Zijn zooitjes niks voor je?? Die hadden mijn jongens aan met hun mini voetjes.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:13 schreef mrien het volgende:
Als je wilt meten graag! Tot nu toe is alles veel te groot voor hem
Ken ik nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:24 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Zijn zooitjes niks voor je?? Die hadden mijn jongens aan met hun mini voetjes.
Ze zijn zo tussen de 9 en 10 centimeter. Is u interested?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:13 schreef mrien het volgende:
Als je wilt meten graag! Tot nu toe is alles veel te groot voor hem
Oi, sorry, ze zijn in principe verkocht aan wickie, als ze door de brievenbus passen. Dat ga ik morgen proberen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:23 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Die wil ik! Heb je ze nog? Zeg maar ja!
Deze:quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:03 schreef mrien het volgende:
Ik meet morgen even eerst een stel slofjes op die ik nog heb liggen maar te groot zijn, beetje jammer namelijk als ze even groot blijken te zijn
Wat voor pakje?
Pas de probleme! Je mag me in elk geval als reservekoper noterenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oi, sorry, ze zijn in principe verkocht aan wickie, als ze door de brievenbus passen. Dat ga ik morgen proberen.
Ik heb wel nog ergens een paar schattige donkergrijze schoentjes/slofjes, kan morgen wel eens kijken of ik een foto kan maken
haha, grappig, ik mis het echt totaal nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
Offtopic: Oehhhh TM, zo'n ding moet je echt kopen! Ik heb de isofix versie, maar ik ben er zoooo ontzettend blij mee. Ik vind het ding het geld meer dan waard. Af en toe gaat Lisa bij iemand anders mee in de auto en dan wordt ik gelijk gestoord van dat gehannes met die gordels.
Ooh, dies mooi!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef WupWup het volgende:
[ afbeelding ]
Te koop: een Mister Mirko mei tai, nieuw gekocht. De stof van het lijfje heet nachtbloem, de banden zijn zwart/donkergrijs. Het lijfje is smaller te maken door 2 knoopbandjes onderin (die zie je op de foto onder Emma's bips hangen) Vraagprijs 60 euro
ik heb die slofjes uit die lijn!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:55 schreef tessie het volgende:
Ik heb een super lief DPAM pakje over, per ongeluk dubbel besteld.. Maat 6 maanden/67cm.
[ afbeelding ]
Ik zou er graag 10 euro incl verzenden voor hebben..
Dames ik ben inmiddels voorzien. Deze vraag mag dus op slotquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:23 schreef twentemeisje het volgende:
Heeft iemand hier toevalling nog een Maxi-cosi Easybase in de aanbieding?
[ afbeelding ]
Dus eentje die in de gordels vast moet worden gemaakt (helaas geen Isofix-beugels in mijn auto).
Welke maat is dat jurkje van RBB?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:01 schreef Stiemie het volgende:
Jurkje Rainbowbabies. Ongedragen want valt ruim en is niet Linde's kleur
De bies is van een contrasterende kleur garen! Vraagprijs 5 euro
[ afbeelding ]
Dat wil ik ook graag weten!quote:
dat gaat wel passen ja , pm maar ffquote:Op zondag 30 januari 2011 16:41 schreef Grunsfan het volgende:
Kan de j&J babydoll door de brievenbus? Dan..graag!
Als t nog te groot is kan ze er nog mooi in groeienquote:Op zondag 30 januari 2011 17:01 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh da's wel handig om te vermelden hemaat 98/104 maar valt groot
Ja hoor! PM je adres even, dan zoek ik uit wat de verzendkosten zijn en dan kan ie morgen op de post!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:28 schreef Nijna het volgende:
[..]
Als t nog te groot is kan ze er nog mooi in groeien. Mag ik em overnemen?
nope, die zijn er beide nogquote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik ben mooi te laat
KD, zijn de waterschoentjes en de Hello Kitty pyjama al weg?
Ik wil nog wel meer zienquote:Op zondag 30 januari 2011 23:21 schreef Kleurdoos het volgende:
enneuh er is nog zat over hoor, ik heb veel nog niet online gesmeten of niet duidelijk genoeg, roggel ik van de week wel even
dat kan natuurlijk ook nogquote:Op maandag 31 januari 2011 09:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil nog wel meer zien
Vooral (ik had nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen) Hello Kitty, want daar is ze helemaal content mee. Afgelopen week een (eigenlijk te klein) overgooiertje aan gehad en ze bleef maar verliefd naar kitty kijken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |