zegt u het maar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan jij een jingle voor mij maken?
Ja, is goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij doet het ja, maar hoe.Kan je het plaatje even aanpassen?
Breng het danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso moet er naast een dandyjingle ook een halfuur lang radio van dandybleu komen.
precies, maar dandybleu zit in een winterdepressiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef Penisbaard het volgende:
Sowieso moet er naast een dandyjingle ook een halfuur lang radio van dandybleu komen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef Penisbaard het volgende:
misschien kan hij met een goede interviewer weer tot leven komen, sowieso, vrijdag: 11 gradenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:47 schreef Dhaha het volgende:
[..]
precies, maar dandybleu zit in een winterdepressie
Zou je voor mij een Heloef Requests jingle willen maken?quote:
mag ik een poging meewagen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou je voor mij een Heloef Requests jingle willen maken?
zegt u het maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou je voor mij een Heloef Requests jingle willen maken?
Ja zeker.quote:
Ik zag hem nog wel heel vrolijk reageren op de nieuwe video van SimBeSimquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:47 schreef Dhaha het volgende:
[..]
precies, maar dandybleu zit in een winterdepressie
Zou ook in de wiki kunnen, maar volgens mij ging het anders.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:49 schreef Dasjonny het volgende:
Komt er nog iets van een lijst voor morgen/overmorgen? Of gaan we dat nu toch anders aanpakken om de primetime heen?
Gewoon heel bombastisch een opening en daarna Het is tien uur, tijd voor Heloef Requests!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zegt u het maarIk heb wel eisen nodig natuurlijk
quote:
Ik wacht wel even af op nieuw daarover.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zou ook in de wiki kunnen, maar volgens mij ging het anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |