Ja, nou ben ik wel 2 weken teruggetikt. Dus dan ben ik 10 weken. Máár.. als het goed is komen een dezer dagen onze reallife vrinden van FOK! ook bij ons langs. Dus dan vertel ik het gewoonquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef danic het volgende:
PD, ga je je na de nekplooimeting ook bekend maken? Dan zit je toch rond de 12 weken? Ben wel nieuwsgierig wie je bent.
Jolene gefeliciteerd!!

Lollies, kauwgom in alle smaken (vooral Stimorol is lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef Susie het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik zover ben Juud! Wat lijkt me dat super!
Zijn er hier dames die rookten voordat ze zwanger waren? Ik ben zo'n slecht persoonen heb zo'n moeite om niet te roken!! Iemand tips!? Ik weet dat ik ze echt wel laat liggen straks, maar nu werkt mijn huidige situatie (problemen op het werk, straks weer een gesprek ) ook niet echt mee, waardoor ik ook nog eens stress ervaar. Wil ze laten liggen, maar is oh zo moeilijk! Alle tips zijn welkom (lollies heb ik al in huis gehaald en heb me voorgenomen wanneer dit pakje leeg is, nog 4 om geen nieuwe meer te kopen).

Wij woonden na 2 maand samen, al het goede komt snel is op ons wel van toepassing.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef PurpleDaisy het volgende:
Mijlpaal voor Juud
.
Mijn wederhelft en ik kennen elkaar nu 4 jaar. En een paar dagen. En we woonden na een maand of 6 al samen. Dat vonden vooral mijn schoonouders vrij snel. En na 2 jaar hebben we een huis gekocht. Dus ja.. Als het goed voelt, waarom dan wachten.

Nou, hopelijk komt je beebje over 20 weken ook snelquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef Juud79 het volgende:
Wij woonden na 2 maand samen, al het goede komt snel is op ons wel van toepassing.

Dus dat, wellicht dat je huisarts tips heeft of er is iets natuurlijks verkrijgbaar om je te helpen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou direct hulp inschakelen, Susie, want het klinkt alsof je aan het aanmodderen bent met het roken terwijl het écht niet goed is voor je kindje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |