abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91443288
Verdonk is geen racist en dat is ze ook nooit geweest. Wel is ze hard en populistisch, maar haar "ergste" uitspraken zijn beduidend milder dan die van Wilders. Verdonk maakt altijd onderscheid op basis van gedrag, daar waar Wilders er ook religie en afkomst bijhaalt.

TON heeft in diverse gemeenten aan de raadsverkiezingen meegedaan. In veel meer gemeenten dan de PVV...
  maandag 17 januari 2011 @ 06:47:09 #27
225540 Pugg
Friends forever
pi_91449593
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:43 schreef Boldface het volgende:
Verdonk is geen racist en dat is ze ook nooit geweest. Wel is ze hard en populistisch, maar haar "ergste" uitspraken zijn beduidend milder dan die van Wilders. Verdonk maakt altijd onderscheid op basis van gedrag, daar waar Wilders er ook religie en afkomst bijhaalt.

TON heeft in diverse gemeenten aan de raadsverkiezingen meegedaan. In veel meer gemeenten dan de PVV...
Mag ik een teiltje :r
  woensdag 19 januari 2011 @ 09:53:17 #28
332425 HenryBollocks
murw gebeukt ,niet afgestompt
pi_91551529
De Reactie van BFX, is een uit het verband gerukte momentopname. Het door deze persoon geplaatste bericht is afkomstig uit het forum van Trots op Nederland, , een reactie van een forumbezoeker op een hele reeks beledigingen en zuigerijen van een aantal andere forumbezoekers.
Deze Charles Onderwater is alleen maar een sympathisant van Trots op Nederland en heeft in het bericht dat daarvoor is geplaatst eerst heel duidelijk aangegeven niet namens Trots maar namens zichzelf te spreken.
Overigens is ook dit bericht verwijderd uit de discussie omdat in de fora van Trots schelden en op de man spelen niet is toegestaan, ook niet van aanhangers, hoe terecht soms ook.
BFX is vermoedelijk een querulant die op het Trots forum steeds post onder de naam Thomas en telkens wordt verwijderd, uit rancune post hij dit bericht dan maar hier. Vandaar ook dat dit de eerste en enige post van dit persoon hier is.

De heer Onderwater heeft nooit op enige lijst van Trots op Nederland gestaan en zou derhalve ook nooit voor Trots in de Tweede-Kamer hebben kunnen zitting nemen. Noch in enige Gemeenteraad, noch in de Provinciale Staten.

Het stuk is dus slechts misselijke stemmingmakerij van BFX en als er dan al iemand als randfiguur beschouwd moet worden zijn het types die zich op dergelijke manier op diverse fora manifesteren, net zolang tot ze ook daar worden geweigerd.

Overigens wordt Trots op Nederland afgekort als Trots, niet als TON.
  † In Memoriam † woensdag 19 januari 2011 @ 10:24:21 #29
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_91552236
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef Holograph het volgende:
Kijk voor de grap eens:

Nee, dit is geen voice-over...
Awesome! :D
Carpe Libertatem
pi_91556717
ToN en rita zijn niet relevant.
Conscience do cost.
pi_91570525
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:53 schreef HenryBollocks het volgende:

De Reactie van BFX, is een uit het verband gerukte momentopname.
Als je verstandig zou zijn was je hier weggebleven Gerrit, dan was het vanzelf doodgebloed wegens gebrek aan interesse hier voor TON. Nu maak je het alleen maar erger voor jullie. Op dit forum worden namelijk géén berichten van andersdenkenden verwijderd. Jullie daarentegen verwijderen zonder reden alles wat niet in jullie straatje past. Dat is niet slim Gerrit, want ik zou als kiezer mij wel twee keer bedenken voordat ik mijn stem zou geven aan een partij met dictatoriale trekjes, die alles censureert van personen met een andere mening.

In plaats van om rücksichtlos alles te verwijderen, zouden jullie ook kunnen proberen om jullie mening met overtuigende argumenten te verdedigen. Uit het feit dat jullie die mogelijkheid geen enkele keer hebben aangegrepen, trek ik de conclusie dat jullie daartoe gewoon niet in staat zijn. Net als de LPF: één leider waar de rest blindelings achteraan hobbelt. Valt die leider weg, dan is het einde partij aangezien de rest geen flauw benul heeft waar zij mee bezig zijn. Veel verder dan schreeuwen dat het nu maar niks is, en dat het allemaal anders moet komen jullie niet. Sterker nog: Uit recente posts blijkt dat jullie nog niet eens weten wie er allemaal een wetsvoorstel mogen indienen. Het is om je te bescheuren, maar in feite natuurlijk buitengewoon triest. Een partij met zoveel onbenul en zo weinig kennis van zaken is ongeschikt om een land te besturen, en de kiezer heeft dat correct ingezien. Desondanks koppig verder gaan is zinloos, en ooit zullen ook jullie daar achterkomen. Zo zonde alleen van al die uiteindelijk verloren tijd en moeite.

Voor die ene enkele geïnteresseerde die graag zijn/haar eigen conclusies wenst te trekken: Lees de bijdragen van gebruiker 'Pet' op dat forum. Zij verwoordt in vrijwel al haar berichten exact en gedegen beargumenteerd wat er mis is met de werkwijze van TON, en geeft zelfs adviezen voor verbetering. En lees vervolgens de reacties van TON-aanhangers op haar posts: Geen enkele blijk van waardering, beschouwing of tegenargumenten, maar meestal slechts op de 'man' gespeelde afzeikposts die verder geen enkel doel dienen, maar wél genadeloos het erbarmelijke niveau wat daar heerst blootlegt.

Hetzelfde geldt voor gebruikers als 'J. Smits' en 'Thomas'. Echter van deze personen zijn alle posts verwijderd omdat zij zogenaamd 'ongepast' en 'opruiend' waren. In werkelijkheid zijn zij slechts kritisch, maar dat wordt daar blijkbaar niet getolereerd. Een dubieuze instelling voor een openbaar politiek forum als je het mij vraagt, en ik vrees het ergste wanneer dit soort lieden onverhoopt regeringsbevoegdheid zou krijgen. Ik zal een voorbeeld geven: Onderstaande quote valt hier te bewonderen. Wees er snel bij voordat deze, zoals vele andere, ook weer wordt weggecensureerd.

quote:
Geplaatst op 23-11-2009 21:15, door Pet
Nog vergeten. Gino Cobru een Ton'er van de afdeling Brunssum stuurde mij een email waarvan ik één passage uitlicht: "pak dat touw en spring van de stoel". Het zijn volgens mij alleen nog idioten die zich vereenzelvigen kunnen met Ton.
En zo zijn er nog meerdere voorbeelden, maar oordeelt u zelf. En lees vooral ook de posts van TON-aanhangers 'Macro van der Voorn' en 'J. Zomers': U zult gierend over de grond rollen van het lachen, en u verbazen dat zoveel onbenul kan worden uitgekraamd. Het toont mede aan wat ik hierboven al schreef: "Zulk bedenkelijk niveau maakt toch wel pijnlijk duidelijk wat voor lager volk zo'n soort partij vaak aantrekt."

Ik zal uw hele bericht nu, zin voor zin, beargumenteerd weerleggen. Gewoon omdat ik het kan, en om te laten zien dat u maar hersenloos wat raaskalt uit frustratie en onvermogen.

quote:
Het door deze persoon geplaatste bericht is afkomstig uit het forum van Trots op Nederland, , een reactie van een forumbezoeker op een hele reeks beledigingen en zuigerijen van een aantal andere forumbezoekers.
Wat u schrijft is onwaar. Iedereen kan lezen dat het een persoonlijke aanval is op slechts één gebruiker ('Pet'). Deze gebruiker heeft nog nooit misplaatste reacties gegeven. U beschuldigt: Dus wijs die posts aan of geef uw ongelijk toe.

quote:
Deze Charles Onderwater is alleen maar een sympathisant van Trots op Nederland en heeft in het bericht dat daarvoor is geplaatst eerst heel duidelijk aangegeven niet namens Trots maar namens zichzelf te spreken.
Waar is dat bericht dan? Ik kan het niet vinden. Wijs die post aan of geef uw ongelijk toe.

quote:
Overigens is ook dit bericht verwijderd uit de discussie omdat in de fora van Trots schelden en op de man spelen niet is toegestaan, ook niet van aanhangers, hoe terecht soms ook.
Dus u vindt schelden en op de man spelen soms terecht? Kunt u mij aangeven in welke gevallen u dat dan terecht vindt? Persoonlijk vind ik dit soort lage acties altijd onterecht, maar uw uitspraak bewijst hiermee wederom het bedenkelijk lage niveau waar ik het al over had: Het milieu waar schelden blijkbaar eigenlijk (alleen hier niet openlijk) wordt goedgekeurd, wanneer iemand het intellectuele vemogen ontbeert om valide argumenten aan te dragen.

quote:
BFX is vermoedelijk een querulant die op het Trots forum steeds post onder de naam Thomas en telkens wordt verwijderd, uit rancune post hij dit bericht dan maar hier. Vandaar ook dat dit de eerste en enige post van dit persoon hier is.
Ook onjuist. Ik ben hier al langer, en zoals iedereen kan zien schrijf ik regelmatig op de FP. Maar u als nieuweling die louter uit gefrustreerde onmacht reageert zonder eerst na te denken, weet natuurlijk niet wat de FP is. Een goede raad voor u: Bezint eer ge begint!

quote:
De heer Onderwater heeft nooit op enige lijst van Trots op Nederland gestaan en zou derhalve ook nooit voor Trots in de Tweede-Kamer hebben kunnen zitting nemen. Noch in enige Gemeenteraad, noch in de Provinciale Staten.
U wilt ons toch niet wijsmaken dat Charles Onderwater zijn échte naam is? Kom op zeg, wellicht bent u niet anders gewend, maar op dit forum zijn de users niet zo achterlijk :')

quote:
Het stuk is dus slechts misselijke stemmingmakerij van BFX en als er dan al iemand als randfiguur beschouwd moet worden zijn het types die zich op dergelijke manier op diverse fora manifesteren, net zolang tot ze ook daar worden geweigerd.
Aanschouw hier de eerste voorzichtige poging tot schelden van een TON-aanhanger. Doen ze altijd wanneer ze niet met argumenten weten te komen. I rest my case.

quote:
Overigens wordt Trots op Nederland afgekort als Trots, niet als TON.
Ik heb een verrassing voor u: Op dit forum (net als overal eigenlijk) bepalen wij zélf hoe wij de naam van een partij wensen af te korten. Het is zeer triest als een partij zich druk maakt over een futiliteit als een afkorting (die bovendien onjuist is, TON is de taalkundig enig juiste afkorting, niet Trots). Ik zou mij maar met belangrijker zaken bezighouden als ik jullie was. Een partij die mensen op voorhand gebiedt welke afkorting zij dienen te gebruiken laat blijken tot welke dictatuur zij uiteindelijk in staat zou kunnen zijn.
Bovendien zijn jullie zélf de veroorzakers van die verwarring: Eerst moest die partij zo nodig met 'TON' worden afgekort, en niet veel later opeens weer met 'Trots'. Ja dat werkt natuurlijk niet. Als je eenmaal onder een afkorting bekend staat, moet je dat uiteraard niet plotsteling weer gaan veranderen, dat is bijna het domste wat je kunt doen. Ook hieruit blijkt weer, dat jullie keer op keer niet weten wat jullie nou eigenlijk willen. En dat is funest in de politiek, zoals inmiddels overduidelijk is gebleken.

Zie je nu hoe stom jij bent geweest, Gerrit? Zonder jouw reactie was er niets gebeurd, maar dankzij jou wordt de beerput nu helemaal opengetrokken. Want er is nog zoveel meer wat daar een uur in de wind stinkt. Moet ik bijvoorbeeld herhalen wat jouw mening was over Fokkers ("de 'linkse' tegenhanger van Geenstijl")? Ja Gerrit, ik heb dat bericht nog net kunnen lezen voordat jullie ook dat verwijderd hadden. Dus wees nu één keer verstandig Gerrit, en laat het rusten voor het jullie nog meer schade oplevert. Want je gaat het tóch niet redden, je bent hier kansloos. Je maakt jezelf slechts belachelijk, en het levert jullie bovendien alleen maar nóg meer negatieve publiciteit op, terwijl julllie er tóch al zo hopeloos slecht voorstaan.

Nog een laatste advies: Zorg dat dat besloten forum van jullie er zo snel mogelijk komt. Zodat de rest van de wereld verder gevrijwaard zal zijn van jullie onzinnig gekrakeel, en zo snel mogelijk is vergeten dat jullie ooit bestaan hebben. Face it, jullie rol is definitief uitgespeeld. Er is geen weldenkende aanhanger meer over, en de kans dat de wereld eerder vergaat is vele malen groter dan de kans dat jullie ooit nog zullen terugkeren op het politieke toneel (voorzover jullie daar ooit gestaan hebben).
  woensdag 19 januari 2011 @ 19:44:34 #32
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91576399
Mensen: who cares?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 19 januari 2011 @ 19:57:13 #33
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_91577249
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:40 schreef bfx het volgende:

[..]

flikker op met je 'beerput'
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:44 schreef eriksd het volgende:
who cares?
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_91577306
Ik zou rita trouwens ook geen hand willen geven. :(
Conscience do cost.
pi_91578677
Jongens , vecht jullie ruzie maar uit op je eigen forum of op msn ofzo :')
pi_91581859
buh
pi_91591667
Verdonk wordt echt onderschat.

Wat zij als minister heeft gedaan was fantastisch, zal ik nooit vergeten.

Men moet zich wel voorstellen dat mevrouw Verdonk de volgende taken had:

- Tweede Kamer lid

- Oprichten van een NIEUWE politieke partij

Daarnaast dat zij grote naamsbekendheid had en elke dag op de voet gevolgd werd,
dit vraagt om problemen.

Mensen kijken niet meer op haar website. Nu heeft ze een visie. Een ABC-lijstje en deed juist in extreem veel debatten mee. Ze was alleen, en kon dus niet overal komen. Zij kwam relatief het meest in de kamer, wat je ook van haar standpunten vind.

En zeg nou zelf, wie heb je liever: een minder-extreem-racistische politica als Rita die ook nog eens kabinetservaring heeft, of een onervaren geblondeerde racist.

For me it's obvious..
pi_91595018
Na dat reclamespotje kan je haar echt niet meer serieus nemen lijkt me?
Conscience do cost.
  donderdag 20 januari 2011 @ 06:57:43 #39
225540 Pugg
Friends forever
pi_91599605
quote:
For me it's obvious..
Voor mij ook, je bent net zo maf als zij!
pi_91599981
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:12 schreef martin_MH het volgende:

wat was dat dan precies? Volgens mij staat ze vrij algemeen bekend als een van de slechtste ministers ooit in Nederland.
quote:
Men moet zich wel voorstellen dat mevrouw Verdonk de volgende taken had:

- Tweede Kamer lid

- Oprichten van een NIEUWE politieke partij
En van beiden bakte ze niet veel.
[q
Daarnaast dat zij grote naamsbekendheid had en elke dag op de voet gevolgd werd,
dit vraagt om problemen.[/q]Vooral als je niet al te snugger bent :D
quote:
Mensen kijken niet meer op haar website. Nu heeft ze een visie. Een ABC-lijstje en deed juist in extreem veel debatten mee. Ze was alleen, en kon dus niet overal komen. Zij kwam relatief het meest in de kamer, wat je ook van haar standpunten vind.

En zeg nou zelf, wie heb je liever: een minder-extreem-racistische politica als Rita die ook nog eens kabinetservaring heeft, of een onervaren geblondeerde racist.

For me it's obvious..
Tja of je nou door kat of de hond gebeten wordt...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_91602577
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:12 schreef martin_MH het volgende:

Vertel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_91620495
Ohja haha die waren we bijna vergeten....De partij leeft dus nog! En zo hoort het ook, een echte kapitein verlaat niet zijn zinkende schuit:

:')
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_91659139
Hilarisch deze topic. Gerrit van Molenkamp, zoals deze man blijkbaar heet en als voorgaanden het juist hadden, komt hier 1 bericht typen en bevestigt daarmee meteen een hele hoop karaktertrekken van de gemiddelde trots-volger. Voor meer hilariteit is het lezen van de site van trots van harte aanbevolen!
De waarheid kan hard aankomen.
pi_91660969
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:34 schreef Reuzelbek het volgende:
Ohja haha die waren we bijna vergeten....De partij leeft dus nog! En zo hoort het ook, een echte kapitein verlaat niet zijn zinkende schuit:

[ afbeelding ]

:')
Die zonnebril erbij :')
Conscience do cost.
pi_91670477
Haha inderdaad;) met dit soort rare foto's met een roer en dat filmpje met die Wii heeft ze toch echt min of meer zelf haar populariteit kapot geholpen. Ik kan haar overigens best aanraden zelf een Wii te kopen, wel met Wii-fit in haar geval.
De waarheid kan hard aankomen.
pi_91717543
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 07:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

wat was dat dan precies? Volgens mij staat ze vrij algemeen bekend als een van de slechtste ministers ooit in Nederland.

[..]

En van beiden bakte ze niet veel.
[q
dit vraagt om problemen.
Vooral als je niet al te snugger bent :D

[..]

Tja of je nou door kat of de hond gebeten wordt...
[/quote]

Jij kunt haar één van de slechtste ministers ooit noemen, maar Verdonk is populair geworden door haar ministersschap. Ze was onderwerp nummer één. Wat wil je nog meer.

Voorderest niet echt meer inhoudelijke argumenten van jouw kant. ''Ze is niet snugger.'' Makkelijk om te zeggen.
pi_91724842
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:38 schreef martin_MH het volgende:

Jij kunt haar één van de slechtste ministers ooit noemen, maar Verdonk is populair geworden door haar ministersschap. Ze was onderwerp nummer één. Wat wil je nog meer.

Voorderest niet echt meer inhoudelijke argumenten van jouw kant. ''Ze is niet snugger.'' Makkelijk om te zeggen.
Dat iemand ergens populair door werd wil niet zeggen dat hij of zij het goed of slecht deed. Zeker niet in de politiek waar het voor een groot deel toch draait om de beeldvorming.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_91739689
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 07:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Na haar breuk met de VVD en de daaropvolgende desastreuze campagne voor haar eigen partij is ze uit de gratie gevallen, maar als minister was ze vrij geliefd bij (vnl. het rechtse deel van) de bevolking.
pi_91749780
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:04 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Na haar breuk met de VVD en de daaropvolgende desastreuze campagne voor haar eigen partij is ze uit de gratie gevallen, maar als minister was ze vrij geliefd bij (vnl. het rechtse deel van) de bevolking.
Ja, maar toen was achterlijk rechts ook al dominant. Ze deed zich stoer en daadkrachtig voor, en daar trapten die mensen natuurlijk in, maar in feite was het een slappe minister die niks voor elkaar kreeg.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_91754862
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:56 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, maar toen was achterlijk rechts ook al dominant. Ze deed zich stoer en daadkrachtig voor, en daar trapten die mensen natuurlijk in, maar in feite was het een slappe minister die niks voor elkaar kreeg.
Die uitspraak is nergens op gebaseerd. Volgens cijfers van het CPB is onder haar ministersschap het aantal nieuwe immigranten sterk gedaald. Daar stond ze ook voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')