Wanneer gaan wij het jagen op en opensnijden van japanners het label 'wetenschappelijk onderzoek' geven? Want dan mag blijkbaar alles.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Japan schaart het onder wetenschappelijk onderzoek.
Ik geloof niet in het doel heiligt de middelen. Als je jezelf als een barbaar gaat gedragen vervagen de grenzen van beiden kanten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
Het is toch al jaren zo, dat wanneer praten niet helpt er tot oorlog over wordt gegaan?Ik zei al dat ik het niet goedkeur, maar ik kan me wel indenken waarom Sea Sheperd tot actie overgaat.
Niemand houdt van eigen rechter spelen, maar het gebeurt dus wel als de officiële organen falen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het doel heiligt de middelen. Als je jezelf als een barbaar gaat gedragen vervagen de grenzen van beiden kanten.
Ik vind dus dat het gedrag van Japan en dat van sea shepherd bestraft moet worden.
Er zijn niet voor niets regels en voor eigen rechter spelen, daar hou ik niet zo van
Oh jawel hoor, dat sommige mensen daarvan houden. Het is een te ver doorgeschoten passie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand houdt van eigen rechter spelen, maar het gebeurt dus wel als de officiële organen falen.
Nieuw speeltje?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
![]()
http://www.chastitybeltformen.com/cages-only.html
Ik vraag het me af. Je genoodzaakt voelen het recht in eigen hand te nemen is iets anders dan er ook echt van houden dit te doen...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:46 schreef STING het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, dat sommige mensen daarvan houden. Het is een te ver doorgeschoten passie.
Heb je er een nodig?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Ik vind van nietquote:
Zelfbeheersing ftw?quote:
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Shopping"
;'(
Eindelijk een nuttige post... kan ik 'm niet zien!quote:
Deze kan je vast wel zien:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Shopping"
;'(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deze kan je vast wel zien:Stijlvol hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Deze kan je vast wel zien:Worden die dingen ook op maat gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Geen idee, maar alsik zo kijk, wordt t best oncomfortabel als die hard wordtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Worden die dingen ook op maat gemaakt?
Dat is toch ook de bedoeling toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, maar alsik zo kijk, wordt t best oncomfortabel als die hard wordt
[..]
Deze kan je vast wel zien:Ik vraag me af waarom je dat soort dingen zoekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zoek ze niet, kom zulke dingen tegen op andere fora of zoals in dit geval op Geenstijl.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je dat soort dingen zoekt?
Dan moet je maar niet hard worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het lijkt me de bedoeling van dat dingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |