Mijn zusjes doen niet aan seksquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zij gaan voor de echt ruige seks dus
Die dag heb ik een tentamen geloof ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aw, dan ben ik net geen 10 jaar ouder. Ik word 23 januari 34
Hij heeft haar zelfs ontmoetquote:
Yukiquote:
En dat lieve schat, is dus mijn punt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
die enkele keer per jaar dat ik hoofdpijn heb werkt bij mij gelukkig een normale paracetamol al...
moet er niet aan denken dat ik dat anders de hele dag voel
Logisch. Daarom hield ik in gedachte ook een adempauzequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou het best op prijs stellen daarmee niet in 1 adem genoemd te worden
De foto's die huppel mij stuurt beloven een hoop, ik durf het niet te zeggen heb haar ooit 10 jaar geleden 1 keer gezienquote:
Binnenkort maar weer een keer afspreken met mn zus voor nieuwe foto's dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
De foto's die huppel mij stuurt beloven een hoop, ik durf het niet te zeggen heb haar ooit 10 jaar geleden 1 keer gezien
x2quote:
ik wilde vragen drink je wel genoeg.... ik hou mijn mond maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat lieve schat, is dus mijn punt.![]()
pijn die niet meer weggaat
Dat is juist zo raar. Weinig awesomeness hier.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Your body is just overflowing with awesome
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik wilde vragen drink je wel genoeg.... ik hou mijn mond maar
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer een keer afspreken met mn zus voor nieuwe foto's dus
Binnenkort mn zus ophalen en naar Purm brengen?quote:
Water oid bedoelde ik.... maar dat soort simpele dingetjes weet je natuurlijk allang vanwege er al zolang last van hebben.....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, die is onder de gordel, op meer dan één manier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |