quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
the fuck. Is a million miles al geweest?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bij mij deden alle andere streams het niet, omdat het geblokkeerd wordt hier.
nee, en nu is de mijne ook genoktquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:52 schreef utopie het volgende:
[..]
the fuck. Is a million miles al geweest?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
nee, en nu is de mijne ook genokt
reconnect?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:53 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik werd eruit gegooid op een of andere manier.
quote:12:53:42 apollo 440 - ain't talking about dub Current Song
12:51:05 apollo 440 - ain't talking about dub
Waarom heb je 'm weg gehaald ? Yvonne had 'm erin gezet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:57 schreef Swomp het volgende:
oeps vergeten de seal in de OP te plaatsen *kuch*
Oeh, wat lekker rebelsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:57 schreef Swomp het volgende:
oeps vergeten de seal in de OP te plaatsen *kuch*
http://onz-radio.nl/playe(...)nt&view=article&id=9quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:57 schreef madmaxx het volgende:
ik hoor hier niks als ik eerlijk moet zijn.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goed dat jullie niks horen, wat een tering nummer op het moment!
Nee, helaas...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:58 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
http://onz-radio.nl/playe(...)nt&view=article&id=9
De stream is down.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waar is de stream download voor VLC?
Die op de site staat werkt niet
Tuurlijk, bij SSB wel weerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm raar dat hij het bij mij wel gewoon blijft doen
En nog ken je de artiest niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Rise Against The Machine - Killing In The Name Of![]()
Echt grijsgedraaid vroeger
Al is het wel Rage Against The Machine, maar dat kan ik niet veranderen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Rise Against The Machine - Killing In The Name Of![]()
Echt grijsgedraaid vroeger
5.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoeveel luisteraars zijn er op het moment dan ?
Kut, ik was in de war met Rise Againstquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En nog ken je de artiest niet?
Het is "Rage"
Geen idee, hij doet het bij mij niet meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoeveel luisteraars zijn er op het moment dan ?
Dan is dit de speciale persoonlijke radio voor jou.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige
Dio nu
hoe luister jij het dan? via vlc?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige
Dio nu
Gewoon de hele tijd afzetten met je voeten, moet je wel op een bureaustoel zitten natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:16 schreef Dasjonny het volgende:
Hmmm, hoe moet ik nou gaan draaien zo?
Gewoon via http://onz-radio.nl/player.htmlquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:16 schreef Barba-Papa het volgende:
[..]
hoe luister jij het dan? via vlc?
Geen bureaustoelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gewoon de hele tijd afzetten met je voeten, moet je wel op een bureaustoel zitten natuurlijk
Dus je hoort nu wel wat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:18 schreef Dale. het volgende:
Die stream doet het wel maar niet die flash geval.
Oke! mooiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Werkt gewoon bij mij hoor
Zei toch ook niet dat die niet werktequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Werkt gewoon bij mij hoor
Het was een antwoord op -Datdus-quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:25 schreef Dale. het volgende:
[..]
Zei toch ook niet dat die niet werkte?
Het zijn de Hoge Heren in Den Haagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:31 schreef Dasjonny het volgende:
Wel leuk hoe de stream ineens miraculeus gefixt word.
ik dacht jezusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het zijn de Hoge Heren in Den Haag
Hmm dan haak ik afquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:50 schreef Dasjonny het volgende:
Dance/House en nog een aantal mixjes.
Nah geen Deadmau5 deze keer.
The Opposites - Licht Uitquote:
Is dat een lied?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Beau, heb je van "ik ben een motherfucking topper" van Big2 niet?
' Ik heb er zin in ' zie ik net staanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:54 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
The Opposites - Licht Uit
[..]
Is dat een lied?
Dit. De streaM wil niet laden!quote:
Crazy Zin In is dat inderdaad, mijn tijd is in ieder geval op. De volgende keer draai ik die.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
' Ik heb er zin in ' zie ik net staanvan het nieuwe album
What have you donequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:57 schreef Beaudelaire het volgende:
Maar dit waren dan mijn twee uurtjes, succes Dasjonny!
thanksquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:03 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
http://78.159.97.251:7222/listen.pls
Free Bird - Lynyrd Skynyrdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:04 schreef TrollenFTW het volgende:
Heeft iemand verzoekjes voor vanavond 19:30? (geen hardcore)
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Free Bird - Lynyrd Skynyrd
Is je tijd vol ook
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:04 schreef TrollenFTW het volgende:
Heeft iemand verzoekjes voor vanavond 19:30? (geen hardcore)
Hmm in welke film zat hij ook alweer ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Free Bird - Lynyrd Skynyrd
Is je tijd vol ook
Het was geen troll vraagquote:
Die draaide ik net.quote:
Euuh, ja zo best kunnenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm in welke film zat hij ook alweer ?
Die met captain Spauldingecht een geniale film en geniaal eind zo met dat nummer er bij !
The devils rejectsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Euuh, ja zo best kunnen
Ik ken hem van GH2
Is het een coole film? Anders download ik hem wel ffquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
The devils rejects!
Dit filmpje is het wel waard om even naar te kijken!
Edit: begint echt op 2:20
vette shit. alleen kan ik je niet horen omdat ik dan ook op school zitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:10 schreef Monopoly het volgende:
Mijn show begint een half uurtje eerder. Dus ik begin van 14.30 tot en met 15.30.
Kaching02 gaat het net niet redden met school!
Zuur...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:10 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
vette shit. alleen kan ik je niet horen omdat ik dan ook op school zit
http://onz.listen2myradio.com/quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:12 schreef wiebelstront het volgende:
nou, Radio ONZ ligt er goed uit bij mij.
ik kan geen enkele verbinding maken.
ik zie wel nog het plaatje van de dj op de site, maar ik kan geen verbinding maken. hoe kut.
hoe maak je zo'n geniale avatar met Radio Onz?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://onz.listen2myradio.com/
Die pakt hem nog wel!
Murp had er een gemaakt voor mijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:13 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
hoe maak je zo'n geniale avatar met Radio Onz?
Gewoon met frames in Fireworks/ photoshop kan ook lijkt mequote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:13 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
hoe maak je zo'n geniale avatar met Radio Onz?
Zekerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is het een coole film? Anders download ik hem wel ff
Hey monoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://onz.listen2myradio.com/ Via die wel
Nicequote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zekerik geef hem 9/10
Deel 1 is het kijken ook waard, house of a 1000 corpses uit mijn hoofd
http://onz.listen2myradio.com/quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:16 schreef Fireblast het volgende:
Hier doet ie het nog steeds niet
hoe krijg ik hem via itunes?
Ja ja, af en toe checken of de stream er niet uit klapt hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:16 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ga eens even remixen in Virtual DJ.
Nee, ik bedoel dat je even moet kloten met die knopjes. Zo kun je leuke remixjes maken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:18 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ja ja, af en toe checken of de stream er niet uit klapt he
wut?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Kut player, kut stream harde stres.
Jij gaat veel elektronisch doen, toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:19 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Mag je mijn set gaan overklassen
lolquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:22 schreef Barba-Papa het volgende:
dit nummer hoor je altijd in de 16+ clubs
leer zequote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:22 schreef TrollenFTW het volgende:
Maar ja, ik ga weer naar school toe. Tussenuurtje is afgelopen. Veel plezier allemaal nog
Zal begin van de avond wel gemaakt worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:23 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hoe zit het met de lijst van morgen? Ik wil draaien!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:22 schreef TrollenFTW het volgende:
Maar ja, ik ga weer naar school toe. Tussenuurtje is afgelopen. Veel plezier allemaal nog
Is dat met die baby's die landen op een kankerlekker wijf?quote:
De player op de site doet het bij mij niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:25 schreef Graseter het volgende:
Ah, ik hoorde niets omdat m'n geluid niet aan stond.
Bij mij wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De player op de site doet het bij mij niet.
en bipsen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Is dat met die baby's die landen op een kankerlekker wijf?
anders pak je dat bestand in mijn sig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De player op de site doet het bij mij niet.
Nee, yoga / ochtendgymnastiekende vrouwen uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Is dat met die baby's die landen op een kankerlekker wijf?
Tof nummer, vooral deze remix met Akonquote:
Hoi Paulquote:
Tof gedaan manquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:33 schreef Dasjonny het volgende:
Ik wel. Hoe vonden jullie het trouwens, op het crappy begin na?
Paul was vannacht EPISCHquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoi Paul. Kijken of je net zo'n stoer programma neerzet als Mark.
Had je gisteren moeten luisteren ik gebruik de jingles van Markquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoi Paul. Kijken of je net zo'n stoer programma neerzet als Mark.
Paul, je show was leuk! Maar je hebt vanavond over mijn show heen gepland?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Had je gisteren moeten luisteren ik gebruik de jingles van Mark
Nee hoor, ik ben vanavond helemaal niet, op wiki staat het goed, maar dat plaatje klopt nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Paul, je show was leuk! Maar je hebt vanavond over mijn show heen gepland?
Ik zie het net.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben vanavond helemaal niet, op wiki staat het goed, maar dat plaatje klopt niet
jaloers?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind dit wel een leuk liedje, alleen minder leuk toen ik besefte dat de text over een grote negerpiemel gaat
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Van 0 tot 1 is Paul in the Dark![]()
Die weet pas waar de luisteraars van kunnen genieten
Waar? Usenet? Torrent?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:46 schreef -Datdus- het volgende:
pff top2000 aan het downloaden duurt lang.
Kan vanavond vanaf 8 uur pas.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
Nogmaals: waar staat de draailijst voor morgen? ik wil me inschijven!
Johquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:49 schreef Barba-Papa het volgende:
begint met en d en ze zijn best bekent
Had ook spijt van dat ik hem draaide, maarja de luisteraar is ook een beetje de baas. Een beetjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ze rijden kinderen, vrouwen en zelfs honden over met hun scooter.
We hebben bijna een andere server.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
iTunes en popup vanaf www.onz-radio.nl
via listen2myradio werkt ie wel.
geen krappy k*t server meer?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
We hebben bijna een andere server.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
LEER LEZEN! Ik zeg net dat ie vanavond om 8 uur word gemaakt!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:23 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hoe zit het met de lijst van morgen? Ik wil draaien!
En dan krijgt niet iedereen het wachtwoord meer?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |