En een vrouw draagt Libresse.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:31 schreef Peter het volgende:
Ambachtelijke finesse bij de Fritesse!
Laat je nie flesse, koop bij Fritesse!
Gezellig klessebesse met een frietje van Fritesse!
't bin de besse, doar by Fritesse
Of Frietesse
Dat belooft watquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:46 schreef Staal het volgende:
Bedankt voor jullie meedenken trouwens. Moet op mijn pannen letten. Kon weer opnieuw beginnen net.
True!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat belooft wat
En de naam maakt toch niet zoveel uit volgens mij, het wordt toch 'de frituur op het plein' oid
Desnoods maak je er Stali's Frietkot van, als je er toch iets unieks van wil maken. Maar ik weet niet of dat wat isquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:02 schreef Staal het volgende:
[..]
True!
En hoe werd het in de header genoemd in BN de Stem? Frietkot.
Dat wordt het dan: 't Frietkot. Ze noemen het hier zelf zo.
Hoef ik ook niet moeilijk te doen over Vlaamse friet. Men associeert frietkot hier met Vlaamse friet.
Of "De frietkot van Staal"quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Desnoods maak je er Stali's Frietkot van, als je er toch iets unieks van wil maken. Maar ik weet niet of dat wat is
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:11 schreef Staal het volgende:
Friet van staal.
Eet zo lekker weg.
*grijns*
Het was dan ook niet serieus bedoeld.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:50 schreef Pandora73 het volgende:
Frietje burenruzie, als je net hebt gelezen dat sommige buren tegen jouw komst zijn... Lijkt mij niet heel verstandig! (maar goed, ik heb dan ook geen gevoel voor humor)
Nou op zich vond ik hem wel heel erg origineel (quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het was dan ook niet serieus bedoeld.
Wat vind jij dat wel? Een libelle truttigheid zaakje met bloemetjes op tafel?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:08 schreef Ataraxy het volgende:
Ik vind frietkot niet echt iets voor een kwalitatief ambachtelijke frituur. Ik kom dan niet uit Brabant maar uit Limburg, maar ik zie dan een vieze vettige kar voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |