:12 schreef golfer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |