britney spears verkoop miljoenen albums, zegt genoeg?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij mag dat best vinden. Ik heb er een andere mening over.
Briljanste spelserie ooit: Civilization (1, 2, AC, 3, 4, 5)
Beste spel ooit: WoW (je kunt er allerlei meningen over hebben hoe kut het is, maar 5+ jaar 10M+ betalende abo's zegt genoeg)
Meest humoristische spel ooit: Monkey Island
Het "probleem" van WoW is juist dat het dusdanig mainstream is, en er daardoor zoveel mensen aan verslaafd zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef El_Matador het volgende:
WoW is natuurlijk een geniaal concept, maar blijft binnen de geeks/nerds.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
britney spears verkoop miljoenen albums, zegt genoeg?
Goed spel! Maar ik vind Unreal Tournament leuker.quote:
Nee:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
het eerste deel kwam eerst op de playstation uit
Britney heeft best leuke liedjes.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
voor ons dus ideaal! blijf van die joypad afquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
En ik heb nergens gezegd dat hij dat niet mag vinden.Ik vind GTA alleen vooral leuk om te kijken, maar geen reet aan om te spelen.
Michael Jackson deed het nog beterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent al net zo onhandig als ik geloof ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
Gódverdomme, stoot me net gigantisch m'n hoofd aan de kast
Auw...
Ik ken heel veel mensen die voor WoW alleen maar wat patiencenden of bejeweldenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef El_Matador het volgende:
WoW is natuurlijk een geniaal concept, maar blijft binnen de geeks/nerds.
Ik vind in het algemeen bij "kunst" (in brede zin) dat als je mensen kan trekken die normaal niet van gamen/dat soort muziek/dat soort films/etc. houden, dat je dan werkelijk baanbrekend en vernieuwend bezig bent.
Nee hoor, eerste deel was als eerst op PCquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
het eerste deel kwam eerst op de playstation uit
Ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal in het vervolg nóg harder schreeuwen
(hoor je dat Q!)
wist ik dit zaterdag maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik kon een PS3 met 5 games kopen voor 200 euro maar ik kan hem niet fatsoenlijk aansluiten op m'n tv
Ik heb mijn momentenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent al net zo onhandig als ik geloof ik
*geeft er een kusje naast*quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
Gódverdomme, stoot me net gigantisch m'n hoofd aan de kast
Auw...
Mainstream binnen de geekwereld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Het "probleem" van WoW is juist dat het dusdanig mainstream is, en er daardoor zoveel mensen aan verslaafd zijn.
Jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Speaking of which. Speelde Britney nu die receptioniste?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
voor ons dus ideaal! blijf van die joypad af
Quake seriesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed spel! Maar ik vind Unreal Tournament leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |